Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (42)
Пошуковий запит: (<.>K=ВАНТАЖОПІДЙОМНІСТЬ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія: Транспорт   
1.

Линник Г. О. 
Відновлення експлуатаційного ресурсу та підвищення несучої здатності прогонових будов залізничних мостів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.01 / Г. О. Линник ; ДВНЗ "Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт.". — Д., 2011. — 19 с.: рис., табл. — укp.

Надано оцінку загального технічного стану металевих залізничних мостів України. Проаналізовано причини виникнення пошкоджень металевих мостів утомленого характеру. Досліджено напружено-деформований стан елементів металевих прогінних будов залежно від типу мостового полотна, що застосовується, вплив типу мостового полотна на вантажопідйомність, довговічність та подовження експлуатаційного ресурсу металевих прогінних будов залізничних мостів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254.32-083
Шифр НБУВ: РА380163 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
  

      
2.

Нефьодов В.М. 
Підвищення ефективності автомобільних перевезень партіонних вантажів з використанням розподільчих центрів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / В.М. Нефьодов ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Запропоновано новий підхід до проектування системи доставки партіонних вантажів з використанням розподільних центрів. Розроблено економіко-математичну модель системи такої доставки, яка враховує можливість суміщення транспортних циклів за всіма ланками логістичного ланцюга, а також передбачає використання автомобілів різної вантажопідйомності для підвозу та вивозу партіонних вантажів з зазначених центрів. Запропоновано визначати оптимальну кількість розподільних центрів, оптимальну вантажопідйомність автомобіля, використовуваного для підвозу вантажів до такого центру, а також оптимальний коефіцієнт краткості у системі доставки партіонних вантажів за мінімальною собівартістю доставки однієї тонни вантажу з її мінімізацією стосовно транспортних циклів на всіх ланках логістичного ланцюга. На підставі результатів проведеного числового експеримента побудовано регресійні моделі залежності оптимальної кількості розподільних центрів, оптимальної вантажості автомобіля, використовуваного для підвозу вантажів до розподільного центру, і оптимального коефіцієнта кратності від елементів системи доставки. На підставі аналізу залежності собівартості доставки однієї тонни партіонних вантажів від параметрів даної системи розроблено методику проектування систем доставки партіонних вантажів з використанням розподільних центрів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813-07 +
Шифр НБУВ: РА349497

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Сасов О.О. 
Прогнозування вихідних характеристик шин понаднизького тиску для автомобілів та тракторів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.О. Сасов ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Виявлено взаємозв'язок між амплітудно-частотними характеристиками армованої оболонки пневматичних шин наднизького тиску від зміни кута орієнтації армувального елемента, що дозволяє визначити дійсні величини їх напружено-деформованого стану. Розвинуто метод рішення динамічних контактних задач з урахуванням односторонніх зв'язків на базі моделі Кірхгофа - Лява на базі моделі зсуву Тимошенко, що дозволяє формувати на стадії проектування ефективні параметри пневматичних шин, а саме: вантажопідйомність, максимальну швидкість, тиск у зоні контакту шини з грунтом, ресурс. Визначено математичну залежність температури у характерних зонах пневматичної шини під часу руху, радіального навантаження, швидкості руху та внутрішнього тиску. Установлено, що найбільш термонапруженою зоною є плечова зона шини, температура у цій зоні на 4 - 12 % більша, ніж у центральній та підканавочній зонах. Розвинуто методику розрахунку ресурсу пневматичних шин, яка передбачає врахування не тільки температурного режиму експлуатації, а й амплітудно-частотних характеристик армованої оболонки пневматичних шин від зміни кута орієнтації армувального елемента, що дозволяє визначити дійсні величини ресурсу пневматичних шин наднизького тиску.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.66 + О34-042.656 +
Шифр НБУВ: РА348554

Рубрики:
  

      
4.

Ключник С. В. 
Напружено-деформований стан балок проїзної частини поверхового сполучення металевих мостів / С. В. Ключник. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена теоретичному і експериментальному дослідженню роботи металевих балок проїзної частини поверхового сполучення металевих прогонових будов проектного інституту «Проектстальконструкція». У роботі оцінено загальний технічний стан металевих залізничних мостів України, проаналізовано причини аварій металевих мостів, основні причини зменшення експлуатаційного залишкового ресурсу, зниження вантажопідйомності металевих прогонових будов. Уточнено механізм утворення тріщин під час експлуатації балок проїзної частини з поверховим розташуванням металевих прогонових будов.Дисертаційну роботу виконано з метою вирішення задачі подовження експлуатаційного ресурсу та збільшення вантажопідйомності металевих прогонових будов з поверховим розміщенням балок проїзної частини та низьким класом навантаження. Підсилення металевих прогонових будов дозволяє подовжити експлуатаційній ресурс, збільшити вантажопідйомність конструкцій, та ліквідувати основну причину її зниження. Для виконання поставленої мети проведено експериментальні дослідження, де встановлено недостатню довговічність металевих залізничних мостів з поверховим розташуванням балок проїзної частини, досліджено їх напружено-деформований стан, підтверджено надмірні напруження у характерних вузлах. Опираючись на результати проведених експериментів і теоретичних досліджень, запропоновано нову конструкцію підсилення вузла спирання поздовжньої балки на поперечну при їх поверховому сполучені (отримано патент на корисну модель).Результати дисертації рекомендовані у впровадження при капітальному ремонті залізничного мосту через р. Інгулець на 109 км ділянки Кривий Ріг – Долинська Придніпровської залізниці.^UThe thesis is dedicated to the theoretical and experimental research of the carriageway beams with storied conjunction in steel spans by Design Stalinstruction. In the work the general technical state of steel railway bridges of Ukraine is estimated, the reasons of steel bridges failures, major reasons of residual life decrease and bearing capacity reduction are analyzed for steel spans. The mechanism of crack creation during storied beams carriageway operation in steel spans is clarified.The dissertation was carried to solve the problem of reinforcement of steel carriageways with beams with storied conjunction, which allows to quickly increase the bearing capacity of structures, and to eliminate the main reason for its reduction. To accomplish this goal, experimental researches have been carried out, in which insufficient durability of steel railway bridges with a storied conjunction of beams of the carriageway was established, their stress-strain state has been investigated, excessive stresses have been confirmed in characteristic nodes. Relying on the results of experiments and theoretical studies, a new construction of the reinforcement of the conjunction point of the longitudinal beam to the transverse ones with storied conjunction is proposed (a patent for a utility model is obtained).The results of the dissertation are recommended for implementation in the renewal of the railway bridge across the Ingulets River at 109 km of the Kryviy Rih – Dolinskaya of Prydniprovska Railroad.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Галкін А. С. 
Теоретичні основи логістичного управління вантажопотоками у транспортних системах міст / А. С. Галкін. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена розвитку теоретичних основ логістичного управління вантажопотоками у транспортних системах міст. Для оцінки ефективності логістичного управління вантажопотоками у транспортних системах міст запропоновано застосовувати інтегрований критерій, який враховує доходи від реалізації вантажопотоку, витрати на його просування та вартісне вираження витрат кінцевих споживачів внаслідок процесу його придбання. Встановлений взаємозв'язок параметрів технології просування вантажів та ймовірності розподілу попиту кінцевих споживачів узагальнено в підході до логістичного управління вантажопотоками в транспортних системах міст. Розроблено модель змінювання ймовірності розподілу попиту кінцевих споживачів, що враховує енергетичні та часові витрати, які пов'язані з пересуванням кінцевих споживачів до об'єктів роздрібної мережі, параметри роздрібної мережі та характеристиками конкурентів, що дозволяє визначати обсяги завезення вантажу в зони обслуговування. Визначено сукупність технологічних параметрів процесу просування та характеристик попиту, які визначають доцільність застосування схеми постачання вантажопотоку, вантажопідйомність транспортного засобу, кількість поставок, що забезпечує максимальну інтегровану ефективність процесу просування вантажів. Ефективність технологічних процесів за різними схемами просування вантажопотоку залежіть від параметрів функціонування окремих ланок системи, до яких було віднесено такі: кількість учасників та час обслуговування роздрібної мережі, середня відстань від постачальника до роздрібної мережі, обсяг перевезень, загальний пробіг транспортних засобів, середня відстань між пунктами завезення вантажу, площа розподільчого центру та окремих учасників роздрібної мережі, середній термін зберігання вантажів на складі. Значення цих параметрів було отримано в результаті аналізу логістичного ринку та роботи транспортних, складських і торгівельних підприємств. Проведення статистичної обробки отриманих даних дало змогу формалізувати залежність складових логістичних витрат на просування вантажопотоку від характеристик технологічних процесів та параметрів попиту кінцевих споживачів.^UThe habilitation thesis is devoted to the development of Theoretical fundamentals of logistics engineering of freight flows in urban transport systems. Assessment the effectiveness of logistics engineering of freight flows in urban transport systems, it is proposed to use an integrated indicator that takes into consideration revenues from the sale of freight, the cost of its distribution and the cost of end-consumers due to the acquisition process. The established interrelation of parameters of freight distribution technology and probability of distribution of demand of end-consumers is generalized in the approach to logistic engineering of freight flows in urban transport systems. A model for changing the probability of distribution of end-consumers demand is developed, which takes into consider energy and time expenses associated with the movement of end-consumers to retailers, retail network parameters and characteristics of competitors, which allows to estimate the amount of freight delivery to service areas. The set of technological parameters of the distribution process and demand characteristics, which determine the feasibility of the scheme of freight supply, vehicle capacity, frequency of deliveries, which maximized integrated efficiency of the good's distribution. The efficiency of technological processes in different schemes of freight traffic depends on the parameters of the individual participants of the system, which included the following: the number of participants and service time of the retail network, the average distance from supplier to retail network, traffic amount, total vehicle mileage, average distance between points of freight delivery, the area of the distribution center and individual members of the retail network, the average stock time period at the warehouse. The value of these parameters was obtained as a result of the analysis of the logistics market and the work of transport, warehousing and trade enterprises. The statistical processing of the obtained data made it possible to generalize the patterns of the components of logistics costs for the distribution of freight flow on the characteristics of technological processes and demand parameters of end-consumers.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського