Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (16)Тематичний інтернет-навігатор (9)Наукова електронна бібліотека (304)Реферативна база даних (1554)Книжкові видання та компакт-диски (941)Журнали та продовжувані видання (75)
Пошуковий запит: (<.>K=МОНТАЖН$<.>+<.>K=БУДІВНИЦТВО$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 222
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Євдоченко О.М. 
Економетричні та організаційні основи управління ціною будівельного контракту: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.03 / О.М. Євдоченко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено економетричну модель, що взаємопов'язує прийнятну для інвестора ціну будівельного контракту з організаційними, технологічними та вартісними параметрами виконання будівельно-монтажних робіт згідно з проектом за умов обов'язкового врахування можливих варіацій цих параметрів. На базі запропонованої моделі створено методику формування ціни будівельного контракту, яка дозволяє інвестору зробити вибір раціональної схеми ціноутворення за будівельним контрактом, що підлягає розгляду під час аналізу тендерних пропозицій. Відзначено, що програмний комплекс, що супроводжує методику, забезпечує системне проектування, інтерактивний моніторинг планів, досягнення стабільного навчального ефекту, інтеграцію стадій проектування та реалізації проектів. Для забезпечення процесів ціноутворення у будівництві запропоновано проекти реорганізації відповідних елементів та підсистем у структурах управління будівельних і будівельно-інвестиційних організацій. У запропонованих проектах поєднано переваги традиційних і матричних моделей управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)310-861-210.301 +
Шифр НБУВ: РА340284

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
2.

Євель С. М. 
Розробка організаційно-технологічних рішень, що підвищують ефективність монтажу металевих конструкцій покриттів спортивних споруд: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.08 / С. М. Євель ; Харк. держ. техн. ун-т буд-ва та архіт. — Х., 2010. — 23 с. — укp.

Проведено аналіз конструктивних рішень покриттів спортивних споруд. Наведено чинники, які дестабілізують процес зведення покриттів. Розглянуто конструктивне рішення та послідовність монтажу конструкцій покриття стадіону. Визначено показники технологічності монтажу металевих конструкцій. Розроблено методику визначення оптимальної черговості монтажу конструкцій покриття. Вдосконалено метод гілок і відсікань для оптимізації порядку виконання монтажних робіт із зведення покриття стадіону.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н654.34 + Н712.822-044.2
Шифр НБУВ: РА372161 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
3.

Єфіменко В.І. 
Несучі конструкції зі сталевих труб, заповнених центрифугованим бетоном: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.23.01 / В.І. Єфіменко ; Держ. вищ. навч. закл. "Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт.". — Д., 2009. — 38 с. — укp.

Розроблено та впроваджено у будівництво трубобетонні конструкції різного призначення з центрифугованим бетонним ядром. З урахуванням результатів експериментальних досліджень розроблено методи оцінювання напружено-деформованого стану та розрахунку для різних варіантів виконання бетонного ядра, створено програму їх реалізації на ЕОМ. Розроблено методику оптимізації конструктивних параметрів трубобетонних елементів у процесах проектування та будівництва. Показано переваги застосування трубобетонних колон у порівнянні з залізобетонними та металевими, наведено рекомендації щодо застосування даних конструкцій у різних галузях промисловості та цивільного будівництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н535.2-028 +
Шифр НБУВ: РА368992

Рубрики:

      
4.

Єфіменко О. І. 
Напружено-деформований стан та несуча здатність стиснутих сталезалізобетонних елементів, армованих сталевими листами / О. І. Єфіменко. — Б.м., 2020 — укp.

Єфіменко О.І. Напружено-деформований стан та несуча здатність стиснутих сталезалізобетонних елементів, армованих сталевими листами. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису.Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 192 – Будівництво та цивільна інженерія (19 «Архітектура і будівництво»). – Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка».Дисертаційна робота присвячена дослідженню напружено-деформованого стану та несучої здатності стиснутих сталезалізобетонних елементів, армованих сталевими листами в залежності від висоти і ексцентриситету прикладення навантаження та розробці інженерних методів їх розрахунку.^UYefimenko O.I. Stress-strain state and bearing capacity of compressed steel-reinforced concrete elements reinforced with steel sheets. – Qualifying scientific work on the rights of the manuscript.Dissertation for the degree of Doctor of Philosophy (PhD) on specialty 192 - Construction and Civil Engineering (19 «Architecture and Construction »). – National University «Yuri Kondratyuk Poltava Polytechnik», Poltava, 2020.The dissertation is devoted to the development of the stress - strain state and bearing capacity of compressed reinforced concrete elements, reinforced with steel sheets, depending on the height and eccentricity of application of load and development of engineering methods for their calculation.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Єфіменко О. І. 
Напружено-деформований стан та несуча здатність стиснутих сталезалізобетонних елементів, армованих сталевими листами / О. І. Єфіменко. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація Єфіменко О.І. на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 192 – Будівництво та цивільна інженерія (19 «Архітектура і будівництво»). – Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка».Дисертаційна робота присвячена дослідженню напружено-деформованого стану та несучої здатності стиснутих сталезалізобетонних елементів, армованих сталевими листами в залежності від висоти і ексцентриситету прикладення навантаження та розробці інженерних методів їх розрахунку.Ключові слова: Напружено-деформований стан, сталезалізобетонні елементи, несуча здатність, ексцентриситет, гнучкість, перше граничне зусилля N1, друге граничне зусилля N2, листове армування.^UDissertation Yefimenko O.I. for the degree of Doctor of Philosophy (PhD) on specialty 192 - Construction and Civil Engineering (19 «Architecture and Construction »). – National University «Yuri Kondratyuk Poltava Polytechnik», Poltava, 2020.The dissertation is devoted to the development of the stress - strain state and bearing capacity of compressed reinforced concrete elements, reinforced with steel sheets, depending on the height and eccentricity of application of load and development of engineering methods for their calculation.Key words: stress-strain state, reinforced concrete elements, carrying capacity, eccentricity, flexibility, the first boundary effort of N1, друге граничне зусилля N2, sheet reinforcement.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Іванов С. Ю. 
Міграція сільського населення до Харкова (серпень 1943 - серпень 1991 рр.): автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / С. Ю. Іванов ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. — Х., 2011. — 19 с. — укp.

Проаналізовано головні етапи повоєнної відбудови промисловості та транспорту міста, висвітлено причини та мотиви переїзду населення із села в місто, особливості трудової маятникової, навчальної організованої та стихійної міграції. Розглянуто зміни соціально-станового статусу сільських мігрантів. Показано, що в роки голоду 1946 - 1947 рр. за великої плинності робітничих кадрів, чисельність прибулого населення у місто переважала кількість вибулого. В 1946 р. прибулі по відношенню до обсягу міграції складали 70 %, а вибулі - 30 %, в 1947 р. прибулих було 56 %, а вибулих - 44 %. Досліджено житлове будівництво в Харкові та житлово-побутове облаштування мігрантів, виділено етапи вирішення житлової проблеми в місті. Показано, що міграція сільського населення в місто супроводжується певними проблемами, серед яких однією з важливих є їх соціально-психологічна адаптація до міського середовища за умов підтримання ними тісних зв'язків з селом. Вивчено участь сільських мігрантів у культурно-масових і спортивних заходах у вільний від роботи чи навчання час, проведення ними дозвілля. Висвітлено загальні тенденції урбанізаційних процесів, динаміку міграції сільського населення на різних етапах даного періоду. Показано вплив міграції на зміну чисельності національно-соціального складу населення Харкова, особливість мовного спілкування в місті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР-4ХАР)6-2
Шифр НБУВ: РА382611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Івлєв С. С. 
Організація оплати праці науковців у будівництві: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. С. Івлєв ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Запропоновано метод організації оплати праці науковців в будівництві з урахуванням факторів оцінювання оплати праці залежно від важливості, складності, новизни й ефективності наукових і науково-технічних розробок у будівництві. Розроблено методичні підходи до формування шкали коефіцієнтів співвідношень посадових окладів наукових працівників з урахуванням наявності наукового ступеня та вченого звання. Визначено найбільш привабливим підхід, за побудови шкали міжпосадових коефіцієнтів прогресивно-регресивною. Надано нові рівні коефіцієнтів посадових окладів, які враховують обгрунтовану міжпосадову різницю, а також можливість одержання винагороди у вигляді частки економічного ефекту від впровадження науково-технічної продукції у будівництво. Встановлено вимоги до персоналу в кваліфікаційних характеристиках професій науковців у будівництві з урахуванням критеріїв: кваліфікація, компетенція, навички, ігоофесійно-трудові стандарти. Зазначено, що вирішення питання оплати праці забезпечить зацікавленість кожного працівника у реалізації резервів і можливостей підвищення результатів індивідуальної та колективної праці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)310-645
Шифр НБУВ: РА381114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Ізбаш Ю. М. 
Розробка методів підвищення точності розрахунку вогнестійкості сталезалізобетонних конструкцій / Ю. М. Ізбаш. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертацію присвячено розробці методів підвищення точності розрахунку вогнестійкості сталезалізобетонних конструкцій.Об'єкт – процеси підвищення точності розрахунку вогнестійкості сталезалізобетонних конструкцій; мета – розроблення методів підвищення точності розрахунку вогнестійкості сталезалізобетонних конструкцій, за рахунок уточнення температурних полів, діаграм деформування, проведення чисельного моделювання напружено-деформованого стану, нових методів експериментальних досліджень; методи – аналітичні та чисельні методи розв'язання задач будівельної фізики та будівельної механіки за допомогою комп'ютерних технологій, експериментальних досліджень; новизна – Вперше отримано: розподіл температурних полів в перерізах сталезалізобетонних конструкцій при стандартному температурному режимі і температурний аналіз прогонових конструкцій мостів при вуглеводневому температурному режимі; розроблено методи створення математичної моделі діаграми деформування стиснутого бетону при підвищених і високих температурах; розроблено методи визначення напружено-деформованого стану в сталезалізобетонних конструкціях при сумісному впливі навантаження та підвищеної температури з використанням комп'ютерних технологій в лінійній та нелінійній постановках; проведено чисельне моделювання напружено-деформованого стану в сталезалізобетонних конструкціях при сумісному впливі навантаження та температури в лінійній та нелінійній постановках для визначення особливостей впливу температури на їх граничний стан; розроблено нові методи експериментальних досліджень, установки і зразки сталезалізобетонних конструкцій; проведено експериментальні дослідження моделі фрагменту сталезалізобетонної мостової конструкції. Удосконалено: методи для визначення модулів пружності стиснутого і розтягнутого бетону, деформацій, відповідних міцності на стиск і розтягненні, граничних деформацій і відповідних їм граничних напружень; пропозиції до нормативних документів; результати – розроблено методи розрахунку сталезалізобетонних конструкцій при різних температурних режимах, а також при взаємній дії температури та навантаження; розроблено нові методи експериментальних досліджень, установки і зразки сталезалізобетонних конструкцій; запропоновані методи дозволяють підвищити надійність розрахунку вогнестійкості сталезалізобетонних конструкцій, розробити їх раціональні конструктивні рішення; впроваджено – при розробці проектної та робочої документації Paul Wurth S.p.A. Itaia на будівництво двох блоків коксової батареї; при розробці «Висновку про технічний стан несучих та огороджуючих конструкцій естакади №1 комплексу штучних споруд по пр. Льва Ландау в м. Харкові і розробка рекомендацій по ремонту, підсиленню та подальшій експлуатації»; при розробці проекту реконструкції автодорожнього шляхопроводу на 1191 км ПК6 ст. Волноваха регіональної філії «Донецька залізниця» ПАТ «Укрзалізниця»; галузь – будівельні конструкції, будівлі та споруди.^UThe dissertation is devoted to the development of methods for increasing the accuracy of calculation of fire resistance of steel reinforced concrete structures.Object - processes for increasing the accuracy of calculation of fire resistance of steel reinforced concrete structures; goal - is to develop methods for improving the accuracy of calculation of fire resistance of steel reinforced concrete structures, due to specification of temperature fields, deformation diagrams, numerical modeling of stress-strain state, new methods of experimental research; methods - analytical and numerical methods for solving problems of building physics and building mechanics with the help of computer technologies, experimental researches; novelty - For the first time: obtained distribution of temperature fields in cross sections of steel-concrete constructions at standard temperature mode and temperature analysis of run-off structures of bridges under hydrocarbon temperature regime; developed methods of creating a mathematical model of deformation diagram of compressed concrete at elevated and high temperatures; developed methods of determination of the stress-strain state in steel reinforced concrete structures with the joint influence of loading and elevated temperature using computer technologies in linear and non-linear formations; numerical simulation of the stress-strain state in steel-reinforced concrete structures with the joint effect of loading and temperature in linear and non-linear formations was carried out to determine the features of the influence of temperature on their limiting state; new methods of experimental research, installation and samples of steel-concrete constructions have been developed; experimental researches of fragment model of steel reinforced concrete bridge construction were conducted. Improved: methods for determining modulus of elasticity of compressed and streched concrete, deformations, corresponding compressive and extension strength, boundary deformations and their corresponding boundary stresses; provided suggestions for regulatory documents; results – developed methods of calculation of steel reinforced concrete structures at different temperature regimes, as well as the interaction of temperature and load; new methods of experimental research, installation and samples of steel-concrete constructions have been developed; the offered methods allow to increase reliability of calculation of fire resistance of steel reinforced concrete structures, to develop their rational constructive decisions; implemented - at designing and working documentation Paul Wurth S.p.A. Itaia to build two blocks of coke oven battery; when developing the "Conclusion on the technical condition of bearing and enclosing structures of the trestle №1 of the complex of artificial constructions at the Lev Landau avenue in Kharkiv and the development of recommendations for repair, reinforcement and further exploitation"; when developing the project of reconstruction of road overpass on 1191 km of PC6 station Volnovaha of the regional branch "Donetsk railway" of PJSC "Ukrzaliznytsya"; industry - building constructions, buildings and structures.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Ісаєнко Ю.В. 
Організаційні підходи до скорочення непродуктивних витрат в будівництві: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.08 / Ю.В. Ісаєнко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Створено новий організаційний підхід до виявлення та подолання непродуктивних витрат у будівництві під час виконання будівельно-монтажних робіт (БМР) завдяки поєднаному використанню розрізнених заходів стосовно раціоналізації організаційно-технологічних рішень у комплексній програмі безперервної дії, за якого основною рушійною силою є інтелектуальний потенціал персоналу технічного рівня. Створено теоретичні засади щодо визначення та класифікації непродуктивних витрат і витрат часу, які грунтуються на аналізі фактичного стану трудових процесів і участі елементів фактичного трудового процесу у створенні будівельної продукції. На базі наведених теоретичних розробок запропоновано відповідне методико-алгоритмічне та програмне забезпечення, що формує основний інструментарій для реалізації створеного організаційного підходу на практиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)310-862 +
Шифр НБУВ: РА359856

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Іщенко Н. Ф. 
ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНІ ЗАСАДИ ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА / Н. Ф. Іщенко. — Б.м., 2020 — укp.

Здійснено комплексне вивчення структури земель автомобільного транспорту України. Виконано поглиблений аналіз автомобільних доріг відповідно до їх технічної класифікації, пропускної спроможності, цільового призначення. Сформовано фактори впливу на розвиток, як автомобільної мережі, так і її транспортної інфраструктури. Наведено пропозиції з удосконалення нормативно-правової бази використання земель автомобільного транспорту та дорожнього господарства. Визначено основні завдання щодо забезпечення фінансової та інвестиційної політики, зокрема розвитку державно-приватного партнерства, довгострокового пільгового кредитування в енергозберігаючу техніку і технологію, технологічну модернізацію автомобільного транспорту.З'ясовано, що управління якістю будівництва чи реконструкції автомобільних доріг не має спеціалізованої нормативної бази. Доведено необхідність подальшого вдосконалення нормативних та нормативно-правових документів: перші потребують включення кількісних критеріїв якості як в окремі процеси, так і загальну оцінку робіт у дорожній галузі, другі – створення їх взаємопов'язаної системи, що забезпечить якісне будівництво та реконструкцію автомобільних доріг. Запропоновано механізм узгодження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок для розміщення, будівництва та експлуатації об'єктів автодорожнього господарства. Наголошено, що законодавча база землекористування земель автомобільного транспорту повинна орієнтуватися на використання точної та актуальної інформації щодо протяжності автомобільних доріг, їх безперебійного функціонування та контролю відповідними службами автотранспортної інфраструктури, постійне уточнення стану дорожнього полотна для правильного планування та організації ремонтних робіт, проектування будівництва нових доріг та авторозв'язок. Реалізація запропонованих пропозицій до земельного законодавства сприятиме вирішенню проблем відведення та оформлення права користування земельними ділянками для розміщення, будівництва й експлуатації об'єктів автодорожнього господарства, які слід урахувати при підготовці відповідних законодавчих актів.З'ясовано, що регулювання землекористування автомобільного транспорту та дорожнього господарства полягає в тому, що склад, статус, порядок надання, вилучення (викупу) земельних ділянок, передачі автомобільних доріг в концесію, оподаткування землі, охорона навколишнього природного середовища визначено різними законодавчими актами, частина положень яких не кодифікувалася. Запропоновано напрями вдосконалення правового режиму земель дорожнього господарства, спрямування його на ефективне використання та охорону земель, спрощення процедури набуття прав на них.Обґрунтовано пропозицію внесення змін до статті 71 Земельного кодексу України про виокремлення земель дорожнього господарства в окрему статтю; проведення кодифікації визначення їх складу шляхом зміни Земельного та Податкового кодексів, законів України «Про транспорт» і «Про автомобільні дороги» та низки підзаконних актів. У додатковій (новій) статті Земельного кодексу доцільно врегулювати питання резервування земельних ділянок, установлення придорожніх, охоронних та санітарно-захисних зон уздовж автомобільних доріг та режими їх землекористування. Розглянуто еколого-економічну складову використання придорожніх смуг та визначено проблеми незаконного їх розорювання. Запропоновано впровадження на законодавчому рівні заходів щодо покращення екологічної ситуації та придорожніх територіях.З'ясовано, що резервування земель, є правовою необхідністю врегулювання земельних відносин, забезпечення потреб населення, галузей економіки в землі, її раціонального використання та охорони, зокрема для будівництва автомобільних доріг, та повинно здійснюватися згідно з вимогами чинних нормативно-правових документів.^UComprehensive research of the land road transport structure of Ukraine has been carried out. Automobile roads have been analysed in accordance with their technical classification, capacity, purpose. The factors influencing the development of both the automobile network and its transport infrastructure have been formed. Suggestions for regulatory improvement and legal base of road transport land use and road economy have been given. The main tasks for ensuring financial and investment policy, in particular the public-private partnership development, long-term preferential lending to energy-saving technology and technology, technological modernization of road transport have been determined.It has been determined that there is no specialized regulatory framework for quality management of road construction or reconstruction. Regulatory documents require the inclusion of quantitative quality criteria, both in individual processes and in the overall assessment of the work quality in the road industry. Regulatory - legal documents need further improvement, creation of an interconnected system that will ensure quality in roads construction and their reconstruction.The coordination project mechanism of land management for the allocation of land plots for the location, construction and operation of road facilities have been proposed. Legislative framework for land use of road vehicles should be directed to the use of accurate and up-to-date information on the length of roads, their smooth functioning and control by the relevant services of road transport infrastructure, constant updating of the condition of the roadway for proper planning and organization of repair works, design of construction and repair works auto junction. The implementation of the proposed suggestions in the land legislation would provide an opportunity to facilitate the resolution of allocation problems and registration of the right to use the land plots for the location, construction and road facilities operation, which should be taken into account when preparing the wording of the relevant legislative acts.It is established that the regulation of land use and road economy is that the composition, status, procedure for granting, removal of land (redemption), transfer of roads to concessions, land taxation, environmental protection are addressed in various legislative acts. acts whose parts have not been codified. The improvement directions of the lands legal regime of the road economy, its direction on the effective use and protection of the lands, simplification of the procedure of acquiring the rights to land have been proposed.The proposal to amend Article 71 of the Land Code of Ukraine and to separate the road economy land into a separate article of the Code has been justified. It has been considered that it is necessary to carry out codification of determining the composition of the automobile roads and road economy, by introducing the specific amendments to the Land and Tax Codes, Laws of Ukraine "On Transport", "On Roads", to a number of by-laws. In particuar, it is advisable to regulate the land reservation issues, establishment of roadside, protection and sanitary protection zones along automobile roads and land use regimes as part of an additional (new) article of the Land Code..The ecological and economic component of the roadside stripes use has been considered and the problems of illegal plowing has been identified. Legislative measures has been proposed for improvement the environmental situation of roadside areas.It has been found out that land reservation is a legal necessity for the regulation of land relations, meeting the needs of the population, branches of the economy in the land and its rational use and protection, in particular for the construction of roads and should be carried out in accordance with regulatory documents.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Аділ Д. А. 
Сейсмостійкість багатоповерхових будівель в залежності від конструктивних схем. / Д. А. Аділ. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.23.01 «Будівельні конструкції, будівлі та споруди» (19 – Архітектура та будівництво). – Державний вищий навчальний заклад «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» Міністерства освіти і науки України, Дніпро, 2021.У дисертаційній роботі вирішена важлива науково-практична задача, яка полягає в дослідженні сейсмічної поведінки багатоповерхових будівель при підвищенні сейсмостійкості існуючих будівель, зміні сейсмічності будівельного майданчика, нерегулярності конструктивної схеми та розробці науково обґрунтованих положень та методів їх розрахунку.Наведені результати чисельних досліджень напружено-деформованого стану конструкцій багатоповерхових будівель та методики їх розрахунку на основі яких отримані уявлення про закономірності зміни спектрів несучої здатності будівлі з урахуванням нелінійної поведінки ґрунтів основи та фізичної нелінійності матеріалів конструкцій, уявлення про закономірності зміни напружено-деформованого стану конструкцій існуючої будівлі незавершеного будівництва при дії сейсмічного навантаження в залежності від місця розташування в'язевих панелей жорсткості в плані відносно центра ваги будівлі при підвищенні її сейсмостійкості та закономірності впливу зміни розрахункової сейсмічності будівельного майданчика на конструктивні та техніко-економічні характеристики заходів сейсмозахисту будівель.Ключові слова: сейсмічний вплив, напружено-деформований стан, сейсмічна стійкість, спектр несучої здатності, будівлі, реконструкція.^UQualifying Scientific Paper as a Manuscript.Thesis for a PhD Degree in Engineering, Major 05.23.01 «Building Designs, Buildings and Structures» (19 - Architecture and Civil Engineering). – Prydniprovska State Academy of Civil Engineering and Architecture of the Ministry of Education and Science of Ukraine, Dnipro, 2021.The Thesis is devoted to solving the actual scientific and practical problem of ensuring earthquake resistance of multi-storey buildings depending on design layouts and changes in earthquake activity of the construction site.The Thesis Paper provides a brief overview of research to ensure reliability and design safety of buildings being engineered in earthquake areas. The general design requirements of ensuring earthquake resistance of buildings were considered, and the ways to increase earthquake resistance of buildings, and methods to proportionate buildings for seismic impacts were analyzed.The analysis of modern regulatory documents of different countries, results of theoretical research and cited literature showed that the work to improve methods of the building design calculation for seismic loads and to increase earthquake resistance of buildings is currently performed in active mode.Earthquake-resistant engineering of buildings is based on force calculation and earthquake accounting by static equivalent forces, which are calculated using the elastic reaction spectra (linear-spectral method) that link the law of soil motion to the absolute acceleration of the model in the form of a nonlinear oscillator.Design calculation with due account for the plastic and nonlinear behavior and even with an eye towards destruction of individual design elements of the building requires the use of more complex mechanical and mathematical models and theories. It is necessary to take into account the redistribution of forces along the design associated with the appearance of zones of plastic deformation in it. However, in all cases, the criterion for assessing the load-bearing capacity of the design is the principle of comparing external and internal forces.Therefore, the scientific interest in solving problems to ensure earthquake resistance of multi-storey buildings are the tasks for choosing a rational and effective way to increase their earthquake resistance during the reconstruction and dependence of the cost of seismic protection measures in existing buildings on changes in earthquake activity of the construction site; for studying influence of irregularity of the building design layout on earthquake resistance.The technique and algorithm of numerical modeling of buildings with the irregular design layout at seismic impact calculations were developed on the basis of the method of the static nonlinear calculation realized in the ETABS software package (Nonlinear v8.08). The technique is based on the determination of nonlinear displacements of the building with the use of the bearing capacity spectrum of the building. Numerical modeling and analysis of the seismic behavior of five options of models of the building with the irregular design layout were performed.Analysis of the bearing capacity spectra of models of the building with the irregular design layout showed that buildings with the irregular design layout in the plan have a lower ability to withstand transverse loads compared to the regular design layout. It was also found that frame buildings with the irregular design layout under seismic impacts could operate in the elastic stage; this depends on the location of irregularity in the building plan, as well as the plastic properties of design materials of the building.In the paper, there have been given the results of influence of the reconstruction on the stress-strain state of the facility and search for the most rational and effective way to increase earthquake resistance of the building in progress and develop methods for the comparative analysis of different options for increasing earthquake resistance of the building, as well as estimation of its practical use.Since the introduction of the new design standards Civil Engineering in Earthquake Areas of Ukraine, earthquake endangered areas with a general increase in their calculated earthquake activity have been significantly expanded, and the 6-point territories have been included in the list of earthquake zones.The Thesis Paper solves an important scientific and practical problem, which is to study the seismic behavior of multi-storey buildings while increasing earthquake resistance of existing buildings, to change earthquake activity of the construction site and irregular design layout, and to develop scientifically sound provisions and methods for their calculation.Key words: seismic impact, stress-strain state, earthquake resistance, bearing capacity spectrum, buildings, reconstruction.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Акімов О.В. 
Наукові основи конструкторсько-технологічного проектування литих деталей ДВЗ: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.23 / О.В. Акімов ; Харк. політехн. ін-т. — Х., 2009. — 34 с. — укp.

Наведено розробку наукових основ конструкторсько-технологічного проектування литих деталей двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) на базі використання сучасних експериментальних методів, комп'ютерно-інтегрованого інструментарію та методик ресурсного проектування для створення литих деталей, що забезпечують задані експлуатаційні характеристики, ресурс, зниження собівартості, часу проектування та запуску у виробництво, підвищення конкурентоспроможності та надійності двигунів внутрішнього згоряння. Запропоновано науково підтверджені та всебічно досліджені нові рішення та концептуальні підходи для литих деталей ДВЗ, що відрізняються від раніше використовуваних, наявністю безперервного зв'язку й обміну даними між процесами конструкторського та технологічного проектування. Розроблено заходи щодо модернізації конструкцій литих деталей ДВЗ з врахуванням 3-мірного розподілу залишкової ливарної напруги, неоднорідності механічних властивостей сплаву в різних перетинах вилавка, універсальні методи проведення констукційних розрахунків блоку-картера циліндрів ДВЗ з врахуванням динамічних, статичних, монтажних навантажень та напрямів залишкової ливарної напруги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-03-02 +
Шифр НБУВ: РА367572

Рубрики:

      
13.

Аль-Шукрі Фатхі Мохамед Ахмед 
Моделі і структури процесів управління змінами у вітчизняних енергетичних проектах: Автореф. дис. канд. техн. наук: 05.13.22 / Аль-Шукрі Фатхі Мохамед Ахмед ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт.. — К., 2003. — 17 с.: табл. — укp.

Розроблено моделі та структури процесів управління змінами, орієнтованих на проекти будівництва енергетичних об'єктів. Виконано класифікацію суб'єктів, джерел, чинників і результатів змін у проектах будівництва енергетичних об'єктів. Удосконалено математичну модель впливу джерел змін на розвиток процесів в проектах будівництва енергетичних об'єктів, що дозволило формалізувати опис класифікованих джерел і чинників змін для розробки методів управління впливом на елементи проекту. Запропоновано метод оптимального управління змінами з метою мінімізації негативного впливу джерел змін на проекти будівництва енергетичних об'єктів. Розроблено структури процесів управління типовими змінами в проектах будівництва енергетичних об'єктів, що дозволить створити технологію підвищення ефективності управління енергетичним будівництвом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)315.305.7-21 +
Шифр НБУВ: РА328196

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Анін В.І. 
Теоретико-методологічні основи функціонування будівельних організацій в конкурентному середовищі: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.07.03 / В.І. Анін ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2005. — 38 с. — укp.

Створено інноваційну економетричну модель прогнозування поведінки основних учасників інвестиційного процесу у вигляді функції корисності, яка дозволяє мінімізувати імовірні ризики, виявити синергічний ефект кожної альтернативи діяльності, з урахуванням якого сформувати раціональну стратегію інвестування та календарний план виробництва будівельно-монтажних і спеціальних робіт. Удосконалено теоретико-ігрові методи та моделі оцінки та вибору стратегічних варіантів діяльності суб'єктів будівельного виробництва. Зазначено, що використання даного комплексу заходів дозволяє інвесторам і підрядникам разом з альтернативами календарного плану визначити величину синергічного ефекту як суму додаткового прибутку від обраних видів діяльності й об'єктів за умови врахування встановлених ресурсних обмежень і ситуації на ринку будівельних робіт і послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)311 + У9(4УКР)311
Шифр НБУВ: РА335475

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Андропова О. В. 
Формування геометрії проєктного простору в забудові при вирішенні задач інсоляції / О. В. Андропова. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.01.01 "Прикладна геометрія, інженерна графіка" – Київський національний університет будівництва і архітектури, Київ, 2021.Дисертаційна робота присвячена моделюванню геометричної форми інсоляції об'єктів за умов непорушення нормативних вимог до інсоляції в існуючих будівлях та на прилеглій території. Введено поняття «Проектного простору», в межах якого архітектор може створювати новий будинок не хвилюючись про порушення інсоляційних норм на існуючих об'єктах. Побудова проєктного простору є зворотною задачею інсоляційних розрахунків. Пряма задача вирішує питання перевірки впливу вже запроєктованої будівлі на інсоляцію оточуючих архітектурних об'єктів. І якщо нова будівля порушує інсоляційні норми в існуючих будинках та на майданчиках, то виникає необхідність корегування, інколи дуже суттєвого, проєктного рішення нової будівлі, а інколи, навіть, зовсім відмовлятися від його будівництва. Вирішення зворотної задачі – геометричного моделювання проєктного простору майбутньої забудови, дозволяє оптимізувати зусилля та час на виконання проєкту та подальше будівництво. Розроблені методи геометричного моделювання проєктного простору нової будівлі або групи будівель та території в існуючій забудові дають можливість ще на початкових етапах проєктування врахувати містобудівні інсоляційні обмеження, що впливають на проєкт. Розроблено дві моделі і алгоритми побудови геометричної форми проєктованого об'єкта за допомогою сонячної карти: визначення максимальних позначок секцій при відомому плані нового будинку та визначення форми проєктного простору над ділянкою забудови.В дисертаційній роботі проведено аналіз основних методів розрахунку інсоляції, показані відмінності методів, їх недоліки та переваги. Встановлено, що при інсоляційних розрахунках прийнято вважати, що час інсоляції приміщень дорівнює часу інсоляції певної розрахункової точки (РТІ), яка, найчастіше приймається у центрі світлопрорізу. Однак бувають випадки коли РТІ не інсолюється, але сонячні промені потрапляють у приміщення, перетинаючи певну граничну поверхню в межах світлопрорізу (ГПІ), тобто приміщення інсолюється. Це призводить до похибок. У зв'язку з цим розроблено математичну модель перетворення простору, при якому ГПІ стискається у РТІ, а оточуючи затінюючи елементи отримають форму, при яких тривалість інсоляції РТІ дорівнює тривалості інсоляції ГПІ. Це дає можливість визначити повну тривалість інсоляції на основі сонячних карт. Для реалізації перетворення простору в комп'ютерних програмах розроблено математичну модель перетворення простору, що дозволило автоматизувати побудови МТМ, наданий аналіз побудов для різного типу світлопрорізів. Приклади побудов створені в програмному комплексі Mathematica.^UThe dissertation on competition of a scientific degree of the candidate of technical sciences on a specialty 05.01.01 "Applied geometry, engineering graphics" - Kiev national university of building and architecture, Kiev, 2021.The dissertation is devoted to modeling the geometric shape of insolation of objects under conditions of non-violation of regulatory requirements for insolation in existing buildings and the surrounding area. The concept of "Project Space" has been introduced, within which an architect can create a new house without worrying about violations of insolation regulations on existing facilities. Construction of the design space is the inverse of the insolation calculations.The direct task is to check the impact of the already designed building on the insolation of the surrounding architectural objects. And if the new building violates the insolation standards in the existing buildings and on the sites, then there is a need to adjust, sometimes very significant, the design solution of the new building, and sometimes even to abandon its construction altogether. Solving the inverse problem - geometric modeling of the design space of future construction, allows you to optimize the effort and time for project implementation and further construction. Developed methods of geometric modeling of the design space of a new building or group of buildings and areas in existing buildings make it possible at the initial stages of design to take into account urban insolation constraints that affect the project.Two models and algorithms for constructing the geometric shape of the projected object with the help of a solar map have been developed: determining the maximum marks of sections with a known plan of a new house and determining the shape of the project space above the building site. In the dissertation the analysis of the basic methods of calculation of insolation is carried out, differences of methods, their lacks and advantages are shown. It is established that in insolation calculations it is considered that the insolation time of the premises is equal to the insolation time of a certain calculation point of insolation (CPI), which is most often taken in the center of the aperture. However, there are cases when RT is not insolated, but the sun's rays enter the room, crossing a certain boundary surface of insolation within the aperture (BSI), so the room is insolated. This leads to errors. In this regard, a mathematical model of space transformation has been developed, in which BSI is compressed in CPI, and the surrounding shading elements will take the form in which the duration of CPI insolation is equal to the duration of BSI insolation. This makes it possible to determine the total duration of insolation based on solar maps. To implement the transformation of space in computer programs developed a mathematical model of the transformation of space, which allowed to automate the construction of maximum shading map, provided an analysis of constructions for different types of openings. Examples of constructions are created in the Mathematica software package.A mathematical model of the construction of a shadow mask of an opening on the celestial sphere and its projection on a horizontal plane with the center of projection in the nadir is developed. This model is implemented in the Mathematica software package. An algorithm for selecting the simplest method of calculating insolation depending on the initial conditions is proposed. A method of constructing a project space using the boundary surface of insolation is proposed. A model for constructing reflections of sunlight from building facades to obtain zones of overheating in the environment has been developed.Based on the selection from the congruence of reflected rays of the surfaces of rays reflected from the flat lines of generatrises on the analytical surfaces of reflectors, a mathematical model of reflections of sunlight from different types of reflective screens is proposed. This model is used to model areas of overheating of premises or building areas by reflected sunlight from the surfaces of facades.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
16.

Антонюк Т.Д. 
Денаціоналізація системи відносин сім'ї і школи в умовах радянізації освіти в УСРР (20-ті - початок 30-х років XX століття): Автореф. дис... канд. іст. наук: 09.00.12 / Т.Д. Антонюк ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 18 с. — укp.

Проаналізовано вплив радянізації шкільництва на взаємини сім'ї та школи 1920 - 1930-х рр., а також на уніфікацію та денаціоналізацію освітньо-виховного процесу. До наукового обігу введено значну кількість неопублікованих малодосліджених матеріалів, які на тлі загальних тенденцій розвитку висвітлюють стосунки сім'ї та школи даного періоду. З використанням сучасних наукових методик висвітлено концепції основних ідеологів становлення радянської системи освіти. Здійснено порівняльно-історичний аналіз концепцій українського шкільництва часів Української революції та більшовицько-радянських, що були втілені в практику. Висвітлено характер протистояння, спричиненого трьома основними підходами до розвитку шкільництва у даний період, що передбачали: розвиток українського шкільництва на засадах національно-демократичних, закладених у проектах нової української школи періоду Української революції; формування української радянської школи за проектами українських радянських діячів, керівників Наркомосу УСРР, які певною мірою намагалися поєднати національні та інтернаціональні чинники; будівництво українського шкільництва за російськими радянськими зразками, з подальшою трансформацією в суто радянські. Висвітлено роль тотальної радянізації українського суспільства щодо розвитку шкільництва, що призвело до повної уніфікації системи освіти в межах СРСР та денаціоналізації шкільництва. Доведено, що теорія та практика стосунків сім'ї та школи мала негативні наслідки для подальшого розвитку шкільництва в Україні й формуванні світогляду дитини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)61-7 + Ч33(4УКР)6 +
Шифр НБУВ: РА335604

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Арутюнян Є. Е. 
Оптимізація організації функціонально-планувальних рішень інфраструктурних будівельних процесів в умовах ущільненої забудови: автореферат дис. ... д.філософ : 192 / Є. Е. Арутюнян. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертаційна робота віддзеркалює вирішення актуального науково-прикладного завдання з оптимізації функціонально-планувальної інфраструктури крупних міст в розрізі організації будівельних процесів в умовах щільної міської забудови шляхом створення сучасного економіко-математичного інструментарію формування механізму оцінки та вибору раціональних організаційних та управлінських рішень, спрямованих на впровадження розроблених, обґрунтованих та продуманих міжсистемних зв’язків між організаційно-технологічно-технічними та логістичними заходами, що призводить до зниження собівартості будівельно-монтажних робіт, скорочення трудовитрат, використовуючи платформу галузі знань логістика та методів логістизації, що з точки зору новітній теоретичній та концептуальній основі вирішує низку організаційних, виробничих та економічних завдань.Результати дисертаційної роботи підтверджують прийняту гіпотезу щодо можливості покращення організації будівельних процесів в умовах ущільненої забудови з метою оптимізації функціонально-планувальної інфраструктури міст в розрізі майбутньої відбудові.Згідно проведеного аналізу негативного стану України, що склався, виявлена необхідність у використанні програм відбудови інфраструктури міст нашої країни за рахунок впровадження широкого комплексу заходів щодо вдосконалення організації будівельного виробництва, підвищенню обґрунтованості та поліпшенню розробки планів організаційно-технологічно-технічних заходів, їх збалансованості з потоками матеріальних ресурсів та потужностями будівельно-монтажних організацій використовуючи аспекти науки логістика. Логістика є одним з сучасних напрямів поліпшення методів організації і управління програмами відбудови міст країни, її потенційні можливості можуть бути перетворені в реальні логістичні системи, що дає значний економічний і соціальний ефекти. Тому підхід здійснюється шляхом розв’язання екстремального завдання вибору обсягів організаційно-технологічно-технічних заходів з урахуванням логістичних підходів. Існуючі методи та моделі лінійного програмування не відповідають вимогам цієї проблеми та пов’язані з труднощами приведення завдання до канонічного виду. Для цього використаємо комплексний підхід, який базується як на теорії графів (АВД) так і теорії оптимальності, що надає переваги в реалізації математичного та економічного аспектів. Таким чином, завдання з оптимізації функціонально-планувальної інфраструктури крупних міст в розрізі організації будівельних процесів в умовах щільної міської забудови розглядається як складова загальної системи організаційно-технологічної підготовки будівництва і її реалізація здійсниться на базі сучасних економіко-математичних методів і моделей.У зв'язку з цим практика організації будівельних процесів в умовах ущільненої міської забудови має потребу не тільки в адекватному інноваційному інструментарії, що дозволяє більш ефективно використати науковий потенціал, задля подальшої розробці інструментів моделювання оптимального впровадження ОTТтаЛЗ та отримання економічного ефекту. Оцінка стану питання та традиційних моделей розробки ОTТтаЛЗ здобуває особливу актуальність.В рамках покращення організації будівельних процесів в умовах ущільненої забудови розроблено та обґрунтовано організаційно-технологічно-технічний інструментарій, що включає в себе наступні елементи:-модель отримання оптимальних об’ємів впровадження логістичних заходів при організації будівельних процесів в умовах ущільненої міської забудови;-модель отримання оптимальних об’ємів впровадження організаційно-технологічно-технічних заходів ОТТЗ при організації будівельних процесів в умовах ущільненої міської забудови;-модель виробничих зав’язків ОТТЗ та ЛЗ при організації будівельних процесів в умовах ущільненої міської забудови з оптимізацією функціонально-планувальної інфраструктури міст.Ці моделі є діючім комплексним інструментом принципу оптимум в умовах прийняття управлінських рішень з поліпшення методів організації інфраструктурних будівельних процесів в умовах ущільненої забудови як однієї з низькі складних завдань. При зведенні будівель і споруд в умовах щільної міської забудови існує ціла низька проблем, без рішення яких, неможливо забезпечити якість і довговічність об'єктів, що зводяться, а також безпеку навколишніх будівель і споруд та навколишнього середовища. Щільна міська забудова припускає наявність просторових перешкод на будівельному майданчику і розташованій поряд з нею території, протяжності, обмеження по ширині, висоті і глибині розмірів робочої зони і підземного простору, місць розміщення транспортних засобів, підвищений рівень будівельного, екологічного, матеріального ризику...^UThe dissertation reflects the solution of the actual scientific and applied task of optimizing the functional and planning infrastructure of large cities in the context of the organization of construction processes in the conditions of dense urban development by creating a modern economic and mathematical toolkit for the formation of the assessment mechanism and the selection of rational organizational and management solutions aimed at the implementation of developed, justified and well-thought-out intersystem connections between organizational, technological, technical and logistical measures, which leads to a decrease in the cost of construction and assembly works, a reduction in labor costs, using the platform of the field of knowledge of logistics and logistics methods, which, from the point of view of the latest theoretical and conceptual basis, solves a number of organizational, production and economic tasks.The results of the dissertation work confirm the accepted hypothesis regarding the possibility of improving the organization of construction processes in the conditions of compacted buildings in order to optimize the functional and planning infrastructure of cities in terms of future reconstruction.According to the analysis of the negative state of Ukraine that has developed, the need to use programs to rebuild the infrastructure of the cities of our country through the implementation of a wide range of measures to improve the organization of construction production, increase the validity and improve the development of plans for organizational, technological and technical measures, their balance with the flows of material resources and capacities of construction and assembly organizations using aspects of the science of logistics. Logistics is one of the modern ways of improving the methods of organization and management of the reconstruction programs of the country's cities, its potential can be transformed into real logistics systems, which gives significant economic and social effects. Therefore, the approach is carried out by solving the extreme task of choosing the scope of organizational, technological and technical measures, taking into account logistical approaches. The existing methods and models of linear programming do not meet the requirements of this problem and are associated with the difficulties of reducing the problem to a canonical form. To do this, we will use a complex approach, which is based on both the theory of graphs and the theory of optimality, which provides advantages in the implementation of mathematical and economic aspects. Thus, the task of optimizing the functional and planning infrastructure of large cities in terms of the organization of construction processes in the conditions of dense urban development is considered as a component of the general system of organizational and technological preparation of construction and its implementation will be carried out on the basis of modern economic and mathematical methods and models.In this regard, the practice of organizing construction processes in the conditions of compacted urban development needs not only adequate innovative tools that allow more effective use of scientific potential, for the further development of modeling tools for the optimal implementation of ОТТ and ЛЗ and obtaining an economic effect. The assessment of the state of the issue and traditional models of development of ОТТтаЛЗ acquires special relevance.Within the framework of improving the organization of construction processes in the conditions of compacted buildings, an organizational-technological-technical toolkit was developed and substantiated, which includes the following elements:- a model for obtaining optimal volumes of implementation of logistical measures in the organization of construction processes in the conditions of dense urban development;- a model for obtaining optimal volumes of implementation of organizational, technological and technical measures of OTTZ in the organization of construction processes in the conditions of dense urban development;- a model of production obligations of OTTZ and LZ in the organization of construction processes in the conditions of dense urban development with optimization of the functional and planning infrastructure of cities...


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
18.

Арутюнян Є. Е. 
Оптимізація організації функціонально-планувальних рішень інфраструктурних будівельних процесів в умовах ущільненої забудови: автореферат дис. ... д.філософ : 192 / Є. Е. Арутюнян. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертаційна робота віддзеркалює вирішення актуального науково-прикладного завдання з оптимізації функціонально-планувальної інфраструктури крупних міст в розрізі організації будівельних процесів в умовах щільної міської забудови шляхом створення сучасного економіко-математичного інструментарію формування механізму оцінки та вибору раціональних організаційних та управлінських рішень, спрямованих на впровадження розроблених, обґрунтованих та продуманих міжсистемних зв’язків між організаційно-технологічно-технічними та логістичними заходами, що призводить до зниження собівартості будівельно-монтажних робіт, скорочення трудовитрат, використовуючи платформу галузі знань логістика та методів логістизації, що з точки зору новітній теоретичній та концептуальній основі вирішує низку організаційних, виробничих та економічних завдань.Результати дисертаційної роботи підтверджують прийняту гіпотезу щодо можливості покращення організації будівельних процесів в умовах ущільненої забудови з метою оптимізації функціонально-планувальної інфраструктури міст в розрізі майбутньої відбудові.Згідно проведеного аналізу негативного стану України, що склався, виявлена необхідність у використанні програм відбудови інфраструктури міст нашої країни за рахунок впровадження широкого комплексу заходів щодо вдосконалення організації будівельного виробництва, підвищенню обґрунтованості та поліпшенню розробки планів організаційно-технологічно-технічних заходів, їх збалансованості з потоками матеріальних ресурсів та потужностями будівельно-монтажних організацій використовуючи аспекти науки логістика. Логістика є одним з сучасних напрямів поліпшення методів організації і управління програмами відбудови міст країни, її потенційні можливості можуть бути перетворені в реальні логістичні системи, що дає значний економічний і соціальний ефекти. Тому підхід здійснюється шляхом розв’язання екстремального завдання вибору обсягів організаційно-технологічно-технічних заходів з урахуванням логістичних підходів. Існуючі методи та моделі лінійного програмування не відповідають вимогам цієї проблеми та пов’язані з труднощами приведення завдання до канонічного виду. Для цього використаємо комплексний підхід, який базується як на теорії графів (АВД) так і теорії оптимальності, що надає переваги в реалізації математичного та економічного аспектів. Таким чином, завдання з оптимізації функціонально-планувальної інфраструктури крупних міст в розрізі організації будівельних процесів в умовах щільної міської забудови розглядається як складова загальної системи організаційно-технологічної підготовки будівництва і її реалізація здійсниться на базі сучасних економіко-математичних методів і моделей.У зв'язку з цим практика організації будівельних процесів в умовах ущільненої міської забудови має потребу не тільки в адекватному інноваційному інструментарії, що дозволяє більш ефективно використати науковий потенціал, задля подальшої розробці інструментів моделювання оптимального впровадження ОTТтаЛЗ та отримання економічного ефекту. Оцінка стану питання та традиційних моделей розробки ОTТтаЛЗ здобуває особливу актуальність.В рамках покращення організації будівельних процесів в умовах ущільненої забудови розроблено та обґрунтовано організаційно-технологічно-технічний інструментарій, що включає в себе наступні елементи:-модель отримання оптимальних об’ємів впровадження логістичних заходів при організації будівельних процесів в умовах ущільненої міської забудови;-модель отримання оптимальних об’ємів впровадження організаційно-технологічно-технічних заходів ОТТЗ при організації будівельних процесів в умовах ущільненої міської забудови;-модель виробничих зав’язків ОТТЗ та ЛЗ при організації будівельних процесів в умовах ущільненої міської забудови з оптимізацією функціонально-планувальної інфраструктури міст.Ці моделі є діючім комплексним інструментом принципу оптимум в умовах прийняття управлінських рішень з поліпшення методів організації інфраструктурних будівельних процесів в умовах ущільненої забудови як однієї з низькі складних завдань. При зведенні будівель і споруд в умовах щільної міської забудови існує ціла низька проблем, без рішення яких, неможливо забезпечити якість і довговічність об'єктів, що зводяться, а також безпеку навколишніх будівель і споруд та навколишнього середовища. Щільна міська забудова припускає наявність просторових перешкод на будівельному майданчику і розташованій поряд з нею території, протяжності, обмеження по ширині, висоті і глибині розмірів робочої зони і підземного простору, місць розміщення транспортних засобів, підвищений рівень будівельного, екологічного, матеріального ризику...^UThe dissertation reflects the solution of the actual scientific and applied task of optimizing the functional and planning infrastructure of large cities in the context of the organization of construction processes in the conditions of dense urban development by creating a modern economic and mathematical toolkit for the formation of the assessment mechanism and the selection of rational organizational and management solutions aimed at the implementation of developed, justified and well-thought-out intersystem connections between organizational, technological, technical and logistical measures, which leads to a decrease in the cost of construction and assembly works, a reduction in labor costs, using the platform of the field of knowledge of logistics and logistics methods, which, from the point of view of the latest theoretical and conceptual basis, solves a number of organizational, production and economic tasks.The results of the dissertation work confirm the accepted hypothesis regarding the possibility of improving the organization of construction processes in the conditions of compacted buildings in order to optimize the functional and planning infrastructure of cities in terms of future reconstruction.According to the analysis of the negative state of Ukraine that has developed, the need to use programs to rebuild the infrastructure of the cities of our country through the implementation of a wide range of measures to improve the organization of construction production, increase the validity and improve the development of plans for organizational, technological and technical measures, their balance with the flows of material resources and capacities of construction and assembly organizations using aspects of the science of logistics. Logistics is one of the modern ways of improving the methods of organization and management of the reconstruction programs of the country's cities, its potential can be transformed into real logistics systems, which gives significant economic and social effects. Therefore, the approach is carried out by solving the extreme task of choosing the scope of organizational, technological and technical measures, taking into account logistical approaches. The existing methods and models of linear programming do not meet the requirements of this problem and are associated with the difficulties of reducing the problem to a canonical form. To do this, we will use a complex approach, which is based on both the theory of graphs and the theory of optimality, which provides advantages in the implementation of mathematical and economic aspects. Thus, the task of optimizing the functional and planning infrastructure of large cities in terms of the organization of construction processes in the conditions of dense urban development is considered as a component of the general system of organizational and technological preparation of construction and its implementation will be carried out on the basis of modern economic and mathematical methods and models.In this regard, the practice of organizing construction processes in the conditions of compacted urban development needs not only adequate innovative tools that allow more effective use of scientific potential, for the further development of modeling tools for the optimal implementation of ОТТ and ЛЗ and obtaining an economic effect. The assessment of the state of the issue and traditional models of development of ОТТтаЛЗ acquires special relevance.Within the framework of improving the organization of construction processes in the conditions of compacted buildings, an organizational-technological-technical toolkit was developed and substantiated, which includes the following elements:- a model for obtaining optimal volumes of implementation of logistical measures in the organization of construction processes in the conditions of dense urban development;- a model for obtaining optimal volumes of implementation of organizational, technological and technical measures of OTTZ in the organization of construction processes in the conditions of dense urban development;- a model of production obligations of OTTZ and LZ in the organization of construction processes in the conditions of dense urban development with optimization of the functional and planning infrastructure of cities...


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Науки про Землю   
19.

Асташкіна О.А. 
Геофізичний моніторинг геологічного середовища на техногенно-навантажених територіях: автореф. дис. ... канд. геол. наук : 04.00.05 / О.А. Асташкіна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Проаналізовано сучасні підходи щодо організації систем моніторингу за розвитком небезпечних геологічних процесів на техногенно-навантажених територіях. Розроблено динамічну геолого-геофізичну модель крейдяної товщі та перекриваючих її дисперсних грунтів. Проаналізовано сучасний стан крейдяних і дисперсних грунтів на проммайданчику Рівненської атомної електростанції (РАЕС). Проведено оцінку достовірності прогнозу стану крейдяних і дисперсних грунтів на проммайданчику РАЕС станом на 2010 р. і побудовано карту прогнозу до 2015 р. Визначено рівень грунтових вод на основі даних геофізичного моніторингу для даної території. Проведено статистичне моделювання рівня грунтових вод у 3D варіанті. Розроблено базу даних природних умов для кадастру майданчиків під будівництво нових енергоблоків АЕС. Обгрунтовано комплекс геофізичних методів для вирішення інженерно-геологічних завдань у разі будівництва висотних будинків на прикладі окремих будівельних майданчиків м. Київ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д443.4
Шифр НБУВ: РА374969 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Бібик Ю. М. 
Концептуальні засади реформування ціноутворення на підприємствах дорожнього господарства / Ю. М. Бібик. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі здійснено теоретичне узагальнення та запропоновано авторський підхід до розв'язання науково-практичного завдання щодо реформування ціноутворення на підприємствах дорожнього господарства. Сформовано методичні положення щодо моніторингу цін на дорожньо-будівельні матеріали з урахуванням критеріїв відбору та розрахунку коштів на покриття ризиків. Удосконалено методичні підходи до визначення ціни дорожніх робіт за довгостроковими договорами (контрактами) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг за принципом забезпечення їх експлуатаційного стану та за договорами (контрактами) за схемою «проєктування – будівництво», «проєктування – будівництво – експлуатація».^UIn the dissertation work the theoretical consideration is carried out and the author's approach for resolving of science-practical target regarding reforming of pricing at the enterprises of road economy is offered. Methodical provisions for prices monitoring for road construction materials have been formed, taking into account the criteria for selection and calculation of funds to cover risks. Methodological approaches to determining the price of road works under long-term contracts (contracts) for roads maintenance on the principle of ensuring their operational condition and contracts (contracts) under the "design - build", "design - build - operation" schemes have been improved.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського