Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (19)Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (33)Реферативна база даних (1592)Книжкові видання та компакт-диски (340)Журнали та продовжувані видання (17)
Пошуковий запит: (<.>K=МОРСЬКІ$<.>+<.>K=ПЕРЕВЕЗЕНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 223
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Чередниченко О.Ю. 
Шляхи підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / О.Ю. Чередниченко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп.. — Х., 2004. — 19 с. — укp.

Запропоновано шляхи підвищення та методи визначення ступеня конкурентоспроможності залізничного транспорту на ринку перевезень. Проведено аналіз реалізації Програми реструктуризації на залізничному транспорті України, на підставі якого виявлено відсутність умов для фінансового розподілу вантажних і пасажирських перевезень, відокремлення інфраструктури залізниць від експлуатаційної діяльності, забезпечення вільного доступу до інфраструктури іншим перевізникам. Узагальнено досвід реструктуризації залізничного транспорту в економічно розвинутих країнах світу. Визначено, що необхідною умовою забезпечення високої конкурентоспроможності залізничного транспорту є фінансове відокремлення вантажних перевезень від пасажирських шляхом одночасного зниження тарифів на вантажні перевезення і підвищення тарифів на пасажирські перевезення. Розглянуто можливі варіанти зміни тарифної політики, визначено оптимальний варіант переходу на нові тарифи. Обгрунтовано доцільність перетворення Укрзалізниці на державну холдингову компанію, відокремлення залізничної інфраструктури від процесу перевезень, створення операторів перевезень різних форм власності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-13 +
Шифр НБУВ: РА330002

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Нечипуренко О.М. 
Цивільно-правове регулювання перевезень таксі: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / О.М. Нечипуренко ; Одес. нац. юрид. акад.. — О., 2008. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу чинного законодавства України, що регулює відносини з перевезення пасажирів таксі, поглядів учених-цивілістів, узагальнення й аналізу практики застосування норм права, що регулюють досліджені правові відносини, проаналізовано договір перевезення пасажирів таксі. Наведено визначення поняття відповідних правовідносин та даного договору, визначено їх правову природу, місце в системі цивільно-правових договорів. Наведено правову характеристику сторін та інших учасників правовідносин з перевезення пасажирів таксі. Визначено підстави виникнення зобов'язань з такого перевезення й особливості укладання договору, визначено його форми. Проаналізовано зміст прав і обов'язків сторін, а також особливості виконання договору перевезення пасажирів таксі. На підставі аналізу чинного законодавства та матеріалів судової практики надано правову характеристику наслідків порушення зобов'язань з перевезення пасажирів таксі. Визначено типологію порушень, підстав відповідальності та звільнення від неї. Запропоновано наукові, теоретичні та практичні рекомендації щодо вдосконалення законодавчого врегулювання відносин за договором перевезення пасажирів таксі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.93 +
Шифр НБУВ: РА360913

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Коскіна Ю.О. 
Фрахтування суден при транспортно-експедиторському обслуговуванні масових вантажів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Ю.О. Коскіна ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2008. — 21 с. — укp.

Розроблено теоретичні основи та методичні положення з фрахтування трампових суден для перевезень вантажів. Визначено роль і місце експедиторських компаній у даному процесі, визначено основні види їх діяльності. Розроблено модель організації перевезення вантажів, в якій враховано виробничі можливості елементів транспортних систем, що дозволяє ухвалювати обгрунтовані рішення щодо вибору базисів поставки товару. Запропоновано алгоритм оцінювання відповідності судна, яке фрахтується, особливостям виконання перевезення. Систематизовано фактори, що визначають рівень морських фрахтів. Розроблено методику визначення рівня питомих витрат на перевезення та модель їх коригування залежно від умов чартера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.405 +
Шифр НБУВ: РА360331

Рубрики:

      
4.

Шерепа К.М. 
Формування управління ефективністю приміського комплексу залізничного транспорту: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / К.М. Шерепа ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2009. — 21 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та розроблено основні економіко-правові елементи управління ефективністю приміського пасажирського комплексу залізничного транспорту України, що базується на положеннях маркетингу та логістики. Запропоновані нові фінансово-економічні показники, що дозволяють контролювати ефективність процесу приміських перевезень, характеризувати інтенсивність використання приміських пасажирських вагонів робочого парку, корегувати індекс зміни тарифів на ці перевезення, а також доходи і прибуток на один вагон інвентарного приміського пасажирського парку. Удосконалено класифікацію ефективності за окремими ознаками як результат грунтовного аналізу наукових праць з теорії ефективності діяльності підприємств. Подальшого розвитку набув механізм взаємодії приміського пасажирського комплексу залізничного транспорту з іншими суб'єктами цієї діяльності. Запропоновано методичний підхід до визначення оптимальної кількості поїздів приміського сполучення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)372.0-21 +
Шифр НБУВ: РА368449

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Санницький Н. М. 
Формування технології тягового забезпечення перевезень вантажів приватними локомотивами / Н. М. Санницький. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеці-альністю 05.22.20 – експлуатація і ремонт засобів транспорту, Дніпровський наці-ональний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніп-ро, 2020.Дисертація присвячена проблемі формування технології тягового забезпечення перевезень вантажів приватними локомотивами в умовах розділення діяльності з експлуатації інфраструктури й виконання перевезень. За даними АТ «Укрзалізниця», загальний парк локомотивів становить 3 871 одиницю, з яких електровози інвентарного парку – це 1 720 одиниць, а їх знос при цьому становить 95 %. Загальна ж кількість тепловозів 2 151 одиниця, знос при цьому дорівнює 99 %. Отже, нестача локомотивів призводить до погіршення використання вантажних вагонів.Із застосуванням методів математичної статистики та кореляційного аналізу виконано дослідження обсягів перевезень вантажів та динаміки показників вико-ристання рухомого складу, який їх забезпечує. Теорія експлуатаційної роботи за-лізниць, реляційний аналіз використовувалися для розробки методів організації взаємодії між перевізниками та оператором інфраструктури. Методи математич-ного програмування, економіко-математичного моделювання та теорія експлуатаційної роботи залізниць застосовані для розробки методів тягового забезпечення перевезення вантажів в умовах функціонування незалежних перевізників. За до-помогою економіко-математичного моделювання визначалася область ефективно-го застосування приватної локомотивної тяги на залізницях України.Отримані в дисертаційній роботі результати вирішують наукове завдання з формування технологій тягового забезпечення перевезень вантажів залізничним транспортом приватними локомотивами на основі розробки залежності схем організації роботи локомотивів та локомотивних бригад незалежних перевізників від довжини дільниць та встановлення залежності величини економії витрат від перевезень вантажів залізничним транспортом у разі використання приватної локомотивної тяги. Для можливості допуску приватної локомотивної тяги удосконалено методи формалізації опису інфраструктури, що дозволяють організувати взаємодію між оператором інфраструктури та незалежними від нього перевізни-ками.Ключові слова: залізнична інфраструктура, бази даних, технологічний процес, реформування залізниць, умови користування інфраструктурою, залізничний транспорт, вантажні перевезення, приватна локомотивна тяга, реструктуризація залізниць, організація вантажних перевезень, організація перевезень.^UThesis for the degree of Ph.D. in Technical Science (Doctor of Philosophy) specialty 05.22.20 – оperation and repair of transport modes (Field of knowledge 27 – Transport). – Dnipro National University of Railway Transport named after Academician V. Lazaryan, Dnipro, 2020.The thesis is devoted to the solution of the relevant scientific task of forming the technology of traction support of freight railway transportation by private locomotives under conditions of separation of activity on infrastructure operation and transportations. At the present, the locomotive fleet of Ukrainska zaliznytsia JSC consists of 3871 units. The wear of the electric locomotive fleet is about 95%; the wear of the diesel lo-comotive fleet is 99%. As well, the reduction of locomotive fleet leads to both a decrease in the volume of transportations and a deterioration in the use indicators of freight cars.Using the mathematical statistics and correlation analysis, the volumes of cargo transportations and the dynamics of use indicators of the rolling stock providing them were investigated. The theory of operational work of railways, relational analysis for the development of methods for organizing the interaction between carriers and the infra-structure operator. Methods of mathematical programming, economic-mathematical modelling and theory of operational work of railways for the development of traction methods for cargo transportation under conditions of functioning of independent carriers. Economic-mathematical modelling to determine the area of effective application of private locomotive traction on the railways of Ukraine.The results obtained in the dissertation solve the scientific problem of the formation of traction support technologies for freight transportation by private locomotives based on the development of the dependence of the schemes of the organization of locomotives and locomotive crews of independent carriers on the length of sections and the establishment of the dependence of the cost of transport of freight transportation by rail when using private locomotive traction. In order to allow for private locomotive traction, the methods of formalizing the description of the infrastructure have been im-proved, which allow to organize the interaction between the infrastructure operator and its independent carriers. The results obtained in the thesis solve the scientific problem of formation of traction technologies for supporting cargo transportation by private locomotives based on the development of the dependence of schemes of organization of locomotives and lo-comotives of crews of independent carriers on the length of district and establishing the dependence of the cost of private locomotive traction. In order to provide private loco-motive traction, the methods of formalizing the description of the infrastructure have been improved allowing the interaction between the infrastructure operator and inde-pendent carriers to be organized.Key words: railway infrastructure, databases, technological process, reforming of railways, conditions of the use of infrastructure, railway transport, freight transportations, private locomotive traction, restructuring of railways, organization of freight transportations.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Васільцова Н. М. 
Формування тарифу на перевезення пасажирів автотранспортним підприємством з урахуванням якості транспортних послуг / Н. М. Васільцова. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена розробці науково-методичних положень і обгрунтуванню практичних рекомендацій щодо формування тарифу на міські пасажирські перевезення з урахуванням якості надання автотранспортних послуг. Розроблено інструментарій оцінки якості транспортної послуги на перевезення пасажирів та модель підвищення рівня якості обслуговування пасажирів, внаслідок впливу інвестування автотранспортного підприємства. Запропоновано методичний підхід до розрахунку економічно-обгрунтованого тарифу на перевезення пасажирів з урахуванням якості транспортних послуг.^UThe dissertation is devoted to the development of scientific and methodological provisions and substantiation of practical recommendations for the formation of the tariff for city passenger transportation taking into account the quality of motor transport services. A toolkit for assessing the quality of transport services for passenger transportation and a model for improving the quality of passenger service due to the impact of investing in the trucking company has been developed. A methodical approach to the calculation of economically justified tariffs for passenger transportation taking into account the quality of transport services is proposed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Карпенко О.О. 
Формування тарифів на змішані перевезення вантажів: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.О. Карпенко ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано методичний підхід до формування тарифів для змішаних перевезень вантажів (ЗПВ), що має базуватися на комплексному врахуванні найважливіших критеріїв якості транспортної роботи, а саме: терміну та вартості доставки вантажу, оскільки наскрізний тариф має відображати якість всіх видів транспортних послуг. Як критерій вибору варіанта організації ЗПВ запропоновано використовувати максимальне значення додаткового прибутку вантажовласника для забезпечення більш повного врахування його інтересів. З метою збільшення фінансового результату вантажовласника й оператора змішаних перевезень розроблено методичні положення щодо формування тарифів і обгрунтування вибору варіанта організації ЗПВ, які мають універсальний характер і можуть бути використані для будь-якої системи інтегрованих ЗПВ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-815-866 +
Шифр НБУВ: РА354466

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Тохтар Т.Г. 
Формування тарифів на автотранспортні вантажні перевезення: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Т.Г. Тохтар ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Розкрито суть і зміст категорій і понять щодо ціноутворення на автомобільному транспорті. Обгрунтовано модель визначення ціни автотранспортної послуги, яка дозволяє послідовно будувати основні етапи процесу ціноутворення з урахуванням типу ринку на підставі установлених співвідношень витрат підприємства та сприйманої споживачами цінності. Для ідентифікації типу ринку автотранспортних послуг з'ясовано характерні ознаки, що уможливлює його кількісне визначення. За допомогою діаграми Чекановського розроблено методичні засади багатовимірної класифікації типів ринку за їх ознаками, які дають змогу встановити тип ринкової структури кожного з сегментів ринку. Запропоновано методичні основи визначення сприйманої споживачами економічної та споживчої цінності автотранспортної послуги, які дозволяють визначити сприймані споживачами якісні характеристики послуги, враховувати їх співвідношення з рівнем цін конкурентів, а також тип ринкової структури. На підставі маркетингового підходу розроблено методичний підхід до визначення ціни автотранспортної послуги за ринкових умов, який передбачає співвідношення сприйманої споживачами цінності послуги та типу ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813-866 +
Шифр НБУВ: РА359872

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Карлова І.О. 
Формування системи управління прямими виробничими витратами на автотранспортних підприємствах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.О. Карлова ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено методи та моделі планування та контролю прямих виробничих витрат на перевезення вантажів для забезпечення конкурентоздатності автотранспортних підприємств. Оперативне планування витрат за замовленнями поставлено у залежність від цінової кон'юнктури ринку транспортних послуг, потреб інвестиційної стратегії на плановий період у коштах з власних джерел фінансування, що забезпечує платоспроможність підприємства на прийнятному рівні. Розроблено модель контролю витрат, яка передбачає визначення пофакторних відхилень фактичних витрат за окремими їх елементами від запланованих і ранжування факторів за мірою впливу на собівартість перевезень, що дасть можливість виявити резерви скорочення витрат на кожному окремому водієві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813-862-21 +
Шифр НБУВ: РА342171

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Чупрін Є. С. 
Формування системи забезпечення економічної безпекипідприємств / Є. С. Чупрін. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена розробки теоретико-методичних положень таобґрунтуванню практичних рекомендацій щодо формування системизабезпечення економічної безпеки підприємств.Розгляд економічної безпеки підприємства з позиції системного підходудав змогу запропонувати авторську дефініцію системи забезпеченняекономічної безпеки автотранспортного підприємства як контрольованусукупність елементів, взаємодія яких спрямована на досягнення захищеностіпідприємства від впливу зовнішніх та внутрішніх дестабілізуючих чинників зурахуванням його інтересів.З метою систематизації прикладного базису забезпечення економічноїбезпеки підприємств автотранспортної галузі представлено класифікаціюдестабілізуючих чинників впливу зовнішнього та внутрішнього середовища наекономічну безпеку підприємства, яка сприятиме їх завчасній ідентифікації,розробці та запровадженню ефективних превентивних заходів з метоюзапобігання або мінімізації негативного впливу та забезпечення бажаного рівняекономічної безпеки автотранспортного підприємства.Враховуючи основні положення систем удосконалено системузабезпечення економічної безпеки автотранспортного підприємства на базікомбінування системного, процесного та функціонального підходів звиділенням відповідних блоків (вхідного, операційного, результативного).Запропоновано систему забезпечення економічної безпеки автотранспортногопідприємства розглядати як синтезовану та контрольовану сукупністьелементів, злагоджена взаємодія яких спрямована на досягнення стабільноїзахищеності від впливу зовнішніх та внутрішніх дестабілізуючих чинників зурахуванням інтересів автотранспортного підприємства. На основізастосування системного підходу виокремлено функціональні складовіекономічної безпеки автотранспортного підприємства: фінансову, кадрову,техніко-технологічну, політико-правову, силову, інформаційну, ресурсну,маркетингову.Розроблено методичний підхід до оцінювання рівня економічної безпекиавтотранспортного підприємства, в основі якого полягає розробка тазастосування тестів раннього попередження – системи порівняння фактичнихпоказників діяльності підприємства з обґрунтованою та запропонованоюсистемою показників для визначення рівня економічної безпеки, якірозраховується за даними звітності підприємства та методом експертнихоцінок, що надає можливість комплексно оцінити рівень економічної безпекиавтотранспортного підприємства. Перевагою даного підходу являєтьсяможливість його оперативного та регулярного використання, що дозволяєефективно ідентифікувати уразливі місця підприємства та сформувати заходиіз запобігання або мінімізації впливу дестабілізуючих чинників на економічнубезпеку підприємства.На основі розробленого науково-методичного підходу проведенооцінювання рівня економічної безпеки автотранспортних підприємств шляхомтестування двадцяти підприємств автотранспорту України. За результатамиоцінювання визначено, що більшість досліджуваних підприємств, діяльністьяких спрямована на перевезення вантажу, мають задовільний стан економічної безпеки й достатнє підґрунтя для подальшого нарощування обсягів наданняпослуг, зростання ефективності функціонування що сприятиме підвищеннюрівня їх економічної безпеки.З метою прийняття ефективних управлінських рішень щодо забезпеченняекономічної безпеки автотранспортних підприємств сформовано науковопрактичний підхід до визначення впливу дестабілізуючих чинників наекономічну безпеку підприємств, який передбачає виділення групи актуальнихчинників, що мають найбільший вплив на діяльність автотранспортнихпідприємств. Розраховано силу їх фактичного впливу на економічну безпекуавтотранспортних підприємств шляхом симбіозу тріади характеристик: силивпливу, вірогідності настання та сили синергічного впливу.Проведено оптимізаційне моделювання нормалізації рівня економічноїбезпеки підприємств на основі теорії нечітких множин та теорії нечіткої логіки.Враховуючи різний характер показників економічної безпеки підприємствавідповідно до розробленої методики її оцінки, тобто за відсутності чіткостівзаємозв'язку між якісними та кількісними характеристиками застосованонечіткого виведення Мамдані й згенеровано множину правил, на базі якихпобудована модель. Представлена модель дозволяє визначити достатністьвеличини складників для досягнення необхідного рівня результуючогопоказника економічної безпеки підприємства.На основі науково-методичного обґрунтування запропонованопревентивні організаційно-економічні заходи запровадження яких сприяєдосягненню мінімізації впливу зовнішніх та внутрішніх дестабілізуючихчинників, що забезпечує стабільність функціонування автотранспортнихпідприємств та задовольняє інтереси підприємства й підвищує рівень йогоекономічної безпеки.Ключові слова: економічна безпека підприємства, система забезпечення,дестабілізуючі чинники, автотранспортне підприємство, математичнемоделювання.^UThe essence of the basic concepts of the sphere of economic security of theenterprise with the establishment of a causal relationship between them is analyzedand clarified: "challenges", "risks", "threats", "dangers". Based on the theoreticalsubstantiation and logical decomposition, the classification of these categories isdeveloped and refined, which complements the theoretical platform for theformation of a system for ensuring the economic security of the motor transport enterprise.In order to systematize the applied basis of economic security of motortransport enterprises, a classification of destabilizing factors of external and internalenvironment impact on economic security of the enterprise is presented, which willfacilitate their early identification, development and implementation of effectivepreventive measures to prevent or minimize negative impact motor transportenterprise.According to the results of comparative analysis of theoretical andmethodological support for assessing the level of economic safety, taking intoaccount the sectoral features of economic safety of motor transport enterprises, theirmain advantages are highlighted, which allowed to form a number of requirementsto meet the methodological approach the level of reliability of the assessment; takinginto account the variability of the environment of the enterprise; availability of datato calculate the required indicators; relative ease of implementation and use; takinginto account the industry characteristics of the enterprise.A methodical approach to assessing the level of economic security of a motortransport enterprise has been developed, which is based on the development andapplication of early warning tests - a system of comparing actual performanceindicators with a reasonable and proposed system of indicators to determine the levelof economic security. , which provides an opportunity to comprehensively assess thelevel of economic security of the transport company. The advantage of this approachis the possibility of its prompt and regular use, which allows you to effectivelyidentify vulnerabilities of the enterprise and to form measures to prevent or minimizethe impact of destabilizing factors on the economic security of the enterprise.Based on the developed scientific and methodological approach, the level ofeconomic security of motor transport enterprises was assessed by testing twentymotor transport enterprises of Ukraine. According to the results of the evaluation, itis determined that most of the surveyed enterprises, whose activities are aimed atcargo transportation, have a satisfactory state of economic security and sufficientgrounds for further increasing the volume of services, increasing efficiency toincrease their economic security.In order to make effective management decisions to ensure the economicsecurity of motor transport enterprises formed a scientific and practical approach todetermining the impact of destabilizing factors on economic safety of enterprises,which involves the selection of a group of relevant factors that have the greatestimpact on motor transport enterprises. The strength of their actual impact on theeconomic security of motor transport enterprises is calculated by symbiosis of a triadof characteristics: the impact force, the probability of occurrence and the synergisticimpact force.The optimization modeling of normalization of the level of economic securityof enterprises on the basis of the theory of fuzzy sets and the theory of fuzzy logicis carried out. Given the different nature of the indicators of economic security ofthe enterprise in accordance with the developed method of its assessment, because of the absence of a clear relationship between qualitative and quantitativecharacteristics, Mamdani's logical inference is applied and set of rules based onmodeling. The presented model allows to determine the sufficiency of thecomponents to achieve the required level of the resulting indicator of economicsecurity of the enterprise.Based on scientific and methodological substantiation, preventiveorganizational and economic measures are proposed, the introduction of which helpsto minimize the impact of external and internal destabilizing factors, which ensuresthe stability of motor transport enterprises and satisfies the interests of the enterpriseand increases its economic security.Key words: economic security of the enterprise, support system, destabilizingfactors, motor transport enterprise, mathematical modeling.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Попова Г. В. 
Формування професійної навігаційної компетентності у майбутніх судноводіїв симуляційними технологіями змішаної реальності / Г. В. Попова. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертаційній роботі теоретично обґрунтовано, розроблено зміст, методи, форми, педагогічні умови формування професійної навігаційної компетентності у майбутніх судноводіїв симуляційними технологіями змішаної реальності та експериментально перевірено модель формування цієї компетентності симуляційними технологіями змішаної реальності в процесі фахової підготовки. Вперше введено в науковий обіг дефініцію «професійна навігаційна компетентність», яку сформульовано на основі синтезу компетентнісного, діяльнісного та системного підходів; розроблено структуру та окреслено компоненти досліджуваної компетентності (мотиваційно-особистісний, когнітивний, процесуально-діяльнісний), критерії її сформованості (мотиваційний, когнітивно-змістовий, діяльнісний, оціночно-рефлексивний), охарактеризовано якісні характеристики рівнів сформованості професійної навігаційної компетентності (середній, достатній, високий).Теоретично обґрунтовано та реалізовано педагогічні умови (розвиток професійного мислення майбутніх судноводіїв; впровадження у систему професійної підготовки майбутніх судноводіїв засобів «Судна віртуальної реальності ХДМА»; розвиток цифрової компетентності викладачів); розроблено модель і методику формування професійної навігаційної компетентності у майбутніх судноводіїв симуляційними технологіями змішаної реальності, що впроваджувались упродовж трьох етапів: організаційно-спонукальний етап, когнітивно-процесуальний та рефлексивно-продуктивний етап. Кількісний і якісний аналіз результатів експериментальної роботи засвідчив ефективність упроваджених педагогічних умов та моделі цього процесу. Ключові слова: морська освіта, морські спеціалісти, судноводіння, навігаційна компетентність, симуляційні технології, змішана реальність, компетентнісний підхід.^UIn the context of 2010 Manila Amendments implementation into the training system of maritime specialists, the priority is to achieve a qualitative new level of maritime specialists' training, to use the new generation of educational resources adapted to the goals and objectives of the maritime specialists' professional training. Increasing requirements for the professional training of future ship navigators causes changes in the organization of the educational process. Formation of future navigators' professional navigational competence involves specialist training. He has a high level of professional training, a thorough knowledge of the theoretical and general professional disciplines, developed professionally important qualities, a high level of digital competence, and is able to solve professional situations independently and creatively. In the dissertation the content, methods, forms, pedagogical conditions of professional navigational competence formation of the future navigators by simulation technologies of mixed reality are theoretically substantiated and developed. The model of this competence formation by mixed reality simulation technologies in the process of professional training was experimentally tested.For the first time, the definition of "professional navigational competence" has been put into scientific use, which is formulated on the basis of a synthesis of competence, activity and system approaches; the structure and the components of the investigated competence (motivational-personal, cognitive, procedural-activity), criteria of its formation (motivational, cognitive-content, activity, evaluation-reflexive) have been developed; the qualitative characteristics of the levels of professional navigational competence (average, sufficient, high) are characterized. The pedagogical conditions are theoretically substantiated and implemented (development of the professional thinking of future navigators; implementation of the “KSMA Virtual Reality Vessel” into the professional training system of future navigators; development of teachers' digital competence); the model and methods of professional navigational competence formation of future navigators using mixed reality simulation technologies have been developed. Quantitative and qualitative analysis of the results of the experimental work showed the effectiveness of the introduced pedagogical conditions and the model of this process. Key words: maritime education, maritime specialists, navigation, navigation competence, simulation technologies, mixed reality, competence approach.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Ворохобіна Д. Л. 
Формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном у процесі професійної підготовки: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / Д. Л. Ворохобіна. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації здійснено теоретичне узагальнення та вирішено наукове завдання щодо формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном у процесі професійної підготовки.У першому розділі «Теоретичні основи формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном» висвітлено теоретичні основи лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном у процесі професійної підготовки; з’ясовано сутність, структуру й особливості змісту поняття «лідерська компетентність майбутніх фахівців з навігації та управління судном».У другому розділі «Науково-методичні основи формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном у процесі професійної підготовки» подано науково-методичні основи формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном у процесі професійної підготовки, висвітлено методику та етапи дослідження, визначено критерії та показники лідерської компетентності і рівні її сформованості, а також результати дослідження її стану на констатувальному етапі дослідно-експериментальної роботи.У третьому розділі «Дослідно-експериментальна робота з формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном у процесі професійної підготовки» подано обґрунтування педагогічних умов формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном у процесі професійної підготовки, зміст і методику організації дослідного експерименту, аналіз результатів формувального етапу педагогічного експерименту, методичні рекомендації науково-педагогічним працівникам щодо формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном у процесі професійної підготовки.Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: ‒ уперше обґрунтовано педагогічні умови формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном у процесі професійної підготовки (розвиток уявлень майбутніх судноводіїв про лідерство у професійній діяльності засобами неформальної освіти – тренінгів, майстер-класів, семінарів, дистанційних курсів, вебінарів тощо; застосування інноваційних форм і методів навчання для формування в курсантів і студентів умінь і навичок роботи з персоналом екіпажу судна, управління ресурсами навігаційного містка і вміння працювати в команді; застосування інтерактивних (діалогічно-дискусійних) технологій для формування комунікативних лідерських умінь та навичок, розвитку емоційного інтелекту майбутніх судноводіїв; підготовка науково-педагогічних працівників до педагогічної підтримки лідерської поведінки курсантів (студентів) у процесі професійної підготовки); ‒ удосконалено діагностичний апарат завдяки використанню критеріїв (когнітивно-понятійного, практично-поведінкового, професійно-психологічного, аксіологічно-мотиваційного), відповідних їм показників та характеристики рівнів (критичного, низького, достатнього та високого) для з’ясування стану сформованості лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном; ‒ уточнено сутність поняття «лідерська компетентність майбутніх фахівців з навігації та управління судном»; ‒ подальшого розвитку набули наукові уявлення про зміст і структуру лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном як єдності когнітивного, практично-діяльнісного, професійно-особистісного та ціннісно-мотиваційного компонентів та особливості її формування у процесі професійної підготовки.Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що: розроблено й апробовано методичні рекомендації науково-педагогічним працівникам щодо формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації та управління судном у процесі професійної підготовки; тренінг «Розвиток лідерських навичок для майбутніх судноводіїв»; семінар на тему «Лідерство в судноводінні: розвиток навичок та проблемні питання», дистанційний курс «Лідерство в морській сфері: розвиток навичок та управління судновою командою», навчальний кейс «Управління кризовою ситуацією» для майбутніх судноводіїв, які прагнуть розвинути свої лідерські якості та навички і зрозуміти особливості лідерства в контексті судноводіння.^UThe thesis provides a theoretical generalization and solves the scientific task of forming the leadership competence to future specialists in navigation and ship handling in the process of professional training.The first chapter ‒ «Theoretical basis for the formation of leadership competence to future specialists in navigation and ship handling» ‒ highlights the theoretical foundations of the leadership competence of future specialists in navigation and ship handling in the process of professional training; the essence, structure and features of the content of the concept of «leadership competence of future specialists in navigation and ship handling» are clarified.The second chapter ‒ «Scientific and methodological bases for the formation of leadership competence to future specialists in navigation and ship handling in the process of professional training» ‒ presents the scientific and methodological foundations for the formation of leadership competence to future specialists in navigation and ship handling in the process of professional training, the methodology and stages of the study are highlighted, the criteria and indicators of leadership competence and the level of its formation, as well as the results of the study of its state at the ascertaining stage of the experimental work.The third chapter ‒ «Research and experimental work on the formation of leadership competence to future specialists in navigation and ship handling in the process of professional training» ‒ presents the substantiation of pedagogical conditions for the formation of leadership competence to future specialists in navigation and ship handling in the process of professional training, content and methodology of organizing the research experiment, analysis of the results of the formative stage of the pedagogical experiment, methodological recommendations for research and teaching staff on the formation of leadership competence to future specialists in navigation and ship handling in the process of professional training.The scientific novelty of the results obtained is that: ‒ for the first time the pedagogical conditions for the formation of leadership competence to future specialists in navigation and ship handling in the process of professional training have been substantiated (development of future navigator’ ideas about leadership in professional activities through non-formal education – trainings, master classes, seminars, distance learning courses, webinars, etc.; application of innovative forms and methods of teaching to develop cadets’ and students’ skills and abilities to work with ship’s crew personnel, manage navigation bridge resources and work in a team; application of interactive (dialogic-discussion) technologies for the formation of communicative leadership skills and abilities, development of emotional intelligence of future navigators; training of academic staff for pedagogical support of leadership behavior of cadets (students) in the process of professional training); ‒ there has been improved the diagnostic apparatus through the use of criteria (cognitive-conceptual, practical-behavioral, professional-psychological, axiological-motivational), corresponding indicators and characteristics of the levels (critical, low, sufficient and high) to find out the state of formation of leadership competence of future specialists in navigation and ship handling; ‒ the essence of the concept of «leadership competence of future specialists in navigation and ship handling» has been clarified;‒ scientific ideas about the content and structure of the leadership competence of future specialists in navigation and ship handling as a unity of cognitive, practical and active, professional and personal, value and motivational components and the peculiarities of its formation in the process of professional training have been further developed.The practical significance of the results obtained is that: methodological recommendations for scientific and pedagogical staff on the formation of leadership competence to future specialists in navigation and ship handling in the process of professional training have been developed; the training «Development of leadership skills to future navigators» has been developed and tested to develop key leadership skills to future navigation and ship handling specialists; a master class «Ship leadership: skills and challenges» was held to provide practical knowledge and skills to future navigators who want to become effective leaders in the maritime industry; there was developed and tested a seminar on the topic «Leadership in shipping: skills development and challenges», a distance learning course «Leadership in the maritime sector: developing skills and managing ship’s crew», training case study «Crisis management» for future navigators who want to develop their leadership qualities and skills and understand the peculiarities of leadership in the context of shipping.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Гірнича справа   
13.

Шамрай О.В. 
Формування кар'єрних рудопотоків для стабілізації якості руди: автореф. дис... канд. техн. наук.: 05.15.03 / О.В. Шамрай ; Криворіз. техн. ун-т. — Кривий Ріг, 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено заходи щодо підвищення ефективності гірничих робіт шляхом формування кар'єрних рудопотоків зі стабільними якісними характеристиками рудної сировини, яка надходить на збагачення. Уперше систематизовано технологічні схеми кар'єрних рудопотоків й обгрунтовано критерій оцінювання їх ефективності. Розроблено методику динамічного управління рудопотоками в кар'єрі шляхом формування роздільних схем транспортування руди з екскаваторних вибоїв, яка дозволяє зменшити коливання корисного компонента в сировині та знизити видатки на перевезення руди. Результати наукового дослідження використано у проектах подальшої розробки залізорудних родовищ ДПІ "Кривбаспроект", розраховано їх економічний ефект, який становить 495,6 тис. грн.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И332.3 +
Шифр НБУВ: РА362626

Рубрики:

      
14.

Черній В. О. 
Формування економічної стратегії підприємства муніципального транспорту в умовах невизначеності / В. О. Черній. — Б.м., 2021 — укp.

Черній В. О. Формування економічної стратегії підприємства муніципального транспорту в умовах невизначеності. - Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 051 Економіка. - Державний університет інфраструктури та технологій Міністерства освіти і науки України, Київ, 2021. Дисертація присвячена питанням розширення теоретико-методичних засад і надання науково-практичних рекомендацій щодо формування економічної стратегії підприємства муніципального транспорту в умовах невизначеності. В роботі встановлено, що сучасне середовище характеризується динамічністю та невизначеністю на макрорівні, на рівні окремих країн, галузей економічної діяльності, регіонів, об'єднань, груп підприємств, суб'єктів, зокрема підприємств муніципального транспорту. Запропоновано під економічною стратегією розуміти довгостроковий план економічного розвитку підприємства, який не лише відповідає загальній місії діяльності, а й ґрунтується на встановлених економічних цінностях. Ідентифіковано та класифіковано ключові фактори впливу на формування економічної стратегії підприємств муніципального транспорту. фВиділено групи факторів позитивного та негативного впливу, прямого та опосередкованого впливу, внутрішніх і зовнішніх, регульованих та нерегульованих, які за допомогою матричного підходу представлено у взаємозв'язку та взаємозалежності. Для уникнення дублювання запропоновано здійснювати групування у формі матриці за чотирма виокремленими класифікаційними ознаками, що дозволяє врахувати ступінь потенційного впливу кожного окремого фактору на процеси розвитку та функціонування муніципального транспорту при формулюванні економічної стратегії. За результатами критичного аналізу генезису та основних підходів до сутності понять ризику та невизначеності конкретизовано їхній зміст з позиції економічної діяльності. Відповідно під ризиком пропонується розуміти можливість потенційного зниження доходів підприємства в наслідок негативного впливу загроз діяльності або одержання додаткового доходу в наслідок реалізації чинників позитивного впливу, ймовірність настання яких залишається невизначеною. Під невизначеністю - умови діяльності чи бізнес середовища, в яких зростає можливість реалізації ризиків, у тому числі раніше не ідентифікованих системою управління. В результаті аналізу обсягів перевезення пасажирів основними видами муніципального транспорту встановлено найбільш завантажені з них. Зроблено висновок, що основну частину внутрішньо міських перевезень забезпечує автомобільний транспорт, далі за масовістю використання у бік зменшення частки перевезень види транспорту розподіляються таким чином: тролейбусний, метрополітенний, трамвайний. З 'ясовано, що показники перевезення пасажирів муніципальним транспортом мають негативну динаміку в наслідок зміни споживчих пріоритетів пасажирів та карантинні обмеження. Запропоновано комбінований підхід до формування економічної стратегії підприємства муніципального транспорту, який передбачає поєднання маркетингової та економічної складових. Процес формування економічної стратегії розбито на чотири послідовних етапи. Обґрунтовано необхідність створення бази знань у вигляді ІТ-системи, що сприятиме підвищенню рівня керованості та прозорості процедур для реалізації завдань комбінованого підходу. Обґрунтовано необхідність визначення маркетингової складової економічної стратегії підприємства муніципального транспорту із застосуванням процесного та маркетинг-мікс підходів. Маркетинг-мікс-підхід поєднав два комплекси маркетингу: модель 4С та модель 3Р. Процесний підхід дозволив виділити два головні етапи процесу визначення маркетингової складової економічної стратегії: формування комплексу сервісу та реалізація базис клієнтоорієнтованого сервісу. Таке поєднання забезпечує методичні засади для урахування конкретних потреб споживачів, комбінації тактичних напрямів, реалізації програми позиціонування та створення стратегічної основи для гнучкого реагування на виклики зовнішнього середовища. Розроблено теоретико-методичні основи прогнозування економічного розвитку підприємств муніципального транспорту. Обґрунтовано, що економіко-маркетингова стратегія має будуватися як вирішення двох проблем: зростання рентабельності перевезень муніципальним транспортом; збереження і підтримка пасажиропотоку на рівні достатньому для забезпечення беззбитковості перевезень.^UV. O. Chemii. Formation of economic strategy of the municipal transport enterprise under conditions of uncertainty. - Qualifying scientific work as a manuscript. PhD thesis, majoring in 051 specialty (Economics). - State University of Infrastructure and Technology. Ministry of Education and Science of Ukraine, Kyiv, 2021. The thesis is dedicated to the issues of expanding the theoretical and methodological bases and providing scientific and practical recommendations for the economic strategy formation of the municipal transport enterprise under conditions of uncertainty. It is established that the modern environment is characterized by dynamism and uncertainty at the macro level, at the level of individual countries, sectors of economic activity, regions, associations, groups of enterprises, and entities, in particular municipal transport enterprises. Under such conditions, it is extremely important to develop an economic strategy that provides for the implementation of flexible and the most effective management decisions in a critical situation. It is suggested to understand the economic strategy as a long-term plan of economic development of the enterprise, which not only corresponds to the general mission of activity, but also is based on the established economic values. The key factors influencing the economic strategy formation of municipal transport enterprises are identified and classified. There are groups of factors of positive and negative influence, direct and indirect influence, internal and external, regulated, and unregulated, which are presented in the relationship and interdependence with the help of a matrix approach. To avoid duplication, it is suggested to make matrix-type groups of four separate classification features, which makes it possible considers the degree of potential influence of each individual factor on the development and functioning of municipal transport in economic strategy formulation. According to the results of critical analysis of the genesis and basic approaches to the essence of the concepts of risk and uncertainty, their content is specified from the economic activity perspective. It is suggested to understand the risk as the possibility of a potential decrease in income of the enterprise because of the negative impact of business threats or additional income due to the implementation of factors of positive impact, the probability of which remains uncertain. Uncertainty is suggested to be defined as the conditions of activity or business environment in which the possibility of realizing risks increases, including those not previously identified by the management system. As a result of the analysis of the volume of passenger transportation by the main types of municipal transport, the busiest of them are identified. It is concluded that the main part of intracity transportation is provided by road transport, then, in terms of mass use towards a decrease in the share of transportation, modes of transport are distributed as follows: trolleybus, metro, tram. It has been found that the indicators of passenger transportation by municipal transport have negative dynamics due to changes in consumer priorities of passengers and quarantine restrictions. A combined approach to the formation of the economic strategy of the municipal transport enterprise is suggested. It provides a combination of marketing. The process of developing an economic strategy is divided into four successive stages. The necessity of creating a knowledge base as an IT system is substantiated, which will increase the level of controllability, and transparency of procedures for the implementation of the tasks of the combined approach. The necessity of determining the marketing component of the economic strategy of the municipal transport enterprise with the use of process and marketing mix approaches is substantiated. The marketing mix approach combined two marketing complexes: model 4C and model 3P. Due to the process approach two main stages of the process of determining the marketing component of economic strategy is identified: the formation of a service complex and the implementation of customer-based service. This combination provides a methodological framework for considering the specific needs of consumers, a combination of tactical directions, the implementation of the positioning program and the creation of a strategic basis for a flexible response to environmental challenges. The procedure for assessing the degree of satisfaction of consumers with municipal transport services is determined. Theoretical and methodological bases for forecasting the economic development of municipal transport enterprises are developed. It is substantiated that the economic and marketing strategy should be built as a solution to two problems: increasing the profitability of municipal transport; maintaining and supporting passenger traffic at a level sufficient to ensure break-even traffic.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
15.

Шапатіна О. О. 
Формування автоматизованої технології управління інтермодальними перевезеннями / О. О. Шапатіна. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження - процес просування контейнерів при інтермодальних перевезеннях. Дослідження проводились із застосуванням методів математичної статистики, штучних нейронних мереж, теорії графів, спеціального евристичного оптимізаційного алгоритму NSGA-III та методу зважених стрес-функцій. У результаті дослідження вирішено наукове завдання формування автоматизованої технології управління інтермодальними контейнерними перевезеннями на основі розроблення процедури вибору оптимального плану мультимодального перевезення, спрямованої на максимальне задоволення вимог вантажовідправників за рахунок одночасного врахування при визначенні маршруту таких параметрів перевезення, як вартість транспортування і термін доставки вантажу. Сферою їх застосування є автоматизована технологія управління інтермодальними перевезеннями, яку запропоновано інтегрувати до АРМ інтермодального оператора для забезпечення узгодженої роботи усього процесу транспортування.^UThe object of the research is the process of containers traffic during intermodal transportation. The research was carried out using the methods of mathematical statistics, artificial neural networks, graph theory, a special heuristic optimization algorithm NSGA-III and the method of weighted stress functions. As a result of research the scientific task of formation of the automated technology of management of intermodal container transportations on the basis of development of procedure of a choice of the optimum plan of multimodal transporting directed on the maximum satisfaction of requirements of shippers at the expense of simultaneous consideration at route determination of such parameters of transportation. Their scope is automated technology of intermodal transportation management, which is proposed to be integrated it into the intermodal operator's workstation to ensure coordinated operation of the entire transportation process.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
16.

Колісник А. В. 
Формування автоматизованої технології транспортування контейнерів залізницею на основі теорії випадкових потоків / А. В. Колісник. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження - процес транспортування контейнеропотоків залізничним транспортом. Дослідження проводилося із застосуванням методів математичної статистики, теорії ймовірностей, методів системного підходу, теорії випадкових потоків, стохастичного програмування, методів навчання нейронних мереж, методів інтегрального числення, методу відпалу. У результаті дослідження на основі системного підходу вирішено наукове завдання з формування автоматизованої технології транспортування контейнерів залізницею при здійсненні інтермодальних перевезень з використанням теорії випадкових потоків, що дозволяє зменшити загальні експлуатаційні витрати на перевезення контейнерів. Сферою їх застосування є тактичне та оперативне планування роботи залізничних підсистем при взаємодії з морським транспортом в умовах перевезення контейнеропотоків.^UResearch objekt is the process of transporting container traffic by rail. The study was conducted using methods of mathematical statistics, probability theory, methods of systems approach, the theory of random flows, stochastic programming, methods of learning neural networks, methods of integral calculus, annealing method.As a result of research on the basis of the system approach the scientific problem on formation of the automated technology of transportation of containers by the railway at implementation of intermodal transportations with the use of the theory of casual streams that allows to reduce the general operational expenses for transportation of containers is solved. The scope of their application is tactical and operational planning of railway subsystems in interaction with maritime transport in terms of container traffic.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
17.

Кульова Д. О. 
Формування автоматизованої технології перевезення небезпечних вантажів на основі ризик-орієнтованих підходів / Д. О. Кульова. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт дослідження – процес формування та просування поїздопотоків з небезпечними вантажами. Проведені дослідження ґрунтуються на використанні еволюційних методів, методів теорії масового обслуговування, інтелектуальних методів семіотичного типу на основі динамічних продукційних правил. У результаті дослідження вирішено наукове завдання щодо розробки автоматизованої технології формування та просування поїздопотоків з небезпечними внтажами різних класів на основі розробленого комплексу моделей, які забезпечують реалізацію вищезазначеної технології. Сферою застосування результатів дисертації є залізничний транспорт загального користування.^UThe object of research is the process of formation and promotion of train traffic with dangerous goods. The research was carried out using the evolutive methods, methods of the theory of mass service, intellectual methods of a semiotic type based on dynamic production rules. The scientific novelty of the thesis is solving the scientific problem of improving the technology for controlling train traffic with dangerous goods on railway routes by introducing an automated intelligent semiotic system based on the developed set of models that ensure the implementation of the above technology. The scope of application of the results of the dissertation is public railway transport.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
18.

Чимшир В.І. 
Управління проектами ремонту суднових технічних засобів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / В.І. Чимшир ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2008. — 21 с. — укp.

Розроблено та реалізовано проектно-орієнтований підхід щодо керування процесами функціонування суднових технічних засобів, створений з використанням концепції керування проектами їх ремонту. Доведено, що проблема організації технічного обслуговування та ремонту (ТОР) на підприємствах, основними фондами яких є морські та річні судна, не може бути оптимально вирішеною внаслідок відсутності прийнятної системи керування, легкоадаптованої до умов роботи таких підприємств. Розроблено методи, моделі та рекомендації з впровадження нового підходу щодо керування функціонуванням суднових технічних засобів. Із використанням даних методів і моделей розроблено програмне забезпечення "Прогнозування й контроль", що дозволяє прогнозувати час ініціації проектів ТОР протягом усього терміну функціонування суднових технічних засобів, а також визначати елементи, що підлягають відновленню, та прогнозувати зміст робіт з кожного проекту ремонту. На підставі аналізу результатів, одержаних під час практичного застосування програмного забезпечення для інформаційної підтримки проектів ремонту підтверджено дієздатність запропонованого підходу щодо керування процесами функціонування не лише суднових технічних засобів, а й подібного обладнання на підприємствах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-083-6 +
Шифр НБУВ: РА357491

Рубрики:

      
19.

Катерна О. К. 
Управління потоковими процесами в аеропортах: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. К. Катерна ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Сформульовано концептуальні засади управління потоковими процесами в аеропортах на базі теорії зацікавлених сторін. Запропоновано систему управління, яка є сукупністю методів, моделей та інструментів цілеспрямованого впливу суб'єкту управління на синхронізацію та координацію процесів обслуговування інтенсивними потоками пасажирів. Розроблено економіко-математичну модель ефективної діяльності аеропорту за умов граничних навантажень на інфраструктуру, яка дозволяє розрахувати необхідну пропускну спроможність аеропорту, визначити "вузькі місця" в обслуговуванні споживачів і, з метою задоволення попиту на перевезення, надання необхідного рівня сервісу й одержання максимального прибутку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-21
Шифр НБУВ: РА372194 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Бондаренко Г.С. 
Управління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Г.С. Бондаренко ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Розроблено систему управління конкурентоспроможністю підприємства у вигляді проблемно-орієнтованого контуру. Розвинуто поняття конкурентоспроможності підприємства як об'єкта управління на основі системного підходу. З'ясовано ознаки сегментації ринку вантажних транспортних послуг, які враховують потреби клієнтів, тобто вид перевезеного вантажу та тип рухомого складу, необхідного для здійснення перевезення. Удосконалено методику встановлення пріоритетних конкурентів з використанням поля конкуренції, а також методику оцінки конкурентоспроможності транспортних послуг на основі врахування якості пропозиції транспортних послуг, виконання перевезення та задоволеності клієнта наданою послугою. Розвинуто методику визначення конкурентоспроможності автотранспортних підприємств за показниками ринкової частки, конкурентоспроможності транспортних послуг і фінансового стану підприємства за допомогою побудови комплексно-графічної моделі конкурентного простору. Наведено методичні рекомендації щодо розробки та реалізації стратегії конкуренції з використанням теорії шкіл позиціювання та ситуаційного аналізу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)373.31-21
Шифр НБУВ: РА315878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського