Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (107)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>K=НІДЕРЛАНДИ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
1.

Наливайко В.С. 
Кримінологічні проблеми ресоціалізації осіб, звільнених з місць позбавлення волі: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.08 / В.С. Наливайко ; Нац. акад. внутр. справ України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено проблеми ресоціалізації осіб, звільнених з місць позбавлення волі. Наведено кримінально-правову і кримінологічну характеристику даного процесу. Розглянуто структурно-функціональні особливості соціальної адаптації осіб, що звільнилися з місць позбавлення волі, у спеціально створених центрах в Україні. Вивчено досвід такої діяльності за кордоном, зокрема, фундації "ДЕ ХУУП" (м. Дордреки, Королівство Нідерланди). З меттою розкриття змісту та суті до даного питання застосовано структурно-логічний підхід. Визначено та експериментально перевірено у центрі "Милосердя" (с. Березолуки, Волинь) основні умови ефективного здійснення ресоціалізації. Запропоновано типову модель центру соціальної адаптації, обгрунтовано доцільність діяльності його підрозділів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х884.9(4УКР)18 + Х883.9(4УКР)7
Шифр НБУВ: РА307998 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Долгий О.О. 
Організація діяльності податкової служби України з протидії податковим правопорушенням у сфері функціонування вуглевидобувних підприємств: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / О.О. Долгий ; Нац. ун-т Держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2009. — 19 с. — укp.

Комплексно досліджено організаційні та правові основи діяльності органів державної податкової служби (ДПС) України з протидії податковим правопорушенням у сфері функціонування вуглевидобувних підприємств. Розглянуто загальнотеоретичні та прикладні аспекти застосування юридичної відповідальності за порушення податкового законодавства у даній сфері. Увагу приділено адміністративно-правовому аспекту. Висвітлено теоретико-прикладні підходи щодо організації супроводження податковими органами вуглевидобувних підприємств. Систематизовано й узагальнено досвід податкової служби Королівства Нідерланди з організації супроводження платників податків у цій країні. Запропоновано поняття супроводження платників податків податковими органами України. Проаналізовано сучасний стан дотримання вимог законодавства про податки у вугільній галузі. Вивчено специфіку факторів впливу на прояви податкових правопорушень у сфері вуглевидобування. Розроблено пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення організації, правового й інформаційного забезпечення протидії податковим правопорушенням у зазначеній сфері у процесі їх супроводження органами ДПС України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)2 + Х819(4УКР)122 +
Шифр НБУВ: РА364033

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Трохимчук Т. Ю. 
Діагностика ВІЛ-інфекції та визначення антивірусної активності препаратів розробленою імуноферментною тест-системою / Т. Ю. Трохимчук. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню актуального завдання системи охорони здоров'я України — діагностиці ВІЛ-інфекції населення як у групах високого ризику так і в більш захищених соціальних групах. Саме пошуку шляхів розробки, вдосконалення наявних вітчизняних ІФА тест-систем та дослідження антивірусної дії потенційних лікарських засобів, визначення їх специфічної дії присвячено дану роботу.Розроблено схему виявлення антигену р24 ВІЛ-1 в культурі клітин при проведенні досліджень антивірусної дії лікарських засобів за допомогою створеної тест-системи “DIA-HIV-Ag/Ab” та виявлено анти-ВІЛ активність біологічно-активної речовини з рослинного флавоноїду Протефлазіду, методом докінгу показана взаємодія флавоноїдного циклу зі зворотною транскриптазою ВІЛ.Запропоновані та розроблені умови отримання МКАТ та кон'югатів з біотином, стабільних пероксидазних кон'югатів з оригінальними рекомбінантними антигенами ВІЛ-1 та ВІЛ-2. Сконструйовано на їх основі імуноферментну систему четвертого покоління для виявлення антигену та ВІЛ-специфічних антитіл, проаналізовано чутливість та специфічність даного діагностичного набору, що за цими показниками не поступається світовим аналогам ІФА систем четвертого покоління. Запроваджено у виробництво імуноферментну тест-систему четвертого покоління для одночасного виявлення антитіл до ВІЛ1/2 та антигену р24 ВІЛ-1 “DIA-HIV-Ag/Ab”. Тест-система пройшла державну реєстрацію та отримала СЕ маркування згідно нормативів Європейського Союзу. Перевірка якісних характеристик тест-системи проводилася в Інституті Пауля Ерліха (Німеччина), в Інституті тропічної медицини (Нідерланди), в Інституті патології крові і трансфузійної медицини Національної Академії Медичних Наук України, Центрах СНІДу та СПК (станціях переливання крові).^UThe dissertation is devoted to the decision of the actual problem of the Ukrainian health care system - diagnosis of HIV infection in the population both in high-risk groups and in more protected social groups. It is the search for ways to develop, improve the existing domestic ELISA test systems and study the antiviral effects of potential drugs, determine their specific action is devoted to this work.A scheme for detecting HIV-1 p24 antigen in cell culture during antiviral drug research with the help of the created “DIA-HIV-Ag/Ab” test system was developed and anti-HIV activity of the biologically active substance from plant flavanoid Proteflazid was detected by the docking method the interaction of the flavonoid ring with the enzyme pocket of HIV reverse transcriptase is shown.The conditions for obtaining ICT and conjugates with biotin, stable peroxidase conjugates with original recombinant anti-HIV-1 and HIV-2 were proposed and developed. A fourth-generation immunogenic enzyme system was designed to detect antigen and HIV-specific antibodies based on these, sensitivity and specificity of this diagnostic kit were analyzed, which according to these indices is not inferior to the world analogs of fourth generation ELISA. The fourth-generation immunoassay test system for simultaneous detection of HIV1/2 antibodies and antigen p24 HIV-1 “DIA-HIV-Ag/Ab” has been introduced into production. Тhe test system was officially registered and received CE marking in accordance with the European Union standards. Testing of the qualitative characteristics of the test system was carried out at the Institute of Paul Ehrlich (Germany), at the Institute of Tropical Medicine (the Netherlands), at the Institute of Blood Transfusion Medicine and the Transfusion Medicine of the National Academy of Medical Sciences of Ukraine, AIDS Centers and blood transfusion stations.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Копич Р. І. 
Гармонізація фіскальної політики у Європейському Союзі / Р. І. Копич. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертаційному дослідженні опрацьовано теоретико-методологічні засади врахування зовнішніх ефектів фіскальної політики як важливого елемента гармонізації фіскальної політики у межах інтеграційного утворення, розроблено методологію емпіричного оцінювання залежності країн європейської периферії від фіскальної політики найбільших європейських країн (Німеччина, Франція, Італія, Нідерланди), а також запропоновано підходи до використання фіскальної політики зі стабілізаційною метою в країнах такого неоднорідного інтеграційного утворення, як Європейський Союз, з акцентуванням проблематики фіскальної стійкості та особливостей обраної системи обмінного курсу, а на цій основі – вибору засобів координації та інституційних гарантій на наднаціональному рівні.^UThe dissertation is devoted to research on fiscal policy external effects as an important element of fiscal policy harmonization within an economic integration entity, methodology of empirical testing of external effects by the largest European economies (Germany, France, Italy, Netherlands) upon the countries of European periphery, as well as approaches for the use of fiscal policy with stabilization purposes in such heterogeneous entity as the European Union, with a focus upon fiscal sustainability, specific features of the exchange rate regime and, consequently, selection of policy coordination tools and adequate institutional guarantees on the supranational level.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Оніщенко І. О. 
Транспарентність як фактор детінізації фінансових потоків України / І. О. Оніщенко. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертаційній роботі вирішено важливе наукове завдання щодопоглиблення теоретико-методичних засад, розвитку методичних підходів тарозробки практичних рекомендацій щодо підвищення рівня транспарентностіфінансових потоків України в контексті їх детінізації.Систематизовано теоретичні положення і сформульовані основніположення, що характеризують «транспарентність фінансових потоків».Запропоновано авторське бачення поняття «транспарентність фінансовихпотоків» на різних рівнях фінансових відносин.Досліджено концептуальну модель транспарентності. Визначено, щотранспарентність будується на трьох взаємопов'язаних принципах: принципрозкриття (кількість представленої інформації та ступінь її доступності длязацікавлених осіб); принцип ясності (обрання засобу масової інформації,контекстна чутливість, лінгвістична узгодженість, презентація, управлінняшумом та релевантність, яка дозволяє зрозуміти, що відбувається) тапринцип точності (ступінь точного сприйняття інформації).Уточнено головні ознаки транспарентної інформації до яких належать:ясність, достовірність, повнота, істотність, актуальність, оперативність,доступність, систематичність, раціональність, перевірюваність.Проаналізовано існуючу нормативно-правову базу в Україні дляформування інституту транспарентності.Охарактеризовано типові інструменти відмивання злочинних доходів,використовувані в Україні. Визначено позитивні та негативні риси тінізаціїфінансових потоків держави.Визначено інституційні фактори тінізації фінансових потоків. Наведеновизначення накопичувального ефекту факторів впливу на рівень тінізаціїфінансових потоків держави як результату взаємодії інституційних факторів,від яких залежить обсяг тінізації фінансових потоків держави, наслідкомякого є зростання або зниження рівня тінізації фінансової діяльності, щопогіршує або навпаки, покращує загальну соціально-економічну ситуацію вдержаві. Накопичувальний ефект може бути позитивним або негативним.Охарактеризовано роль транспарентності фінансових потоків у їхдетінізації. Як свідчить досвід провідних країн світу, саме транспарентністьдозволяє зменшити обсяги тіньових операцій в країні, шляхом впровадженнядієвого механізму антикорупційного законодавства та інститутів, нових формнеупередженого контролю з боку держави, відкритої незалежної судовоїсистеми, транспарентності між учасниками фінансових відносин.Проаналізовано зарубіжний досвід ефективного подолання тіньовихоперацій з фінансовими потоками таких країн як: Данія, Нова Зеландія,Фінляндія, Сінгапур, Швеція, Швейцарія, Норвегія, Нідерланди, Німеччина,Люксембург.Досліджено особливості тінізації фінансових потоків України, якухарактеризують: недієвість та суперечливість роботи антикорупційних таправоохоронних органів; відсутність законодавчих гарантій захистувикривачів корупційних операцій; не зупинений тиск на активістів, якізаймаються дослідженням корупції в країні; незначна роль громадської радидоброчесності в процесі перевірки кваліфікації кандидатів на посаді суддів;несприятливі умови для ведення бізнесу в Україні; нерівномірністькапіталовкладень в регіони України; складне адміністрування податків;проблеми під час отримання банківських кредитів і позик; нестабільнаполітична ситуація в країні; забюрократизованість державних інституцій таінш.Визначено, що фінансові установи почали активно використовуватитехнології блокчейнів для створення нових бізнес-моделей, зменшеннявитрат та збільшення прибутковості і конкурентоспроможності. Основноюсеред причин застосування блокчейну є потенційне скорочення витрат врезультаті оптимізації якості даних, транспарентності та внутрішньогоконтролю. Проте, користуючись новою технологією, потрібно ретельнозабезпечувати процес контролю її впровадження для мінімізації ризиків, якіпов'язані з її розвитком та які можуть бути потенційними загрозами не лишефінансовій безпеці банківського сектору, а й небанківського фінансовогосектору країни.Досліджено вплив тінізації фінансових потоків на складові фінансовоїбезпеки України, який проявляється у вигляді: нецільового використаннякоштів, низького рівня транспарентності монетарної політики НБУ,проведення незаконних валютних операцій, корупційної складовоїінвестиційної сфери, тіньового банкінгу, відсутності належного державногонагляду, криміналізації фінансових відносин підприємств тадомогосподарств.Обґрунтовано доцільність використання Україною міжнародногодосвіду детінізації фінансових потоків, забезпечені фіскальними інститутамизарубіжних країн, що сприятиме підвищенню рівня транспарентностінаціональної фінансової системи. Запропоновано систему заходів щодовпровадження успішного фіскального зарубіжного досвіду детінізаціїфінансових потоків України з метою подолання відмінностей порівняно зпровідними країнами світу.^UAn important scientific task to deepen the theoretical and methodological principles, develop methodological approaches and develop practical recommendations for increasing the level of transparency of financial flows in Ukraine in the context of their de-shadowing is solved in the thesis. Theoretical provisions are systematized and the main provisions characterizing “transparency of financial flows” are formulated. The author's vision of the concept of "transparency" in the economic sphere is offered. The conceptual model of transparency is investigated. It is determined that transparency is based on three interrelated principles: the principle of disclosure (the amount of information provided and the degree of its availability to stakeholders); the principle of clarity (choice of media, context sensitivity, linguistic consistency, presentation, noise management and relevance to understand what is happening) and the principle of accuracy (the degree of accurate perception of information). The main features of transparent information, which include: clarity, reliability, completeness, materiality, relevance, efficiency, accessibility, systematicity, rationality, verifiability, have been clarified. The existing legal framework in Ukraine for the formation of the institution of transparency is analyzed. Typical instruments of money laundering used in Ukraine are described. Positive and negative features of shadowing of financial flows of the country are determined. Institutional factors of shadowing of financial flows are determined. The cumulative effect of factors influencing the level of the country's shadow economy is defined. The cumulative effect can be positive or negative. The role of transparency of financial flows in their de-shadowing is characterized. According to the experience of the world's leading countries, transparency reduces the volume of shadow transactions in the country through the introduction of an effective mechanism of anti-corruption legislation and institutions, new forms of impartial control by the state, open independent judicial system. The foreign experience of effective overcoming of shadow operations with financial flows of such countries as: Denmark, New Zealand, Finland, Singapore, Sweden, Switzerland, Norway, the Netherlands, Germany, Luxembourg is analyzed. The current state of the level of shadowing of Ukraine's financial flows, which is characterized as high due to the following reasons: inefficiency and inconsistency of the work of anti-corruption and law enforcement agencies; lack of legislative guarantees for the protection of whistleblowers; pressure on activists investigating corruption in the country has not stopped; insignificant role of the public integrity council in the process of checking the qualifications of candidates for the position of judges; unfavorable conditions for doing business in Ukraine; uneven investment in the regions of Ukraine; difficult tax administration; problems in obtaining bank loans and borrowings; unstable political situation in the country; over-bureaucratization of state institutions, etc. It is determined that financial institutions have begun to actively use blockchain technologies to create new business models, reduce costs and increase profitability and competitiveness. The main reasons for using the blockchain are potential cost reductions as a result of data quality optimization, transparency and internal control. However, when using new technology, it is necessary to carefully ensure the process of monitoring its implementation to minimize the risks associated with its development and which can be a potential threat not only to the financial security of the banking sector but also the non-banking financial sector. The impact of shadowing of financial flows on the components of financial security of Ukraine, which manifests itself in the form of: misuse of funds, low level of transparency of monetary policy of the NBU, illegal foreign exchange transactions, corrupt investment, shadow banking, lack of proper state supervision, criminalization of financial relations and households. The expediency of Ukraine's use of the international experience of deshadowing of financial flows provided by fiscal institutions of foreign countries, which will help increase the level of transparency of the national financial system, is substantiated. The directions of introduction of successful fiscal foreign experience of de-shadowing of financial flows of Ukraine as overcoming of differences with the leading countries of the world are offered. It is proved that maintaining the transparency of the business entity at a sufficiently high level is its competitive advantage, as it allows to adapt harmoniously to the changing financial situation in the country and the world, reduces the negative effects of systemic effects of financial market destabilization.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Омелянчук Н. О. 
Ціннісні виміри освітнього процесу публічних службовців в Україні / Н. О. Омелянчук. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації обґрунтовані ціннісні виміри освітнього процесу публічних службовців в Україні та отримані нові наукові результати щодо застосування експертних опитувань, Q-методології, керованої візуалізації та інших інструментів для дослідження ціннісних вимірів освітнього процесу публічних службовців в Україні.Виявлено виняткові риси освіти, що впливають на публічне управління. Зокрема, освіта виступає основою формування цінностей суспільства, засобом формування цінностей публічних службовців. З'ясовано, що освітній процес публічних службовців, окрім іншого, передбачає постійне удосконалення знань публічних службовців, має бути спрямований на формування лідерських компетентностей та ініціативності, впливає на професійну діяльність публічних службовців і публічну службу в цілому.Доповнено та уточнено поняття «освітній процес публічних службовців» шляхом урахування його ціннісних вимірів. Освітній процес публічних службовців базується на освітньо-професійних програмах, здійснюється в рамках підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації публічних службовців, визначає сукупність науково-методичних і педагогічних заходів, регламентується відповідною низкою нормативно-правових документів та має за мету формування у публічних службовців, окрім іншого, цінностей. Кожна зі складових освітнього процесу має ціннісні виміри. На основі аналізу міждисциплінарного наукового доробку вітчизняних та зарубіжних учених узагальнено теоретичні положення щодо дослідження цінностей та ціннісних вимірів освітнього процесу. Розмежовано поняття «цінності», «потреби», «смисли», «ідеали», «соціальні норми», «установки», «ціннісні орієнтації».Досліджено ціннісні виміри освітнього процесу публічних службовців шляхом здійснення аналізу нормативно-правових актів, що його визначають. Зібрано перелік цінностей, що відносять до освітнього процесу публічних службовців і публічної служби в цілому в Україні.Доведено, що ціннісні виміри освітнього процесу публічних службовців впливають на їх професійну діяльність. Визначено цінності, на яких базується освітній процес у спеціальних закладах освіти в країнах Європи, північної Америки та Азії. Узагальнено світовий досвід здійснення вимірювання цінностей в публічному управлінні(Нідерланди, Франція, Китай, США та Україна). Відстежено світову тенденцію пошуку шляхів вимірювання цінностей в публічному управлінні. Ця тенденція має характер крос-культурних досліджень. Визначено, що ціннісні виміри освітнього процесу публічних службовців та публічної служби в цілому є визначальними для ідеї, стилю управління, що притаманний тій чи іншій державі. Зміни в суспільстві, світових тенденціях розвитку людства призводять до змін в моделях публічного управління, що, в свою чергу може викликати конфлікти із цінностями «попередньої» публічної служби. Розроблено інструментарій ціннісних вимірів освітнього процесу публічних службовців (зокрема, що дозволяє дослідити цінності відповідальності, свободи, інноваційності, професіоналізму, порядності, патріотизму), що може використовуватись під час розробок доказових політик і містить наступні методи, методології та інструменти вимірювання цінностей: експертне опитування («ключові інформатори»); опитування публічних службовців із застосуванням Q-методології; керована візуалізація); оціночний тест «Хто хороший ».Акцентовано увагу на можливості дослідження цінностей через ставлення респондентів до гумору з відповідної тематики, а також на тому, що відкриті питання мають бути провокативні за своєю суттю. Наведено приклади таких питань. Наголошено на перевагах і недоліках проведення опитування у форматі онлайн. Запропоновано використовувати розроблений інструментарій як засіб отримання даних про цінності, що слугує базою для розробки доказових політик.Центральним органам виконавчої влади, що забезпечують реалізацію публічної політики у сфері підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації публічних службовців, зокрема, рекомендовано:заохочувати здійснення вимірювання цінностей освітнього процесу публічних службовців шляхом застосування розробленого інструментарію та залучати громадські організації до проведення подібних досліджень.Напрямами подальших наукових розвідок з даної тематики визначено: розробку нових способів вимірювання цінностей в освітньому процесі публічних службовців та в їх професійній діяльності; дослідження вмотивованості публічних службовців до навчання та самоосвіти; дослідження кореляцій між цінностями публічних службовців та їх рішеннями під час здійснення професійних повноважень; пошук можливостей застосування методів вимірювання з точних наук в науці державного управління.Ключові слова: вимірювання, освіта, освітній процес, підготовка (підвищення кваліфікації) публічних службовців, публічне управління, публічні службовці, професійне навчання, цінності, ціннісні виміри.^UThe dissertation substantiates the value dimensions of the educational process of civil servants in Ukraine. Furthermore, it obtains new scientific results on expert surveys, Q-methodology, managed visualization, and other tools for researching the value dimensions of the educational process of civil servants in Ukraine.Exceptional features of education that affect public administration have been identified. In particular, education is the basis for forming public values, a means of forming the values of public servants.It was found that the educational process of public servants, among other things, involves the continuous improvement of knowledge of public servants, should be aimed at the formation of leadership competencies and initiative, affects the professional activities of public servants and public service in general.The concept of the "educational process of civil servants" has been supplemented and clarified by considering its value dimensions. The educational process of public servants is based on educational and professional programs, is carried out in the framework of training, retraining, and advanced training of civil servants determines a set of scientific, methodological, and pedagogical measures, is regulated by several legal documents and aims to form public servants, among other things, values. Each of the components of the educational process has value dimensions.Based on the analysis of interdisciplinary scientific achievements of domestic and foreign scientists, the theoretical provisions for the study of values and value dimensions of the educational process are generalized. The concepts of "values", "needs", "meanings", "ideals", "social norms", "attitudes", "value orientations" are distinguished.The value dimensions of the educational process of public servants are studied by analyzing the normative legal acts that define it. A list of values related to the educational process of public servants and public service in general in Ukraine is collected.It is proved that the value dimensions of the educational process of public servants affect their professional activity.The values on which the educational process is based in particular educational institutions in Europe, North America, and Asia are determined. The world experience of measuring values in public administration (Netherlands, France, China, USA, and Ukraine) is generalized. The global trend of finding ways to measure values in public administration is traced. This trend is like cross-cultural research.It is determined that the value dimensions of public servants' educational process and public service are decisive for the idea, style of management that is inherent in a state. Changes in society, global trends in human development lead to changes in models of public administration, which, in turn, can cause conflicts with the values of the "previous" public service.A toolkit for value measurements of the educational process of public servants (in particular, to explore the values of responsibility, freedom, innovation, professionalism, decency, patriotism), which can be used in the development of evidence policies and contains the following methods, methodologies, and tools for measuring values: "Key informants"); survey of public servants using Q-methodology; excellent visualization); evaluation test "Who is good ".Emphasis is placed on the possibility of researching values through the attitude of respondents to humor on relevant topics and the fact that open-ended questions should be provocative. Examples of such questions are given. The advantages and disadvantages of conducting an online survey are emphasized. It is proposed to use the developed tools to obtain data on values, which serves as a basis for the development of evidence-based policies.Central executive bodies that ensure the implementation of public policy in training, retraining, and advanced training of public servants, in particular, recommended: to encourage the measurement of the values of the educational process of public servants by using developed tools and involve NGOs in such research.The directions of further scientific research on this topic are the development of new ways of measuring values in the educational process of public servants and their impact on their professional activities; research on the motivation of public servants to study and self-education; study of correlations between the values of public servants and their decisions in the exercise of professional powers; search for opportunities to apply measurement methods in the exact sciences in the science of public administration.Keywords: measurement, education, educational process, training (advanced training) of public servants, public administration, public servants, professional training, values, value dimensions.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Муха А. П. 
Формування підприємницької культури учнів основної школи на уроках фізики / А. П. Муха. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційне дослідження присвячене проблемі формування підприємницької культури учнів основної школи на уроках фізики. Стрімка індустріальна революція 4.0 пріоритетними проголошує абсолютно нові принципи реальності, поєднуючи віртуальність із дійсністю, глобалізацію з індивідуалізацією. Нестримні економічні метаморфози та "прозорий" цифровий простір стають формотворчими для унікальних особливостей прийдешніх поколінь Z й Альфа. У складній сучасній парадигмі онтологічних цінностей важливим компонентом, за нашими переконаннями, є підприємницька культура. Початок її комплексного формування актуально здійснювати відповідно до психологічної готовності дітей - у 7-9 класах, а життєвовагомі знання, що синтезують теоретичне з емпіричним, апріорне з апостеріорним, можливо якісно опанувати саме на прикладних дисциплінах, однією з яких є фізика. Однак належного наукового підґрунтя вказана методика ще не має. Цими факторами й був зумовлений вибір теми нашого дослідження – «Формування підприємницької культури учнів. Акцентовано увагу на необхідності володіння учнями підприємливістю, що визначається як уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення добробуту та розвитку суспільства, уміння раціонально вести себе як споживач, ефективно використовувати індивідуальні заощадження, приймати доцільні рішення у сфері зайнятості, фінансів тощо. Визначено, що під формуванням підприємницької культури учнів основної школи на уроках фізики розуміємо багатоаспектну педагогічну взаємодію у шкільній парадигмі навчання фізики, яка забезпечує генерування та практичне закріплення системи ціннісних орієнтацій на усвідомлення власних сильних та слабких сторін, знань про існування різних контекстів і можливостей для перетворення ідей в особисту, соціальну або професійну діяльність; розуміння підходів до планування і управління проєктами, розуміння економічних та соціальних можливостей, 4 уміння креативності, стратегічного мислення, критичного аналізу, інновацій, робити висновки, справлятися з невизначеністю та особистісних якостей, що описують підприємливість. Проаналізовано стан підприємницької культури та розглянуто подальші перспективи її розвитку. Досліджено психолого-педагогічні засади формування підприємницької культури учнів основної школи на уроках фізики. Охарактеризовано структуру підприємницької культури, яку слід розглядати у єдності чотирьох компонентів: аксіологічно-особистісний, пізнавальний, праксеологічний, рефлексивний. Розглянуто формування підприємницької культури учнів у школах європейських країн, таких як Фінляндія, Швеція, Нідерланди, де більш широке визнання цінності підприємницького навчання, навчання підприємницьким способам мислення та дії. Здійснено аналіз змісту начальної програми з фізики для 7-9 класів та визначено можливості для формування підприємницької культури учнів основної школи на уроках фізики. Теоретичне опрацювання наукових джерел дає підстави вважати, що підприємницьку культуру учнів можна формувати через зміст фізики та форми та методи роботи, а це потребує залучення ефективних традиційних та інноваційних методів, прийомів і форм навчання в їх доцільній науково-обґрунтованій комбінації основної школи на уроках фізики» Визначено критерії сформованості підприємницької культури на уроках фізики, а саме мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, оцінний. Розроблено методику діагностики рівнів сформованості підприємницької культури учнів, здійснення якої дозволило встановити, що на початку експерименту стан її сформованості в більшості досліджуваних знаходився на середньому та низькому рівнях. На перевірку висунутих припущень і вдосконалення підприємницької культури спрямовувалося три етапи формувального експерименту. Охарактеризовано зміст формувального експерименту та етапи його впровадження: організаційний, експериментальний, рефлексивно-оцінний.^UThe dissertation research is devoted to the problem of forming entrepreneurial culture of primary school students at physics lessons. The rapid industrial revolution 4.0 prioritizes completely new principles of reality, combining virtuality with reality, globalization with individualization. Unstoppable economic metamorphoses and "transparent" digital space are shaping the unique features of future generations of Z and Alpha. According to our convictions, entrepreneurial culture is an important component in the complex modern paradigm of ontological values. The beginning of its complex formation is relevant to carry out in accordance with the psychological readiness of children – in 7-9 grades, and vital knowledge that synthesizes theoretical with empirical, a priori with a posteriori, can be qualitatively mastered in applied disciplines, one of which is physics. However, this method does not have a proper scientific basis yet. These factors determined the choice of the topic of our research – "Formation of entrepreneurial culture of primary school students at physics lessons». Attention is focused on the need for students to master entrepreneurship, defined as the ability to generate new ideas and initiatives and implement them in order to improve the well-being and development of society, the ability to behave rationally as a consumer, effectively use individual savings, make appropriate decisions in the field of employment, finance, and so on. It is determined that the formation of entrepreneurial culture of primary school students at physics lessons is understood as a multidimensional pedagogical interaction in the school paradigm of teaching physics, which provides the generation and practical consolidation of a system of value orientations aimed at awareness of their own strengths and weaknesses, knowledge about the existence of various contexts and opportunities for converting ideas into personal, social or professional activities; understanding approaches to project planning and management, understanding economic and social opportunities, creativity, strategic thinking, critical analysis, innovation, drawing conclusions, coping with uncertainty, and personal qualities that describe entrepreneurship. The state of entrepreneurial culture is analyzed and further prospects for its development are considered. The psychological and pedagogical foundations of the formation of entrepreneurial culture of primary school students in physics lessons are studied. The article describes the structure of entrepreneurial culture, which should be considered in the unity of four components: axiological-personal, cognitive, praxeological, and reflexive. The article considers the formation of entrepreneurial culture of students in schools of European countries, such as Finland, Sweden, and the Netherlands, where there is a wider recognition of the value of entrepreneurial training, teaching entrepreneurial ways of thinking and acting. 13 The contents of the physics component of the educational curriculum for grades 7-9 are analyzed and opportunities for forming entrepreneurial culture of primary school students at physics lessons are identified. Theoretical study of scientific sources gives grounds to believe that the entrepreneurial culture of students can be formed using the content of physics educational material and forms and methods of work, and this requires the involvement of effective traditional and innovative methods, techniques and forms of teaching in their appropriate scientifically based combination. The methodology of forming the entrepreneurial culture of primary school students at physics lessons is theoretically justified and implemented. The model of methodology for forming the entrepreneurial culture of primary school students at physics lessons consists of interrelated blocks: methodological-targeted, methodological, diagnostic.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Рудик А. О. 
Трансформація інституту монархії в сучасному світі. / А. О. Рудик. — Б.м., 2021 — укp.

Збереження монархічної форми державного правління в умовахглобалізації та загальної демократизації світу є специфічним явищем. Трохибільше п'ятої частини від усіх нині існуючих країн складають саме монархії.Причому деякі з них відіграють важливу політичну та економічну роль насвітовій арені. Це зумовлює не лише наукову, а й практичну зацікавленість вдослідженні трансформації інституту монархії та перспектив його збереженняу світі в контексті оцінки політичної стабільності таких впливових монархійяк, наприклад, Катар, Саудівська Аравія та Японія. Україна не є монархією іне межує з жодною з них, однак має тісні зв'язки з деякими з них, зокрема,Велика Британія, Іспанія та Нідерланди є значними економічними партнерамиУкраїни, нарощуються контакти з Катаром та ОАЕ^UPreservation of the monarchical form of government in the context ofglobalization and overall democratization of the world is a unique phenomenon.Slightly more than a fifth of all existing countries are monarchies. And some of themplay an important political and economic role on the world stage. Accordingly, thisleads not only to scientific but also practical interest in studying the transformationof the monarchy's institution and the prospects for its preservation in the context ofassessing the political stability of such influential monarchies as Qatar, SaudiArabia, and Japan. Ukraine is not a monarchy and does not border on any of them,but it has close ties with some of them. For example, Great Britain, Spain and theNetherlands are significant economic partners of Ukraine. Also, our country built upcontacts with Qatar and the UAE


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Гриценчук О. О. 
Інформаційно-освітнє середовище як засіб розвитку громадянської компетентності вчителів у Нідерландах / О. О. Гриценчук. — Б.м., 2021 — укp.

Гриценчук О.О. Інформаційно-освітнє середовище як засіб розвитку громадянської компетентності вчителів у Нідерландах. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті. – Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Київ, 2020.У дисертації здійснено комплексне дослідження проблеми використання інформаційно-освітнього середовища (ІОС) як засобу розвитку громадянської компетентності вчителів у Нідерландах. Уточнено понятійно-категоріальний апарат дослідження та надано характеристику ІОС для розвитку громадянської компетентності вчителів на основі досвіду Нідерландів.Розроблено та науково обґрунтовано модель ІОС як засобу розвитку громадянської компетентності вчителів; розроблено основні компоненти методики використання інструментарію ІОС як засобу розвитку громадянської компетентності вчителів, та експериментально перевірено її ефективність. Розроблено критерії, рівні й дескриптори оцінювання громадянської компетентності вчителів у ІОС. Удосконалено систему підвищення кваліфікації вчителів громадянської освіти у системі післядипломної педагогічної освіти, що полягає у розробленні методичних рекомендацій щодо розвитку громадянської та інформаційно-комунікаційної компетентностей вчителів в умовах ІОС. Надано рекомендації щодо використання моделі ІОС як засобу розвитку громадянської компетентності вчителів для системи вітчизняної післядипломної педагогічної освіти на основі досвіду Нідерландів.Ключові слова: вчитель, громадянська освіта, інформаційно-освітнє середовище, післядипломна педагогічна освіта, громадянська компетентність, інформаційно-комунікаційна компетентність, ІКТ, методика, модель, Нідерланди.^UHrytsenchuk O.O. Information and educational learning environment as a tool of developing teachers' civic competence in the Netherlands. – Manuscript. Thesis for a Candidate Degree in Pedagogical Sciences, specialty 13.00.10 – Information and Communication Technologies in Education. – Institute of Information Technologies and Learning tools of NAES of Ukraine, Kyiv, 2020.The complex research of a problem of use of the information and educational environment as means of development of civic competence of teachers in the Netherlands is carried out in the dissertation.The conceptual and categorical apparatus of the research is specified and the characteristic of the information and educational environment for the development of civic competence of teachers is given on the basis of the experience of Netherlands. The characteristics and features of the information and educational environment in the Netherlands and Ukraine in the context of European integration processes are revealed.The stages of formation and development of information and educational environment as a means of developing civic competence of teachers in Ukraine and the Netherlands are highlighted: Stage I - late 90's - early 2000's - non-standardized formation and implementation of information and educational environment basics in the system of postgraduate pedagogical education; Stage II - early 2000s - 2010 - increasing the number and diversification of ICTs in the system of postgraduate pedagogical education; Stage III - 2010 - to date - the stage of standardization and improvement of information and educational environment. The characteristics of information and educational environment for the development of civic competence of teachers based on the experience of the Netherlands are: accessibility, dynamism, openness, innovation, flexibility and adaptability, communication, democracy, feedback, cross-cutting issues of civic education, project orientation.A model of information and educational environment as a means of development of civic competence of teachers is developed and scientifically substantiated. The information and educational environment model for the development of civic competence of teachers consists of the following main blocks: aim (purpose, tasks, social demand; subjects of the system of postgraduate pedagogical education scientific approaches, principles, framework approaches), methodical recommendations, forms and methods of using ICT, content lines and components of civic competence of a teacher, resource hub on civic education, technological (ICT tools and digital technologies), diagnostic-effective (criteria - cognitive, value-motivational, activity-reflexive) , levels of development of civic competence of teachers in information and educational environment (high, medium, low), and tools for diagnosis).The main components of the methodology of using the tools of information and educational environment as a means of developing civic competence of teachers were developed, and its effectiveness was experimentally tested. Criteria, levels and descriptors for assessing the civic competence of teachers in the information and educational environment have been developed. The criteria are the following: cognitive (knowledge, awareness), value-motivational (encouragement, assistance, motivation), activity-reflexive (transparent communications, dissemination, use); the levels are: high, medium, low; and descriptors of assessment of civic competence of teachers in IOS have been developed. All indicators are developed in accordance with the approaches outlined in the international strategic documents, including the Council of Europe (Framework Competence for Democratic Culture (2016), UNESCO (UNESCO ICT Competency Framework for Teachers, 2011, 2018), EU (Digital Competence Framework, 2.0, 2.1. (2017), Digital Competence Framework for Educators (2018), DigCompEdu (2018), etc.The system of professional development of civic education teachers in the system of postgraduate pedagogical education has been improved, which consists in the development of methodological recommendations for the development of civic and information and communication competencies of teachers in the information and educational environment.Recommendations on the use of the model of information and educational environment as a means of developing civic competence of teachers for the system of Ukrainian postgraduate pedagogical education based on the experience of the Netherlands are done.Keywords: teacher, civic education, information and educational learning environment, postgraduate pedagogical education, civic competence, information and communication competence, ICT, methodology, model, Netherlands.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Чиж Б. І. 
Публічне адміністрування професійної освіти в Україні: автореферат дис. ... к. ю. н. : 12.00.07 / Б. І. Чиж. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації здійснено комплексне та системне дослідження публічного адміністрування професійної освіти в Україні.Визначено, що професійна (професійно-технічна) освіта - це комплекс педагогічних та організаційних заходів, передбачених нормативно-правовими актами, що застосовуються публічними органами адміністрування та спеціальними закладами освіти, спрямованих на забезпечення суб’єктами освітніх послуг отримання знань, умінь та навичок в обраній галузі професійної діяльності, розвиток компетентності та професіоналізму, виховання загальної і професійної культури.Доведено, що сучасна модель управління у сфері професійної освіти повинна враховувати наступні особливості: 1) інтегруватися з ринком праці та вимогами роботодавців в кваліфікації і професійних якостях фахівців; 2) сприяти впровадженню дуальної форми професійної освіти; 3) враховувати особливості економічного розвитку кожного адміністративно-територіального регіону та їх потреби в певних категоріях фахівців; 4) здійснюватися за принципом «паритетного» управління; 5) розширювати можливості доступу та програм заохочення здобувачів до соціального розвитку шляхом здобування професійних знань, умінь та навичок, підвищення престижності професійної освіти; 6) сприяти розширенню автономії закладів професійної освіти; 7) запроваджувати децентралізовані моделі управління професійною освітою.Обґрунтовано важливість запровадження прийнятного для України міжнародного досвіду публічного адміністрування професійної освіти: практики країн Європейського Союзу здійснення професійної освіти на засадах Болонського процесу з дотриманням принципів Копенгагенської конвенції; дуальної форми професійного навчання та професійної перепідготовки (США, Великобританія, Канада, країни Європейського Союзу); визначення професійної кваліфікації викладачів (Німеччина, Франція, Італія, Нідерланди, Данія); децентралізованого управління професійно-технічними навчальними закладами (Франція); функціонування «виробничих шкіл» (Данія); ведення Центрального реєстру професійних курсів (Нідерланди).^UIn the dissertation, a comprehensive and systematic study of the public administration of professional education in Ukraine was carried out.It is argued that the state policy is the basis of the program for determining the vital activities of society, aimed at the progressive development of spheres and branches of public administration, aimed at the progressive development of the state and society as a whole. State educational policy is a structural part of the general state policy, which defines the purpose, tasks, objectives, directions of activity of the public administration in the field of education, aimed at the development of education with the aim of improving literacy and culture of the population.It is noted that the normative legal regulation of professional education is a system of legal norms of different legal force that regulate social relations arising from the functioning and development of the system of professional (vocational and technical) education, creating conditions for the professional self-realization of an individual and ensuring the needs of society and state in skilled workers.It is asserted that the public administration as a subject of public administration of vocational education in Ukraine is a system of subjects that have their own or delegated powers in the field of vocational education, with the aim of reforming it and increasing its prestige, taking into account the needs of the labor market in training, retraining and promotion qualifications of specialists.It has been proven that the modern management model in the field of professional education should take into account the following features: 1) integration with the labor market and the requirements of employers in the qualifications and professional qualities of specialists; 2) promote the introduction of a dual form of professional education; 3) peculiarities of the economic development of each administrative-territorial region and their needs in certain categories of specialists; 4) the principle of "parity" management, i.e. redistribution of functions and powers between central and local education management bodies; 5) expansion of access opportunities and programs to encourage students to social development by acquiring professional knowledge, abilities and skills, increasing the prestige of professional education; 6) assistance in expanding the autonomy of vocational education institutions; 7) introduce a decentralized model of management of professional education, which involves a significant limitation of the functions of central executive bodies, as well as a clear definition of the basic goals of general and professional education and directions of its development.When studying the international experience of public administration of professional education, it should be noted that the countries of the European Union are united in their vector for the implementation of professional education based on the principles of the Bologna process, in compliance with the principles of the Copenhagen Convention. The governments of the USA, the countries of the European Union, and Canada prefer a dual form of professional training and professional retraining. Vocational training teachers in these countries are divided into two categories: teachers of basic subjects and teachers of special subjects. When determining the professional qualifications of a teacher, preference is given not to the presence of a scientific degree and publications, but to professional experience and the level of professional qualifications. In France, the management of vocational and technical educational institutions is based on the principle of decentralization. There are so-called "production schools" in Denmark. The experience of the Netherlands, where the Central Register of Professional Courses operates, is interesting.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Іваненко О. О. 
Формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі змішаного навчання: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / О. О. Іваненко. — Б.м., 2024 — укp.

Актуальність дослідження обумовлена стрімким розвитком інноваційних технологій, появою моделей дистанційного й змішаного навчання, що доповнюють традиційне викладання у закладах вищої освіти новими моделями організації навчання. У процесі реформування і модернізації вищої педагогічної освіти базовим складником законодавчо-нормативних і кваліфікаційних вимог до сучасного вчителя, у тому числі й фізичної культури, стає здатність навчатися упродовж життя, адаптуватися до змінних умов суспільства, отримувати знання і навички цифрової грамотності. Ці зміни активізувалися у зв’язку з установленням карантинних обмежень в умовах пандемії COVID-19 та введенням воєнного стану в Україні. Тому професійно-педагогічна діяльність сьогодні вимагає від майбутнього фахівця фізичної культури послідовних дій, певної логіки мислення у новий і складний для України воєнний час реорганізації діяльності вищої школи.Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що:—?вперше обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі змішаного навчання; розроблена й реалізована в практиці ЗВО прогностична модель формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної у процесі змішаного навчання, котра презентована у вигляді ряду взаємо узгоджуваних блоків – концептуально-цільового, змістовно-процесуального та експериментально-результативного, що задали напрямки роботи і визначили методику формування досліджуваного феномена; —?уточнено сутнісні ознаки основних понять дослідження: професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури; готовність майбутнього учителя фізичної культури до професійної діяльності; педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі змішаного навчання; структурні компоненти й показники досліджуваної якості; методологічні підходи формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної у процесі змішаного навчання;–?подальшого розвитку набуло вивчення й аналіз зарубіжного досвіду вищої освіти в аспектах професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури та змішаного навчання. Практичне значення отриманих результатів полягає в апробації прогностичної моделі й педагогічних умов формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі змішаного навчання; реалізації експериментальної програми формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності в умовах змішаного навчання.У дисертації уточнено зміст понятійно-категоріального апарату дослідження та структури готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури, у котрій виокремлено ряд компонентів (мотиваційний, когнітивний, операційно-діяльнісний, особистісний. Акцент зроблено на дослідженні змішаного навчання майбутніх учителів фізичної культури як цілісного освітнього підходу, інноваційної технології навчання в інтегрованому середовищі закладу вищої освіти, що ефективно об’єднує традиційні офлайн упливи викладачів на студентів й онлайн навчання із використанням електронних засобів і тактик із метою формування їх готовності до професійної діяльності. Доведено, що змішане навчання майбутніх учителів фізичної культури передбачає формування у них здатностей до активної самостійної навчальної діяльності, застосування на практиці інформаційно-комунікативних технологій і засобів навчання, розвиток умінь і навичок планування й контролю власної пізнавальної діяльності, що є основою для формування таких компетентностей як інформаційно-цифрова та прогностично-проєктувальна. Визначено особливості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури у процесі змішаного навчання (орієнтація на розвиток не лише педагогічної, але й спортивної майстерності здобувачів вищої освіти; органічне поєднання в освітньому процесі традиційних та комп’ютерно зорієнтованих (активних й інтерактивних) методів навчання; відкриті можливості для покращення техніки виконання окремих фізичних вправ засобами онлайн занять). Вивчено й проаналізовано зарубіжний досвід професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури та змішаного навчання в таких країнах як Австрія, Данія, Канада, Нідерланди, Німеччина, США, Франція, Швейцарія тощо. Доведено, що в інших країнах світу освітні програми професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури зорієнтовані на запити стейкхолдерів, включають різні цикли дисциплін від загальнонаукових до спеціальних і спортивних та диференціюються на обов’язкові, частково елективні й повністю елективні. З’ясовано, що найбільш поширеними моделями змішаного навчання у закордонній освіті є «Face-to-Face Driver», «Rotation», «Flex», «Online Lab», «Self-blend», «Online Driver». Визначено, що означені моделі змішаного навчання є класичними, які обмежено використовуються у чистому вигляді та, зазвичай, комбінуються із іншими.^UThe relevance of the study is that because of the rapid development of innovative technologies, there is an emergence of distance and blended learning models that complement traditional teaching in higher education institutions with new models of learning organization. In the process of reforming and modernization of higher pedagogical education systems, the ability to learn throughout life, adapt to changing societal conditions, and acquire knowledge and skills in digital literacy is becoming a basic component of the legislative, regulatory, and qualificational requirements for a modern teacher, including physical education. These changes have been intensified due to the establishment of quarantine restrictions in the context of the COVID-19 pandemic and the introduction of martial law in Ukraine. Therefore, professional and pedagogical activity today requires consistent actions from the future specialists of physical education, and a certain logic of thinking in the new and difficult for Ukraine wartime reorganization of higher education.The scientific novelty of the obtained results is that:—?for the first time the pedagogical conditions for the formation of readiness for professional activity of future physical education teachers in the process of blended learning have been substantiated and experimentally tested; a prognostic model of formation of readiness for professional activity of future physical education teachers in the process of blended learning has been developed and implemented practically in higher education institutions, which is presented in the form of mutually consistent blocks – conceptual-target block, content-processual and experimental-resultant blocks, which set the directions of work and determine the methods.—?the next essential features of the basic concepts of the study have been clarified: professional training of future physical education teachers; readiness of future physical education teachers for professional activity; pedagogical conditions for the formation of readiness for professional activity of future physical education teachers in the process of blended learning; structural components and indicators of the studied quality; methodological approaches to the formation of readiness for professional activity of future physical education teachers in the process of blended learning;—?the study and analysis of foreign experience of higher education in the aspects of professional training of future physical education teachers and blended learning has been further developed. The practical significance of the results obtained is to aprobate the prognostic model and pedagogical conditions for the formation of future physical education teachers' readiness for professional activity in the process of blended learning, and to implement an experimental program for the formation of future physical education teachers' readiness for professional activity in blended learning.The dissertation clarifies the content of the conceptual and categorical apparatus of the study and the structure of readiness for professional activity of teachers of future physical education, which identifies a number of components (motivational, cognitive, operational, and personal). The emphasis is placed on the study of blended learning for future physical education teachers as a holistic educational approach, an innovative teaching technology in an integrated environment of a higher education institution that effeciently combines traditional offline teacher’s influence on students and online learning using electronic tools and tactics to form their readiness for professional activity. It has been proved that blended learning of future physical education teachers involves the formation of their abilities for active independent learning activities, the application of information and communication technologies and teaching aids in practice, the development of skills and abilities to plan and control their own cognitive activity, which is the basis for the formation of such competencies as information and digital and prognostic and design. The peculiarities of professional training of future physical education teachers in the process of blended learning have been determined. There is a focus on the development of not only pedagogical but also sports skills of higher education students; organic combination of traditional and computer-oriented (active and interactive) teaching methods in the educational process; open opportunities for improving the technique of performing individual physical exercises through online classes. The foreign experience of professional training of future physical education teachers and blended learning in such countries as Austria, Canada, Denmark, France, Germany, the Netherlands, Switzerland, the USA, and the United Kingdom has been studied and analyzed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського