Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (222)Реферативна база даних (1206)Книжкові видання та компакт-диски (243)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>K=ЛІТАК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 132
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Ковтун І.І. 
Діагностика міцності нероз'ємних елементів конструкцій методом акустичної емісії: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.02 / І.І. Ковтун ; Технол. ун-т Поділля. — Хмельницький, 1998. — 17 с. — укp.

Містяться експериментальні дослідження акусто-емісійних властивостей різнорідних матеріалів, деталей і нероз'ємних елементів конструкцій, що застосовуються в машинобудуванні й інших галузях техніки, у результаті яких розроблено засоби та методики неруйнівного діагностування: міцності склопластикових заготовок, які використовуються для виготовлення насосних штанг; міцності та герметичності корпусів мікрозборок НВЧ в процесі виробництва і в процесі експлуатації, коли корпуси, встановлені на борту літака, піддаються перепадам внутрішнього тиску за пульсуючим циклом; міцності нероз'ємних з'єднань різноманітних композиційних матеріалів на прикладі конструкції компаундованих керамічних конденсаторів К15-5, які працюють в умовах термоциклювання; зміни міцності металу після обробки за технологією водневого окрихчення та твердосплавних ріжучих пластин після обробки за технологією іонного азотування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К441.1-7с

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Українець Є.О. 
Аеродинамічні характеристики несучих систем літальних апаратів з співосними гвинтовими рушіями: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.01 / Є.О. Українець ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено розробці методики та розрахунку аеродинамічних характеристик несучих систем літальних апаратів з співосними гвинтовими рушіями. В роботі знаходить свій подальший розвиток метод дискретних вихорів з замкнутою вихровою рамкою як дискретною особливістю. Досліджено поля швидкостей, індуковані гвинтовими рушіями, вплив струменів від гвинтових рушіїв на аеродинамічні характеристики крила, мотогондоли, оперення в сліді. Досліджено вплив на моментні характеристики літака зміни режиму роботи гвинтових рушіїв, відхилення механізації крила, наближення до поверхні розділу, наявності ковзання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О533.5-02

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Годованюк Г.В. 
Визначення параметрів руху літального апарату під час розслідування авіаційних подій: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.09 / Г.В. Годованюк ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Розроблено методику та алгоритми достовірної оцінки кінематичних параметрів у просторовому русі повітряних суден. Задача оцінки параметрів зведена до розв'язання задачі послідовної умовної параметричної оптимізації. На прикладі аналізу авіаційної пригоди, що відбулась при посадці літака, була підтверджена працездатність і ефективність розробленого алгоритму. Запропоновано модифікацію нелінійного фільтра Калмана, що дозволяє визначити оцінки як вхідних, так і вихідних перемінних при наявності у вимірах аддитивних похибок у вигляді нормальних випадкових процесів. Розроблено метод і алгоритм оцінки посадочної маси і центрування літака при посадці на основі даних засобів об'єктивного контролю і використання процедур математичного моделювання. Працездатність підтверджується на прикладі аналізу конкретної авіаційної події.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-015

Рубрики:

      
4.

Ковальчук Я.О. 
Вплив попередньої пластичної деформації на циклічну тріщиностійкість алюмінієвого сплаву: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.02.04 / Я.О. Ковальчук ; Терноп. держ. техн. ун-т ім. І.Пулюя. — Т., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено виявленню закономірностей поширення втомних тріщин і формування порогової тріщиностійкості в алюмінієвому сплаві АМг6 в первісному стані та після попереднього пластичного деформування одновісним розтягом та стиском. Встановлено, що у всіх випадках попередня пластична деформація (ППД) розтягом та стиском зменшує номінальний розмах порогового коефіцієнту інтенсивності напружень (КІН) сплаву АМг6 в порівнянні з первісним станом. Запропоновано методику оцінки ефективного порогового розмаху КІН сплаву АМг6. Побудовано узагальнені діаграми впливу ППД на розмах порогового КІН і швидкість росту втомних тріщин, які дозволяють оптимізувати технологію обробки матеріалів тиском. Виявлено залежності порогових характеристик циклічної тріщиностійкості від параметрів шорсткості поверхні руйнування в сплаві АМг6 а також методика оцінки ефективних порогів тріщиностійкості можуть бути використані для оцінки зламів деталей з метою відтворення історії їх навантажування при проведенні технічної експертизи. Результати роботи використовуються при випробуваннях відповідальних елементів конструкцій літаків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К233.106.223

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Виноградський П.М. 
Методика оцінювання впливу зливових опадів на аеродинамічні характеристики літальних апаратів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.07. / П.М. Виноградський ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 2000. — 20 с.: рис. — укp.

Оцінено вплив зливових опадів на аеродинамічні характеристики літаків за результатами трубних експериментів. Розроблено методики та створено установки для моделювання зливових опадів, реєстрації їх параметрів і оцінки похибок. Удосконалено методику статичних вагових виробувань, яка включає апроксимацію нульових навантажень та обробку даних у потоці з використанням імпульсної декомпозиції та модифікованої робасної процедури Х'юбера X84 у реальному часі, що зменшило похибки вимірювання та підвищило ефективність експерименту на 30 - 50 %. За умов еквівалентної інтенсивності опадів 1000 та 1700 мм/год. отримано кількісні дані щодо впливу зливових опадів на аеродинамічні характеристики крила кінцевого розмаху та моделі літака у польотній, злітній та посадочній конфігураціях, представлених у вигляді функціональних залежностей відносних додатків до аеродинамічних коефіцієнтів від безрозмірного кута атаки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-042-011 + О571.7
Шифр НБУВ: РА310401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Онгірський 
Локальна міцність конструктивних елементів пасажирських і транспортних літаків при зіткненні з птахами: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.03 / Генріх Генріхович Онгірський ; Державний аерокосмічний ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харківський авіаційний ін-т". — Х., 2000. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-016.33
Шифр НБУВ: РА312110

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Рогачов Є.П. 
Розробка технології виготовлення листових ошипованих деталей літака з високоміцних алюмінієвих сплавів із застосуванням наплавлення: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.04 / Є.П. Рогачов ; Держ. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2000. — 18 с. — укp.

Створено високоефективну технологію виготовлення листових ошипованих деталей зі сплавів Д16АТ і В95 із застосуванням дугового наплавлення і формоутворення виступів. Плавлення електрода зі сплаву АК-5 і формування крапель заданої маси здійснюється з застосуванням тепловідвідного мундштука. Для переносу крапель використано газодинамічний спосіб. Визначено умови і режими наплавлення, за яких у деталях відсутнє тріщиноутворення. Формоутворенням отримано шипи різної форми: конічні, трапецієподібні, з насічкою, з пірамідальними виступами. Вивчено механічні та корозійні характеристики з'єднань. Розроблено експериментальне та промислове обладнання для виготовлення листових ошипованих деталей. Наплавлення вступів здійснюється в автоматичному режимі за заданою програмою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-061/069
Шифр НБУВ: РА310736 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Галуненко О.В. 
Проектування транспортних літаків з урахуванням можливостей реалізації силових посадок: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.02 / О.В. Галуненко ; Держ. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2000. — 17 с. — укp.

Наведено теоретичні і практичні результати розробки нових методів і алгоритмів забезпечення точних посадочних характеристик транспортних літаків у режимі КЗП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-02
Шифр НБУВ: РА310180 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Трофімов В.А. 
Проектування амортизаційних систем шасі з урахуванням неконтрольованих тангажних коливань літаків під час посадок: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.02 / В.А. Трофімов ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "ХАІ". — Х., 2001. — 15 с. — укp.

Оцінено неконтрольовані поздовжні коливання типу повторного зльоту, галопування та прогресуючого "козління", що у ряді випадків мають вирішальний вплив на безпеку посадок і динамічну навантаженість опор шасі та агрегатів планера під час посадок літаків. Розроблено методики вибору параметрів амортизаційних систем шасі у процесі проектування за критерієм мінімальних перевантажень у першій фазі посадочного процесу та запобігання виникненню неконтрольованих тангажних коливань у діапазоні очікуваних зовнішніх параметрів посадок літаків. Основні результати роботи знайшли практичне застосування під час розробки амортизаційних систем шасі літаків Ан-70 та Ан-140.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-046.02-02
Шифр НБУВ: РА312830 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Бетін О.В. 
Технологія створення крупномасштабних вільнолітаючих моделей для випереджаючих досліджень критичних режимів польоту літаків: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.07.04 / О.В. Бетін ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2001. — 35 с. — укp.

Вперше здійснено системний підхід до вирішення проблем створення великомасштабних вільнолітальних динамічно подібних моделей літаків. Розроблено теоретичний та методичний інструментарій, що його реалізує, а також програмне забезпечення, що відповідає йому та дозволяє підвищити точність, інформативність та ефективність результатів фізичного моделювання і, в підсумку - скоротити терміни та витрати на розробку натурних літальних апаратів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-01-07с312
Шифр НБУВ: РА316355 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Макаренко Ю.В. 
Економічна оцінка впливу авіатранспортних процесів в Україні на навколишнє середовище: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.08.01 / Ю.В. Макаренко ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2001. — 20 с. — укp.

Розроблено науково-методичні підходи до економічної оцінки впливу цивільної авіації на навколишнє середовище. Наведено розрахунки відповідних економічних збитків, пов'язаних із роботою повітряного транспорту в масштабах країни для різних видів польотів та окремих літаків. Виявлено найбільш суттєві фактори впливу авіації на довкілля, виділено компоненти емісії, які мають вирішальне значення для розмірів збитків. Запроновано методи для розрахунку економічної та соціальної ефективності заходів, спрямованих на зниження впливу авіатранспортних процесів на природу. Апробовано механізм економічної компенсації впливу цивільної авіації на навколишнє середовище.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375-28
Шифр НБУВ: РА314122 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Півень В.В. 
Професійна підготовка пілотів до ведення радіообміну на міжнародних повітряних трасах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Півень ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2001. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано ефективність організаційно-технологічних і дидактичних основ процесу навчання курсантів-пілотів проведенню радіообміну англійською мовою за умов моделювання польотів на комплексній електронній тренажерній системі літака Ан-24. За результатами експериментальних досліджень виявлено високу ефективність розробленої моделі організації та дидактики процесу навчання курсантів-пілотів проведенню радіообміну англійською мовою. Запроваджено нову технологію навчання, що сприяє покращанню якості пілотування за умов сумісної діяльності пілота під час проведення радіообміну англійською мовою. Завдяки практичному застосуванню досліджень підвищився рівень безпеки польотів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О5р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА313171 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Тамаргазін О.А. 
Розробка методів оцінки ефективності і вдосконалення керування системою технічного обслуговування пасажирських літаків: Автореф. дис... док. техн. наук: 05.22.20 / О.А. Тамаргазін ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2001. — 36 с. — укp.

Розроблено науково-обгрунтовану методику розрахунку показників якості систем технічного обслуговування (ТО) пасажирських літаків як комерційних транспортних засобів. Дану методику використано для розв'язання проблеми підвищення техніко-економічної ефективності експлуатації авіаційної техніки та методики керування ходом процесу ТО пасажирських літаків з урахуванням збійних ситуацій, які виникають з причин обмежень на наявні ресурси, імовірнісних змін планових і непланових обсягів ремонтних робіт.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-082-6
Шифр НБУВ: РА317057 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Мельниченко А.В. 
Пасивне керування захистом трас електропроводки повітряних суден від непрямого впливу блискавки: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / А.В. Мельниченко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Запропоновано методики керування зменшенням наводок, структуру й алгоритми системи автоматизованого проектування оптимальної схеми прокладки трас електропроводки (ТЕ) повітряних суден (ПС). На підставі аналізу робіт щодо захисту електронного устаткування від впливу полів електричної блискавки запропоновано зображення задачі керування процесом ослаблення впливу блискавки на електронне устаткування як задачі оптимального розміщення ТЕ літака. Для її розв'язання розроблено ієрархічну структуру керування процесом розміщення ТЕ на літаку, що дає можливість звести вихідну задачу до набору окремих задач: визначення точок контакту літака з каналом блискавки та розподілу струмів блискавки по обшивці літака, визначення наведень, що викликає блискавка в ТЕ, оптимізації розміщення ТЕ ПС (пошук оптимального маршруту). Для визначення точок контакту літака з каналом лінійної блискавки розроблено електростатистичний метод, що базується на моделюванні процесу розвитку блискавки поблизу літака. Наведено методику та алгоритм визначення точок вираження ПС, які дають можливість визначати ймовірні точки контакту за любих значень кутів крену й тангажу та початкового положення лідера блискавки. Для розв'язання задачі оптимального розміщення запропоновано багатокритеріальний підхід, для якого розроблено систему критеріїв якості. Визначено алгоритм оптимального розміщення, що базується на скаляризації векторного критерію оптимальності (у зв'язку з цим обгрунтовано вибір нормувальних дільників для складових адитивного критерію) та алгоритми Форда - Беллмана знаходження найкоротшого шляху в навантаженому графі. На підставізапропонованих методів і алгоритмів розроблено програмне забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.9
Шифр НБУВ: РА315709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

М'ялиця А.К. 
Технологічна підготовка авіаційного виробництва при залежному утворенні розмірів деталей з використанням інженерних комп'ютерних засобів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.04 / А.К. М'ялиця ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Висвітлено теоретичні та практичні результати досліджень з розробки методів технологічної підготовки виробництва літаків за залежного утворення розмірів деталей. Запропоновано апробовані методики: технологічної підготовки виробництва деталей складних просторових форм з однорідних і композиційних матеріалів на базі їх аналітичних еталонів та використання інженерних комп'ютерних засобів; контролю складних просторових форм на основі розв'язання зворотної задачі формоутворення; технологічної підготовки виробництва стрічкових нагрівальних елементів за умов залежного способу утворення негеометричних параметрів деталей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-06-64
Шифр НБУВ: РА316444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
16.

Данилюк І.А. 
Метод та засоби відновлення квазіоптичних зображень літаків в експертній системі комплексної обробки вимірювальної інформації: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / І.А. Данилюк ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2001. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання розробки експертної системи (ЕС) відновлення зображень повітряних об'єктів за даними технічних засобів систем управління повітряним рухом і військ протиповітряної оборони. Розроблено динамічну базу знань закономірностей перетворення радіолокаційно вимірювальних параметрів об'єкта спостереження в параметри його квазіоптичного зображення (КОЗ). На підставі інформації, отриманої технічними засобами та на базі знань про взаємозв'язок виміряних його параметрів і типів елементів квазіоптичного зображення літака розроблено метод відновлення КОЗ літака. Наведено результати роботи ЕС відновлення КОЗ літаків. Визначено основні шляхи підвищення якості прийняття рішень про елемент КОЗ літака. Наведено метод оцінки ефективності функціонування експертної системи відновлення КОЗ літаків за розмірами зони невизначеності прийняття рішень, який дозволяє оцінити потрібну точність вимірювання параметрів повітряного об'єкта, що спостерігається.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.55-5
Шифр НБУВ: РА316712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія:    
17.

Яцевич С.Є. 
Взаємозв'язок характеристик розсіяного сигналу з параметрами поверхні при багаточастотних методах дистанційного зондування: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.04.03 / С.Є. Яцевич ; НАН України. Ін-т радіофізики та електрон. ім. О.Я.Усикова. — Х., 2001. — 16 с. — укp.

Експериментально досліджено характеристики розсіяного сигналу за умов багаточастотного зондування параметрів грунтів і рослинного покриву. Експерименти проведено за допомогою дистанційних методів у широкому діапазоні частот з борта літака-лабораторії ІЛ-18. Для обробки результатів експериментів використано дані радіолокаторів бічного огляду 3-х см, 23-х см і 180-ти см діапазонів, а також дані скануючого радіометра 8-ми мм діапазону. Використано дані контактних вимірів. Показано переваги багаточастотного радіолокаційного зондування над одноканальними методами для оцінки параметрів грунтів і рослинного покриву. Установлено зв'язки відбитого сигналу з гранулометричним складом грунтів, щільністю та вологістю. Показано можливості багатоканальної ідентифікації агрокультур і визначення ряду їх біометричних параметрів. Наведено результати застосування космічної інформації РБО ШСЗ "Січ-1" для оцінки агрометеорологічної ситуації в осінньо-зимовий період року.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з841.2 + Д23с141.25
Шифр НБУВ: РА315315 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Толмачов М.Г. 
Проектування керованих гасителів енергії в амортизаційних системах шасі літаків: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.02 / М.Г. Толмачов ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2002. — 17 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано необхідність застосування керованих гасителів енергії (КГЕ) в амортизаційних системах шасі літаків. Встановлено закони включення та відключення КГЕ з урахуванням максимальної ефективності їх використання. Розроблено новий метод додаткового гасіння посадочної енергії керованими гасителями, які забезпечують зниження коливальності процесу ударів за часом загасання коливань на 2 - 5 с і за величиною амплітуд переміщень і перевантажень у два та більше разів, а також зменшення циклічності навантаження за умов переміщення літака по руліжних доріжках і перевантажень за другого та наступних ударів. Запропоновано нові фізичну та математичну моделі, що враховують роботу КГЕ та дають змогу оцінити їх вплив на перехідні процеси за навантаженнями та переміщеннями під час посадок літака.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-046-02 + О53-046-02
Шифр НБУВ: РА323512

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Шмирьов В.Ф. 
Проектування літакових повітряних розподільних мереж з урахуванням їх газодинамічних і ресурсних характеристик: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.02 / В.Ф. Шмирьов ; Авіац. наук.-техн. комплекс "Антонов". — К., 2002. — 20 с. — укp.

Запропоновано метод проектування літакових повітряних розподільних мереж (ЛПРМ), до яких входять повітропроводи систем: кондиціонування повітря, підготовки повітря, протиобліднювальна система крила та інші подібні системи, які є невід'ємною частиною сучасного літака та визначають його конкурентоздатність. Метод розроблено з метою визначення основних конструктивних параметрів повітроводів: матеріалу, геометричних розмірів і технологій їх виготовлення за заданими характеристиками повітря (витратами, тиском, температурою) та заданим ресурсом всієї мережі. Висвітлено питання розробки та реалізації системи конструктивно-технологічних рішень, які забезпечують підтримання газодинамічних і ресурсних характеристик ЛПРМ під час їх виготовлення та цільового використання для переходу від виробу до виробу та при проектуванні нових типів літаків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О563-02
Шифр НБУВ: РА318618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Семитківська Т.О. 
Методика оцінювання впливу індивідуальних особливостей на злітні характеристики повітряних суден: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.07 / Т.О. Семитківська ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2002. — 20 с.: рис. — укp.

З використанням матемтичного моделювання динаміки літака АН-24 на етапі зльоту проаналізовано вплив індивідуальних особливостей на його льотно-технічні характеристики, що впливають на рівень безпеки польотів. Наведено методики оцінки впливу стану зовнішньої поверхні та залишкових деформацій конструкції на зміну аеродинамічних коефіцієнтів підіймальної сили, лобового опору та моментів рискання та крену. Згідно з вимогами норм льотної придатності (АП-25) визначено номенклатуру злітних характеристик, зі змінаю яких досліджено вплив індивідуальних особливостей. Розроблено моделюючий комплекс і методику, а також охарактеризовано вплив даних особливостей на злітні характеристики літака. Показано, що для збереження заданого рівня льотної придатності літака АН-24 з індивідуальними особливостями необхідно коригувати значення максимальної злітної маси, отримане згідно з НЛЕ. Запропоновано методику корекції максимальної злітної маси літака АН-24, визначеної з умови дотримання нормованого градієнта набору висоти, на його індивідуальні особливості. Основні результати роботи можуть знайти застосування під час дослідження аеродинамічних характеристик повітряних суден (ПС), розробки та сертифікації моделі літака, а також підготовки льотного складу до польотів на ПС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-011 + О53-028.12
Шифр НБУВ: РА320957 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського