Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (12)Реферативна база даних (49)Книжкові видання та компакт-диски (77)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>K=КОНФЛІКТОЛОГІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Вінник О.М. 
Теоретичні аспекти правового забезпечення реалізації публічних і приватних інтересів в господарських товариствах: Автореф. дис... д-ра юрид. наук: 12.00.04 / О.М. Вінник ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 32 с. — укp.

Обгрунтовано складність (багатоплановість) ролі інтересу в праві через комплекс його функцій: спонукальної - щодо встановлення, зміни, припинення правовідносин, реалізації прав та обов'язків їх учасниками; як структуротвірного елемента правового статусу суб'єкта - щодо наявності в нього (суб'єкта), крім суб'єктивних прав, додаткових можливостей у формі законних інтересів, захисної - щодо можливості використання державного примусу для реалізації законного інтересу у разі його ігнорування іншими особами, а також надання відповідної компенсації носієві законного інтересу у разі порушення останнього. Обгрунтовано необхідність визначення поняття незаконного інтересу як критерію визнання меж реалізації суб'єктивних прав та кваліфікації певної поведінки як зловживання правом. Зроблено класифікацію приватних і публічних інтересів, визначено загальні засади їх збалансованого врахування у процесі правового регулювання господарської діяльності. Систематизовано причини виникнення конфлікту інтересів у сфері господарювання та корпоративних відносинах, зокрема. Здійснено відмежування поняття конфлікту інтересів від суміжних понять протиріччя, правопорушення та спору (господарського, цивільного тощо). Запропоновано поняття корпоративних відносин як різновиду господарських відносин, що виникають у процесі створення, функціонування та припинення господарських товариств. Проаналізовано чинні правові механізми забезпечення врахування приватних і публічних інтересів учасників корпоративних відносин та запропоновано нові правові засоби забезпечення балансу цих інтересів з метою оптимізації діяльності господарських товариств. Обгрунтовано новий напрям господарсько-правової науки - корпоративна конфліктологія.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)014 в-4 +
Шифр НБУВ: РА330274

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Бедрій Д. І. 
Інтегроване протиризикове управління науковими проєктами в умовах невизначеності та переходу до циркулярної економіки / Д. І. Бедрій. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена розробці моделей та методів інтегрованого протиризикового управління науковими проєктами в умовах невизначеності та переходу до циркулярної економіки.Метою досліджень є розробка нових інтегрованих протиризикових підходів та методів для розв'язання науково-прикладної проблеми управління науковими проєктами в умовах невизначеності та переходу до циркулярної економіки.Для визначення проблем дослідження проведено аналіз сучасних моделей та методів управління ризиками, конфліктами та факторами поведінкової економіки в наукових проєктах в умовах циркулярної економіки. На основі аналітичного огляду наукової літератури визначено найбільш перспективні напрями подальших досліджень.Розроблено теоретико-методологічні основи інтегрованого протиризикового управління науковими проєктами в умовах невизначеності та переходу до циркулярної економіки.Запропонована концептуальна модель інтегрованого протиризикового управління науковими проєктами в умовах невизначеності та переходу до циркулярної економіки, яка побудована на основі моделі «Айсберга управління змінами».Розроблені системна та причинно-наслідкова моделі інтегрованого протиризикового управління стейкхолдерами наукових проєктів в умовах невизначеності, які дозволяють аналізувати основні фактори впливу стейкхолдерів, зокрема кадрові ризики, конфлікти та фактори поведінкової економіки, на науковий проєкт.Розроблений метод інтегрованого протиризикового управління стейкхолдерами наукових проєктів, що ґрунтується на ідентифікації стейкхолдерів та визначенні можливості виникнення від їх діяльності або бездіяльності кадрових ризиків, конфліктів та факторів поведінкової економіки, які можуть мати вплив на успішність реалізації наукового проєкту, а також розрахунку показників «токсичності» для кожного стейкхолдера.Розроблена інформаційна технологія інтегрованого протиризикового управління науковими проєктами в умовах невизначеності та переходу до циркулярної економіки, яка в умовах невизначеності дозволяє керівнику наукового проєкту та його команді реалізувати розроблену автором методологію інтегрованого протиризикового управління науковими проєктами в умовах невизначеності та переходу до циркулярної економіки з метою забезпечення успішної та своєчасної реалізації наукового проєкту для задоволення потреб його стейкхолдерів.Об'єктом дослідження є процеси управління науковими проєктами в умовах невизначеності та переходу до циркулярної економіки.Предметом дослідження є методологія інтегрованого протиризикового управління науковими проєктами в умовах невизначеності та переходу до циркулярної економіки.Методологічним базисом дисертаційного дослідження є: системний та проєктний підходи, теорія стейкхолдерів, ризик-менеджмент, конфліктологія, поведінкова економіка, метод інтеграції, метод когнітивного моделювання, діаграма Ісікави, модель «Айсберг управління змінами».^UThe thesis is devoted to the development of a methodology for the integrated counter risk management of scientific projects in conditions of uncertainty and the transition to a circular economy.The purpose of the research is to develop the new integrated counter risk approaches and methods for solving the scientific and applied problem of scientific project management in the conditions of uncertainty and the transition to a circular economy.To identify the research problems, an analysis of modern models and methods for risk, conflict and factor management of behavioral economics in scientific projects in a circular economy was carried out. Based on the analytical review of the scientific literature, the most promising areas of further research have been identified.The theoretical and methodological foundations of the integrated counter risk management of scientific projects in conditions of uncertainty and the transition to a circular economy have been developed.A conceptual model of integrated counter risk management of scientific projects in the conditions of uncertainty and transition to a circular economy, which is based on the model of "Iceberg of change management".The systematic and causal models of integrated counter risk management of stakeholders of scientific projects in conditions of uncertainty have been developed, which allow analyzing the main factors of influence of stakeholders, in particular personnel risks, conflicts and behavioral economics factors, on a scientific project.A method of integrated counter risk management of stakeholders of scientific projects has been developed, based on the identification of stakeholders and determination the possibility of their activities or inaction of personnel risks, conflicts and behavioral economics factors that may affect the success of scientific projects, as well as the calculation of toxicity indicators for each stakeholder. Information technologies have been developed for the integrated counter risk management of scientific projects in conditions of uncertainty and the transition to a circular economy, that in conditions of uncertainty allows the head of a scientific project and his team to implement the methodology developed by the author for the integrated counter risk management of scientific projects in conditions of uncertainty and the transition to a circular economy in order to ensure a successful and timely implementation of a scientific project to meet the needs of its stakeholders.The object of the research is the processes of management of scientific projects in conditions of uncertainty and the transition to a circular economy.The subject of the research is the methodology of the integrated counter management of scientific projects in conditions of uncertainty and the transition to a circular economy.The methodological basis of the thesis research is: system and project approaches, stakeholder theory, risk management, conflict science, behavioral economics, integration method, cognitive modeling method, Ishikawa diagram, "Iceberg of change management" model.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Казакевич О. І. 
Формування лідерської компетентності майбутніх маркетологів у процесі міждисциплінарної підготовки: автореферат дис. ... д.філософ : 015 / О. І. Казакевич. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування лідерської компетентності майбутніх маркетологів у процесі міждисциплінарної підготовки. Базуючись на виділеній концепції дослідження, обґрунтовано тарозроблено авторську педагогічну технологію формування лідерської компетентності майбутніх маркетологів, під якої розуміється організована сукупність методів, форм та засобів навчання на основі інтеграції дисциплін,форм контролю та корекції, блоків (цільовий, теоретико-методологічний, організаційно-змістовий, діагностико-результативний), що послідовно впроваджуються в освітній процес ЗВО та забезпечують самореалізацію майбутніх маркетологів у різних видах лідерської діяльності. В основу технології покладено такі методологічні підходи: компетентнісний,системний, діяльнісний, аксіологічний, інтегративний, особистісно зорієнтований, ресурсний, технологічний. У дослідженні використано такі загальнодидактичні та специфічні принципи навчання: системності, науковості, інтеграції, професійної та гуманістичної спрямованості, наочності, свідомості і активності, емоційності навчання, міждисциплінарності, світоглядного плюралізму, рефлективності, креативності, лідерства, фасилітації, єдності особистості і діяльності. Виділено такі етапи впровадження педагогічної технології формування лідерської компетентності майбутніх маркетологів у практику університетської освіти: орієнтаційно-мотиваційний, операційний, рефлексивно-аналітичний. Орієнтаційно-мотиваційний етап спрямований на формування мотивації здобувачів вищої освіти до формування лідерської компетентності та усвідомлення ними реалізації подальшої лідерської діяльності; операційний – на формування лідерських умінь та якостей; на рефлексивно-аналітичному етапі відбувався аналіз рівня сформованості лідерської компетентності майбутніх маркетологів. У межах зазначених етапів подано відповідні форми, методи й засоби організації освітнього процесу, що ґрунтуються на міждисциплінарному підході. У дослідженні використано інтерактивні та проєктно зорієнтовані методи навчання: діалогічно-дискусійні, ігрові, тренінгові, кейс-метод, колаборативні. Форми навчання: лекції (проблемна лекція, бінарна лекція, лекції-дискусії з мультимедійним супроводом, виховна лекція), практичні заняття, семінари-дискусії, дебати, тренінги, ділові ігри, мозкові штурми, вебінари, диспути, дебати, проєкти та ін. Засоби навчання: навчально- методичний комплекс, психолого-педагогічні методики, електронні та відеоресурси. У рамках педагогічної технології оновлено зміст освітніх компонентів«Вступ до фаху», «Іноземна мова за професійним спрямуванням», «Інформаційні технології», «Маркетингові комунікації», «Поведінка споживача», «Маркетинг інновацій», «Створення і управління власним бізнесом», «Інтерактивний маркетинг», «Психологія управління і конфліктологія», «Історія економіки та економічної думки», «Теорія мотивації», «Паблік рилейшнз». Сутність оновлення змісту освітніх компонентів полягає у їх доповненні теоретичними та практичними знаннями щодо лідерської компетентності на основі взаємозв’язку навчальних дисциплін. Розроблено дисципліну за вибором «Лідерство упрофесійній діяльності маркетолога»; окреслено та модернізовано форми позааудиторної діяльності (груповий проєкт, дискусійний клуб «Сучасний лідер-маркетолог», брейн-ринг, «Педагогічна майстерня», зустріч з успішними маркетологами-випускниками університету; неформальна освіта), виробничої практики (реалізація заходів, які забезпечують зв’язоквідповідного підприємства із громадськістю, розробка рекламного проєкту продукту, створення банку перспективних маркетингових напрямів для дослідження, бенчмаркінг, портфельний аналіз, SWOT-аналіз компанії, мої дії як директора відділу маркетингу), НДР (науково-практичні конференції, участь у студентському лекторському бюро, конкурси, дослідницький проєкт з вивчення проблем свого регіону); підібрані відповідні форми самостійної роботи здобувачів вищої освіти з метою формування в них навичок розвитку та вдосконалення лідерської компетентності. Розроблено комплекс навчально-методичних матеріалів для викладачів ЗВО щодо розвитку їхньої лідерської компетентності.^UThe dissertation is a theoretical and experimental study of formation of leadership competence of future marketologists in the process of interdisciplinary training. As a result of the developed research concept containing four provisions, the author’s interpretation of pedagogical technology of formation of leadership competence of future marketologists as a set of integral components such asteaching methods, forms and means based on integration of disciplines, forms of control and correction, blocks (target, theoretical-and-methodological, content-and- organizational, diagnostic-and-result), which are consistently implemented into educational process and guarantee future marketologist self-realization in different kinds of leadership activities are presented.The following approaches were the basis for the pedagogical technology: competency, systemic, activity, axiology (value), integrative, resource-based, personality-oriented, technological. There were used principles: fundamental (scientific, systemic, integration, professional and humanistic orientation, visibility, consciousness and activity, emotional learning) and specific (interdisciplinary, ideological pluralism, reflectivity, creativity, leadership, facilitation, unity of consciousness and activity). The stages of the introduction of pedagogical technology into the practice of university education are distinguished: orientation-and-motivation, operational,refleсtive-and-analytical. The orientation-and-motivation stage orients towards the following: formation on the part of students of motivation for leadership competence and their understanding of realization of further leadership activity; operational stage – formation of leadership skills and qualities; refleсtive-and- analytical stage – evaluation of the level of formation of leadership competence of future marketologists. The corresponding forms, methods, and means of realization of the educational process based on the integration of disciplines are given within the specified stages. The following teaching methods were implemented in the dissertation: dialogue-discussion, collaborative (projects), games, training, case-method, exercises. Forms: lectures (problem-based, binary, lecture-discussion with multimedia support, educative), practical classes, seminar discussions, debates, trainings, games, brain storms, webinars, disputes, projects, etc. Means: set of teaching and methodological materials, psychological and pedagogical techniques, electronic and video resources. Within the framework of the pedagogical technology modernizatiоn of the 15educational content of disciplines “Introduction to speciality”, “Foreign language for professional purposes”, “Information technologies”, “Marketing communications”, “Consumer behaviour”, “Marketing of innovations”, “Establishment and management of business”, “Interactive marketing”, “Psychology of management and conflictology”, “History of Economics and economic thinking”, “Theory of motivation”, “Public relations” is revealed. The improvement of discipline content is performed due to new theoretical andpractical knowledge about leadership competence with the use of interdisciplinary approach. Author’s special elective course “Leadership in marketologist professional activity” has been developed; modernized forms of extracurricular work (group project, discussion club “Modern marketologist-leader”, brain ring, “Pedagogical workshop”, non-formal education); internship (events, whichmaintain contact between an enterprise and community, development of an advertising project of a product, development of the bank of prospective research areas, benchmarking, portfolio analysis, SWOT-analysis of a company, my actions as a director of a marketing department), research work (practical education conferences, participation in students’ lecture bureaus, contests, project oninvestigation of the problems in the region), relevant forms of students’ independent work aimed at formation of skills of development of students’ leadership competence have been designed. A set of teaching and methodological materials for teachers has been developed to improve their leadership competency.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського