Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (5)
Пошуковий запит: (<.>K=АРХАЇКА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Войтович Р.В. 
Вплив глобалізації на систему державного управління: автореф. дис... д-ра наук з держ. упр.: 25.00.02 / Р.В. Войтович ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2009. — 36 с. — укp.

Проведено концептуальний аналіз теоретико-методологічних засад і механізмів впливу глобалізації на систему державного управління. Розкрито сутність основних принципів і критеріїв суспільного розвитку, систематизовано форми соціальної організації за умов глобалізації, розкрито їх зміст та описано структурні елементи. Запропоновано концепцію глобальної інтеграції, визначено її типи, механізми взаємодії, етапи, форми та засоби реалізації. Обгрунтовано визначення глобалізації як універсальної форми історичної динаміки перехідних суспільств. До наукового обігу введено поняття "глобальна інверсія", "глобалізаційна архаїка", "глобальний аутизм". На підставі дослідження основних глобалізаційних викликів суспільного розвитку виокремлено обернені форми глобалізації, глобальні, світові й осьові проблеми. Виявлено підміну національного інтересу глобальним, визначено його складові елементи. Проаналізовано виклики глобального тероризму та глобальної міграції. Розкрито роль глобальної міграції у прискоренні процесів міжцивілізаційної взаємодії, описано механізми подолання глобалізаційних викликів. Розроблено новий підхід щодо розуміння "глобальної демократії", визначено її форми, рівні та критерії. Конкретизовано концептуальні засади Кодексу взаємовідносин держав за умов глобалізації. Визначено сутність, передумови, фактори й етапи виникнення глобалізації, розроблено структуру її ідеології. Розкрито особливості функціонування системи державного управління України за умов глобалізації. Виявлено зміну місця, ролі та функцій національної держави. Досліджено механізми, етапи, засоби, форми управління інтеграційним процесом, визначено його імперативи. Систематизовано основні форми розвитку перехідного суспільства (спіралеподібний, наздоганяючий, сталий).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4/8)01 + Х2(0)64 +
Шифр НБУВ: РА362991

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

ЛІ Я. .. 
Перетворення національних та світових тенденцій в розвиткукитайської скрипкової музики на прикладі творчості Ма Сіцонга / Я. .. ЛІ. — Б.м., 2021 — укp.

В роботі піднімається проблематика міжкультурної взаємодії Схід-Захід васпекті музичного окциденталізму на прикладі творчості Ма Сіцонга якпредставника китайського скрипкового мистецтва. Прослідковано шляхи адаптаціїєвропейської скрипки в Китаї та становлення національної композиторськоїскрипкової школи у ХХ ст., основоположником якої є Ма Сіцонг.У відповідності до етапів розвитку китайської музичної культури впершерівноцінно розглянуто європейський-китайський-американський періоди творчостімитця. Відтворено повноцінну картину стильової динаміки та визначено пріоритетижанрової парадигматики за рахунок аналітичних спостережень над усімаскрипковими творами, в тім — маловідомими і нововідкритими діаспорнимиопусами, в яких спостерігається одночасна орієнтація на культуру своїх предків іновонабутої країни. Визначено провідні образно-художні концептосфери, відповідніосновним типам програмності (лірико-пейзажна, жанрово-побутова, релігійнообрядова, епічна) з втіленням музичних рис китайської та інших етнолокальнихкультур Сходу (монгольська, тибетська, уйгурська, тайванська).Спираючись на здобутки європейської традиції скрипкової музики, композиторадаптував широкий спектр художньо-стильових напрямків ХХ ст. (імпресіонізм,символізм, неоромантизм, неофольклоризм, урбанізм, експресіонізм, нео-архаїка,примітивний наїв, мінімалізм), зумовлених зустрічним рухом Сходу і Заходу. Наперетині національної традиції і технік ХХ ст. Ма Сіцонг активізує розширенняладо-гармонічної систем, метро-ритмічного комплексу, фактурно-тембральних таформотворчих засобів. Особливості технічно-виразового комплексу скрипковихкомпозицій виявляють нові підходи завдяки використанню прийомів гри наавтентичних інструментах та імітації їх звучань (“гліссандо Ма”, піпа-ефекти,аподжіатури тощо), збагачуючи академічний скрипковий арсенал і репрезентуючиіманентне обличчя китайської скрипкової музики. В аспекті перетворенняєвропейських та китайських традицій, скрипкова творчість Ма Сіцонга постає якзразок синтезу східних і західних тенденцій у просторі світової музичної культури.^UThe paper researches intercultural interaction of the East-West in the aspect ofmusical Occidentalism on the example of Ma Sicong's work as a representative of Chineseviolin art. The ways of adaptation of the European violin in China and the formation of thenational violin school in the twentieth century, one of the founders of which was aprominent violin virtuoso, composer, cultural and public figure Ma Sicong, the founder ofmany genres (Concert, program Suite, Rondo, Poem, Rhapsody) in Chinese violin music.For the first time, all periods of the artist's work (European-Chinese-American) areequally considered in accordance with the stages of development of Chinese musicalculture. A full picture of stylistic dynamics is reproduced and the priorities of genreparadigm are determined due to analytical observations on all violin works of the artist,including little-known and newly discovered diasporic opuses (Taiwanese Suites,Concerto for two violins and orchestra, Rondo №№ 3-4 and Sonata for two violins solo),in which is presented a simultaneous focus on the culture of their ancestors and the newlyacquired country. Leading figurative-artistic concepto-spheres correspond to the maintypes of programmability (lyrical-landscape, genre-domestic, religious-ritual, epic) withthe embodiment of musical features of Chinese and other ethno-local cultures of the East:Mongolian (Suiyuan-Suite), Tibetan (Tibet-Poem), Uighur (Xinjiang Rhapsody),Taiwanese (Amei, Gaoshan Suite).Based on the achievements of European tradition, the composer adapted a widerange of artistic and stylistic trends of the twentieth century (Impressionism, Symbolism,Neo-Romanticism, Neo-Folklore, Urbanism, Expressionism, Neo-Archaic, PrimitiveNaive and Minimalism), due to the counter-movement of East and West. At theintersection of national traditions and techniques of the twentieth century Ma Sicongintensifies the expansion of the harmonic systems, metro-rhythmic complex, texturaltimbre and formative means, giving to each work a unique Chinese flavor. Thecombination of ethno-characteristic elements of the folklore tradition with the academic musical language is based on mental-worldview, literary-dramatic, artistic-pictorial,musical and other cultural factors.The peculiarities of the technical-expressive complex of violin compositions revealnew approaches due to using of playing techniques on authentic instruments (first of allerhu and also wind, percussion, string-plucked etc.) and imitation of their sounds(«glissando Ma», the pipa effects, appoggiatura, specific bourdons and flageolets etc.) orother sonorous effects (imitation of shamanic throat singing, chanting Buddhist mantrasetc.), enriching the academic violin arsenal and representing the immanent face of Chineseviolin music.The violin work of Ma Sicong, marked by influence of C. Debussy, M. Ravel,F. Kreisler, S. Prokofiev, B. Bartók, I. Stravinsky, American minimalists, with a strongreliance on Chinese folk music and the richness of ethno-local styles, demonstratesorganic combination of integrative and nation-centric tendencies. In the context of theEast-West dialogue of the Occidental direction, the artist's creative work appears as anoriginal phenomenon of Chinese violin music in the space of world culture.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського