Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (154)Реферативна база даних (6129)Книжкові видання та компакт-диски (1216)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>K=АСИНХРОНН$<.>+<.>K=ДВИГУН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 681
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Жесан Р.В. 
Автоматизація управління автономним енергопостачанням з використанням відновлюваних джерел енергії в умовах селянського (фермерського) господарства: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / Р.В. Жесан ; Кіровоград. держ. техн. ун-т. — Кіровоград, 2001. — 19 с. — укp.

Наведено результати теоретичних та експериментальних досліджень щодо удосконалення процесу енергопостачання фермерського господарства в Україні шляхом створення системи автоматичного керування системою енергопостачання автономного споживача на основі сонячної установки, вітроустановки, електроагрегата з двигуном внутрішнього згоряння й акумулятора. Запропоновано спосіб оптимізації структури системи енергопостачання за допомогою визначення природно-кліматичних факторів та рівня енергоспоживання. Здійснено технічну реалізацію та впровадження системи автоматичного керування на базі однокристальної мікроЕОМ типу МК51. Наведено дані про її ефективність у процесі експлуатації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З273
Шифр НБУВ: РА315388 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Якушенко О.С. 
Автоматизований моніторинг залишкового ресурсу авіаційних ГТД в експлуатації за критерієм пошкодження робочих лопаток турбіни: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.14 / О.С. Якушенко ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 17 с. — укp.

Сформована методологія контролю залишкового ресурсу газотурбінних двигунів (ГТД) за критерієм тривалої міцності робочих лопаток турбіни, що враховує стохастичну природу пошкодження. Створена методика оцінки впливу технічного стану (ТС) ГТД та особливостей його експлуатації на накопичення пошкоджень у його деталях. Розроблена методика прогнозування залишкового ресурсу авіаційного ГТД з урахуванням його ТС та особливостей наступного періоду експлуатації. Розроблена математична модель робочого процесу ГТД ПС-90А та алгоритм її узгодження з параметрами функціонування двигуна. Розроблено методику одержання регресійних залежностей параметрів навантаження деталей ГТД від параметрів його робочого процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-082.1/9

Рубрики:

      
3.

Потієнко С.В. 
Алгебраїчні методи верифікації асинхронних паралельних систем: автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.05.03 / С.В. Потієнко ; Ін-т кібернетики ім. В.М.Глушкова НАН України. — К., 2009. — 16 с. — укp.

Розроблено методи для статичної перевірки певних властивостей формальних моделей, а саме: несуперечливості, повноти та цілісності. Розглянуто проблему досяжності заданих станів системи та запропоновано статичні методи для її розв'язання. Побудовано алгоритм фільтрації станів на підставі статичного аналізу моделі та метод побудови абстрактних поведінок моделі для спрямованого пошуку. Розглянуто задачу здійснення переходу системи від одного класу символьних станів до наступного під дією заданого базового протоколу. Така трансформація виконується за допомогою предикатних перетворювачів. Побудовано алгоритми прямого та зворотного предикатних перетворювачів для числових і символьних типів даних, функціональних типів, масивів та списочних типів даних. Розроблено алгоритми трансляції певних підмножин MSC, SDL і UML в мову базових протоколів з метою подальшої автоматичної верифікації. Підмножини цих мов було виділено з урахуванням практичної необхідності у застосованих індустріальних проектах. Запропоновано деякі розширення обраних мов для застосування методів верифікації повною мірою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018.025 +
Шифр НБУВ: РА364117

      
Категорія: Транспорт   
4.

Толстолуцький В.О. 
Аналіз і параметричний синтез механічних трансмісій сучасних швидкохідних гусеничних машин: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / В.О. Толстолуцький ; Харк. нац. автом.-дорож. ун-т. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

З метою покращання характеристик рухливості сучасних швидкохідних гусеничних машин (ШГМ) оптимізовано механічні параметри трансмісії. Створено універсальну математичну модель для всебічного аналізу механічних трансмісій сучаних ШГМ, рухливості та маневреності гусеничних машин за перехідних і стаціонарних режимів роботи. Встановлено критерій оптимальності набору механічних параметрів ступінчастої трансмісії для швидкохідних гусеничних машин і сформульовано завдання параметричного синтезу механічних трансмісій. Розроблено метод параметричного синтезу механічних трансмісій сучасних швидкохідних гусеничних машин на базі універсальної математичної моделі, який реалізовано на ШГМ "Оплот". Показано, що впровадження нового методу сприяє зменшенню часу розгону до максимальної швидкості, зниженню осідання частоти обертання валів двигуна під час перемикання передач, збільшенню діапазону частот обертання валів двигуна на нижчих передачах, покращанню характеристик маневреності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5 +
Шифр НБУВ: РА350550

Рубрики:

      
5.

Толочко О.І. 
Аналіз та синтез електромеханічних систем зі спостерігачами стану: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.09.03 / О.І. Толочко ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2004. — 36 с. — укp.

Досліджено науково-технічну проблему підвищення якості керування електромеханічними системами за умов неповної інформації про об'єкт регулювання. Розвинуто теоретичні положення аналізу та синтезу систем електропривода зі спостерігачами стану з урахуванням дії на ідентифіковану частину об'єкта регулювання невимірних збурень. Здійснено спрощення структурних схем систем автоматичного керування зі спостерігачами стану (СС) у загальному вигляді, удосконалено теорему розподілу та методику синтезу СС для випадку, коли зворотний зв'язок за оцінкою деякої координати діє на ідентифіковану частину об'єкта регулювання. Розроблено спрощену методику структурного синтезу редукування СС, запропоновано нові розподіли полюсів та нулів, удосконалено методику синтезу систем підпорядкованого регулювання методом характеристичних співвідношень. Запропоновано методику та програмне забезпечення для автоматизації синтезу модальних регуляторів і спостерігачів стану. Розроблено аналогові та цифрові СС, що відновлюють динамічний і статичний моменти двигуна без додаткового інтегратора. Наведено методики синтезу систем керування двомасовими електромеханічними системами та спостерігачів стану, необхідних для їх реалізації. Узагальнено результати експериментальних досліджень і упровадження у промисловість запропонованих систем електроприводу та методик аналізу, синтезу та налаштування цих систем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З965.32-01 +
Шифр НБУВ: РА334761

Рубрики:

      
6.

Куцик А.С. 
Аналіз та синтез систем збудження машин змінного струму електромашиновентильних комплексів генерування електроенергії: Автореф. дис... д- ра техн. наук: 05.09.03 / А.С. Куцик ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2007. — 40 с. — укp.

На підставі поєднання теорії математичного моделювання електромашиновентильних систем і принципів теорії об'єктно-орієнтованого проектування розвинуто теорію аналізу складних електротехнічних систем, що дозволяє створювати моделі з більш повним описом їх елементів і з можливістю функціонування цих моделей у реальному часі у взаємодії з фізичними об'єктами. Удосконалено метод аналізу процесів у синхронній машині шляхом зменшення впливу похибки числового інтегрування диференціальних рівнянь у фізичних координатах, що дозволяє підвищити точність аналізу процесів в електротехнічних комплексах з синхронними машинами за умов забезпечення функціонування моделей у реальному часі. Запропоновано метод аналізу процесів у комплексі система збудження - генератор - лінія електропередачі, що дозволяє врахувати нелінійність електричних машин і дискретність напівпровідникових перетворювачів і проаналізувати взаємні впливи між системою збудження, генератором і лінією електропередачі за робочих режимів та у випадку аварійних ситуацій у лінії та напівпровідниковій системі збудження. Синтезовано нечіткі регулятори збудження сихронних генераторів електростанцій на базі уточнених математичних моделей об'єктів регулювання з урахуванням процесів і обмежень у напівпровідникових системах збудження та нелінійності електричних машин, що дозволяє покращити динамічні характеристики генераторної установки. Розвинуто теорію керування асинхронною машиною з боку ротора, що передбачає врахування встановлених залежностей між коефіцієнтом потужності статора та струмами фазного ротора, а також залежності потужності, що споживає коло ротора з мережі, від режиму роботи та швидкості обертання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З261.6-015 с116 +
Шифр НБУВ: РА349564

Рубрики:

      
7.

Копчак Б.Л. 
Асинхронна автономна генераторна система з керованим збудженням: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / Б.Л. Копчак ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2003. — 19 с. — укp.

Розроблено лінеаризовану модель асинхронного генератора (АГ) з керованим збудженням як ланки систем автоматичного керування (САК), яка відрізняється від існуючих тим, що для цього використана реальна реакція АГ на зміну ємності самозбудження та дає змогу вдосконалити аналіз впливу на АГ збурень у каналах швидкості обертання, струму збудження та навантаження. Запропоновано будувати САК напруги АГ з самозбудженням як двоконтурні, з введенням додатково контуру регулювання струму тиристорного компенсатора реактивної потужності, що дає змогу підвищити надійність та якість енергопостачання. Створено математичні моделі автономних асинхронних генераторних установок (ААГУ) з керованим збудженням, які враховують нелінійність характеристики асинхронної машини, дискретність тиристорних перетворювачів і дають змогу вдосконалити дослідження електромагнітних та електромеханічних процесів у різних режимах роботи, зокрема: самозбудження, несиметричних та аварійних. Уперше запропоновано вводити в САК напруги АГ гнучкий зворотний зв'язок за вихідною потужністю та використовувати тиристорний компенсатор реактивної потужності не лише для регулювання напруги, але й для демпфування динамічних моментів у системі рушій - генератор, що дозволяє сповільнити її втомлюванісне руйнування. Розвинуто принцип зонного керування для побудови САК напруги ААГУ з урахуванням особливостей впливу випадкових збурень у каналі навантаження, що спричиняє суттєве зниження дисперсії коливань напруги на її виході.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З261.631-015 +
Шифр НБУВ: РА330196

Рубрики:

      
8.

Букілі Хішам 
Асинхронний електропривід з частотним керуванням підйомно-транспортних механізмів за нормальними та аномальними режимами: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / Букілі Хішам ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2000. — 20 с. — укp.

Проаналізовано процеси, що відбуваються в приводі за системою ПЧ - АД, яка працює у пуско-гальмових режимах, під час комутації ключів автономного інвертора напруги (АІН) з частотою широтно-імпульсної модуляції (ШІМ), електричних, електромагнітних і електромеханічних процесів в асинхронних електроприводах під впливом вихідної напруги інвертора, що формується за різними варіантами методу ШІМ, широтно-імпульсного й амплітудно-імпульсного регулювання. Особливу увагу приділено дослідженню внутрішніх комутаційних процесів в АІН і аварійних процесів приводу, що відбуваються у разі раптового відключення напруги живлення. Проведено порівняльний аналіз 73 варіантів формування вихідної напруги АІН. Розроблено рекомендації щодо їх ефективного застосування. Запропоновано універсальний програмний комплекс "MCF - Hicham", за допомогою якого досліджено нормальні й аномальні режими приводу в природних трифазних осях без проміжного переходу від двофазного представлення, що широко застосовується, до трифазної системи координат.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З291.63-016
Шифр НБУВ: РА312922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
  

      
9.

Йовбак В.Д. 
Асинхронний електропривод з векторним керуванням напругою фазного ротора: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / В.Д. Йовбак ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2005. — 19 с. — укp.

Установлено закономірності, притаманні процесам перетворення енергії у машинах подвійного живлення, які дозволяють одержати залежності між струмами фазного ротора, потокозчепленням і струмами статора, а також електромагнітними параметрами асинхронної машини. Відзначено, що виявлені закономірності забезпечують компенсацію поля статора у разі статичних і динамічних режимів роботи за умов векторного керування машиною у колі ротора та надають електроприводу з машиною подвійного живлення властивостей електроприводу з компенсованою машиною постійного струму незалежного збудження. Виведено умови синхронізації сигналів керування з вектором напруги статора, що забезпечило формування керувального впливу у цифрових системах зазначеного керування асинхронним електродвигуном, що має фазний ротор, це дозволило значною мірою покращити експлуатаційні й енергетичні характеристики електроприводу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З291.63-01 + З261.632-042-01 +
Шифр НБУВ: РА342017

Рубрики:

      
10.

Поліщук П.І. 
Асинхронний електропривод з покращеними показниками електромагнітної сумісності у контурах перетворення електричної енергії: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / П.І. Поліщук ; Кременчуц. держ. політехн. ун-т ім. М.Остроградського. — Кременчук, 2008. — 21 с. — укp.

Формалізовано підхід, що узагальнює та доповнює теорію створення архітектур сучасних електроприводів (ЕП) і синтезу фільтрокомпенсувальних пристроїв - складових електротехнічних комплексів, для покращання електромагнітної сумісності контуру перетворення електричної енергії з живильною мережею та навантаженням. Проведено градацію рівнів вимог та їх відповідність умовам електромагнітної сумісності ЕП, симетрованих з живильною мережею та навантаженням. Досліджено електромагнітні процеси та підтверджено можливість досягнення необхідного рівня електомагнітної сумісності у разі ШІМ напруги живлення електричного двигуна шляхом застосування електричних фільтрів. На базі методу чотириполюсника розроблено методику формування структур електричних фільтрів, що дозволяє синтезувати їх нові варіанти як комбінації функціональних ланок - суб'єктів фільтрації загальнофільтрувального комплексу. Доведено залежність між якістю перетворення електричної енергії в ЕП змінного струму з контуром імпульсного перетворення напруги живлення асинхронного двигуна (АД) та режимами їх функціонування, що дозволило розробити рекомендації щодо рівня припустимих і можливих відхилень форм кривих струму та напруги від синусоїдних. Запропоновано та досліджено алгоритм компенсації впливу параметрів вихідного фільтра на характеристики ЕП. Досліджено новий ефект, врахування якого дозволяє визначити рівень виконання захисних функцій відповідними пристроями перетворювального контуру. Доведено необхідність та модернізовано імпульсний перетворювач ШІМ-напруги комплектного ЕП елементами захисту від "довгих" імпульсів наднапруг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З291.63-01 +
Шифр НБУВ: РА357299

Рубрики:

      
11.

Антонов М.Л. 
Асинхронний електропривод зі спрощеним дволанковим безпосереднім перетворювачем частоти: автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.09.03 / М.Л. Антонов ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено для асинхронних електроприводів (АЕП) зі спрощеного дволанкового безпосереднього перетворювача частоти (СДБПЧ) системи автоматичного керування (САК), які забезпечують одно- і двозонне регулювання швидкості, а також регулювання положення. Запропоновано ефективну схему пасивного фільтра мережі та методику розрахунку її параметрів, які покращують для АЕП зі СДБПЧ електромагнітну сумісність з мережею живлення. Наведено кількісну оцінку коефіцієнта потужності мережі та гармонійний склад фазного струму мережі. Запропоновано спосіб керування АЕП зі СДБПЧ за провалів напруги мережі, наведено оцінку електромеханічних процесів, які відбуваються у даному режимі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З261.632 +
Шифр НБУВ: РА370888 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Бухтіяров І.Ю. 
Асинхронний мотор-вентилятор з широким діапазоном робочого ковзання для тепловозів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / І.Ю. Бухтіяров ; Донец. держ. техн. ун-т. — Донецьк, 2000. — 19 с. — укp.

Створено асинхронний регулюємий мотор-вентилятор із широким діапазоном робочого ковзання для охолоджуючого пристрою дизеля тепловозу з метою зниження витрат енергії на привід вентиляторів охолоджуючого пристрою та підвищення надійності дизеля тепловоза. Існуючі системи плавного регулювання повітря: з поворотними лопатями, частотне регулювання мотор-вентиляторів, а також двошвидкісний електропривід вентиляторів не відповідають вимогам надійності, технологічності, вартісним показникам. Запропоновано плавний фазовий спосіб регулювання, який у 3,7 рази економічніший, ніж серійний релейний спосіб. Частота обертання мотор-вентилятора регулюється зміною напруги на обмотці статора фазовим способом за допомогою тиристорного перетворювача напруги. Встановлено, що обмотка ротора складається з мідних стрижнів та феромагнітних короткозамкнених кілець.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4-01
Шифр НБУВ: РА309656 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія:    
13.

Шуруб Ю.В. 
Асинхронний трифазно-однофазний електропривод з тиристорним керуванням: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / Ю.В. Шуруб ; НАН України. Ін-т електродинаміки. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Розроблено математичні моделі, проведено аналіз та синтез структур регульованого електроприводу (ЕП) за системою "однофазний тиристорний перетворювач напруги - асинхронний двигун з трифазними обмотками статора малої потужності та фазозсувним конденсатором". Специфіка такої системи полягає у різноманітності простих схемо-технічних рішень і в складності електромагнітних та електромеханічних процесів, обумовлених якістю напруг та струмів в елементах ЕП. Розроблено узагальнену математичну модель, що враховує ЕРС обертання, несиметрію та несинусоїдальність струмів та напруг, дозволяє проводити порівняльний аналіз різних схем силової частини ЕП. На її базі досліджено динамічні, механічні, енергетичні та регулювальні характеристики системи. Обумовлено вибір раціональних схемо-технічних рішень і проведено оптимізацію параметрів силових елементів ЕП. Функціональні можливості даної системи реалізуються за двома основними напрямками - регулюванням швидкості обертання в обмеженому діапазоні та мінімізацію втрат потужності у разі змінного навантаження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з261.632-01 + з291.63-015
Шифр НБУВ: РА314301 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Мазуренко Л.І. 
Асинхронні генератори з вентильним та вентильно-ємнісним збудженням для автономних енергоустановок: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.09.01 / Л.І. Мазуренко ; НАН України. Ін-т електродинаміки. — К., 2001. — 37 с. — укp.

Розроблено математичні моделі, методики, алгоритми та комп'ютерні програми методу аналізу електромагнітних процесів і розрахунку робочих характеристик. Досліджено квазістаціонарні та динамічні режими. Наведено схемні розв'язання та рекомендації щодо проектування асинхронних генераторів з вентильним і вентильно-ємнісним збудженням (АГ з ВЗ та ВЄЗ). За допомогою розробленого методу, фізичного моделювання АГ з ВЗ та ВЄЗ (перетворювач АГ виконано за схемою автономного інвертора напруги) проведено дослідження їх режимів. З'ясовано особливості процесів електромеханічного перетворення енергії в АГ. Обгрунтовано можливість одержання в АГ з ВЗ синусоїдної напруги, доцільність використання АГ з широтно-імпульсною модуляцією напруги та АГ зі з'єднанням статорної обмотки у трикутник і несиметричним ВЄЗ. Визначено доцільні фіксовані від'ємні ковзання для проведення збудження АГ з ВЗ. Сформульовано необхідні та достатні умови самозбудження АГ з ВЗ від залишкової ЕРС. Описано умови одержання синусоїдної напруги в АГ з ВЄЗ. Вміщено теоретичні результати дослідження АГ з ВЄЗ на базі компенсаційного випрямляча. Висвітлено базові схемотехнічні рішення АГ з ВЗ і ВЄЗ та джерел живлення, зварювальної дуги на базі АГ. Розвинуто системний підхід до проектування АГ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З261.631с116
Шифр НБУВ: РА315035 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
15.

Клюєв 
Багатоканальна система розривного векторного керування асинхронним вентильним каскадом (синтез і дослідження): автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / Олег Володимирович Клюєв ; Національний гірничий ун-т. — Д., 2009. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З291.632-01
Шифр НБУВ: РА366024

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Рябов Є. С. 
Безредукторний тяговий привод на основі реактивного індукторного двигуна з аксіальним магнітним потоком для швидкісного електрорухомого складу: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.09 / Є. С. Рябов ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2011. — 21 с.: рис. — укp.

Запропоновано створення безредукторного тягового приводу на основі реактивного індукторного двигуна з аксіальним магнітним потоком, розроблено математичну модель для визначення електромагнітного моменту даного двигуна. Розроблено узагальнену імітаційну модель тягового приводу, яка поєднує модель напівпровідникового перетворювача у сукупності з системою керування приводом і модель реактивного індукторного двигуна з аксіальним магнітним потоком. Розроблено модель крутильних коливань в механічній частині приводу та методику оцінювання енергетичних показників тягового приводу. Усі запропоновані моделі стали складовими програмно-алгоритмічного комплексу проектування тягового безредукторного приводу на основі реактивного індукторного двигуна з аксіальним магнітним потоком. Розроблено концептуальний проект швидкісного електропоїзду, тяговий привід якого синтезований за допомогою вищезазначеного алгоритмічного комплексу та визначено його робочі властивості й показники.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.2
Шифр НБУВ: РА380640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Полякова О.Г. 
Біогеоценотичні особливості дуба червоного (Quercus rubra L.) в штучних насадженнях Київського Полісся: Автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.03.03 / О.Г. Полякова ; Нац. аграр. ун-т. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено біоекологічним властивостям дуба червоного (Quercus rubra L.) в різних лісорослинних умовах Київського Полісся, питанням його взаємодії з аборигенними дубом звичайним та сосною звичайною. Встановлено, що плодоношення інтродуцента має асинхронний характер. Введення дуба червоного в субори підвищує стійкість соснових лісів без втрати їх продуктивності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П382.113 Q.rubra

Рубрики:

      
18.

Харченко О.І. 
Біохімічні механізми розвитку хронічної алкогольної інтоксикації та за умов дії оцтовокислого цинку: автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.04 / О.І. Харченко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р645.021.11-29 +
Шифр НБУВ: РА369903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Аврамов К.В. 
Біфуркації та стійкість нелінійних коливань деформівних систем: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 01.02.04 / К.В. Аврамов ; НАН України. Ін-т пробл. машинобуд. ім. А.М.Підгорного. — Х., 2004. — 35 с.: рис. — укp.

Наведено нові розв'язки задач біфуркацій та стійкості нелінійних коливань деформівних систем, базуючись на теорії динамічних систем та сумісного використання аналітичних і числових методів нелінійної динаміки. Розвинуто асимптотичні методи: Мельникова; нелінійних нормальних форм; багатьох масштабів та центральних багатовидів, що дало змогу вперше дослідити біфуркації та стійкість нелінійних коливань гнучких стрижнів та циліндричних оболонок, віброударних систем та силових передач двигунів внутрішнього згоряння. Створено метод амплітудних поверхонь для аналізу біфуркацій періодичних коливань у разі зміни двох параметрів деформівних систем. Розроблено підхід до проблеми гасіння коливань, з використанням якого встановлено можливості гасіння та локалізації вільних і вимушених коливань у деформівних системах з гасником типу ферми Мізеса. Одержано нові якісні результати, на підставі яких систематизовано біфуркації корозмірності два. Ці біфуркації спостерігаються у віброударних системах. Уперше установлено закономірності комбінаційних резонансів під час нелінійних вимушених коливань гнучких стрижнів, параметричних коливань циліндричних оболонок, біжучих хвиль у циліндричних оболонках з двома внутрішніми резонансами. Досліджено біфуркації майже періодично збуджених деформівних систем, фрикційно взаємодіючих з рухомою стрічкою, що дало змогу визначити зони динамічного хаосу у цих системах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В251.103.5-2,022 + В251.6,022 +
Шифр НБУВ: РА334470

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Хандримайлов А.О. 
Вдосконалення аеродинамічних характеристик впускних каналів і камери згоряння малолітражних високообертових дизелів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / А.О. Хандримайлов ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано можливості удосконалення аеродинамічних характеристик впускних каналів і камери згоряння (КЗ) малолітражних високообертових дизелів методом числового моделювання нестаціонарної газової течії. Виявлено, що методи числового моделювання течії на основі розв'язання загальних рівнянь газової динаміки є найбільш перспективними у сфері дослідження газодинаміки впускних каналів і процесів вихроутворення в циліндрі та камері згоряння. Розроблено математичну модель течії газу у впускному тракті та циліндрі двигуна й програмного комплексу для розв'язання задач газодинаміки двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) з урахуванням руху меж, підвищення апроксимації за часом і другого порядку точності, введення корекції стисливості для течій малої швидкості. Зроблено верифікацію розрахункового методу й одержано задовільні результати. Проведено розрахункове й експериментальне дослідження статичної продувки впускних каналів чотириклапанної головки ціліндрів малолітражного високообертового дизеля. Уточнено вимоги до геометричних характеристик впускних каналів, виконання яких забезпечує підвищення інтенсивності вихрового руху заряду без значного зниження коефіцієнта наповнення, визначено раціональну форму досліжуваних впускних каналів і клапанів, що дозволяє знизити аеродинамічний опір і підвищити величину вихрового відношення. Проведено числове моделювання процесів впуску та стиску. Проаналізовано просторову структуру течії газу у впускних каналах, циліндрі та КЗ. За результатами розрахунків встановлено вплив геометричних і режимних параметрів на процес вихроутворення в циліндрі та КЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-01 +
Шифр НБУВ: РА362492

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського