Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (8)Наукова електронна бібліотека (34)Реферативна база даних (347)Книжкові видання та компакт-диски (320)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>K=ДІЛОВА$<.>+<.>K=РЕПУТАЦІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Церковна А.О. 
Гідність і честь у цивільному праві України: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / А.О. Церковна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Здійснено ретроспективний аналіз ідеї гідності та честі в праві та досліджено загальні тенденції його розвитку. Розглянуто питання щодо визначення в праві понять гідності та честі фізичної особи, якими в основному й визначається їх правовий статус як об'єктів цивільних прав, а також проведено їх наукову інтерпретацію. Висвітлено співвідношення категорій "гідність", "честь" і "ділова репутація". Розроблено та внесено пропозиції щодо вдосконалення цивільного законодавства, яким визначається правова природа гідності та честі фізичної особи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)03 +
Шифр НБУВ: РА324729

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Воровка М.І. 
Ділова гра як засіб підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.І. Воровка ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано та розроблено модель системи підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності засобами ділової гри, виокремлено основні складові системи, а саме: потреби суспільства, мету, завдання, принципи, зміст, види, форми, методи, критерії та показники оцінювання результатів діяльності, організаційно-педагогічні умови, суб'єкти гри та її результат. Наведена система передбачає впровадження спецкурсу, який забезпечує активну суб'єкт-суб'єктну взаємодію учасників гри на підставі визначених етапів і правил гри. Розроблено критерії (мотиваційний, операційний, рефлексивний) і апробовано методику діагностування рівнів (високого, середнього, низького) готовності студентів до професійної діяльності у процесі використання ділових ігор. Запропоновано структуру організації та проведення ділових ігор, яка містить взаємопов'язані етапи діагностування, моделювання, реалізацію та аналіз результатів ділової гри. Розкрито суть поняття "ділова педагогічна гра", виявлено її генезу, відмінність ігрової діяльності від інших видів діяльності, з'ясовано відмінність між рольовими, дидактичними та діловими іграми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46 +
Шифр НБУВ: РА349490

Рубрики:

      
3.

Золотухін Ю.В. 
Еволюція функціонально-ділової графіки в контексті графічного дизайну: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.07 / Ю.В. Золотухін ; Харк. держ. акад. дизайну і мистец. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Вивчено художні, технологічні та функціональні аспекти знакових і формально-графічних систем функціонально-ділової графіки. У структурі функціонально-ділової графіки сформульовано класи формально-графічних і знакових систем, побудовано модель структурних відношень між ними. Розроблено класифікацію формально-графічних і знакових систем. Проведено комплексне дослідження еволюції графічних знакових систем у контексті графічного дизайну. На прикладі генезису маркувальної та штемпельної графіки простежено еволюцію їх морфологічних ознак. Стверджено виникнення формотворчих тенденцій і принципів композиційної побудови печатки (штемпелю або формовідтиску) з IV тис. до н.е. Досліджено витоки знакової ідентифікації в античних і середньовічних системах. Підтверджено прецедент формування фірмового знаку в Європі у період XII - XVI ст. Виявлено факт зародження формальних ознак графічного дизайну за умов становлення товарно-виробничих відносин в елліністичному та середньовічному періодах. До наукового обігу введено терміни "функціонально-ділова графіка", "штемпельна графіка", маркірувальна графіка", "формовідбиток". Проведено семіотичний аналіз античної та середньовічної маркірувальної графіки, виявлено схожі та відмінні риси її формальних і змістових ознак. Доведено, що стародавні знакові системи розв'язували практичні задачі, актуальні для графічного дизайну і в сучасний період, зокрема: проектування візуальних комунікацій і самої візуальної "мови". Зроблено висновок, що сучасний графічний дизайн як і стародавня функціонально-ділова графіка трансформує невізуальний зміст у візуальні знаки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 г + Щ158.4 +
Шифр НБУВ: РА362455

Рубрики:

      
4.

Коханська І.С. 
Літературна репутація роману Е.Хемінгвея "По кому подзвін" в американському, російському та українському літературознавстві: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.05 / І.С. Коханська ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Здійснено комплексний аналіз поняття "літературна репутація". Проаналізовано здобутки американського, російського й українського літературознавства стосовно даного питання. Систематизовано чинники формування репутації літературного твору та критерії, які дозволяють визначити її якість. З'ясовано суть генераційної та національної конфліктології у наданні певному естетичному феномену репутації. Сформульовано теоретичні положення, застосовані під час проведення аналізу роману Е.Хемінгвея "По кому подзвін". Поетапно вивчено формування та динаміку літературної репутації цього твору в США, Росії та Україні. Показано його академічну, інтелектуальну (авангардну) та популярну репутацію у кожній з країн за період від 1940-х до 2000-х рр. Зіставлено оригінал роману з його російськими й українською версіями, у радянських текстах роману виявлено купюри та парафрази, які стосуються здебільшого сфер ідеології, релігії та моралі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш4 г(4/8) + Ш5(7СПО)-4 Хемінгвей,Е. 534 +
Шифр НБУВ: РА353754

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Авсюкевич Ю.С. 
Методика навчання презентації англійською мовою студентів економічних спеціальностей: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю.С. Авсюкевич ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2009. — 24 с. — укp.

Досліджено аспект навчання презентації англійською мовою студентів III курсу економічних спеціальностей. Наведено визначення презентації як жанру ділового дискурсу. Розкрито суть поняття "ділова презентація". Сформульовано мету та виділено засоби її навчання. Проаналізовано комунікативні та лінгвістичні особливості. Визначено два основні види ділової презентації для навчання, а саме: презентацію-інформування та презентацію-переконання. Теоретично обгрунтовано та розроблено комплекс вправ для навчання ділової презентації на базі процесуально-жанрового підходу. Сфомульовано методичні рекомендації щодо навчання ділової презентації англійською мовою студентів III курсу економічних спеціальностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.37 +
Шифр НБУВ: РА366897

Рубрики:

      
6.

Гоц Л. М. 
Організаційно-економічний механізм оцінки ділової репутації промислового підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л. М. Гоц ; Приазов. держ. техн. ун-т. — Маріуполь, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні підходи щодо визначення понять "ділова репутація", "корпоративний імідж", "гудвіл", "бренд", "торговельна марка". Проаналізовано етимологію приведених понять, на підставі аналізу нормативно-правової бази регулювання ділової репутації підприємства виявлено їх відмінні риси. Вдосконалено визначення поняття "ділова репутація підприємства" як економічної категорії. Висвітлено структуру гудвілу, який є вартісним відображенням таких нематеріальних активів, як ділова репутація підприємства та корпоративний імідж за винятком витрат на формування та просування іміджу. Розроблено організаційно-економічний механізм оцінювання ділової репутації підприємства. Механізм передбачає організацію оціночної діяльності безпосередньо на підприємстві, що заощаджує кошти на сплаті послуг консалтингових агентств. Визначено організаційно-економічний механізм визначення вартості підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301
Шифр НБУВ: РА377374 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Слободянюк В.О. 
Оцінка конкурентоспроможності підприємств цукрової промисловості: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.О. Слободянюк ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2009. — 21 с. — укp.

Проаналізовано сутність та основні соціально-економічні передумови формування конкурентоспроможності підприємств. Здійснено систематизацію поглядів та аналіз існуючих точок зору вітчизняних і зарубіжних економістів щодо поняття "конкурентоспроможність" і "конкурентоспроможність підприємства". Уточнено класифікацію факторів, які впливають на конкурентоспроможність підприємств цукрової промисловості, розглянуто чинні методики її оцінки та виявлено їх основні переваги та недоліки. Висвітлено сучасний стан ринку цукру в Україні, основні причини кризових явищ цукрової промисловості. Проведено оцінку конкурентоспроможності підприємства за показниками конкурентоспроможності продукції та фінансового стану. Розроблено алгоритм комплексної оцінки конкурентоспроможності підприємства цукрової промисловості. Наведено динаміку інтегрального показника конкурентоспроможності підприємств та його прогнозування у 2008 р. Запропоновано багатофакторну економетричну модель оцінки конкурентоспроможності та виділення параметрів, що мають суттєве значення для конкурентоспроможності, а саме: фінансова стійкість, ліквідність і платоспроможність, ділова активність, ефективність управління, прибутковість господарської діяльності та обсяг реалізації продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.41-13 +
Шифр НБУВ: РА365710

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Будас Ю. О. 
Підготовка майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності засобами ділової гри: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. О. Будас ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Проведено дефінітивний аналіз термінів "інноваційна педагогічна діяльність", "інновація", "готовність до інноваційної педагогічної діяльності", "ділова гра". Визначено педагогічні можливості ділових ігор як засобу підготовки студентів до інноваційної педагогічної діяльності. Теоретично обгрунтовано, експериментально перевірено та доведено ефективність моделі й організаційно-педагогічних умов використання ділових ігор для формування інноваційної компетентності майбутніх вчителів. Показано організаційно-методичний алгоритм їх проведення. Розглянуто особливості конструювання. Розроблено та запропоновано науково-методичні рекомендації щодо залучення ділових ігор до процесу підготовки майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46 + Ч311,01
Шифр НБУВ: РА369741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Лоза А.С. 
Підприємницька активність за умов суспільної трансформації (на прикладі малого бізнесу): автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / А.С. Лоза ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено підприємницьку активність за умов суспільної трансформації. Проаналізовано концептуальні основи аналізу підприємницької активності, її теоретичний взаємозв'язок з поняттями "підприємництво", "підприємницька поведінка", "підприємницька діяльність", "підприємницька ініціатива", "ділова активність", "самозайнятість". Підприємницьку активність розглянуто з застосуванням особистісно-мотиваційного, поведінкового та соціокультурного підходів, у контексті культурно-історичних і соціально-економічних відносин, що склалися за умов сучасного українського суспільства. На регіональному рівні досліджено вплив масової свідомості на сприйняття населенням України феномену підприємництва та підприємницької активності. На прикладі функціонування малого бізнесу проведено емпіричний аналіз основних діяльнісно-поведінкових виявів підприємницької активності, а також показано значення та доцільність багаторівневого підходу для проведення аналізу ризикогенних ситуацій, що її супроводжують. Визначено особливості інституційного регулювання підприємницької активності та запропоновано першочергові заходи з метою її розвитку. Запропоновано визначати підприємницьку активність як діяльнісно-поведінкову складову підприємництва, що реалізує його інноваційну природу, функціонально підтримує тонус дій для досягнення економічного та відповідного соціального ефекту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.342 + С5*665.29 +
Шифр НБУВ: РА363917

Рубрики:

      
10.

Бондаренко С.М. 
Рейтингове управління конкурентоспроможністю продукції промислових підприємств (на прикладі взуттєвого виробництва): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.М. Бондаренко ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Визначено та систематизовано чинники та умови формування конкурентоспроможності продукції підприємств взуттєвої промисловості, зокрема, якість, ціна виробу, асортимент продукції, відповідність напрямам моди, сезонність, репутація виробника, ресурсне, інформаційне, правове забезпечення підприємства, потенціал керівництва, організаційна структура управління тощо. Розроблено нові показники задоволеності споживача виробом та методики їх оцінки, а саме: привабливість виробу, соціально-економічна ефективність, коефіцієнт задоволеності споживача, які дають змогу оцінити конкурентоспроможність виробу у порівнянні з потребою споживачів. Запропоновано методичні підходи до визначення конкурентоспроможності взуттєвих підприємств на основі використання теорії ефективної конкуренції за трьома групами показників: конкурентоспроможність товарної маси, фінансові, техніко-економічні показники. Розроблено та впроваджено систему рейтингового управління конкурентоспроможністю продукції взуттєвого підприємства, яка грунтується на змаганні підрозділів за кращі техніко-економічні показники та вищий рівень конкурентоспроможності продукції на ринку. Запропоновано рекомендації щодо удосконалення асортиментної політики на взуттєвому підприємстві, які сприяють виробництву взуття з врахуванням рівня його конкурентоспроможності, задоволеності споживача, рейтингу на ринку та прибутковості для виробника. Запропоновано методичні підходи до визначення частки ринку, обсягу реалізації та рентабельності капіталовкладень у виробництво взуття з урахуванням рівня його конкурентоспроможності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)306.67-82
Шифр НБУВ: РА319790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Штофер Г.А. 
Розвиток підходів до оцінки ділової активності регіону в сучасних умовах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.10.01 / Г.А. Штофер ; Нац. акад. природоохорон. та курорт. буд-ва. — Сімф., 2005. — 20 с. — укp.

З використанням системного підходу висвітлено суть і ознаки регіону як економічної категорії. Розвинуто принципові засади економічного функціонування регіональної системи, а також підхід до визначення його моделі. Розкрито суть поняття "ділова активність регіону" як мотивованого процесу функціонування регіональної системи, сприямованого на забезпечення ефективного використання ресурсів території з метою досягнення ринкової конкурентоспроможності регіональних суб'єктів господарювання та підвищення добробуту населення регіону. Запропоновано адаптований до сучасних умов України механізм оцінки ділової активності регіону, використання ресурсів, у виробництві та сфері послуг, інвестиційну й інноваційну активності, інфраструктури регіону, соціальна, економічної активності населення, фінансової та підприємницької сфери, забезпечення екологічної безпеки регіону. З використанням розробленої методики оцінки ділової активності регіону кількісно визначено її рівень в АР Крим у 2000 - 20003 рр. За результатами аналізу узагальнювального показника активності даного регіону оцінено функціонування підсистем регіонального комплексу республіки, яка дозволила визначити функціональні підсистеми, що потребують певного втручання у аспекті Інституції країни на регіональному рівні та прийняття відповідних управлінських рішень з використанням програмного методу розвитку регіонів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)6 +
Шифр НБУВ: РА339356

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Лісовий М.І. 
Формування професійного мовлення майбутніх медичних працівників у вищих медичних навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.І. Лісовий ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2006. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз професійного мовлення майбутніх медичних працівників як соціально-педагогічної проблеми. Виокремлено професійне мовлення як обов'язкову складову фахової готовності студентів-медиків. Розкрито суть, визначено структурні компоненти (когнітивний, комунікативно-операційний, експресивний), показники та рівні його сформованості у студентів медичних спеціальностей. Обгрунтовано педагогічні умови, які сприяють ефективності формування професійного мовлення у майбутніх фахівців голузі охорони здоров'я, зокрема, усвідомлення значущості професійного мовлення, відбір мовного матеріалу, фахової лексики, використання активних методів навчання. Розроблено та доведено ефективність методичної системи з реалізації окреслених педагогічних умов у процесі вивчення курсу "Ділова українська мова" у вищих медичних навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4р30 + Р11(4УКР)р3-33 +
Шифр НБУВ: РА343662

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Костриця Н.М. 
Формування українського професійного мовлення у студентів вищих навчальних закладів економічної освіти України: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.М. Костриця ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 16 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано систему роботи щодо формування українського професійного мовлення студентів-економістів. Виявлено психолого-педагогічні умови формування даного мовлення студентів економічних спеціальностей. Науково обгрунтовано принципи відбору навчального матеріалу з курсу "Ділова українська мова" для студентів зазначених спеціальностей. Розроблено типологію вправ, яка грунтується на поетапному формуванні мовленнєвих навичок. Визначено лексичний мінімум для навчання всіх видів мовленнєвої діяльності (укладено частотний міні-словник). Доведено наукову доцільність розробленої програми експериментально-дослідного навчання студентів економічних спеціальностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-913-2 +
Шифр НБУВ: РА321623

      
14.

Жидкова О.С. 
Цивільно-правовий механізм захисту права на недоторканність ділової репутації: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / О.С. Жидкова ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальні проблеми формування та реалізації цивільно-правового механізму захисту права на недоторканність ділової репутації та його доктринального тлумачення. Висвітлено історію становлення та розвитку, визначено зміст і суттєві ознаки права на недоторканність ділової репутації. Наведено результати порівняльного аналізу законодавства України, Росії та Білорусії, що регулює захист права на недоторканність ділової репутації та практики його застосування. Запропоновано суб'єктивне й об'єктивне визначення поняття "ділова репутація". Охарактеризовано суб'єкти, що мають право на її захист, здійснено розмежування понять "репутація", "гудвіл", "реноме", "престиж". Комплексно досліджено цивільно-правові проблеми захисту права на недоторканність ділової репутації, юрисдикційної та неюрисдикційної форм захисту. Проаналізовано загальні та спеціальні способи захисту права на недоторканність ділової репутації. Наведено пропозиції щодо удосконалення законодавства про захист права на недоторканність ділової репутації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)03 + Х892.19(4УКР)182.1 +
Шифр НБУВ: РА355785

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Беспалова О. О. 
Формування готовності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії та ерготерапії до застосування фізкультурно-оздоровчих технологій у професійній діяльності / О. О. Беспалова. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт: процес професійної підготовки майбутніх бакалаврів з фізичної терапії та ерготерапії. Метою є теоретичне обґрунтування, розробка та експериментальна перевірка моделі формування готовності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії та ерготерапії до застосування фізкультурно-оздоровчих технологій у професійній діяльності. Наукова новизна полягає у тому, що: вперше розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено модель формування готовності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії та ерготерапії до застосування фізкультурно-оздоровчих технологій у професійній діяльності, що охоплює взаємопов'язані структурні компоненти (змістовий, процесуальний, результативний) і базується на комплексі методологічних підходів (системного, деонтологічного, особистісного, діяльнісного, аксіологічного, компетентнісного) й сукупності специфічних принципів (інтеграції професійно-орієнтованих знань, практичної спрямованості підготовки, формування здоров'язбережувального середовища), передбачає удосконалення змісту професійної підготовки через посилення міжпредметних зв'язків, формування мотиваційно-ціннісного ставлення до фізкультурно-оздоровчої діяльності, удосконалення процесу професійної підготовки через впровадження технологій проблемного й інтерактивного навчання з використанням різних форм (проблемна лекція, лабораторні заняття, семінари, ділова гра, тренінги, виробнича практика), методів (проблемні, інтерактивні, проектні) й засобів (комплекси фізкультурно-оздоровчих вправ інноваційної спрямованості та ІКТ) навчання; уточнено сутність поняття «фізкультурно-оздоровча технологія», структурні компоненти готовності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії та ерготерапії до застосування фізкультурно-оздоровчих технологій у професійній діяльності (мотиваційно-ціннісний, суб'єктний, когнітивно-змістовий та діяльнісний компоненти); розроблено критерії (мотиваційний, особистісний, теоретичний і праксеологічний), показники (сформованість та характер мотивації, емпатійні здібності та самооцінка готовності, сформованість професійних знань та сформованість професійних умінь), на основі яких охарактеризовано рівні (низький, середній, високий) готовності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії та ерготерапії до застосування фізкультурно-оздоровчих технологій у професійній діяльності.^UObject: the process of professional training of future bachelors in physical therapy and ergotherapy. The purpose is theoretical substantiation, development and experimental verification of model of formation of future bachelors of physical therapy of ergotherapy for application of physical and recreational technologies in professional activity. The scientific novelty is that: the model of formation of future bachelors in physical therapy and theergotherapy for the use of physical and health technologies in professional activity is the first developed theoretically grounded and experimentally tested. It covers interconnected structural components (substantive, procedural, productive) and is based on a set of methodological approaches (systemic, deontological, personal, activity, axiological, competence) and a set of specific principles (principles of integrationprofessional-oriented knowledge, saving environment), involves improving the content of vocational training through the strengthening of cross-curricular links, the formation of motivational value Influence on physical-health activity, improvement of process of professional training through introduction of technologies of problem and interactive training with use of various forms (problem lecture, laboratory classes, seminars, business game, trainings, industrial practice), methods (problematic, interactive, project) and means (complexes of health and fitness exercises of innovative orientation and ICT) training; the essence of the concept of "fitness and health technology" is clarified, the structural components of the readiness of future bachelors in physical therapy and ergotherapy to the application of fitness and health technologies in professional activity are define (motivational-value, subjective, cognitive-active); criteria (motivational, personal, theoretical and praxeological) are developed, indicators are defined (the formation and nature of motivation, empathy and self-esteem, the formation of professional knowledge and the formation of professional skills).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
16.

Середа Л. В. 
Розвиток самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі професійної підготовки / Л. В. Середа. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт: процес професійної підготовки майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії. Метою є теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка моделі розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі професійної підготовки. Наукова новизна і теоретичне значення полягає у тому, що: вперше теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено модель розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі професійної підготовки, яка ґрунтується на системному, компетентнісному, праксеологічному, діяльнісному, проєктному, синергетичному та особистісно-орієнтованому підходах та загальнодидактичних і специфічних принципах навчання, описує методи (веб-квести, проектні, навчальна екскурсія, складання інтелектуальних карт), форми (проблемна лекція, лабораторні заняття, диспути, дебати, конференції, круглий стіл, семінари, ділова гра, тренінги, виробнича практика) і засоби (відкриті освітні ресурси, спеціалізоване програмне забезпечення) навчання; визначено діагностичний інструментарій: мотиваційно-вольовий критерій (показники: ціннісні установки та мотивація до самоосвіти), пізнавально-діяльнісний критерій (показники: відтворення і використання знань з фізичної терапії, ерготерапії та уміння здійснювати самоосвітню діяльність) та поведінковий критерій (показник: вольові якості) та рівні розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі професійної підготовки (інтуїтивний, усвідомлений, системний); визначено педагогічні умови розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі професійної підготовки (опанування майбутніми фізичними терапевтами, ерготерапевтами технік тайм-менеджменту, рефлексивних прийомів та методів роботи з інформацією; поширення спеціалізованих відкритих освітніх ресурсів; керування самостійною роботою майбутніх фізичних терапевтів, ерготерапевтів у процесі професійної підготовки; розробка індивідуальних програм професійної підготовки); уточнено сутність понять «самоосвітня компетентність майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії» та «розвиток самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії».^UObject: the process of professional preparation of future bachelors in physical therapy, ergo therapy. The aim is to theoretically substantiate and experimentally test the model of development of self-educational competence of future bachelors in physical therapy, ergo therapy in the professional preparation. Scientific novelty and theoretical significance is in the fact that: for the first time the model of development of self-educational competence of future bachelors in physical therapy, ergo therapy in the process of professional preparation is theoretically substantiated and experimentally tested. This model is based on systemic, competence, praxeological, activity, project, synergetic and personality-oriented approaches and general didactic and specific principles of teaching, describes methods (web-quests, project, study tour, drawing up intellectual maps), forms (lecture, laboratory, debates, conferences, round tables, seminars, business games, trainings, internships) and means (open educational resources, specialized software); diagnostic tools are defined: motivational-volitional criterion (indicators: value orientations and readiness for self-development), cognitive-activity criterion (indicators: reproduction and use of knowledge on physical therapy, ergo therapy and ability to perform self-educational activity) and behavioral criterion (quality) and levels of development of self-educational competence of future bachelors in physical therapy, ergo therapy in the process of professional preparation (spontaneous, conscious, systemic); pedagogical conditions for the development of self-educational competence of future bachelors in physical therapy, ergo therapy in the process of professional preparation (mastering by future physical therapists, ergotherapists time management techniques, reflective techniques and techniques of working with information; dissemination of specialized educational resources; occupational therapists in the process of training; development of individual training programs); the essence of the concepts "self-educational competence of future bachelors in physical therapy, ergo therapy" and "development of self-educational competence of future bachelors in physical therapy, ergo therapy" are specified.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
17.

Русин-Гриник Р. Р. 
Управління підприємницькими структурами на засадах забезпечення їх конкурентоспроможності / Р. Р. Русин-Гриник. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі розроблено теоретичні та методико-прикладні положення щодо управління підприємницькими структурами на засадах забезпечення їх конкурентоспроможності, встановлено рівень формування цих положень вченими-економістами, виокремлено питання, які досі достатньо не висвітлені в економічній науці. На основі використання інтегрального показника ефективності системи управління підприємницькими структурами можливим є визначити доцільно чи не доцільно є її регулювання. Проте це не дає змогу встановити, у якому напрямку необхідно коригувати відхилення у функціонуванні цієї системи. З цією метою на завершальному етапі цього дослідження проаналізовано фактори та можливі причини виникнення необхідності регулювання системи управління. Це створило підґрунтя для визначення головних напрямів регулювання та дало можливість встановити їхню пріоритетність. Одним із результатів проведеного дослідження є також те, що у роботі запропоновано спосіб аналізу впливу суб'єктивних чинників, зумовлених особливостями керівників підприємницької структури, зокрема,таких, як їхній досвід, ділова репутацію тощо. Ключові слова: конкуренція, конкурентоспроможність, конкурентоспроможність підприємницьких структур, підприємницька структура, управління підприємницькими структурами, альтернативні стратегії, дерево стратегічних управлінських рішень, метод експертних оцінок.^UThe dissertation develops theoretical and methodological and applied provisions for the management of business structures on the basis of ensuring their competitiveness, establishing the level of their solution by economists, highlighting issues which are still insufficiently covered in economics. Based on the use of an integrated indicator of the effectiveness of the management system of business structures, it is possible to determine whether it is appropriate or not appropriate to regulate it. However, this does not allow to determine in which direction it is necessary to correct deviations in the functioning of this system. To this end, at the final stage of this study, the factors and possible causes of the need to regulate the management system are analyzed. This created a 21 basis for determining the main areas of regulation and made it possible to establish their priority. One of the results of the study is also that the paper proposes a method of analyzing the impact of subjective factors due to the characteristics of business leaders, namely their experience, business reputation and more. Keywords: competition, competitiveness, competitiveness of business structures, business structure, management of business structures, alternative strategies, tree of strategic management decisions, method of expert evaluations.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
18.

Маранчак М. М. 
Стратегії репутаційного інтернет-маркетингу публічних бібліотек України / М. М. Маранчак. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена дослідженню актуальних стратегій репутаційного інтернет-маркетингу публічних бібліотек України. Апробованими інтернетстратегіями підвищення репутації бібліотеки є піднесення якості сервісу обслуговування усіх категорій користувачів; цілеспрямована активність у соціальних мережах та планомірна підготовка прес-релізів та інших видів PRактивностей. Скоординована реалізація кожного зі складників антикризового потенціалу (фінансовий, трудовий або кадровий, організаційно-управлінський, інформаційний, маркетинговий) сприятиме ефективному формуванню оптимальному репутаційному інтернет-маркетингу публічних бібліотек в умовах кризових явищ. Онлайн-обличчям бібліотеки є її сайт, який повинен бути структурованим, без зайвих інформаційних перевантажень.Сучасними дієвими інструментами є нові медіа соціальні мережі Facebook, Twitter, Instagram, YouTube тощо. Використання product placement сприяє формуванню позитивного емоційного ставлення до бібліотеки, особливо серед молодіжної аудиторії.Ключові слова: маркетинг, інтеграція, антикризовий маркетинг, репутація, імідж, репутація бібліотеки, онлайн-репутація бібліотеки, вебсайт бібліотеки, соціальні мережі, бренд-маркетинг, інформаційний простір, цифровізація, коронавірус COVID-19.^UThe dissertation is devoted to the research of reputational digitalmarketing strategies public libraries of Ukraine.Reputation as a dynamic phenomenon that undergoes technical and technological influences and transformational reflection of society must always meet the requirements of the time and build on the latest advances in science, that is the modern model of integrated strategy of reputable digital marketing of public libraries is objectified -communication technologies.A key component of library marketing of domestic public libraries is a complementary approach, because, on the one hand, it is a thorough and comprehensive study of requests and preferences, focusing on maximum satisfaction of information needs of users, personalized service delivery, and on the other – active influence on demand for these services own formation of needs. The marketing activities of the library are based on the principle of creating and providing products and services that are in demand by users. Strategies used by libraries in traditional (offline) marketing activities are: advertising and promotional activities (oral, visual – posters, booklets, etc., media relations, direct sales (paid services). Remote (online) marketing communications strategy is based on the use of modern communication tools: a library site, a page in popular social networks and video services, blogs, podcasts.Today, public libraries actively use PR-technologies to create a positive image, because well-prepared advertising texts and programs can radically change the perception of the readership. Particular attention needs to be paid to the dissemination of positive information about the activities of libraries through the preparation of booklets, sights, speeches.The use of product placement, especially among young audiences, contributes to the formation of a positive emotional attitude to the library, allows not only to advertise the book collection, causing increased interest among potential readers.Proven online reputation-building strategies to help the library compete for positive content in search engines are to improve service for all categories of users, but close attention should be paid to people with special needs; purposeful activity in social networks and systematic preparation of press releases and other types of PRactivities aimed at growing the reputation and positive image of the library.The work of libraries on social networks is a calling card of the book collection, promotion of its services and presentation of activities. The content of the page - the content – is what attracts attention, for which new users subscribe to the profile of the book collection. Content should be relevant, informative, creative, interesting to users of the appropriate age category.Online reputation management tools not only allow you to control the quality of search results about the library, but also achieve the following results: increasing the trust of the target audience, increasing the number of users, strengthening the image, regular development of the book collection brand and more.An effective area of reputable digital marketing is the monitoring of references to the library or events that it organizes or participates, library professionals, library services and services. The main benefit of SERM for libraries is the enhancement of their reputation as the most valuable intangible asset.Another effective digital marketing tool in the promotion of library and information products, services and services is e-mail marketing – a strategy for building modern communication with users, which is based on sending e-mails.The analyzed tools of reputable Internet marketing of public libraries allowed to state that modern Internet technologies open before librarians in daily work in the conditions of digital transformations huge opportunities in comfortable provision of information to all segments of the population, because the digital world should be accessible to all users no matter where they are.Key words: marketing, integration, crisis marketing, reputation, image, library reputation, online library reputation, library website, social networks, brand marketing, information space, digitalization, coronavirus COVID-19.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Кравченко Т. С. 
Правове забезпечення використання ділової репутації суб'єктів господарювання / Т. С. Кравченко. — Б.м., 2021 — укp.

Здійснено комлпексне, системне господарсько-правове дослідження правового забезпечення використання ділової репутації суб'єктів господарювання, що спрямовано на удосконалення чинного закондавства. Предметна область дослідження зосереджена авторкою навколо правового забезпечення використання ділової репутації суб'єктів господарювання. В ході дослідження уточнено визначеня поняття ділової репутації суб'єктів господарювання; конкретизовано ознаки поняття ділової репутації суб'єктів господарювання; уточнено показники діяльності, які впливають на формування ділової репутації суб'єкта господарювання; обґрунтовано, що в сфері господарювання відбувається комерціалізація ділової репутації шляхом використання належних суб'єкту господарювання об'єктів прав інтелектуальної власності (торговельні марки, комерційні найменування, промислові зразки), введення цих об'єктів до економічного обороту, здійснення інших дій щодо організації та провадження господарської діяльності, спрямованих на отримання прибутку; обґрунтовано, що у разі завдання шкоди іміджу, реноме, клієнтелі, престижу, іншим немайновим цінностям суб'єкта господарювання, об'єктом захисту виступатимуть пов'язані з цими цінностями охоронювані законом інтереси (законні інтереси), якщо такі порушення не поглинаються порушенням права на ділову репутацію суб'єкта господарювання, в іншому випадку об'єктом захисту виступатиме право на ділову репутацію суб'єкта господарювання; конкретизовано співвідношення понять ділової репутації та гудвілу; Конкретизовано напрями удосконалення законодавства України в сфері використання ділової репутації суб'єктів господарювання; конкретизовано поняття використання ділової репутації суб'єктів господарювання; узагальнено способи використання ділової репутації суб'єктів господарювання; узагальнено способи використання ділової репутації суб'єктів господарювання; обґрунтовано, що в процесі реорганізації господарських організацій ділова репутація суб'єкта, що реорганізується, не є об'єктом правонаступництва, а у новоствореної господарської організації виникає де-юре право на власну (нову) ділову репутацію, рівень якої може залежати від форми реорганізації та рівня ділової репутації суб'єкта, що реорганізується; уточнено положення про договірні форми використання ділової репутації суб'єктів господарювання; уточнено критерії визначення ефективного способу захисту права на ділову репутацію суб'єктів господарювання; узагальнено підстави захисту права на ділову репутацію суб'єкта у сфері господарювання; конкретизовано способи захисту права на ділову репутацію у сфері господарювання; конкретизовано критерії, що впливають на визначення розміру немайнової шкоди завданої діловій репутації господарюючого суб'єкта; доопрацьовано положення щодо презумпції спричинення немайнової шкоди суб'єкту господарювання внаслідок порушення права на ділову репутацію; узагальнено положення щодо складу правопорушення у вигляді дискредитації суб'єкта господарювання.^UA comprehensive, systematic economic and legal study of the legal support for the use of business reputation of business entities, aimed at improving the current legislation. The subject area of the research focuses on the legal support of the use of business reputation of business entities. The study clarifies the definition of the business reputation of business entities; the features of the concept of business reputation of business entities are specified; the indicators of activity that influence the formation of the business reputation of the business entity are specified; it is substantiated that in the field of management there is a commercialization of business reputation by using the objects of intellectual property rights belonging to the business entity (trademarks, trade names, industrial designs), introduction of these objects into economic turnover, implementation of other actions concerning the organization and carrying out economic activities aimed at making a profit; it is substantiated that in case of damage to the image, reputation, clientele, prestige, other intangible values of the business entity, the object of protection will be related to these values protected by law interests (legitimate interests), if such violations are not absorbed by violation of the right to business reputation of the business entity, otherwise the object of protection will be the right to business reputation of the business entity; the relationship between the concepts of business reputation and goodwill is specified; The directions of improvement of the legislation of Ukraine in the field of use of business reputation of business entities are specified; the concept of using the business reputation of business entities is specified; generalized ways to use the business reputation of business entities; generalized ways to use the business reputation of business entities; it is substantiated that in the process of reorganization of economic organizations the business reputation of the reorganized entity is not the object of succession, and the newly created economic organization has a de jure right to its own (new) business reputation, the level of which may depend on the form of reorganization and the level of business reputation of the reorganized entity; the provisions on contractual forms of using the business reputation of business entities have been clarified; the criteria for determining an effective way to protect the right to business reputation of business entities are specified; the grounds for protection of the right to business reputation of the subject in the field of business are generalized; specified ways to protect the right to business reputation in the field of management; the criteria influencing the determination of the amount of non-pecuniary damage to the business reputation of the business entity are specified; the provision on the presumption of causing non-pecuniary damage to an economic entity as a result of violation of the right to business reputation has been finalized; the provisions on the composition of the offense in the form of discrediting the business entity are summarized.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Щербаков Р. М. 
Соціально-комунікаційні технології формування іміджу підприємств сфери громадського харчування в Україні: автореферат дис. ... к. соц.ком. : 27.00.06 / Р. М. Щербаков. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації проаналізовано теоретичні підходи та розроблено практичні рекомендації щодо застосування соціально-комунікаційних технологій у процесі формування іміджу підприємства громадського харчування в Україні. Розглянуто й узагальнено теоретико-методологічні засади дослідження іміджу сфери громадського харчування як складного та багатоаспектного феномену, сконструйованого образу, що є сукупністю характеристик підприємства, які відтворюють результати його соціально-економічної діяльності. Виявлено, опрацьовано й систематизовано джерельну базу дослідження; проаналізовано рекламні кампанії та маркетингові комунікації як засіб формування іміджу у сфері громадського харчування в Україні; розглянуто особливості формування іміджу закладів громадського харчування як різновиду прикладних соціально-комунікаційних технологій (параметри, стратегії та тенденції); доведено, що репутація закладу прямо пов’язана з тим, як відтворюється у свідомості суспільних груп цей образ (імідж), котрий виникає під впливом системи цінностей індивідуума або аудиторії, соціального середовища.Ключові слова: прикладні соціально-комунікаційні технології, імідж, громадське харчування, бренд-комунікація, позитивний/негативний образ, маркетингові комунікації, комунікаційні стратегії, рекламні кампанії.^UThe dissertation deepens the theoretical provisions and develops practical rec-ommendations regarding the use of social and communication technologies in the process of forming the image of a public catering enterprise in Ukraine. There are considered and summarized the theoretical and methodological principles of the im-age research of the catering sector as a complex and multifaceted phenomenon, a constructed image, which represents a set of company characteristics that reproduce the results of its socio-economic activity.The source base of the research was defined, elaborated and systematized; ad-vertising campaigns and marketing communications were analyzed as means of im-age formation in the field of public catering in Ukraine; the peculiarities of image formation of catering establishments as a type of applied social communication tech-nologies (parameters, strategies and trends) are considered; it is proven that the repu-tation of the institution is directly related to how this image is reproduced in the minds of social groups, which arises under the influence of the value system of the individual or the audience, the social environment.It is proposed to implement a set of activities aimed at forming a positive im-age (studying the needs of the target audience and offering consumers goods and services that meet their needs and expectations; conveying information to the target audience through all channels of marketing communications; holding events that emphasize the social and environmental responsibility of the enterprise etc.), which confirmed the status of marketing communications and marketing communication policy in the restaurant industry as a direction of applied social and communication technologies.It is substantiated that the key role in creating an image model of a catering en-terprise in Ukraine is played by brand communications as a complex of applied communication technologies using the Internet, advertising, PR and marketing, aimed simultaneously at the formation of corporate style, trademark and company identification. It is emphasized that these factors in the minds of consumers are transformed into a single image of the brand, which affects the loyalty and commitment of visitors, as well as the competitiveness of the enterprise.At the same time, it is especially emphasized that the basis of brand communi-cation as an applied socio-communicative technology, aimed at forming a positive and favorable image of public catering enterprises, is the stimulation of everyday life with the help of various tools (PR activities, communications at points of sale, direct marketing, sponsorship, etc.), which imposes appropriate obligations on management, company operators and marketers from the point of view of ensuring effective communication.Along with the creation of a client base and the establishment of effective communication with clients and staff, a number of important recommendations on the formation of communication strategies from the point of view of creating a positive image are offered. Recommendations have been elaborated for the development and improvement of the quality of services of restaurant enterprises, as author’s socio-communicative means of complex advertising, which can be guidelines in practical activities for managers and operators of restaurant enterprises.In the Conclusions, the author proposed the concept of using social and com-munication technologies in the process of implementing the image model of Ukrainian restaurant enterprises, which is defined in the dissertation as a set of measures aimed at forming a positive and favorable image of the specified enterprise based on brand communication as a set of applied communication technologies using Internet, advertising, PR and marketing, aimed at forming a corporate style, trademark and company identification. There is emphasized the need for taking the foreign experience for the formation of image strategies of public catering enterprises in Ukraine, where marketing communications and marketing communication policy of such enterprises play an important role as a direction of applied social and communication technologies.Keywords: applied social and communication technologies, image, catering, brand communications, positive/negative image, marketing communications, com-munication strategies, advertising campaigns.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського