Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (59)Книжкові видання та компакт-диски (85)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>K=МРІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Братусь І.В. 
Історико-біографічна проза Оксани Іваненко: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / І.В. Братусь ; НАН України. Ін-т л-ри ім. Т.Г.Шевченка. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Всебічно проаналізовано історико-біографічну прозу О.Іваненко. Досліджено процес формування особистості письменниці. Розглянуто її ранні твори у жанрах казки, оповідання та повісті. Особливу увагу приділено історико-біографічному роману О.Іваненко "Тарасові шляхи": проаналізовано його жанрову специфіку, образну систему, контекст і художні особливості глибоко національного характеру Т.Г.Шевченка. Роман "Мрія" визначено як вершинний твір у доробку письменника. На основі історико-біографічної специфіки даного роману, здійснено спробу розкрити художні механізми створення письменницею правдивого образу Марка Вовчка.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-4 Іваненко О. 534
Шифр НБУВ: РА312201 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Дідковська Л.І. 
Особливості уявлень про своє майбутнє у старшокласників із соматичними порушеннями: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.І. Дідковська ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 19 с.: рис., табл. — укp.

Вивчено психологічні детермінанти побудови старшокласниками з певними соматичними порушеннями власної часової перспективи (уявлення про своє майбутнє). Запропоновано новий підхід до розв'язання проблеми побудови особистістю власного майбутнього, який грунтується на концепції суб'єктно-діяльнісного підходу та теорії цілепокладання. Розкрито специфіку співвідношення форм цілепокладання (мріяння, задум, передбачення, намір, самовизначення), способів об'єктивації останніх в суб'єктивній картині життєпроектування (ескіз, стратегія, програма, план) і зумовлених ними типів побудови особистістю майбутньої часової перспективи у просторі бажаного майбутнього (аморфний, локальний, констеляційний, цілісний). Установлено, що процес і результат побудови особистістю образу власного майбутнього призводить до таких змін актуальної структури особистості, які можуть розглядатися як особистісне новоутворення. Запропоновано використовувати одержані дані як диференційно-діагностичні критерії процесуальних і змістових характеристик уявлень про своє майбутнє старшокласників загалом, що страждають на соматичні порушення, а також під час організації заходів психокорекційного (психотренінгового) спрямування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.514.02 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА326529

Рубрики:

      
3.

Вільчинська Л.А. 
Створення нового вихідного матеріалу в селекції гречки з використанням зразків колекції світового генофонду: Автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.01.05 / Л.А. Вільчинська ; Селекц.-генет. ін-т - Нац. центр насіннєзнавства та сортовивч. УААН. — О., 2006. — 23 с. — укp.

Встановлено, що використання показників ступеня фенотипового домінування та коефіцієнтів успадкування під час підбору пад для схрещування в селекції гречки не тільки скорочує саму тривалість селекційного процесу, а й підвищує результативність добору за урожайністю та технологічними якостями зерна. Доведено, що сорти Солянська, Мрія, Веселка та Казанка доцільно використовувати як джерела підвищення кількості зерен, їх маси та суцвіть з рослини, маси 1000-чі зерен, вирівняності та скоростиглості. На підставі досліджень виявлено, що донором для покращення окремих технологічних показників можна використовувати колекційний зразок N 4013 французької селекції, який є в колекції світового генофонду Fagopyrum Mill НДІ круп'яних культур Подільського державного аграрно-технічного університету.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П212.8-31 +
Шифр НБУВ: РА343836

Рубрики:

      
4.

Держговський О.О. 
Фізіологічне обгрунтування використання гомогенізованого корму у годівлі свиней: автореф. дис... канд. с.-г. наук: 03.00.13 / О.О. Держговський ; Ін-т свинарства ім. О.В.Квасницького УААН. — Полтава, 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано вплив згодовування гомогенізованих кормових сумішей на перебіг основних фізіологічних процесів в організмі молодняку свиней, а також продуктивність їх якостей. Зазначено, що гомогенізація сумішки цільного зерна з використанням кормового агрегату серії АКГСМ "Мрія"-03, сприяє покращанню перетравності корму та гематологічних показників свиней; відгодівля кормом стабілізує травні процеси у шлунково-кишковому тракті тварин і позитивно впливає на продуктивні якості. Доведено, що використання гомогенізованого корму на виробництві сприяє покращанню різних продуктивних якостей свиней, зокрема, середньодобового приросту, витратам корму на продукцію; покращуються фізико-хімічні, технологічні властивості та смакові якості свинини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П65-44 + П65-451 +
Шифр НБУВ: РА368023

Рубрики:

      
5.

Новоселецька І. Е. 
Розвиток художньо-творчих здібностей дітей п'ятого року життя засобами мистецтва / І. Е. Новоселецька. — Б.м., 2021 — укp.

Творчість - обов'язкова умова всебічного розвитку людини, що робить життя емоційно насиченим і яскравим. У дитини творча діяльність пробуджує фантазію, вчить мріяти, створювати щось нове і незвичне. Малювання, створення нескладних виробів, складання віршів, історій чи казок, відтворення мелодії – всі ці види діяльності розвивають мислення, естетичний смак та уяву. Основою дитячої творчості є задатки дитини, які розвиваються в здібності під впливом певних умов. Оскільки кожна дитина є творчою, важливе місце під час організації її діяльності займає педагогічний супровід, де завданням педагога є своєчасне виявлення задатків кожної дитини. Наразі актуалізуються питання вдосконалення системи освіти, дитиноцентрованість, безперервність і наступність якої має сприяти загальному розвитку творчої особистості. Без залучення дітей до пізнання мистецтва важко здійснити творчий розвиток особистості. Водночас у дошкільній освіті до 2021 року (до появи нового стандарту дошкільної освіти – БКДО) класичне мистецтво не розглядалось як активний засіб розвитку дитини. Пасивне сприйняття дітьми творів мистецтва, відсутність розвитку емоційно-ціннісного ставлення до різних видів мистецтва не сприяло розвитку творчого потенціалу дітей та, відповідно, розвитку їх творчих здібностей в цілому.^UCreativity is a prerequisite for comprehensive human development, which makes life emotionally rich and vibrant. Children's creative activity awakens the imagination, teaches to dream, to create something new and unusual. Drawing, creating simple items, writing poems, stories or fairy tales, replaying a melody – all these activities develop thinking, aesthetic taste and imagination. The basis of children's creativity are the inclinations that develop their skills under the influence of certain conditions. Since each child is creative, an important place in the organization of its activities is occupied by pedagogical support, where the task of the teacher is timely identification of each child's talents. Nowadays, the issues of improving the education system are topical, the child-centeredness, continuity and continuity of which should contribute to the overall development of creative personality. Without the involvement of children in the cognition of art, it is difficult to carry out creative development of personality. At the same time, until 2021 in preschool education (until the emergence of a new standard of preschool education – BCPE) classical art was not considered as an active means of child development. Children's passive art works perception, the lack of development of emotionally valuable attitude to different types of art did not contribute to the development of children's creative potential and, accordingly, the development of their creative abilities in general.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського