1. |
Духаніна Н. М. Педагогічні умови застосування медіаосвітніх технологій у підготовці магістрів комп'ютерних наук: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Духаніна ; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.Проведено аналіз філософської, психолого-педагогічної та науково-методичної літератури, розкрито зміст понять "педагогічні умови", "медіаосвіта", "медіаосвітні технології", проаналізовано їх структуру, розроблено класифікацію медіаосвітніх технологій. Теоретично обгрунтовано й екпериментально перевірено педагогічні умови та модель застосування медіаосвітніх технологій у підготовці магістрів комп'ютерних наук, обгрунтовано структуру, критерії та показники ефективності застосування медіаосвітніх технологій. Розроблено й апробовано модель застосування медіаосвітніх технологій у підготовці магістрів комп'ютерних наук засобами інтерактивного спецкурсу "Основи медіакультури". Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 + З970 р(4УКР)3 Шифр НБУВ: РА385967 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
2. |
Шевчук Т.О. Формування пропедевтичних знань з хімії в учнів 4 - 6 класів у процесі факультативного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.О. Шевчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.Наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукової проблеми на підставі створення факультативного курсу "Хімія навколо нас" для учнів IV - VI класів загальноосвітніх навчальних закладів та методики формування пропедевтичних знань з хімії про речовини, їх властивості та перетворення. Відзначено, що організаційні форми (уроки, екскурсії), методи (хімічний експеримент, самостійна робота, ігри), засоби (Інтернет, телекомунікації, медіаосвіта, аудіовізуальні, хімічний експеримент) є складовими методичної основи пропедевтики хімічних знань учнів IX - XII класів. Розроблено модель процесу формування пропедевтичних хімічних знань учнів IV - VI класів, яка передбачає врахування взаємозв'язаних компонент, а саме: соціального замовлення, принципів організації та навчання на факультативних заняттях, зміст, форми, методи та засоби навчання. Запропонована методика грунтується на двох групах принципів дидактики, а саме: першої - науковості, доступності, наочності, зв'язку навчання з життям, розвивального навчання; другої - елективності; природовідповідності; трансляції емоцій. Вони є безпосередньою умовою забезпечення навчання, розвитку та виховання учнів. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-362 + Шифр НБУВ: РА354152
Рубрики:
|