Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (13)Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (109)Реферативна база даних (2470)Книжкові видання та компакт-диски (1050)Журнали та продовжувані видання (34)
Пошуковий запит: (<.>K=АТЕСТАЦІЯ$<.>+<.>K=ПРАЦІВНИКА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 326
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Воробйова І.В. 
Імідж працівника міліції як чинник розвитку правосвідомості громадян: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.06 / І.В. Воробйова ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2007. — 19 с. — укp.

Проведено юридико-психологічний аналіз іміджу міліції у контексті проблеми правової свідомості. Висвітлено сучасні зарубіжні та вітчизняні дослідження іміджу поліції та міліції. Розглянуто соціально-психологічні чинники, що впливають на даний імідж. Доведено, що імідж працівника міліції є одним з чинників розвитку правосвідомості громадян. Визначено психологічні особливості іміджу працівника міліції взагалі і окремих підрозділів зокрема. Показано, що на відміну від іміджів представників професій у системі "людина - людина", імідж працівника міліції є поліфункціональним. Вивчено специфіку очікувань громадян щодо даного працівника у системі уявлень про бажане право і правопорядок. На підставі одержаних даних запропоновано комплекс рекомендацій про шляхи поліпшення дослідженого іміджу, які зумовлені суб'єктивними уявленнями цивільного населення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю947.29 + Х819(4УКР)112.011 +
Шифр НБУВ: РА351649

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Созанський Л. Й. 
Імперативи розвитку промисловості регіонів України в умовах економічної глобалізації: автореферат дис. ... д. е. н. : 08.00.05 / Л. Й. Созанський. — Б.м., 2024 — укp.

Созанський Л. Імперативи розвитку промисловості регіонів України в умовах економічної глобалізації. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису.Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.05 – розвиток продуктивних сил і регіональна економіка. Державна установа «Інститут регіональних досліджень ім. М. І. Долішнього Національної академії наук України», Львів, 2024.У дисертації обгрунтовано теоретико-методологічні засади вибору імперативів розвитку промисловості регіонів України в умовах економічної глобалізації та розроблено методичний базис їх практичної реалізації.Систематизовано та актуалізовано науково-концептуальні основи регіонального промислового розвитку. Розроблено авторський методологічний підхід до вибору перспективних напрямків смарт-спеціалізації промисловості регіонів. Виявлено закономірності впливу економічної глобалізації на структурні параметри переробної промисловості. Визначено ступінь імпортозалежності вітчизняних виробництв і створено аналітичну платформу для обгрунтування системи пріоритетів імпортозаміщення у промисловості регіонів України. Розроблено пропозиції до законодавства щодо нормативно-правового регулювання та раціоналізації діяльності інноваційних парків як дієвого способу підвищення рівня інноваційності промислового виробництва в регіонах України.Розроблено методичний підхід до визначення конкурентоспроможності промислового сектора економіки на мезо рівні, за допомогою якого проведено порівняльний аналіз структурних переваг промисловості регіонів України за показниками частки промисловості у випуску, ВДВ і експорті ВДВ усіх видів економічної діяльності, а також за показником частки ВДВ у випуску промисловості. Розроблено та апробовано (на рівні регіонів України і воєводств Польщі) авторську методику діагностики структурних трансформацій промислового сектора економіки у регіональному вимірі, виходячи з динаміки показників виробничо-трудової, інвестиційної та інноваційної активності, а також рентабельності діяльності суб’єктів господарювання за 10-річний період. Визначено просторову локалізацію вітчизняного машинобудування та проведено розподіл регіонів України за типами спеціалізації машинобудівних виробництв. Розроблено та апробовано авторський методологічний підхід до визначення ступеня виробничої локалізації машинобудування, який базується на розрахунку частки вітчизняної складової у кожному з базових елементів структури витрат (проміжного споживання) машинобудівних виробництв та враховує їх міжсекторальні зв’язки. Проведено структурно-динамічну оцінку економічних та екологічних аспектів формування ресурсного потенціалу вітчизняних деревообробних виробництв у регіонах України за видами ліквідної деревини (ділової і паливної). Обгрунтовано пріоритетні завдання державної промислової політики щодо підтримки розвитку легкої промисловості на основі відновлення сировинного забезпечення текстильних та інших виробництв у регіонах України. Побудовано економіко-математичні моделі оптимізації структури випуску, ВДВ і проміжного споживання переробної промисловості за критеріями підвищення рівня технологічності та зниження імпортозалежності виробництв. За допомогою методів кореляційно-регресійного аналізу обгрунтовано залежність між часткою інноваційної продукції в обсязі реалізованої промислової продукції і часткою промисловості у структурі зайнятості в економіці, а також залежність індексу середньомісячної заробітної плати штатного працівника промисловості від зростання індексу інноваційності продукції. Розроблено детерміновані економіко-математичні моделі оптимізації технологічної структури реалізованої промислової продукції та інноваційної продукції у розрізі виробництв переробної промисловості, реалізація яких дозволить досягти цільового функціоналу – бажаних значень показників соціально-економічного розвитку (рівня зайнятості і оплати праці). Ключові слова: промисловість, регіони, економічна глобалізація, переробні виробництва, імпортозалежність, інновації, валова додана вартість, машинобудування, сировинний потенціал, структура, ефективність, оптимізація.^UL. Sozanskyy. Imperatives for the development of industry in the regions of Ukraine in the conditions of economic globalization. – Qualifying scientific work on manuscript rights.Dissertation for obtaining the scientific degree of Doctor of Economic Sciences on the specialty 08.00.05 – development of productive forces and regional economy. State institution "Institute of Regional Studies named after M.I. Dolishniy of the National Academy of Sciences of Ukraine", Lviv, 2024.The dissertation substantiates the theoretical and methodological principles of choosing imperatives for the development of industry in the regions of Ukraine in the conditions of economic globalization and develops a methodological basis for their practical implementation.The scientific and conceptual foundations of regional industrial development have been systematized and updated. The author's methodological approach to the selection of promising areas of smart specialization of the industry of the regions has been developed. The regularities of the impact of economic globalization on the structural parameters of the processing industry have been revealed. The degree of import dependence of domestic production was determined and an analytical platform was created to justify the system of import substitution priorities in the industry of the regions of Ukraine. Proposals for legislation on legal regulation and rationalization of the activity of innovation parks as an effective way to increase the level of innovativeness of industrial production in the regions of Ukraine have been developed.A methodical approach to determining the competitiveness of the industrial sector of the economy at the meso level was developed, with the help of which a comparative analysis of the structural advantages of the industry of the regions of Ukraine was carried out according to the indicators of the share of industry in output, GVA and export of GVA of all types of economic activity, as well as according to the indicator of the share of GVA in the output of industry. Developed and tested (at the level of regions of Ukraine and voivodships of Poland) the author's methodology for diagnosing structural transformations of the industrial sector of the economy in the regional dimension, based on the dynamics of indicators of production and labor, investment and innovation activity, as well as the profitability of business entities over a 10-year period.The spatial localization of the domestic machine-building industry was determined and the regions of Ukraine were divided according to the types of specialization of machine-building industries. The author's methodological approach to determining the degree of production localization of machine-building has been developed and tested, which is based on the calculation of the share of the domestic component in each of the basic elements of the cost structure (intermediate consumption) of machine-building industries and takes into account their intersectoral connections. A structural and dynamic assessment of the economic and ecological aspects of the formation of the resource potential of domestic woodworking industries in the regions of Ukraine by types of liquid wood (business and fuel) was carried out. The priority tasks of the state industrial policy to support the development of light industry based on the restoration of raw materials for textile and other industries in the regions of Ukraine are justified.Economic-mathematical models of optimization of the output structure, GVA and intermediate consumption of the processing industry were built according to the criteria of increasing the level of manufacturability and reducing the import dependence of production. With the help of correlation-regression analysis methods, the dependence between the share of innovative products in the volume of sold industrial products and the share of industry in the structure of employment in the economy, as well as the dependence of the index of the average monthly wage of a full-time industrial worker on the growth of the index of product innovation, is substantiated. Deterministic economic-mathematical models for optimizing the technological structure of realized industrial products and innovative products have been developed in the context of production of the processing industry, the implementation of which will allow to achieve the target functionality - the desired values of indicators of socio-economic development (level of employment and wages).Key words: industry, regions, economic globalization, processing production, import dependence, innovations, gross added value, mechanical engineering, raw material potential, structure, efficiency, optimization.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
3.

Табет Алі М.Г. 
Інфологічне моделювання процесу технічного обслуговання повітряних суден з урахуванням особливостей діяльності персоналу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Табет Алі М.Г. ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Наведено результати інфологічного моделювання процесу технічного обслуговування повітряних суден з урахуванням особливостей діяльності персоналу. Сформульовано вимоги до операторів технічного обслуговування повітряних суден, виконання яких забезпечує можливість визначення основних напрямків створення більш ефективної системи їх професійної підготовки, розробки заходів щодо підвищення професійної придатності операторів технічного обслуговування повітряних суден з урахуванням специфіки парку даних суден, що експлуатується, здійснення розподілу робіт між працівниками технічного складу залежно від їх індивідуальних особливостей, а також розраховувати сумарну продуктивність бригади протягом зміни, установлювати межі можливих сумарних навантажень з урахуванням інформації про рекомендоване завантаження кожного члена бригади.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082 +
Шифр НБУВ: РА337141

      
4.

Калита О. Д. 
Інформаційна технологія ідентифікації змін емоційного стану людини за мімічними проявами для систем, що відповідають вимогам безпеки: автореферат дис. ... д.філософ : 122 / О. Д. Калита. — Б.м., 2023 — укp.

На сьогодні, актуальною науковою задачею є розроблення інформаційної технології ідентифікації змін емоційного стану людини за мімічними проявами, яка забезпечить підвищення точності ідентифікації різких змін емоційного стану за відеопотоком в режимі реального часу, що у такий спосіб дасть змогу покращити процес виявлення аномальної поведінки групи людей в натовпі для систем, що відповідають вимогам безпеки. У результаті виконання дисертаційної роботи було розв’язано актуальну науково-прикладну задачу покращення процесу виявлення аномальної поведінки групи людей у натовпі за їхніми мімічними проявами у системах, що відповідають вимогам безпеки.Об’єктом дослідження є процес виявлення аномальної поведінки групи людей у натовпі за їхніми мімічними проявами у системах, що відповідають вимогам безпеки.Предметом дослідження є моделі, методи та засоби інформаційної технології ідентифікації змін емоційного стану людини за мімічними проявами для систем, що відповідають вимогам безпеки.Метою дисертаційної роботи є підвищення точності ідентифікації змін емоційного стану людини за мімічними проявами шляхом розроблення інформаційної технології для виявлення аномальної поведінки групи людей у натовпі за їхніми мімічними проявами у системах, що відповідають вимогам безпеки.Наукова новизна одержаних результатів полягає в наступному:1) розроблено нову модель подання мімічних проявів емоційних станів людини, у якій на відміну від аналогів стійко групуються та розділяються основні класи емоцій, що дало змогу використовувати зображення з низькою роздільною здатністю в камерах відеоспостереження та виявляти різкі зміни емоційного стану;2) розроблено новий метод геометричної інтерпретації ділянок обличчя, який на відміну від аналогів дає можливість прозоро отримувати характерні ознаки мімічної активності, що дозволило з малою обчислювальною складністю аналізувати зображення з низькою роздільною здатністю;3) удосконалено метод гіперплощинної класифікації для ідентифікації мімічних проявів емоційних станів, який на відміну від аналогів дозволяє будувати гіперплощину розмежування у векторному просторі ознак за принципом «людина-у-петлі», що дало змогу отримати класифікатори для виявлення різких змін емоційних станів;4) одержала подальшого розвитку інформаційна технологія ідентифікації різких змін емоційного стану, яка відрізняється від аналогів простою моделлю, прозорим та зрозумілим виділенням ознак та класифікацією, що дало змогу локалізувати групи людей з різкою зміною емоційного стану за матеріалами зовнішньої відеофіксації з високим показником точності.Поєднання в інформаційній технології нової моделі подання мімічних проявів, нового методу геометричної інтерпретації та вдосконаленого методу гіперплощинної класифікації дало змогу отримати високу точність класифікації емоційних станів людини (до 82,42%), що надає працівникам служби безпеки надійний та ефективний інструмент для розуміння динаміки натовпу і прогнозування потенційних ризиків для безпеки під час масового скупчення людей. Результати експериментальних тестувань із використанням розробленого прототипу програмного забезпечення підтверджують вірність наукових положень запропонованої інформаційної технології, оскільки її впровадження дає змогу підвищити достовірність виявлення аномальної поведінки за мімічними проявами на 0,91-2,20%, залежно від різних емоцій та умов навколишнього середовища, та знизити ймовірність виникнення помилки під час ідентифікації різких змін емоційних станів на 0,23 %-2,21 % порівняно із сучасними аналогами.Теоретичні та практичні результати дослідження впроваджені в ПП «ШЕЛТЕР ПЛЮС» (м. Хмельницький), ТОВ “ІТСАЙТС” (м. Хмельницький) та в освітньому процесі Хмельницького національного університету під час викладання дисциплін на кафедрі комп’ютерних наук для спеціальності 122 Комп’ютерні науки, а також при виконанні науково-дослідних робіт за двома держбюджетними темами Хмельницького національного університету “Агентно-орієнтована система підвищення безпеки та якості програмного забезпечення комп’ютерних систем” та “Розроблення інформаційної технології прийняття контрольованих людиною критично-безпекових рішень за ментально-формальними моделями машинного навчання”, в яких автор дисертації був безпосереднім виконавцем.^UНа сьогодні, актуальною науковою задачею є розроблення інформаційної технології ідентифікації змін емоційного стану людини за мімічними проявами, яка забезпечить підвищення точності ідентифікації різких змін емоційного стану за відеопотоком в режимі реального часу, що у такий спосіб дасть змогу покращити процес виявлення аномальної поведінки групи людей в натовпі для систем, що відповідають вимогам безпеки. У результаті виконання дисертаційної роботи було розв’язано актуальну науково-прикладну задачу покращення процесу виявлення аномальної поведінки групи людей у натовпі за їхніми мімічними проявами у системах, що відповідають вимогам безпеки.Об’єктом дослідження є процес виявлення аномальної поведінки групи людей у натовпі за їхніми мімічними проявами у системах, що відповідають вимогам безпеки.Предметом дослідження є моделі, методи та засоби інформаційної технології ідентифікації змін емоційного стану людини за мімічними проявами для систем, що відповідають вимогам безпеки.Метою дисертаційної роботи є підвищення точності ідентифікації змін емоційного стану людини за мімічними проявами шляхом розроблення інформаційної технології для виявлення аномальної поведінки групи людей у натовпі за їхніми мімічними проявами у системах, що відповідають вимогам безпеки.Наукова новизна одержаних результатів полягає в наступному:1) розроблено нову модель подання мімічних проявів емоційних станів людини, у якій на відміну від аналогів стійко групуються та розділяються основні класи емоцій, що дало змогу використовувати зображення з низькою роздільною здатністю в камерах відеоспостереження та виявляти різкі зміни емоційного стану;2) розроблено новий метод геометричної інтерпретації ділянок обличчя, який на відміну від аналогів дає можливість прозоро отримувати характерні ознаки мімічної активності, що дозволило з малою обчислювальною складністю аналізувати зображення з низькою роздільною здатністю;3) удосконалено метод гіперплощинної класифікації для ідентифікації мімічних проявів емоційних станів, який на відміну від аналогів дозволяє будувати гіперплощину розмежування у векторному просторі ознак за принципом «людина-у-петлі», що дало змогу отримати класифікатори для виявлення різких змін емоційних станів;4) одержала подальшого розвитку інформаційна технологія ідентифікації різких змін емоційного стану, яка відрізняється від аналогів простою моделлю, прозорим та зрозумілим виділенням ознак та класифікацією, що дало змогу локалізувати групи людей з різкою зміною емоційного стану за матеріалами зовнішньої відеофіксації з високим показником точності.Поєднання в інформаційній технології нової моделі подання мімічних проявів, нового методу геометричної інтерпретації та вдосконаленого методу гіперплощинної класифікації дало змогу отримати високу точність класифікації емоційних станів людини (до 82,42%), що надає працівникам служби безпеки надійний та ефективний інструмент для розуміння динаміки натовпу і прогнозування потенційних ризиків для безпеки під час масового скупчення людей. Результати експериментальних тестувань із використанням розробленого прототипу програмного забезпечення підтверджують вірність наукових положень запропонованої інформаційної технології, оскільки її впровадження дає змогу підвищити достовірність виявлення аномальної поведінки за мімічними проявами на 0,91-2,20%, залежно від різних емоцій та умов навколишнього середовища, та знизити ймовірність виникнення помилки під час ідентифікації різких змін емоційних станів на 0,23 %-2,21 % порівняно із сучасними аналогами.Теоретичні та практичні результати дослідження впроваджені в ПП «ШЕЛТЕР ПЛЮС» (м. Хмельницький), ТОВ “ІТСАЙТС” (м. Хмельницький) та в освітньому процесі Хмельницького національного університету під час викладання дисциплін на кафедрі комп’ютерних наук для спеціальності 122 Комп’ютерні науки, а також при виконанні науково-дослідних робіт за двома держбюджетними темами Хмельницького національного університету “Агентно-орієнтована система підвищення безпеки та якості програмного забезпечення комп’ютерних систем” та “Розроблення інформаційної технології прийняття контрольованих людиною критично-безпекових рішень за ментально-формальними моделями машинного навчання”, в яких автор дисертації був безпосереднім виконавцем.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Семененко Ю. С. 
Інформаційно-аналітичне забезпечення системи впливу самоменеджменту на ефективність діяльності компанії: автореферат дис. ... д.філософ : 051 / Ю. С. Семененко. — Б.м., 2024 — укp.

У дисертаційній роботі проведено аналіз теоретичних основ формування і обгрунтовано концептуальні засади поняття ефективності та підходів до оцінки ефективності діяльності підприємства. Розкрито суть поняття самоменеджменту та обгрунтовано його вплив на ефективність діяльності високотехнологічної компанії. Досліджено вплив інформаційних технологій на конкурентоспроможність компанії. Встановлено, що на ефективність діяльності високотехнологічної компанії може впливати велика кількість факторів. Досліджено та розраховано вплив кожного з факторів. Удосконалено науково-методичний підхід до розрахунку ефективності діяльності компанії, який у доповнення до існуючих підходів, враховує вплив функцій та технологій самоменеджменту на основі застосування еластичності індексу впливу самоменеджменту, що дозволяє здійснювати прогноз та планування діяльності компаній. ?Розроблено методику управління ефективністю підбору та адаптації персоналу на підприємстві. Створено програмний інструментарій для управління ефективністю діяльності компанії, який дозволяє автоматизувати велику кількість бізнес-процесів та збільшити ефективність діяльності кожного окремого працівника з допомогою технологій самоменеджменту. Об’єктом дослідження є процеси оцінки та прогнозування ефективності діяльності підприємств.Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційного дослідження є формування теоретико-методичних основ і науково-практичних рекомендацій щодо побудови, впровадження та реалізації інформаційно-аналітичного забезпечення системи впливу функцій і технологій самоменеджменту на проекти та ефективність діяльності компанії. У рамках даного дослідження використано наступні методи наукового дослідження: діалектичний метод для вивчення процесів становлення підходів до оцінки ефективності діяльності підприємств та впровадження самоменеджменту (пункти 1.1, 1.2, 1.3); метод опитування для оцінки впливу різних факторів на ефективність діяльності компанії та рівня самоменеджменту в різних проектах (пункти 2.1, 3.3); метод кількісних та якісних порівнянь для оцінки впливу самоменеджменту на ефективність окремих команд в ІТ проектах (пункт 3.3); метод системного аналізу для оцінки впливу самоменеджменту на ефективність діяльності компанії (пункт 2.2); метод комп’ютерного симулювання для моделювання впливу самоменеджменту на ефективність діяльності компанії (пункт 2.4); графічний метод для наочного відображення результатів дослідження у всіх розділах.Наукова новизна отриманих результатів полягає в системному дослідженні та розробці інформаційно-аналітичного інструментарію для оцінки рівня ефективності діяльності компаній, з урахуванням впливу самоменеджменту, на основі математичних методів та моделей. Результати дослідження виокремлюються наступним чином:Вперше:-?розроблено програмний засіб для управління ефективністю діяльності компанії з урахуванням впливу самоменеджменту, що дозволяє автоматизувати значну кількість бізнес-процесів та підвищити ефективність роботи кожного працівника. Удосконалено: -?науково-методичний підхід до розрахунку ефективності діяльності компанії, який у доповнення до існуючих підходів, враховує вплив функцій та технологій самоменеджменту на основі застосування еластичності індексу впливу самоменеджменту, що дозволяє здійснювати прогноз та планування діяльності компаній.-?методику ефективного підбору та стажування нових працівників, що на відміну від існуючих підходів, базується на профілях компетенцій. Контроль за процесом ефективності стажування здійснюється за допомогою чітких показників ефективності. Отримано подальший розвиток:-?понятійно-категоріальний апарат самоменеджменту, напрямів та критеріїв впровадження самоменеджменту як ефективного інструменту для підвищення ефективності діяльності компанії;-?алгоритм управління ефективністю, що на відміну від існуючих підходів, базується на КPI та допомогає подолати основні перешкоди які виникають в процесі підвищення ефективності діяльності компанії;-?науково-методичний підхід щодо модульної побудови автоматизованих систем та окремих варіантів їх комбінування, що дозволяє автоматизувати процеси проектної діяльності високотехнологічних компаній та підвищити їх ефективність.Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці методології підбору та адаптації персоналу, формули оцінки ефективності діяльності компанії з врахуванням впливу самоменеджменту та створенні інформаційної системи для управління ефективністю діяльності компанії та самоменеджменту.Наукові розробки, висновки та практичні рекомендації автора були використані в практичній діяльності: ТОВ «АВТОМАТИЗАЦІЯ БІЗНЕСУ» (Довідка №07-1 від 07.11.2023р.), ТОВ «АПІКО УКРАЇНА» (Довідка №6112023001 від 06.11.2023р.), ТОВ «Агрокомпанія «Дружба» (Довідка №301023 від 30.10.2023р.). Основні положення та результати дисертаційної роботи використано у навчальному процесі Західноукраїнського національного університету.^UThe dissertation conducts an analysis of the theoretical foundations, justifying the conceptual principles of efficiency and approaches to evaluating enterprise performance. It reveals the essence of self-management and substantiates its impact on the efficiency of a high-tech company. The study explores the influence of information technologies on company competitiveness and calculates the impact of various factors on company performance. It improves the scientific approach to calculating company efficiency, considering the influence of self-management. The research develops a methodology for managing the efficiency of personnel selection and adaptation and creates a software toolkit for company efficiency management, automating numerous business processes and enhancing the effectiveness of each individual employee through self-management technologies.The object of the research is the processes of assessing and forecasting the efficiency of enterprise activities.The goal and objectives of the research are to form theoretical and methodological foundations and provide scientific and practical recommendations for the construction, implementation, and realization of information-analytical support for the impact of self-management functions and technologies on projects and company efficiency.The following scientific research methods were utilized in this study: dialectical method for studying the processes of forming approaches to evaluating enterprise performance and implementing self-management (sections 1.1, 1.2, 1.3); survey method to assess the impact of various factors on company performance and the level of self-management in different projects (sections 2.1, 3.3); quantitative and qualitative comparison methods to evaluate the impact of self-management on the efficiency of individual teams in IT projects (section 3.3); systemic analysis method to assess the impact of self-management on company performance (section 2.2); computer simulation method to model the impact of self-management on company efficiency (section 2.4); graphical method for visual representation of research results in all sections.The scientific novelty of the obtained results lies in the systemic research and development of information-analytical tools for assessing the level of company efficiency, taking into account the impact of self-management, based on mathematical methods and models. The results of the research are highlighted as follows:For the first time:-?A software tool has been developed to manage company efficiency, considering the impact of self-management, enabling the automation of a significant number of business processes and increasing the efficiency of each employee's work.Enhancements:-?A scientific-methodical approach to calculating company efficiency has been improved. In addition to existing approaches, it considers the impact of self-management functions and technologies based on the application of the elasticity of the self-management impact index, allowing for forecasting and planning the activities of companies.-?A methodology for effective selection and training of new employees has been developed, which, unlike existing approaches, is based on competency profiles. Monitoring the efficiency of training is carried out using clear efficiency indicators.Further development:-?The conceptual-categorical apparatus of self-management, directions, and criteria for implementing self-management as an effective tool for increasing company efficiency.-?An efficiency management algorithm, which, unlike existing approaches, is based on KPI and helps overcome the main obstacles that arise in the process of improving company efficiency.-?A scientific-methodical approach to the modular construction of automated systems and individual combinations of their variants, allowing for the automation of project activities in high-tech companies and increasing their efficiency.The practical significance of the obtained results lies in the development of a methodology for selecting and adapting personnel, formulating efficiency criteria considering the impact of self-management, and creating an information system for managing company efficiency and self-management.The author's scientific developments, conclusions, and practical recommendations have been applied in the practical activities of companies: LLC "Business Automation" (Certificate No. 07-1 dated November 7, 2023), LLC "APIKO UKRAINE" (Certificate No. 6112023001 dated November 6, 2023), LLC "Agrocompany "Druzhba" (Certificate No. 301023 dated October 30, 2023). The main provisions and results of the dissertation work have been used in the educational process of Western Ukrainian National University.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Даревич Р.Р. 
Автоматизована метапошукова система на основі адаптивної онтології: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Р.Р. Даревич ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено методи автоматичної адаптатції онтології інтелектуальної метапошукової системи до інформаційних потреб користувачів й обгрунтовано основні підходи щодо підвищення ефективності її функціонування. Встановлено критерії оптимальності структури та змісту онтології, які відображають вимоги до експлуатаційних характеристик і технічних можливостей реалізації інтелектуальних метапошукових систем, зокрема, обмеження фізичного об'єму пам'яті, швидкодії, повноти онтології, її цілісності та збалансованості. На базі критеріїв швидкодії та повноти розроблено метод оптимізації змісту онтології адаптивної метапошукової системи, що базується на її періодичному доповненні новими поняттями та зв'язками з вилученням тих елементів, семантичне значення яких для системи найменше. У даному методі враховано необхідність виявлення й усунення суперечності та надлишковості у процесі наповнення онтології, що забезпечує її цілісність. Для покращання змісту онтології застосовано методи дискретної оптимізації, для розв'язання задачі нормалізації її структури - теорію доведення теорем і теорію графів. Удосконалено метод визначення вагових коефіцієнтів понять та зв'язків між ними в онтології, який завдяки розробленим правилам їх розрахунку дозволяє автоматично змінювати семантичну вагу елементів онтології у процесі експлуатації метапошукової системи. Показано ефективність застосування запропонованого методу для оптимізації онтології та порівняння текстових документів. точність визначення подібності двох текстових документів у порівнянні з відомими методами. На базі побудованої імітаційної моделі генерування й оптимізації онтології досліджено процес адаптації інтелектуальної метапошукової системи до заданої предметної області. Розроблено архітектуру інтелектуальної метапошукової системи як однієї з основних служб віртуального автоматизованого робочого місця наукового працівника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.43 +
Шифр НБУВ: РА352856

Рубрики:

      
7.

Можарівська І. А. 
Агроекологічна оцінка вирощування енергетичних культур в умовах радіоактивного забруднення Полісся України / І. А. Можарівська. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження – процес накопичення радіонуклідів енергетичними культурами, формування біомаси та енергоємності в умовах радіоактивного забруднення Житомирського Полісся. Мета дослідження – фітореабілітація ґрунтів шляхом вирощування енергетичних культур для отримання екологічно безпечної біосировини на основі вивчення впливу забруднення радіонуклідами та важкими металами, енергетичної та економічної ефективності. Методи дослідження – аналітичний, польовий, вимірювально-ваговий, порівняльно-розрахунковий, статистичний. Теоретичні і практичні результати – для відтворення родючості дерново-підзолистого супіщаного ґрунту зони Полісся України, забрудненого радіонуклідами, важкими металами та для отримання екологічно безпечної продукції з енергетичних рослин рекомендуємо господарствам різних форм власності вирощувати міскантус гігантський, сильфій пронизанолистий та сіду багаторічну. Новизна – вперше на забруднених радіонуклідами дерново-підзолистих супіщаних ґрунтах зони Полісся України встановлені особливості міграції радіонуклідів в ланці «ґрунт-рослина» при вирощуванні енергетичних культур для виготовлення біопалива залежно від удобрення; доведено, що вміст 137Cs, 90Sr та важких металів у ґрунті та рослинах не перевищує межі ДР-2006; визначено вплив мінеральних добрив на продуктивність енергетичних культур в умовах радіоактивно забруднених ґрунтів. Ступінь упровадження – результати дисертаційного дослідження використовуються Житомирською філією державної установи «Інститут охорони ґрунтів України» для проведення семінарів працівникам наукових і природоохоронних установ, організацій, фермерських господарств, написання наукових звітів. Результати досліджень були використані Житомирською обласною адміністрацією при розробці Стратегії розвитку Житомирської області на період до 2027 року та Плану заходів на 2021–2023 роки з її реалізації. Результати дисертаційної роботи були впровадженні у навчальний процес.^UObject of study – the process of radionuclides accumulation by energy crops, biomass and energy consumption formation in the conditions of radioactive contamination of Zhytomyr Polissia. The aim of the study – soil phytorehabilitation by growing energy crops to obtain environmentally friendly biomaterials based on the study of the radionuclides and heavy metals contamination impact, energetical and economic efficiency. Research methods – analytical, field study, weight measuring, comparative, statistical. Theoretical and practical results – we recommend farms of various forms of ownership: to grow Miscanthus giganteus, sylph pronyzanolisty and perennial sedge to restore the fertility of soddy podzolic sandy soil in the Ukrainian Polissia region, contaminated with radionuclides, heavy metals and to obtain environmentally friendly products from energy plants. Novelty – for the first time the peculiarities of radionuclide migration in the «soil-plant» link during cultivation of energy crops for biofuel production depending on fertilizers have been established on radionuclide-contaminated soddy podzolic sandy soils of the Ukrainian Polissia; it has been proved that the content of 137Cs, 90Sr and heavy metals in soil and plants does not exceed the limit of DR-2006 (Acceptable levels); the influence of mineral fertilizers on the productivity of energy crops in the conditions of radioactively contaminated soils has been determined. The degree of implementation – the results of the dissertation research are used by the Zhytomyr department of the state institution «Institute of Soil Protection of Ukraine» to conduct seminars for employees of scientific and environmental institutions, organizations, farms, during writing scientific reports. The results of the research were used by the Zhytomyr Regional State Administration during developing the Development Strategy of the Zhytomyr Region for the period up to 2027 and the Action Plan for 2021–2023 for its implementation. The results of the dissertation were implemented in the educational process.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Донський В. В. 
Адміністративна відповідальність працівників ОВС за порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / В. В. Донський ; Запоріз. нац. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 16 с. — укp.

Досліджено сучасний стан правового регулюваня адміністративної відповідальності працівників ОВС за порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху. Вперше дану адміністративну відповідальність визначено як примусове, з додержанням встановленої процедури, застосування правоможним суб'єктом адміністративних і дисциплінарних стягнень до працівників ОВС за порушення передбачених чинним законодавством правил, норм і стандартів, що діють у сфері безпеки дорожнього руху. Запропоновано критерії визначення виду та меж поєднаної відповідальності працівників ОВС за порушення правил, норм і стандартів, що стосуються безпеки дорожнього руху: службова характеристика працівника, систематичність вчинення працівником правопорушень у сфері дорожнього руху, наявність та обсяг заподіяних працівником матеріальних і моральних збитків. Надано пропозиції щодо вдосконалення чинного законодавства у разі застосування адміністративних та дисциплінарних санкцій до працівників ОВС, які вчиняють проступки цього виду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)072.8 + Х819(4УКР)112.010.210.7
Шифр НБУВ: РА383086 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Алієв Р.В. 
Адміністративна діяльність кримінально-виконавчої інспекції щодо осіб, звільнених від відбування покарання з випробуванням: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Р.В. Алієв ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретичні, законодавчі та методичні проблеми адміністративної діяльності кримінально-виконавчої інспекції щодо осіб, звільнених від відбування покарання з випробуванням. Висвітлено історичні аспекти розвитку адміністративної діяльності кримінально-виконавчої інспекції щодо таких осіб, як головного суб'єкта здійснення індивідуально-профілактичної роботи з особами, звільненими від відбування покарання з випробуванням. Проаналізовано стан наукової розробки цієї проблеми. Досліджено адміністративно-правові засади організації діяльності кримінально-виконавчої інспекції у проведенні індивідуально-профілактичної роботи з такими особами. Визначено, що однією з форм адміністративного впливу на них, є контроль, який повинен здійснюватися працівниками кримінально-виконавчої інспекції, який є складовою її адміністративної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.031 +
Шифр НБУВ: РА363029

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Тригуб С. М. 
Адміністративно-правові засади діяльності органів Національної поліції України щодо протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів.: автореферат дис. ... д.філософ : 081 / С. М. Тригуб. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертація являє собою є одним із перших у вітчизняній науці адміністративного права монографічних досліджень адміністративно-правових засад діяльності органів Національної поліції щодо протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, в якому охарактеризовано його теоретичну, правову, організаційну і процедурну основи і надано пропозиції щодо удосконалення чинного законодавства у цій сфері.У дисертації розкрито змістовну сутність поняття «протидія незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів під час дії режиму воєнного стану» як виду протидії незаконному обігу на сучасному етапі. Оглянуто стан дослідження проблематики адміністративно-правових засад діяльності органів Національної поліції України щодо протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів.Дослідження нормативно-правових актів, що регламентують питання протидії наркотичним засобам, психотропним речовинам і прекурсорам, надало можливість їх класифікувати за наступними критеріями: 1) за визначенням повноважень: а) загальні, які визначають права і обов’язки всіх суб’єктів протидії незаконному обігу наркотиків, норми Конституції України і Законів України; б) спеціальні-визначають лише повноваження відповідних підрозділів Національної поліції, наприклад, норми Наказу МВС України № 650 «Про організацію діяльності служби дільничних офіцерів поліції та поліцейських офіцерів громади»; 2) за ієрархічністю: а) Конституція і закони України; б) міжнародні акти; в) підзаконні акти.Запропоновано під взаємодією Національної поліції з іншими суб’єктами протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів розуміти спільну діяльність відповідних суб’єктів, яка має узгоджений, систематичний та цілеспрямований характер, спрямований на недопущення розповсюдження такого негативного явища як наркоманія в суспільстві шляхом вчинення нормативно-визначених та узгоджених за місцем і часом дій із застосуванням відповідного правового інструментарію.Доведено, що форми діяльності Національної поліції України щодо протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів це-зовнішнє вираження дій Національної поліції України, що здійснюється в межах її компетенції щодо реалізації завдань і функцій, у сфері протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що спрямовані на попередження і усунення негативних чинників, що ускладнюють їх реалізацію; виявлення порушень встановленого порядку обігу наркотиків та забезпечення притягнення винних у їх вчиненні до відповідальності.Визначено алгоритм дії поліцейського, під час виявлення наркотичних засобів у неповнолітньої особи, як послідовність організаційних та процесуальних дій працівника поліції, щодо роботи з неповнолітнім-правопорушником, яка здійснюється самостійно, так із залучанням представників інших служб і підрозділів поліції та посадових осіб інших компетентних органів.Встановлено систему ознак взаємодії служб та підрозділів поліції з іншими суб’єктами протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів: 1) спільна діяльність; 2) узгодженість дій за часом і місцем; 3) має правове підґрунтя; 4) взаємодія можлива лише між суб’єктами, які мають певні нормативно визначені повноваження з приводу об’єкта такої взаємодії; 5) цілеспрямований та постійний характер, оскільки тільки таким чином можливо зменшити негативний вплив на суспільство від наркоманії; 6) наявність відповідного правового інструментарію у суб’єктів взаємодії, що дає можливість застосовувати заходи превентивного та примусового характеру з метою запобігання та протидії наркоманії; 7) як правило, початок процесу спільної діяльності відбувається на підставі індивідуального адміністративного акту або регіональної програми, де визначаються відповідні суб’єкти, час і місце проведення та форма певного правового заходу, якій планується здійснити, тощо.Удосконалено класифікацію принципів протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, до яких віднесено: а) загальні: 1) верховенства права; 2) законності; 3) гласності; 4) дотримання прав людини; 5) плановості; 6) науковості; 7) інноваційності і відкритості до змін, б) спеціальні: 1) взаємодія суб’єктів протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів; 2) наступальність; 3) поєднання гласних і негласних заходів; 4) оперативність; 5) компетентність.Доведено, що методи діяльності поліції щодо протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів – це сукупність засобів, способів, прийомів, з використанням яких органи Національної поліції України^UThe dissertation is an independent completed scientific work, which presents the results of the activities of the National Police to counteract the illicit trafficking of narcotic drugs, psychotropic substances and precursors in Ukraine.The dissertation is one of the first monographic studies of the administrative and legal foundations of the activities of the National Police to combat the illegal sale of narcotic drugs, psychotropic substances and precursors, which describes its theoretical, legal, organizational and procedural foundations and provides proposals for improving the current legislation in this area.The dissertation reveals the essence of the concept of "counteraction to illicit trafficking of narcotic drugs, psychotropic substances and precursors during martial law" as a type of counteraction to illicit trafficking at the present stage. The state of the study of the problems of the administrative and legal foundations of the activities of the bodies of the National Police of Ukraine on combating the illicit trafficking of narcotic drugs, psychotropic substances and precursors is examined.The study of normative legal acts regulating the issues of combating narcotic drugs, psychotropic substances and precursors made it possible to classify them according to the following criteria: 1) by defining the powers: a) general, which determine the rights, freedoms and obligations of all subjects of combating drug trafficking, for example, the norms of the Constitution of Ukraine, the norms of the Law of Ukraine "On Local Self-Government Bodies";b) special – determine only the powers of the relevant units of the National Police, for example, the provisions of the Order of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine No. 650 "On the organization of the activities of the service of district police officers and community police officers"; 2) by hierarchy: a)international; b) the Constitution and laws of Ukraine; c) by-laws.It is proposed that the interaction of the National Police with other subjects of combating illicit trafficking in narcotic drugs, psychotropic substances and precursors should mean the joint activity of the relevant entities, which has a coordinated, systematic and purposeful nature, aimed at preventing the spread of such a negative phenomenon as drug addiction in society by committing normatively defined and coordinated actions in place and time using appropriate legal instruments.It is proved that the forms of activity of the National Police of Ukraine to counteract the illicit trafficking of narcotic drugs, psychotropic substances and precursors are an external expression of the actions of the National Police of Ukraine, within its competence on the implementation of tasks and functions in the field of circulation of narcotic drugs, psychotropic substances and precursors, aimed at preventing and eliminating negative factors that complicate their implementation.The algorithm of action of a police officer during the detection of drugs in a minor is determined, this is the sequence of organizational and procedural actions of a police officer to work with a juvenile offender in the field of illegal handling of drugs, both independently and with the involvement of representatives of other services and units of the police and other competent bodies.A system of signs of interaction of police services and units with other subjects of combating illicit trafficking of narcotic drugs, psychotropic substances and precursors has been established: 1) joint activities; 2) coherence of actions in time and place; 3) has a legal basis; 4) interaction is possible only between entities that have certain normatively defined powers regarding the object of such interaction; 5) purposeful and systematic nature, since only in this way it is possible to reduce the negative impact of drug addiction; 6) availability of appropriate legal tools for the subjects of interaction, which makes it possible to apply preventive and coercive measures in order to prevent and combat drug addiction; 7) As a rule, the beginning of the process of joint activity takes place on the basis of an individual administrative act or a regional program, which determines the relevant subjects, the time and place of conduct and the form of a certain legal measure to be carried out, etc.The classification of the principles of combating illicit trafficking of narcotic drugs, psychotropic substances and precursors has been improved, which include: a) general: 1) legality; 2) the rule of law; 3) publicity; 4) respect for human rights; 5) planning; 6) scientificity; 7) innovativeness and openness to changes


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Павленко Н.Г. 
Адміністративно-правові засади діяльності персоналу міліції громадської безпеки: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Н.Г. Павленко ; Нац. акад. держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено історію становлення державної служби міліції громадської безпеки, визначено особливості та відмінні риси персоналу даної організації. Визначено зміст поняття адміністративної діяльності персоналу міліції громадської безпеки як цілеспрямовану, організуючу виконавчу та розпорядчу діяльність, урегульовану нормами адміністративного права, яка полягає в безпосередньому, повсякденному, практичному здійсненні її працівниками завдань і функцій держави щодо забезпечення громадської безпеки, охорони громадського порядку, боротьби зі злочинністю на визначеному об'єкті або у громадському місці. Розглянуто правові та неправові (організаційні) форми адміністративної діяльності персоналу міліції громадської безпеки. Встановлено, що серед правових форм найбільш чисельну групу складають акти управління, класифікацію яких здійснено за такими критеріями: сфера застосування, юридичні властивості, форми видання, назва. Серед методів адміністративної діяльності перевагу надано методу переконання. Виділено юридичні гарантії законності в адміністративній діяльності персоналу міліції громадської безпеки: правові умови та засоби, організаційно-правові заходи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011.013.5 п +
Шифр НБУВ: РА343089

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Корнієць П. Ю. 
Адміністративно-правові засади запобігання і протидії корупції в Національному антикорупційному бюро України: автореферат дис. ... д.філософ : 081 / П. Ю. Корнієць. — Б.м., 2024 — укp.

У дисертаційному дослідженні наведено сукупність теоретичних узагальнень і запропоновані нові підходи стосовно вирішення наукового завдання щодо визначення змісту та особливостей адміністративно-правих засад запобігання і протидії корупції в діяльності НАБУ.З цією метою виявлено проблеми доктринального та нормативно-термінологічного визначення категорії «запобігання і протидія корупції». Доведено, що зміст чинного законодавчого вираження антикорупційної політики (діяльності) полягає у запобіганні корупції та протидії корупції як категоріях, що становлять об’єкт адміністративно-правового регулювання. Викладено авторській підхід до розмежування зазначених понять, відповідно до якого: запобігання корупції є сферою суспільних відносин, реалізація яких пов’язана з відверненням (виключенням) протиправної поведінки (вчинення корупційних дій), забезпечення притягнення осіб, винних у вчиненні адміністративних правопорушень, пов’язаних корупцією, до відповідальності; протидії корупції є сферою суспільних відносин, яка охоплює активну діяльність, що полягає у виявленні та припиненні (перериванні об’єктивної сторони) де-факто існуючих корупційних правопорушень (діянь).Доведено, що об’єктивізація НАБУ у сфері запобігання і протидії корупції полягає у дуалістичній природі його інституційного правового статусу: у зовнішньо-організаційній діяльності як спеціально уповноваженого суб’єкта у сфері протидії корупції – корупційним кримінальним правопорушенням, вчиненим вищими посадовими особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та становлять загрозу національній безпеці; у внутрішньо-організаційній діяльності – системи функціонування підрозділів та процесів крізь призму запобігання і протидії корупції, яка виключає можливість вчинення корупційних правопорушень працівниками Національного бюро.Систематизовано нормативні засади запобігання і протидії корупції в НАБУ, в результаті чого до них віднесені: Конституція України; міжнародні договори, ратифіковані Верховною Радою України; закони України; підзаконні нормативно-правові акти; відомчі нормативні акти, міжнародні стандарти як еталони правового регулювання і методичні рекомендації та роз’яснення загального характеру Національного агентства з питань запобігання корупції як документи особливої природи щодо підстав їх прийняття та специфіки правореалізації. Водночас наголошено на ключовій ролі адміністративно-правового регулювання питань запобігання і протидії корупції в НАБУ, яка обумовлена наступними факторами: титульні законодавчі акти відповідної сфери правового регулювання є джерелами саме адміністративного права; переважна більшість правових норм, які регламентують сферу запобігання і протидії корупції в НАБУ міститься у відомчих нормативних документах, тобто актах адміністративно-правового регулювання.Розкрито зміст антикорупційного менеджменту (антикорупційного комплаєнсу) як діяльності щодо створення, впровадження, організації, оцінки ефективності, періодичного перегляду та вдосконалення внутрішньоорганізаційної системи запобігання і протидії корупції, тобто комплексу заходів, інструментів та процедур, що забезпечують відповідність діяльності НАБУ зовнішнім та внутрішнім вимогам. Окреслено основні завдання антикорупційного менеджменту в Національного бюро.Сформульовано поняття корупційних ризиків в діяльності НАБУ, під якими запропоновано розуміти соціальні, економічні, політичні, організаційно-управлінські, інформаційно-технічні, правові (в тому числі корупціогенні фактори) та інші обставини чи їх сукупність, які потенційно зумовлюють ймовірність вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень працівниками НАБУ, наслідком чого є репутаційні збитки для суспільної довіри до Національного бюро як спеціально уповноваженого суб’єкта у сфері протидії корупції.Окреслено перелік суб’єктів запобігання і протидії корупції в НАБУ, а саме: Верховна рада України; Кабінет Міністрів України; Національне агентство з питань запобігання корупції; органи прокуратури; Державне бюро розслідувань України; Національна поліція України; суди; міжнародні публічні та приватні організації; Рада громадського контролю при НАБУ; Комісія з проведення зовнішньої незалежної оцінки (аудиту) ефективності діяльності Національного бюро; фізичні особи та їх об’єднання, в тому числі ті, що зареєстровані як юридичні особи; Управління внутрішнього контролю НАБУ; Комісія з організації внутрішнього контролю та оцінки ризиків Національного бюро.^UThe dissertation research presents a set of theoretical generalizations and proposes new approaches to solving the scientific task of determining the content and features of the administrative and legal principles of preventing and countering corruption in the activities of the NABU.For this purpose, the problems of the doctrinal and normative terminological definition of the category “prevention and counteraction of corruption” were identified. It has been proven that the content of the current legislative expression of anti-corruption policy (activity) consists in preventing corruption and countering corruption as categories that constitute the object of administrative and legal regulation. The author’s approach to distinguishing these concepts has been outlined, which defines that: prevention of corruption is a sphere of social relations, the implementation of which is related to the averting (exclusion) of illegal behavior (commitment of corrupt actions), ensuring the accountability of the persons guilty of committing corruption-related administrative offences; anti-corruption is a sphere of social relations that includes activity, consisting in the detection and termination (interruption of the objective side) of de facto existing corruption offenses (actions).It has been proven that the process of objectifying of NABU in the field of prevention and countering corruption lies in the dualistic nature of its institutional legal status: in external organizational activities as a specially authorized subject in the field of countering corruption – a corruption criminal offense which pose a threat to national security and are committed by senior state officials authorized to execute functions of the state or local self-government,; in internal organizational activities – the system of functioning of units and processes through the prism of prevention and counteraction of corruption, which excludes the possibility of committing corruption offenses by employees of the National Bureau.The normative bases of preventing and countering corruption in NABU have been systematized, as a result of which, the referred are: the Constitution of Ukraine; international treaties ratified by the Verkhovna Rada of Ukraine; laws of Ukraine; subordinate legislation; departmental regulations, international standards as a reference of legal regulation and methodological recommendations and clarification of the general nature of the National Agency of Corruption Prevention as documents of a special nature regarding the grounds for their adoption and the peculiarities of legal implementation. At the same time, the key role of administrative and legal regulation of the issues of prevention and counteraction of corruption in NABU has been emphasized, which has been determined by the following factors: titular legislative acts of the relevant sphere of legal regulation are the sources of administrative law specifically; the vast majority of legal norms that regulate the sphere of prevention and counteraction of corruption in NABU are contained in departmental regulatory documents, therefore acts of administrative and legal regulation.The content of anti-corruption management (anti-corruption compliance) has been revealed as an activity related to the creation, implementation, organization, evaluation of effectiveness, periodic review and improvement of the internal organizational system of prevention and counteraction of corruption, that is, a set of measures, tools and procedures that ensures compliance of NABU activities with external and internal requirements. The main tasks of anti-corruption management in the National Anti-Corruption Bureau have been outlined.The concept of corruption risks in the activities of NABU has been formulated, by which it has been proposed to understand social, economic, political, organizational and managerial, information and technical, legal (including corruption-related factors) and other circumstances or their combination, which potentially determine the probability of committing corruption or corruption-related offenses by NABU employees, resulting in reputational damage to public trust in the National Bureau as a specially authorized actor in combating corruption.The list of subjects of prevention and counteraction of corruption in NABU has been outlined, namely: Verkhovna Rada of Ukraine; Cabinet of Ministers of Ukraine; National Agency of Corruption Prevention; prosecution authorities; State Bureau of Investigation of Ukraine; National Police of Ukraine; courts; international public and private organizations; NABU Civil Oversight Council; commission for conducting the independent external evaluation of the effectiveness of the National Anti-Corruption Bureau; natural persons and their associations, including those registered as legal entities; Internal Control Department of NABU.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Лафазан Ю. О. 
Адміністративно-правові засади функціонування підрозділів зв'язків з громадськістю органів внутрішніх справ України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Ю. О. Лафазан ; Нац. акад. внутр. справ. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні та практичні проблеми функціонування підрозділів зв'язків із громадськістю ОВС України. Розглянуто етапи його становлення та формування, структурні елементи підрозділів зв'язків з громадськістю як форми організації інформаційної політики органів внутрішніх справ. Значну увагу приділено концептуальним проблемам функціонування підрозділів зв'язків із громадськістю ОВС. Розкрито особливості та відмінності функціонування підрозділів зв'язків із громадськістю ОВС від засобів масової інформації. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення законодавчого регулювання організаційних підвалин, матеріальної та фінансової бази функціонування підрозділів зв'язків з громадськістю, гарантій захисту права працівників підрозділів зв'язків з громадськістю ОВС і громадян на одержання інформаційних послуг у правоохоронній сфері. Запропоновано власну концепцію інформаційного впливу на співпрацю з громадськістю, профілактику правопорушень та злочинності, а також створення позитивного іміджу працівника міліції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.010.28
Шифр НБУВ: РА379124 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Палій В. В. 
Адміністративно-правові обмеження прав і свобод людини при забезпечення публічної безпеки органами Національної поліції України / В. В. Палій. — Б.м., 2023 — укp.

Доведено адміністративну правосуб’єктність Національної поліції України у забезпеченні публічної безпеки з правом обмеження прав і свобод людини під час забезпечення публічної безпеки; сформульовано розуміння адміністративноправових обмеження, що застосовуються органами поліції, розкрито їх юридичні основи; визначено основний категоріально-термінологічний апарат у досліджуваній сфері; окреслено проблеми у сфері обмеження прав і свобод людини та розкрито шляхи їх усунення з визначенням позитивного зарубіжного досвіду застосування правоохоронними органами адміністративно-правових обмежень прав і свобод людини при забезпеченні публічної безпеки.У роботі наголошено на наявність правових колізій при використанні категорій «підтримання» та «забезпечення» як тотожних у нормах чинного законодавства. Для виправлення правових прогалин, запропоновано внестинизку доповнень до чинного законодавства. Порушено питання щодо закріплення на законодавчому рівні дефініції «публічне місце», що має не тільки теоретичне а й суттєве прикладне значення. Акцентовано, що законодавець в нормах прямої дії розмежовує два правові режими – режим воєнного стану та режим надзвичайної ситуації, що має вплив на діяльність правоохоронних органів нашої держави, зокрема й Національної поліції України. Застосування адміністративно-правових обмежень працівниками поліції при виконанні своїх службових обов’язків залежить від завдань та викликів, які постають перед ними, при цьому важливого значення набуває як правомірність їх застосування, так і обрання конкретного виду.Окреслено напрямки вдосконалення адміністративно-правового регулювання застосування заходів обмеження прав і свобод людини при забезпечення публічної безпеки органами Національної поліції України.Резюмовано, що на сьогодні створена самодостатня та дієва міжнародна-правова база, у якій окреслені базові норми та стандарти, які є основою для формування правової бази діяльності поліцейських підрозділів провідних країн світу.Діяльність правоохоронних органів повинна бути чітко регламентована, всі підзаконні акти, що регулюють їх діяльність повинні під час прийняття проходити незалежну правову та громадську експертизу.^UThe legal personality of the National Police of Ukraine in ensuring public security and public order with the right to limit human rights and freedoms while ensuring public security has been proven; the understanding of administrative and legal restrictions applied by police bodies is formulated, their legal bases are revealed; the main categorical and terminological apparatus in the researched field is defined; the problems in the sphere of restriction of human rights and freedoms are outlined and the ways of their elimination are revealed, with the identification of positive international experience in the application of administrative and legal restrictions ofhuman rights and freedoms by law enforcement agencies while ensuring public safety.The author's idea of the concept of "administrative and legal restrictions applied by the bodies of the National Police of Ukraine in ensuring public safety" is proposed as measures of an administrative and legal nature of the bodies of the National Policeof Ukraine defined by current legal acts, which are aimed at harmonizing and coordinating the actions of individuals in within those established limits necessary to maintain public safety. Signs of administrative and legal restrictions are highlighted.The author's classification of administrative and legal restrictions, which are applied by the National Police of Ukraine in ensuring public safety, is defined, which is based on the following criteria: their legislative enshrinement, duration, territory of action,subject orientation, moment of application, peculiarities of the status of persons to such restrictions apply are applied.The work emphasizes the presence of legal conflicts when using the categories "maintenance" and "provision" as identical in the norms of the current legislation. In order to correct legal gaps, it is proposed to make a number of additions to the currentlegislation. The issue of establishing the definition of "public place" at the legislative level, which has not only theoretical, but also significant practical significance, was raised. It is emphasized that the legislator in the norms of direct action distinguishestwo legal regimes – the regime of martial law and the regime of an emergency situation, which has an impact on the activities of law enforcement agencies of our country, in particular, the National Police of Ukraine.It was concluded that certain measures of the legal regime of martial law in this case have the same essence and legal nature as the administrative and legal restrictions applied by the National Police of Ukraine during the provision of public security, atthe same time they can be classified according to the competence of the subject powers on main and auxiliary.It is emphasized that the application of administrative and legal restrictions by police officers in the performance of their official duties depends on the tasks and challenges they face, while both the legality of their application and the choice of aspecific type become important.The areas of improvement of the administrative and legal regulation of the application of measures restricting human rights and freedoms while ensuring public safety and public order by the National Police of Ukraine are outlined. For this purpose, a number of specific proposals for amendments and additions to the current legislation in the field of application of the specified measures in the provision of public safety and public order by police bodies, including in the provision of measuresof the legal regime of martial law, have been formulated.It is summarized that today a self-sufficient and effective international legal framework has been created, in which the basic norms and standards are outlined, which are the basis for the formation of the legal framework for the activities of the police units of the leading countries of the world. The activities of law enforcement agencies must be clearly regulated, all by-laws regulating their activities must undergo an independent legal and public examination when adopted.The experience of the countries is characterized by the practice of Great Britain, similar to the USA, which provides for the creation of special units to work with detainees and a system of independent public control of the conditions in which detainees are kept; the experience of the police of the Federal Republic of Germany in the field of ensuring public safety and order during mass events, where the practice of submitting a notification about the organization of such events directly to the relevant police structure two days before the start of the event is introduced, while the police leadership has the authority to prohibit or sanction conducting such an event. It is considered important to borrow the experience of the police of Great Britain and France, where during mass events some police officers serve in civilian clothes.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
15.

Корнєєв Ю.В. 
Адміністративно-правове забезпечення особистої безпеки працівників податкової міліції: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Ю.В. Корнєєв ; Держ. податк. адмін. України, Акад. держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2002. — 18 с. — укp.

Досліджено проблеми особистої безпеки працівників податкової міліції, розглянуто вплив небезпечних факторів на службово-професійну діяльність, запропоновано визначення особистої безпеки та її принципи. Висвітлено питання правового захисту співробітників: наведено загальну характеристику правового захисту та описано особливості правового регулювання співробітників податкової міліції. Виявлено недоліки правового забезпечення, надано пропозиції щодо покращання правової нормативної бази податкової міліції. Здійснено дослідження професійної та психологічної підготовленості співробітників як важливого фактора їх безпечної професійної придатності. Розглянуто вплив професйної підготовки на забезпечення особистої безпеки та професійної, підбір та адаптацію кадрів, високі моральні якості як елементи службової захищеності працівників, психолого-педагогічні знання, які підвищують захист та безпеку професійної діяльності працівника. На підставі результатів дослідження запропоновано шляхи та пропозиції удосконалення діяльності працівників, що впливають на забезпечення особистої безпеки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011.013.2
Шифр НБУВ: РА320385 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Барсуков К. В. 
Адміністративно-правове забезпечення проходження служби працівниками органів внутрішніх справ у складі міжнародних миротворчих підрозділів: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / К. В. Барсуков ; Держ. НДІ МВС України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено адміністративно-правовий статус суб'єктів міжнародної миротворчої діяльності та місце серед них органів внутрішніх справ. Розглянуто нормативно-правове забезпечення участі працівників ОВС у міжнародній миротворчій діяльності та місця у ньому адміністративного законодавства. Охарактеризовано особливості проходження служби працівниками ОВС у складі міжнародних миротворчих підрозділів. Удосконалено класифікацію напрямів адміністративно-правового забезпечення проходження служби працівниками ОВС у складі міжнародних миротворчих підрозділів. Проаналізовано адміністративно-правове регулювання професійного відбору кандидатів для проходження служби у складі міжнародних миротворчих підрозділів ОВС, адміністративно-правове забезпечення професійної підготовки працівників, які будуть проходити службу у складі міжнародних миротворчих підрозділів. Розкрито роль адміністративного законодавства у забезпеченні окремих адміністративних процедур під час проходження служби працівниками ОВС у складі міжнародних миротворчих підрозділів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.02:Ц + Ц35(4/8)6-44(4УКР) + Х915.212.031
Шифр НБУВ: РА376099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Букін М. П. 
Адміністративно-правове регулювання оперативно-розшукової діяльності органів внутрішніх справ: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / М. П. Букін ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Виявлено місце та значення норм адміністративного законодавства у регулюванні оперативно-розшукової діяльності (ОРД) органів внутрішніх справ (ВС). Досліджено проблему розмежування правовідносин, що виникають під час цієї діяльності, уточнено систему її суб'єктів та особливості їх адміністративно-правового статусу. Визначено систему адміністративно-правових повноважень суб'єктів ОРД органів ВС та охарактеризовано адміністративно-правове забезпечення державного управління нею. Визначено особливості адміністративно-правового регулювання взаємодії та координації суб'єктів ОРД органів ВС. Проаналізовано адміністративно-правове забезпечення проходження служби працівниками оперативно-розшукових підрозділів ВС. Уточнено поняття та види засобів забезпечення законності досліджуваної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011.013.3
Шифр НБУВ: РА380768 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Чапала О. Ю. 
Адміністративно-правове регулювання проходження служби в органах внутрішніх справ України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / О. Ю. Чапала ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Харків, 2010. — 19 с. — укp.

Розкрито поняття проходження державної служби й її сутність. Визначено основи правового регулювання державної служби в Україні. Охарактеризовано проходження служби в органах внутрішніх справ як різновид державної служби. Розкрито сутність та особливості адміністративно-правового статусу працівника органів внутрішніх справ. Визначено адміністративно-правові засади атестації працівників ОВС і порядок присвоєння, зниження та позбавлення спеціальних звань, охарактеризовано матеріально-технічне та фінансове забезпечення як неодмінна умова ефективної служби в органах внутрішніх справ, обгрунтовано необхідність та шляхи посилення соціально-правового захисту працівників органів внутрішніх справ. Встановлено особливості юридичної відповідальності працівників органів внутрішніх справ за порушення вимог проходження служби. Узагальнено сучасний досвід соціально-психологічного забезпечення проходження служби в органах внутрішніх справ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.010.2
Шифр НБУВ: РА375806 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Максименко Н. В. 
Адміністративно-правове регулювання службової діяльності жінок у міліції: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Н. В. Максименко ; Держ. НДІ М-ва внутр. справ України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто тенденції та проблеми тендерної нерівності. Висвітлено актуальні питання проходження служби жінками в органах внутрішніх справ, причини нерівності жінок. Проаналізовано та розкрито основні шляхи формування гендерної культури та набуття гендерної освіти працівниками органів внутрішніх справ. Розкрито особливості реалізації політики рівних прав чоловіків і жінок у підрозділах поліції та виділено шляхи його впровадження у діяльність української міліції. Внесено науково обгрунтовані пропозиції щодо вдосконалення чинного законодавства та висвітлено шляхи вирішення тендерних проблем в ОВС України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011 п
Шифр НБУВ: РА373202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Бровій А.А. 
Адміністративно-правове регулювання трудових відносин в Україні: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / А.А. Бровій ; Акад. упр. МВС України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Наведено ряд нових наукових положень і висновків, спрямованих на вдосконалення адміністративно-правового й організаційно практичного забезпечення реалізації трудових відносин в Україні. Проаналізовано поняття, зміст і особливості трудових відносин, правове регулювання прийняття на роботу, адміністративно-правове регулювання добору та відбору кадрів, адміністративно-організаційні засади керування трудовими ресурсами, організацію роботи, права та функції служби персоналу, взаємне виконання трудових відносин роботодавцем (адміністратором) і працівником, поняття, підстави та види адміністративного переведення працівника на іншу роботу, роль і місце контролюючих і наглядових органів у забезпеченні законності виконання трудових відносин, адміністративні процедури звільнення персоналу, поняття та класифікацію підстав припинення трудових відносин, питання адміністративно-правового регулювання процедури звільнення працівника з ініціативи сторони, яка не є стороною в трудових відносинах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)121 + Х879(4УКР)-4 +
Шифр НБУВ: РА369188

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського