Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (101)Книжкові видання та компакт-диски (23)
Пошуковий запит: (<.>K=КОНДИЦІОНЕР$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Сидоренко О.С. 
Геометричне моделювання поведінки динамічних систем з нечіткими параметрами: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.01 / О.С. Сидоренко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено метод побудови геометричних моделей поверхонь поведінки динамічних систем з нечіткими параметрами. Метод дозволяє керувати у часі динамічними об'єктами з нечіткими параметрами шляхом наочного відстеження траєкторії руху "точки" миттєвих станів системи на поверхні поведінки цієї системи, здійснювати у середовищі пакету Maple за допомогою R-функцій аналітичний опис базових функцій належності, складати набори нечітких правил та виконувати за допомогою R-функцій аналітичні описи результатів їх виконання, складати алгоритми нечіткого висновку та формувати аналітичні описи областей можливих розв'язків задачі, будувати поверхні поведінки, графіки перехідних процесів на зображення фазових портретів систем керування об'єктами з нечіткими параметрами. З використанням запропонованого методу розроблено спосіб керування у часі динамічними об'єктами з нечіткими параметрами шляхом відстеження траєкторії руху "точки" миттєвих станів системи за поверхнею поведінки. Розроблено конкретні приклади керування, зокрема, кондиціонером, для підтримки заданої температури в ємності хімічного устаткування, системою "кран - вантаж на баржі - платформа", з метою мінімізації часу розвантаження з обмеженням на амплітуду розгойдування вантажу, оберненим маятником, вісь якого закріплена на рухомому візку, з метою забезпечення рівноваги маятника шляхом переміщення візка.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.618,0 + В181.3,0 +
Шифр НБУВ: РА351707

Рубрики:

      
2.

Лабай В. Й. 
Ексергетичне обгрунтування та підвищення енергоефективності роботи холодильних машин для охолодження повітря: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.14.06 / В. Й. Лабай ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2011. — 44 с. — укp.

Обгрунтовано та підвищено енергоефективність роботи холодильних машин split-кондиціонерів і запропоновано новий метод їх ексергетичного аналізу, який пристосований для всебічного термодинамічного дослідження процесу роботи цих холодильних машин. Створено дослідницьку комп'ютерну програму ексергетичного аналізу процесу роботи холодильних машин split-кондиціонерів для з'ясування впливу різних факторів, які визначають процес роботи даних холодильних машин, на ексергетичний ККД і технічні характеристики split-кондиціонерів і втрати ексергії в їх елементах. Одержано універсальні залежності для визначення ексергетичного ККД і втрат ексергії в окремих елементах холодильних машин split-кондиціонерів і запропоновано ефективні енергозберігальні умови їх експлуатації. Запропоновано спосіб підвищення енергозберігальності місцевих автономних кондиціонерів за допомогою визначення ефективного енергозберігального співвідношення між витратами повітря на випарнику та конденсаторі холодильної машини split-кондиціонера. Розроблено пропозиції з вдосконалення роботи елементів холодильних машин split-кондиціонерів, які впливають на зменшення втрат ексергії в них і загальне підвищення ексергетичного ККД кондиціонера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З392.21
Шифр НБУВ: РА382314 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Тростянецький Л.М. 
Комбіновані теплонасосні установки малої потужності для систем теплопостачання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.14.04 / Л.М. Тростянецький ; Одес. держ. політехн. ун-т. — О., 1999. — 16 с. — укp.

Досліджено проблеми експериментального і математичного моделювання теплонасосних установок на основі реконструйованих побутових кондиціонерів типу ПК (ПК-1500, ПК-2500 тощо) і рідинних систем теплопостачання, в тому числі традиційних систем опалення. В математичних моделях температурних режимів і енергетичної ефективності ТНУ, на відміну від славетних методик, ураховуються статичні характеристики теплообмінних апаратів і парокомпресійних машин. Розглядаються різні альтернативні щодо застосування ТНУ варіанти усунення дефіциту теплопостачання та встановлюються зони й умови кращого застосування ТНУ. Безпосереднє зіставлення результатів експериментального математичного моделювання підтвердило адекватність теоретичного аналізу. Експериментально й теоретично доведено ефективність реконструкції побутових кондиціонерів типу ПК та їх трансформацій в індивідуальні ТНУ. Визначено найкращі технологічні рішення такої реконструкції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З388

Рубрики:

      
4.

Биковець Н.П. 
Методика розрахунку еквівалентної емісії парникових газів у промисловості (нові індикатори для еколого-енергетичного аудиту та менеджменту): Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.14.06 / Н.П. Биковець ; Одес. держ. акад. холоду. — О., 2006. — 19 с. — укp.

Удосконалено методики розрахунку повної еквівалентної емісії парникових газів (ПЕЕПГ) та сформовано на підставі одержаної під час верифікації інформації пропозиції та заходи, спрямовані на раціональне використання невідновлюваних енергетичних ресурсів. Запропоновано нові еко-індикатори для еколого-енергетичного аудиту та менеджменту, які дозволяють проводити оцінку та контроль екологічної ефективності використання матеріальних та енергетичних ресурсів в обладанні та технологічних процесах. Відзначено, що нова методика відрізняється використанням аналізу структури антропогенних потоків парникових газів (ПГ) на всіх етапах технологічного процесу та можливістю розрахунку допустимих квот на еквівалентну емісію довоокису вуглецю. Обгрунтовано доцільність використання розробленої методики розрахунку ПЕЕПГ на об'єктах різної складності. Проведено системний аналіз перспективності застосування різних сервісних холодоагентів для вагонного кондиціонеру типу МАБ II. Розглянуто еколого-енергетичну доцільність використання теплових насосів (ТН) для опалення теплиць. Під час проведення еколого-енергетичного аудиту на підприємстві ВАТ "Одеський завод скловиробів" виконано оцінку еколого-енергетичної ефективності використання енергетичних ресурсів на підприємстві. Розроблено практичні рекомендації щодо застосування альтернативних холодоагентів у вагонних кондиціонерах, застосування ТН у системі теплозабезпечення теплиць. Сформульовано пропозиції щодо підвищення ефективності роботи підприємства ВАТ "Одеський завод скловиробів".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З15 +
Шифр НБУВ: РА344984

Рубрики:

      
5.

Агарков С.Ф. 
Недостатність кондиціонуючої функції дихального апарату при легенево-серцевих захворюваннях (критерії, градація, діагностика, корекція): Автореф. дис... д-ра мед. наук: 14.01.27 / С.Ф. Агарков. — Ялта, 1999. — 33 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.1-37

Рубрики:

      
6.

Чуйко С. П. 
Зниження енергоємності автобусів категорії М3 на міських маршрутах / С. П. Чуйко. — Б.м., 2021 — укp.

Міські автобусні перевезення в найближчій перспективі залишаться для більшості міст України основним видом пасажирських перевезень і мають велике соціальне значення. Зниження енергоємності перевезень забезпечується найбільш раціональним (ефективним) використанням паливних ресурсів. При цьому зазначена мета може досягатися лише за умови, що встановлена норма витрати палива для кожної марки автобуса буде в достатній мірі обґрунтованою. Очевидно, що досконалість планування і розробка науково обґрунтованих нормативів витрати палива стають важливим направленням ресурсозбереження на автомобільному транспорті та зниження собівартості перевезень. Зважаючи, що на теперішній час у нормативних документах України не передбачено нормування мікроклімату в автобусах міських маршрутів і витрати палива залежно від мікроклімату в салоні, виникає гостра необхідність у дослідженні зниження енергоємності автобусів категорії М3 при роботі з кондиціонером. Власники автобусів усіх форм господарювання, що діють на території України і експлуатують їх на маршрутах, проводять розрахунки нормативної витрати палива відповідно до діючих на теперішній час методичних рекомендацій «Норми витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті», затверджені наказом Міністерства інфраструктури України № 411 від 07.10.2011 р. Згідно з даними нормативами, витрату палива, при використанні кондиціонера, збільшують до 5 % від базової лінійної норми за одну годину простою з працюючим двигуном. На охолодження салону автобуса під час руху, у разі використання кондиціонера, передбачені надбавки до витрати палива при фактичній зовнішній температурі повітря, починаючи від +20 ˚С. Надбавка при вимушеному увімкненні кондиціонера, через погіршення температурного середовища в салоні, в години підвищеної пасажирської активності, не передбачена. Разом з тим, досвід експлуатації міських автобусів, оснащених кондиціонером, свідчить, що величина рекомендованих надбавок є явно некоректна, оскільки не забезпечує встановлених об'єктивних норм витрати палива і не повною мірою сприяє паливозбереженню на підприємстві, яке надає маршрутні пасажирські послуги. Дослідження, яке виконане в межах даної дисертації, показує, що експлуатацію сучасних маршрутних автобусів, оснащених кондиціонером, доцільно розглядати як складну динамічну систему, функціонування якої відбувається при дії стохастичних факторів, що впливають на витрату палива. Це поєднання внутрішніх процесів у салоні автобуса та вплив зовнішніх факторів. Це суттєво підкреслює актуальність наукових досліджень з метою підвищення ефективності використання палива при забезпеченні комфорту. Задача економічно спрямованої експлуатації кондиціонера міського автобуса при виконанні технологічного процесу повинна вирішуватися методами системного і техніко-експлуатаційного аналізу з урахуванням усіх експлуатаційних особливостей. Таким чином, визначення оптимальних рішень зі зниження енергоємності автобусів М3 з кондиціонером, які працюють на міських маршрутах, є важливою науково-прикладною задачею. Наукова новизна одержаних результатів дослідження полягає в тому, що: вперше обґрунтовано позитивний вплив попереднього охолодження салону автобуса кондиціонером на паливну економічність при роботі на маршруті; встановлені залежності витрати палива автобуса з кондиціонером від температури зовнішнього повітря і кількості перевезених пасажирів; запропоновано введення охолодження кондиціонером салону міського автобуса залежно від пасажироприсутності в години підвищеної пасажирської активності. Удосконалено імітаційну модель визначення повітрообміну через відкриті двері на зупинці в літній період по нейтральній площині перерізу дверей. Практичне значення одержаних результатів важливе в тому, що їх реалізація доцільна в математичному аналізі та програмному забезпеченні автопідприємства, як складової технології сучасного комплексного моніторингу роботи автобусів міських маршрутів. Запропоновано алгоритм і програми розрахунку теплового навантаження на салон і нормативної витрати палива з урахуванням температурних показників та кількості перевезених пасажирів. Це дозволяє розглянути можливість використання даних підходів до інших моделей автобусів і формувати інформаційну базу даних підприємства. При цьому використання запропонованих методичних підходів дозволяє зменшити витрату палива одним автобусом до 3 % за зміну при забезпеченні оптимального мікроклімату в салоні. Ключові слова: міський автобус М3, енергоємність, кондиціонер, мікроклімат, витрата палива, теплонадходження, нормування, охолодження салону.^UIn the near future, urban bus transportation will remain the main type of passenger transportation for most cities of Ukraine and are of great social importance.A decrease in the energy intensity of transportation is ensured by a more optimal (efficient) use of fuel resources. At the same time, the specified goal can be achieved only on condition that the established rate of fuel consumption for each brand of bus is sufficiently justified.It is obvious that the perfection of planning and the development of scientifically based standards for fuel consumption are becoming an important area of ​​resource conservation in road transport and reducing the cost of transportation.Considering that at present the normative documents of Ukraine do not provide for the regulation of the microclimate in buses of city routes and fuel consumption depending on the microclimate in the cabin, there is an urgent need to study the reduction of the energy consumption of buses of the M3 category when operating with air conditioning.Owners of buses of all forms of business, operating on the territory of Ukraine and operating them on the routes, carry out calculations of the standard fuel consumption in accordance with the current methodological recommendations "Norms of fuel and lubricants consumption in road transport", approved by order of the Ministry of Infrastructure of Ukraine No. 411 dated 10/07/2011 According to these standards, fuel consumption when using an air conditioner is increased to 5% of the base linear rate for one hour of inactivity with the engine running. For cooling the interior of the bus while driving, in the case of using an air conditioner, surcharges are provided for fuel consumption at an actual outside air temperature, starting from +20 ˚С. The increase in the forced switching on of the air conditioner due to the deterioration of the temperature environment in the cabin during the hours of increased passenger activity is not provided.At the same time, the experience of operating city buses equipped with air conditioning indicates that the value of the recommended allowances is clearly incorrect, since it does not provide the established objective norms of fuel consumption and does not fully contribute to fuel saving at an enterprise that provides route passenger services.The research carried out within the framework of this thesis shows that the operation of modern shuttle buses equipped with air conditioning is advisable to be considered as a complex dynamic system, the functioning of which occurs under the action of stochastic factors affecting fuel consumption. This is a combination of internal processes in the bus cabin and the influence of external factors.This significantly underscores the relevance of scientific research to improve fuel efficiency while providing comfort.The task of economically oriented operation of the city bus air conditioner during the technological process should be solved by the methods of system and technical and operational analysis, taking into account all operational features.Thus, the determination of optimal solutions to reduce the energy intensity of air-conditioned M3 buses operating on city routes is an important scientific and applied problem.The scientific novelty of the obtained results of the study lies in the fact that for the first time the positive effect of preliminary cooling of the passenger compartment with air conditioning on the fuel efficiency when working on the route has been substantiated; the established dependences of the fuel consumption of an air-conditioned bus on the outside air temperature and the number of passengers carried; it is proposed to introduce air conditioning cooling of the city bus interior, depending on the presence of passengers during the hours of increased passenger activity. Improved simulation model for determining air exchange through an open door at a stop in the summer along the neutral plane of the door section.The practical significance of the results obtained is important in that their implementation is expedient in mathematical analysis and software of an automobile enterprise as a component of the technology of modern integrated monitoring of the operation of buses on city routes. An algorithm and programs for calculating the heat load on the passenger compartment and the standard fuel consumption, taking into account the temperature indicators and the number of passengers carried, are proposed. This allows us to consider the possibility of using these approaches to other models of buses and to form an information database of the enterprise. At the same time, the use of the proposed methodological approaches makes it possible to reduce the fuel consumption of one bus by up to 3% per shift while ensuring the optimal microclimate in the passenger compartment.Key words: city bus M3, energy intensity, air conditioner, microclimate, fuel consumption, heat input, rationing, interior cooling.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського