Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (58)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>K=КОНЦЕСІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Ласкавий Д.В. 
Англо-російське суперництво в Персії: нафтовий фактор, 1901 - 1917: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.02 / Д.В. Ласкавий ; НАН України. Ін-т сходознавства ім. А.Кримського. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Досліджено вплив нафтового фактора на англо-російське суперництво в Персії у 1901 - 1917 рр. Доведено, що протягом даного історичного періоду між Великобританією та Росією тривала жорстка боротьба за перський нафтовий ринок. З'ясовано, що концесія Дарсі є однією з основних причин загострення англо-російських протиріч у 1901 - 1902 рр., продовження суперництва після конвенції 1907 р. та ускладнення двосторонніх відносин напередодні та під час першої світової війни. Виявлено, що Росія, на відміну від Великобританії, не виробила чіткого зовнішньополітичного курсу, спрямованого на захист інтересів вітчизняних нафтопромисловців у Персії, що обумовило її подальшу поразку в боротьбі за перську нафту та сфери впливу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(5ИРН)51-6 + Т3(0)53-6 +
Шифр НБУВ: РА353562

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Вікарчук О.І. 
Концесія у трансформаційній економіці: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / О.І. Вікарчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 17 с. — укp.

Розглянуто проблеми формування концесійних відносин у процесі трансформації економічної системи. Визначено специфічні особливості концесії як методу роздержавлення власності та засобу залучення довгострокових інвестицій. Обгрунтовано заходи щодо вдосконалення механізму взаємозв'язку між суб'єктами й об'єктами, що виникає на підставі дії договору концесії з метою залучення інвестиційних ресурсів. Розроблено методичні підходи щодо розрахунку економічних показників діяльності концесійних підприємств. Розроблено теоретично-концептуальні підходи щодо розвитку інвестиційних процесів і створення належних умов для використання концесійного механізму на об'єктах державної власності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.19 +
Шифр НБУВ: РА346237

Рубрики:

      
3.

Медведєва О.А. 
Концесія як правова форма використання державного майна у господарській діяльності недержавними суб'єктами: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.04 / О.А. Медведєва ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Комплексно досліджено правове регулювання відносин з використання об'єктів права державної та комунальної власності приватними суб'єктами на концесійній основі. Проаналізовано передумови виникнення та еволюцію розвитку концесійних відносин, виявлено їх історичні й економічні причини. Висвітлено порядок установлення концесійних правовідносин, їх суб'єктний і об'єктний склад. Визначено проблеми та перспективи розвитку правового регулювання концесійної діяльності в нашій країні. Наведено пропозиції щодо удосконалення чинного законодавства України з питань концесій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)921.132.801 +
Шифр НБУВ: РА337966

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Вдовенко Ю.С. 
Приватно-державні джерела фінансування розвитку автомобільних доріг регіону: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ю.С. Вдовенко ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Вивчено питання поєднання державних, регіональних і приватних джерел розбудови автодорожньої мережі. Доведено, що найбільш прогресивною формою приватно-державного партнерства у автодорожній сфері є концесія. На прикладі Чернігівщини визначено переваги регіону за умов використання автодорожніх концесій. Розроблено поняття інтеграційно-інвестиційної системи. Визначено суть, зміст і особливості застосування даної системи в регіональному вимірі на ділянках міжнародних транспортних коридорів. Для оцінювання ефективності автодорожнього концесіонування запропоновано використовувати показники прямого та мультиплікативного ефекту, що характеризують вигоду учасників проекту й оцінюють вплив розвитку доріг на промисловість, будівництво, сільське господарство, соціальну сферу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.532.373.3 +
Шифр НБУВ: РА361761

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського