Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (9)Наукова електронна бібліотека (259)Реферативна база даних (2122)Книжкові видання та компакт-диски (1977)Журнали та продовжувані видання (31)
Пошуковий запит: (<.>K=АВТОТРАНСПОРТН$<.>+<.>K=ПРИГОД$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 183
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Давидов В.О. 
Автоматизація технологічного процесу реєстрації номерів при керуванні транспортними потоками: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / В.О. Давидов ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2003. — 19 с.: рис., табл. — укp.

Уперше запропоновано критерії якості ідентифікації, за якими можна порівнювати автоматизовані системи ідентифікації автотранспортних засобів і розроблено методику їх розрахунку. Уперше для програмного забезпечення даної системи наведено алгоритми бінаризації зображень за умов апріорної невизначеності та фільтрації зображень з використанням методу простежування злитих груп. Уперше для автоматизованої системи контролю та керування автотранспортним потоком з метою виділення на зображеннях текстової інформації запропоновано застосування двовимірного хвильового перетворення Хаара. Доведено, що значення якості ідентифікації автотранспортних засобів для зазначених систем може досягти 95 - 98 %.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011.013.1 +
Шифр НБУВ: РА328433

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Ягхі Кхаліл Абдельхамід Ахмед 
Автоматизована система управління експлуатацією складних регенеруючих технічних систем: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Ягхі Кхаліл Абдельхамід Ахмед ; Одес. держ. політехн. ун-т. — О., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Розроблено архітектуру та методику навчання нейронної надмережі прогнозування розвитку життєвого циклу спільноти складних регенеруючих технічних систем (СРТС). Апробовано автоматизовану систему управління експлуатацією автотранспортних засобів на базі нейронної моделі прогнозування ушкоджень. Наведено методики, алгоритми та програми для підвищення репрезентативності початкової інформації про життєдіяльність спільноти СРТС шляхом зменшення розмірності чинникового простору з метою виділення переважаючих техніко-організаційних чинників таких систем, перетворення їх на добірку адекватних виборок для навчання нейронної надмережі. Запропоновано методику, алгоритм і програми для визначення належності окремої СРТС після генерації до відповідної ресурсної ітерації життєвого циклу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-08-6
Шифр НБУВ: РА314146 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Голубєва Г.К. 
Адміністративно-правова кваліфікація порушень водіями правил експлуатації автотранспортних засобів: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Г.К. Голубєва ; Нац. ун-т Держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2008. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретичні, законодавчі та практичні проблеми адміністративно-правової кваліфікації порушень водіями правил експлуатації автотранспортних засобів. Проаналізовано юридичний склад адміністративних проступків, відповідальність за які передбачено ст.ст. 121, 121-1 КУпАП. На підставі вивчення й узагальнення практики діяльності Державної автомобільної інспекції, судів загальної юрисдикції, а також з урахуванням результатів опитувань водіїв транспортних засобів усіх категорій та уповноважених суб'єктів кваліфікації обгрунтовано необхідність внесення змін до чинного КУпАП, Правил дорожнього руху, нормативних актів Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства транспорту та зв'язку України, державних стандартів України. Розроблено методичні рекомендації щодо удосконалення нагляду співробітниками Державної автомобільної інспеції за безпекою дорожнього руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011.013.1 +
Шифр НБУВ: РА358307

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Медведєв Д. К. 
Адміністративно-правові засади перевезення вантажів автомобільним транспортом: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Д. К. Медведєв ; Акад. упр. МВС України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Запропоновано доктринальне та легальне визначення поняття перевезення вантажів автомобільним транспортом. Рекомендовано органам державної влади у здійсненні регулювання та контролю за перевезенням вантажів застосовувати прямі та непрямі методи одночасно. Вдосконалено визначення обмеження діяльності з перевезення вантажів автотранспортом. Розвинуто положення щодо необхідності розширення вимог вітчизняних ліцензійних умов. Розкрито стимулювання міжнародних перевезень вантажів вітчизняними автотранспортними підприємствами (АТП). Визначено ефективність застосування щодо АТП комплексу заходів юридичної відповідальності. Висвітлено доцільність введення підвищеної відповідальності за провину у формі умислу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)125.3
Шифр НБУВ: РА374613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Матасова Ю.Р. 
Архетип у романістиці Ф.С.Фіцджеральда та В.Домонтовича: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.05 / Ю.Р. Матасова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Уперше в українському та зарубіжному літературознавстві здійснено архетипове порівняльно-типологічне дослідження романістики Ф.С.Фіцджеральда та В.Домонтовича. Виявлено специфіку функціонування у текстах романів американського та українського письменників архетипового шару як цілісної системи, що великою мірою визначає характер текстів. На базі теоретико-методологічної концепції текстуального аналізу, що грунтується на теоріях К.-Г.Юнга, Г.Башляра, М.Еліадзе, Н.Фрая, Дж.Кембелла, К.-П.Естес, Р.Жірара, Л.Фідлера, Є.Мелетинського, В.Топорова, М.Євзліна, С.Пригодія, Н.Зборовської, виведено типологію архетипів першостихій (архетипу Землі, і, зокрема, архетипів Матері-Землі, Каміння, Скелі, Домівки, Лабіринту, Вогню, Води), першообразів несвідомого (базових архетипів Матері, Анімусу й Аніми), демонічної міфологеми жінки-відьми, централізуючого архетипу Самості у його пов'язаності з архетипом Провідника та міфологемою героїчних пошуків, а також архетипових рис комплексу Homo Ludens у долях більшості героїв. Розкрито імплікацію тих культурологічних, національно та індивідуально маркованих чинників, що визначають характер архетипового шару романів Ф.С.Фіцджеральда та В.Домонтовича.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(7СОЕ-4 Фіцжеральд, Ф. С. 54 + Ш5(4УКР)6-4 Домонтович, В. 534 +
Шифр НБУВ: РА338801

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Іванов Ю.Ф. 
Боротьба із злочинними посяганнями на власність, предметом яких є автотранспортні засоби (кримінально-правові і кримінологічні аспекти): Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.08 / Ю.Ф. Іванов ; Нац. акад. внутр. справ України. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертація присвячена питанням вдосконалення кримінально-правової боротьби із злочинними посяганнями на власність, предметом яких є автотранспортні засоби, а також профілактиці цих діянь. Обгрунтовується думка відносно того, що безпосередніми об'єктами при угоні є суспільні відносини права власності та суспільні відносини, які забезпечують громадську безпеку у сфері експлуатації та використання автотранспорту. Дається кількісна і якісна характеристика злочинцям за віковими ознаками, освітнім рівнем, соціальним станом, а також таким, які вчиняли злочини неодноразово, у нетверезому стані, у складі групи тощо. Аналізуються методи загальної та індивідуальної профілактики, які застосовуються органами внутрішніх справ відносно злочинів, що розглядаються і вносяться пропозиції по підвищенню їх ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)122

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Красюк О. М. 
Вдосконалення електронно-пневматичної гальмівної системи автотранспортних засобів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / О. М. Красюк ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.

Досліджено та розглянуто спосіб одержання слідкувальної дії в електронно-пневматичній гальмівній системі, принцип дії якого полягає у використанні пропорційного модулятора замість релейного. Розроблено математичні моделі пропорційного модулятора, створеного на базі крокового електродвигуна, й електропневматичного гальмівного приводу з пропорційним модулятором, а також вихідні параметри електропневматичного гальмівного приводу з пропорційним модулятором.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.73
Шифр НБУВ: РА385372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Михалевич М.Г. 
Вдосконалення електропневматичних апаратів гальмівного приводу автотранспортних засобів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.Г. Михалевич ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2009. — 21 с. — укp.

Метою дослідження є вдосконалення процесу гальмування електропневматичним гальмівним приводом (ЕПГП), розробка математичної моделі, що дозволяє сумісно розв'язувати рівняння електро- та газової динаміки. Математична модель на основі методу із зосередженими параметрами, запропонованого О.В.Герц, була адаптована автором для розрахунків релейного ЕПГП. Всебічно досліджено роботу контура ЕПГП та каскаду посилення модулятора тиску. Удосконалено методику визначення відповідності модулятора транспортному засобу. Узагальнено та уточнено вимоги до статичної характеристики в частині зведення вимоги забезпечення бортової нерівномірності гальмівних сил згідно з правилами ЄЕК ООН. Запропоновано та реалізовано вдосконалення в конструкції модулятора тиску та в алгоритмі керування контуром ЕПГП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.6 +
Шифр НБУВ: РА368270

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Крамський О.В. 
Вдосконалення методів розрахунку динаміки пневмоапаратів та пневматичного гальмівного приводу автотранспортних засобів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.В. Крамський ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Удосконалено метод розрахунку перехідних процесів у пневматичному гальмівному приводі автомобіля. Розроблено метод розрахунку характеристик витрат повітря пневмоапаратів для подальшого використання у процесі проектування приводу. Створено концепцію, узагальнену для класу пневматичних систем гальмівного приводу автотранспортних засобів, що розвиває ідеї формування системного підходу щодо проектування гальмівних систем автомобіля. Запропоновано метод для визначення витратних характеристик пневмоапаратів на базі тривимірного моделювання стаціонарного та нестаціонарного перебігу стисненого повітря. Розроблено математичні моделі типових вузлів з окремих гілок пневматичного гальмівного приводу. Одержано математичні моделі динаміки зміни тиску в апаратах електропневматичного приводу. Наведено рекомендації щодо декомпозиції схем приводів для розрахунку у межах існуючих і нових методів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.1 +
Шифр НБУВ: РА348217

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Яворський Я.П. 
Вдосконалення методу теплового розрахунку автомобільних дискових гальм при тривалих гальмуваннях на основі комп'ютерного моделювання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / Я.П. Яворський ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Удосконалено метод теплового розрахунку дискових гальмових механізмів автомобільних коліс за тривалих режимів роботи. Розроблено теплову модель дискового гальма, яка відзначається значною інформаційною продуктивністю. Адекватність створеної моделі підтверджено результами аналітичного розв'язку теплової задачі у випадку екстреного гальмування та стендових випробувань II для тривалого гальмування. За допомогою методу математичного моделювання досліджено вплив різних чинників на температурний режим і тепловий баланс дискових гальм. На базі даного методу та методу планування експерименту одержано регресійну формулу для теплового розрахунку дискових гальм автотранспортних засобів під час випробувань II.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.1 +
Шифр НБУВ: РА330313

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Шилов А.І. 
Вдосконалення процеса керування пневматичною підвіскою автотранспортних засобів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / А.І. Шилов ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2002. — 20 с. — укp.

Запропоновано уточнену математичну модель пневматичної підвіски, яка дозволяє враховувати теплообмін стиснутого повітря з навколишнім середовищем через стінки пружного елемента, відриви колеса від дороги й удари в буфер стиску та відбою. На підставі аналізу коливань підресореної та непідресореної мас за допомогою розробленої моделі визначено основні критерії керування підвіскою. Для механічної системи керування запропоновано методику визначення раціональної площі прохідних перетинів регулятора рівня підлоги залежно від кута повороту його важеля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.64
Шифр НБУВ: РА321091

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Кирчатий В.І. 
Вдосконалення процесу регулювання гальмівних сил на автотранспортних засобах категорії Мsub3/sub: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / В.І. Кирчатий ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Експериментально доведено високу ефективність розроблених метаматичних моделей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.73-05
Шифр НБУВ: РА313052 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Вакуленко К.Є. 
Вибір автотранспортного засобу на маршрутах міського пасажирського транспорту: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / К.Є. Вакуленко ; Харк. нац. акад. міськ. гос-ва. — Х., 2009. — 23 с. — укp.

Проаналізовано наукові підходи та методи вибору транспортних засобів на міських пасажирських маршрутах. Розроблено математичну модель вибору раціональної пасажиромісткості автотранспортного засобу. Наведено пропозиції щодо визначення тарифу на маршрутах міського пасажирського транспорту. Визначено закономірності зміни економічних і соціальних показників роботи маршруту від параметрів автотранспортного засобу. Запропоновано підхід щодо вибору автотранспортного засобу для роботи на маршрутах міського пасажирського транспорту, який дозволяє транспортним підприємствам забезпечити конкурентоспроможність транспортних послуг на ринку міських пасажирських перевезень з урахуванням вимог пасажирів, через зменшення їх транспортної стомлюваності, у разі цього не зашкодивши своїм економічним інтересам.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.5 +
Шифр НБУВ: РА367935

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Кужель В.П. 
Визначення дальності видимості дорожніх об'єктів в темну пору при експертизі ДТП: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.П. Кужель ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему визначення дальності видимості дорожніх об'єктів у світлі автомобільних фар з метою покращання експертиз дорожньо-транспортних пригод (ДТП), які сталися у темну пору доби за умов неточності вихідних даних, шляхом розробки математичної моделі на підставі теорії нечітких множин. Визначено задачі автотехнічної експертизи під час проведення аналізу механізму ДТП, що дозволило виявити недоліки існуючої експертної методики. За результатами теоретичних і експериментальних досліджень удосконалено методику визначення дальності видимості об'єктів на дорозі з урахуванням комплексного взаємозв'язку певних факторів впливу, а саме: прозорості атмосфери, розташування перешкоди на дорозі відносно осі руху автомобіля, коефіцієнта засліплення, рівня завантаження автомобіля, освітленості дороги, тривалості роботи водія з кермом, контрасту розрізнення об'єкта з фоном, гостроти зору водія, навіть за умов неточності почтакових даних, занесених у протоколи ДТП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х893.9(4УКР)413.91 +
Шифр НБУВ: РА361718

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Дяченко Т.О. 
Визначення конкурентоспроможності автотранспортних підприємств та стратегії її підвищення: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Т.О. Дяченко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання оцінки конкурентоспроможності автотранспортних підприємств, а також напрями її підвищення. Розкрито суть поняття "конкурентоспроможність" стосовно автотранспортного підприємства, яка характеризується достатньою гнучкістю та вмінням адаптуватися до змін зовнішніх і внутрішніх економічних умов, а також є віддзеркаленням успіху (невдач) усіх підрозділів діяльності підприємства. Розроблено класифікацію основних факторів конкурентоспроможності автотранспортних підприємств, та фактори, що не контролюються. Запропоновано систему показників для визначення конкурентоспроможності автопідприємств. Доведено, що найбільш ефективним за сучасних умов є орієнтація на фінансові показники діяльності автотранспортних підприємств, покладені в основу розрахунку комплексного коефіцієнта конкурентоспроможності. Висвітлено методику оцінки конкурентоспроможності, а також стратегії розвитку та напрями підвищення конкурентоспроможності досліджуваних вантажних автотранспортних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)373.3-13
Шифр НБУВ: РА319312 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Годованюк Г.В. 
Визначення параметрів руху літального апарату під час розслідування авіаційних подій: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.09 / Г.В. Годованюк ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Розроблено методику та алгоритми достовірної оцінки кінематичних параметрів у просторовому русі повітряних суден. Задача оцінки параметрів зведена до розв'язання задачі послідовної умовної параметричної оптимізації. На прикладі аналізу авіаційної пригоди, що відбулась при посадці літака, була підтверджена працездатність і ефективність розробленого алгоритму. Запропоновано модифікацію нелінійного фільтра Калмана, що дозволяє визначити оцінки як вхідних, так і вихідних перемінних при наявності у вимірах аддитивних похибок у вигляді нормальних випадкових процесів. Розроблено метод і алгоритм оцінки посадочної маси і центрування літака при посадці на основі даних засобів об'єктивного контролю і використання процедур математичного моделювання. Працездатність підтверджується на прикладі аналізу конкретної авіаційної події.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-015

Рубрики:

      
17.

Шавловський Г.С. 
Використання смартфонів і комунікаторів в судово-медичній експертизі: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.25 / Г.С. Шавловський ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено можливості використання смартфонів і комунікаторів у судово-медичній експертизі. За допомогою смартфона створено 31 оригінальну судово-медичну комп'ютерну програму для їх використання у процесі експрес-діагностики часу настання смерті, странгуляції, у разі автомобільної травми та перелому кісток черепа, а також для встановлення статі, віку, зросту загиблих і визначення механізму утворення слідів крові та дистанції пострілу. Розроблено оригінальні підходи щодо створення ілюстративного матеріалу (схематичних зображень) на місці пригоди під час огляду трупа або його ексгумації, для чого складено більше, ніж 100 комп'ютерних рисунків, представлених у вигляді атласу з судової медицини. Апробовано функцію відеозйомки смартфоном для об'єктивної реєстрації змін трупних плям у процесі їх дослідження на місці пригоди з метою прогнозування часу настання смерті, а також для фіксації етапів відтворення умов і обставин скоєння злочину. Створено методику використання текстового редактора смартфорна (комунікатора) та способи передачі текстової та графічної інформації по системі мобільного зв'язку. Доведено, що комунікаційні можливості смартфонів успішно можуть замінити використання Інтернету для судово-медичних завдань. Встановлено, що функція електронної пошти (E-Mail) смартфона дозволяє передачу графічної (фотографії, рисунка, відеофайлів) або текстової інформації на будь-який стаціонарний комп'ютер (підключений до Інтернету) або інший смартфон, що створює умови для використання широкої мережі передачі інформації (наприклад, виконаних в лабораторії "Актів судово-медичного дослідження") між різними підрозділами бюро судово-медичної експертизи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р811 с + Х893.9(4УКР)413.1 с +
Шифр НБУВ: РА357970

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Дячук В. І. 
Використання спеціальних знань при розслідуванні дорожньо-транспортних пригод: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.09 / В. І. Дячук ; Акад. упр. МВС України. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Розкрито основні теоретико-прикладні аспекти форм використання спеціальних автотехнічних знань і шляхів їх подальшого розвитку. Визначено основні напрями вдосконалення використання спеціальних знань за розслідування дорожньо-транспортних злочинів, а також розроблено криміналістичні рекомендації з оптимального використання спеціальних автотехнічних знань за проведення слідчих дій, фіксації їх ходу та результатів за розслідування дорожньо-транспортних злочинів. З'ясовано особливості призначення та проведення окремих видів судових експертиз за розслідування дорожньо-транспортних пригод, з'ясовано сучасні можливості судово-автотехнічної експертизи. Сформульовано пропозиції для внесення змін і доповнень до проекту КПК України №1233, а також до нормативно-правових актів, які регламентують діяльність з організації та проведення судових експертиз.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х893.9(4УКР)413.91 + Х894.9(4УКР)312.1
Шифр НБУВ: РА376444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
19.

Ал-Заідіеен Слеіман 
Вишукування раціональних транспортно-планувальних рішень пішохідних зон у центрах міст Іорданії (на прикладі міста Амман): Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.20 / Ал-Заідіеен Слеіман ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2000. — 17 с. — укp.

Розроблено містобудівну класифікацію пішохідних зон (ПЗ) з урахуванням кліматичних та інших особливостей міст Іорданії. Виявлено фактори, які впливають на ефективність функціонування ПЗ, визначено їх кількісні показники. Встановлено регресійні залежності між кількістю дорожньо-транспортних пригод і довжиною вулично-дорожньої мережі (ВДМ), що дозволяють прогнозувати дані показники. Розроблено математичну модель розподілу руху пішоходів на заданій планувальній структурі ВДМ; комп'ютерну програму забезпечення моделювання руху транспорту у районах міста, що дозволяє обчислити доцільність запровадження пішохідних зон на існуючій ВДМ; програмне забезпечення для розв'язання задачі безпечного переходу пішоходами магістралей, що оточують пішохідні зони; укрупнений алгоритм проектування і запровадження пішохідних зон в центрах міст Іорданії (на прикладі м.Амман) з урахуванням нових нормативів і економічних показників; створено математичні моделі та програмне забезпечення для розв'язання задач оптимізації розміщення пішохідних зон у центрах міст і розрахунки параметрів їх функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н820.5
Шифр НБУВ: РА310732 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Лаврісюк Ю.А. 
Дискурс неореалістичної прози Олекси Слісаренка (жанрово-стильові модифікації): автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Ю.А. Лаврісюк ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Проаналізовано неореалістичну природу прози О. Слісаренка, відображену у комплексі жанрово-стильових модифікацій. Наведено теоретичне узагальнення проблеми термінологічного визначення неореалізму як літературного явища та з'ясовано своєрідність його виявлення в українській літературі. Увагу приділено дослідженню прози О. Слісаренка у контексті неореалістичної та експериментальної естетичних систем. Розкрито вплив модерністських літературних напрямків на формування його новаторського стилю. Висвітлено творчу еволюцію прозаїка. На підставі результатів дослідження показано, що у прозових текстах письменника реалізується індивідуально-новаторська модифікація виражально-зображальних засобів неореалізму, яка на змістовому рівні полягає у зміщенні локусу авторської уваги з соціального на внутрішньо-індивідуальне, з логічного на ірраціональне, у намаганні за допомогою буденних ситуацій осягнути закономірності життя, щоб пересвідчитися в абсолютній неологічності та непередбачуваності дійсності. Для втілення зазначених констант прозаїк використав розраховану на рецепцію масового читата форму цікавого гостросюжетного твору, сповненого таємниць, загадок і несподіванок (авантюрна новела, пригодницький роман).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-4 Слісаренко, О.А. 534 +
Шифр НБУВ: РА359712

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського