Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Тематичний інтернет-навігатор (6)Наукова електронна бібліотека (8)Реферативна база даних (77)Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>K=АВТОМОБІЛЬНА$<.>+<.>K=ІНСПЕКЦІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Богатирьова О.І. 
Кримінально-виконавча інспекція як суб'єкт виконання покарань: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.08 / О.І. Богатирьова ; Київ. нац. ун-т внутр. справ. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано поняття, завдання, функції та повноваження кримінально-виконавчої інспекції. Вивчено правовий статус персоналу даної інспекції. Узагальнено кримінально-виконавчу характеристику покарань, які виконує кримінально-виконавча інспекція. На підставі аналізу законодавства зарубіжних країн стосовно діяльності служб пробації обгрунтовано необхідність упровадження в діяльність кримінально-виконавчої інспекції пробаційних форм роботи з засудженими. Проаналізовано взаємодію кримінально-виконавчої інспекції з державними та недержавними органами й організаціями щодо виконання покарань. Розглянуто законодавчу та галузеву нормативно-правову базу щодо контролю кримінально-виконавчої інспекції за особами, умовно-достроково звільненими від відбування покарання. Наведено пропозиції щодо вдосконалення нормативно-правового забезпечення виконання даною інспекцією покарань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х884.9(4УКР)190.1 +
Шифр НБУВ: РА363897

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Гой В. П. 
Правове забезпечення діяльності органів державної податкової служби України по роботі з великими платниками податків: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / В. П. Гой ; Нац. ун-т держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2011. — 18 с. — укp.

Проведено аналіз правового забезпечення діяльності органів державної податкової служби України у роботі з великими платниками податків. Визначено поняття й особливості правосуб'єктності великих платників податків за законодавством України. Розкрито роль великих платників у наповненні бюджетних коштів і впорядкуванні міждержавних економічних зв'язків, залученні інвестицій і формуванні ринку робочих місць. Проаналізовано завдання та функції податкового супроводження, що здійснюється спеціалізованими державними податковими інспекціями. Висвітлено перспективи та напрямки удосконалення адміністративної діяльності спеціалізованих державних податкових інспекцій у роботі з великими платниками податків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)201 + Х819(4УКР)129
Шифр НБУВ: РА379777 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Дєєв К. С. 
Дослідження мережевої взаємодії за допомогою системи глибокого аналізу пакетів / К. С. Дєєв. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертації запропоновано методи забезпечення ідентифікації мережевої активності однорангових додатків для наступної їх класифікації та виділення в окремий сервісний клас такої взаємодії з метою проведення гнучкої тарифікації у мережі оператора Інтернет-послуг. Реалізація створених моделей і методів у програмних засобах та їх впровадження у тестових сегментах розподілених мереж операторів послуг дало можливість значною мірою підвищити ефективність надання послуг користувачам та використовувати оптимальні політики управління мережевим трафіком. У роботі окреслено підходи до стандартизації та реалізації у програмних платформах функцій аналізу пакетного навантаження згідно з їх представленням у вигляді багаторівневої моделі взаємодії відкритих систем OSI. Визначено функціональний рівень та надано рекомендації щодо оптимального розміщення комплексу аналізатора в операторській мережі загального призначення. Розглянуто можливості часткової віртуалізації окремих компонентів системи з метою підвищення загальної пропускної здатності.Ключові слова: глибока інспекція мережевих пакетів, аналіз трафіку, класифікація пакетів, система запобігання вторгненням, засоби моніторингу мережі.^UThe Thesis introduces models of representing Peer-to-Peer networking interactions and proper methods of conducting IP packet header and payload analysis. This area has been already heavily investigated by many scientists, however there are few questions still open. As Internet is growing and becoming more popular, the number of concurrent data flows starts to increase, which makes sense in amount of bandwidth requested and that should be analyzed respectively.In this work, the methods for ensuring identification of network activity of Peer-to-Peer applications for their subsequent classification and proper allocation to separated service class are offered. Such interaction by being classified provides ability to implement flexible charge policy in service-provider network.That should considerably increase user's experience and lower overall capacity load on backbone infrastructure links.Service-providers and corporate customers need the ability to identify Peer-to-Peer interactions, because they are generally not directly related to workflow and lead to premature exhaustion of the available bandwidth of external links.This Thesis represents the principles of building system, which searches for Peer-to-Peer interaction in live network traffic and then places such conversation into formerly marked QoS class with bandwidth constraints. The implementation of the created modelsand used methods in software has significantly increased the efficiency of provided services. To ensure high quality service to all its subscribers it is desirable to create the system that carries identification of such flows based on classes of service with differentpriorities. It was tested in specific segments of service-provider's distributed networks and have shown that optimal policies for managing network traffic considerably simplifies management of complex setup.With consistently increasing number of packets per second that should be investigated, the analysis using standard server's hardware-based solutions is challenging, as it is necessary to distribute the load over multiple systems. Therefore, the best way is touse special software-defined complex rather than hardware implementations. Software will distribute the load in the internals of the complex, using the principles and approaches, in particular, described in this paper. Throughput of the system configured in the samemanner was analyzed though.The paper outlines the approach with standardization and implementation packet payload analysis functions in software platforms according to their representation in the form of a multilevel OSI model. The functional level is determined and recommendationsfor the optimal placement of the analyzer complex in service provider network are given.Outlined methods and approaches in the implementation of flexible network packet classifying system are based on deep packet inspection technique. Highlighted approach is analyzed, its benefits are determined to approximate the value of suggested improvements in terms of throughput. Regular expressions matching can balance classified packet payload and could be used for parallel execution on multiple specialized nodes. The possibilities of partial virtualization of individual components of the system with the purpose of increasing the overall throughput are also considered and recommendations are provided.The Thesis presents a flexible approach to match network packet via search engine using relaxed regular expressions for whole network layer headers. By using such mechanism, software and hardware composition that might be used as a detector ofanomalies in the network has been created finally.Further improvements to the scope of network classification will be performed based on created method of applications interaction identification which rooted on supervised automated machine learning techniques coupled with specific composed training data publicly available for consideration.The results of Thesis are helpful in terms of practical experience, which can be applied to development of scalable packet classifying system with limited budget on set of available hardware.Keywords: deep packet inspection, traffic analysis, packet classifying methods, intrusion detection system, network monitoring tools.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Шуляк Б. В. 
Розвиток екологічно орієнтованого підприємництва на сільських територіях / Б. В. Шуляк. — Б.м., 2019 — укp.

Мета: обґрунтування та удосконалення теоретико-методичних засад і розробка практичних рекомендацій щодо забезпечення розвитку екологічно орієнтованого підприємництва на сільських територіях. Об'єкт: процес становлення й розвитку екологічно орієнтованого підприємництва на сільських територіях. Методи дослідження: кластерного аналізу; дисперсійного аналізу; нормування та інтегрального оцінювання; диференціювання; фрактального аналізу. Теоретичні результати: створено основу для подальшого збагачення теоретико-методичних засад та практичних рекомендацій щодо розвитку екологічно орієнтованого підприємництва на сільських територіях. Практичні результати: розроблено науково-методичне забезпечення визначення імперативів розвитку екологічно орієнтованого підприємництва на сільських територіях. Наукова новизна: розроблено науковий підхід щодо забезпечення системного розвитку екологічно орієнтованого підприємництва на сільських територіях. Ступінь впровадження: Державна екологічна інспекція України; Департамент агропромислового розвитку та економічної політики Житомирської облдержадміністрації; Житомирська обласна рада; Ружинська районна державна адміністрація; ПП «Ташір»; ФГ «Кухарук і К»; ЖНАЕУ. Ефективність: результати дослідження сприяють розвитку екологічно орієнтованого підприємництва на сільських територіях. Сфера використання: підприємницькі формування, сільські ОТГ, обласні та районні управління агропромислового розвитку, Міністерство аграрної політики та продовольства України, вищі навчальні заклади економічного профілю.^UPurpose: to substantiate and to improve theoretical and methodological foundations and to elaborate practical recommendations for ensuring the development of environmentally oriented entrepreneurship in rural areas. Object: process of establishment and development of environmentally oriented entrepreneurship in rural areas. Methods of research: cluster analysis; dispersion analysis; normalization and integrated assessment; differentiation method; fractal analysis. Theoretical results: the basis for further development of theoretical and methodological foundations as well as practical recommendations for ensuring the development of environmentally oriented entrepreneurship in rural areas is created. Practical results: scientific and methodological framework for determining the imperatives of the development of environmentally oriented entrepreneurship in rural areas are elaborated. Scientific novelty: the scientific approach to ensuring consistent development of environmentally oriented entrepreneurship in rural areas is formulated.The degree of implementation: State Environmental Inspectorate of Ukraine; the Administration of Agricultural Development of Zhytomyr Regional State Administration; Zhytomyr City Council; Ruzhyn Raion State Administration; PP “Tashir”; FG “Kukharuk and K”; ZNAEU. Efficiency: the results of the research contribute to the development of environmentally oriented entrepreneurship in rural areas. Sphere of use: entrepreneurial entities, rural amalgamated communities, regional and raion administrations of agroindustrial development, Ministry of Agrarian Policy and Food of Ukraine, higher educational establishments specializing in economics.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Гільперт В. В. 
Удосконалення системи управління безпекою та гігієною праці в лісовому господарств на основі керування ризиками: автореферат дис. ... д.філософ : 263 / В. В. Гільперт. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертаційній роботі, що є завершеною науковою роботою, подано вирішення актуальної науково-прикладної задачі з обґрунтування методів підвищення результативності системи управління охороною праці на підприємствах лісового господарства на основі ризик-орієнтованого підходу, що передбачає удосконалення структури системи управління охороною праці, в основі якої знаходиться уніфікований цикл Шухарта-Демінга та формування ситуаційної обізнаності працівників на основі принципу: спостерігай – сприймай – зрозумій - вирішуй - дій.На основі проведеного аналізу встановлено, що Рамкова Стратегія ЄС вимагає від Держав-членів ЄС розглянути питання охорони здоров’я і безпеки праці (далі - ОЗіБП) в цільових напрямах: прогнозування та управління змінами, покращення профілактики та готовності до майбутніх викликів в ОЗіБП ЄС в таких сферах як, система управління ОЗіБП, професійні ризики, небезпечні речовини, захворювання, система охорони здоров’я, гендерне насильство та інспекція праці. Це дозволило, виходячи з концепції синергії ключових цілей-напрямів Рамкової Стратегії ОЗіБП, запропонувати нову модель для сталого розвитку підприємств лісового господарства, де присутній взаємозв’язок трьох складових, характерних для організації: економічної, безпеки праці та екології, де край кожного кола зон безпечної праці та екологічної безпечної складової - це межа прийнятного ризику (втрат), що тісно пов’язано з зоною економічного розвитку підприємства та одночасно є впливовими інструментами на його прибуток. Такий підхід вимагає сформувати усвідомлене відношенню до своїх зобов’язань. Для формування усвідомленого відношення були переглянуті безпекові компетенції працівників на основі стимулювання розвитку відповідних психічних (психомоторних) процесів, які пов’язані з інстинктом самозбереження, що передбачає формування відповідних навичок до виявлення потенційних небезпек на робочому місці. Зміну ставлення працівників до правил безпеки під час виконання виробничої діяльності пропонується сформувати через навик швидкої ідентифікації небезпеки, що дозволяє розширити ситуаційну обізнаність потенційних небезпек виробничого процесу. Для цього застосовано модель Гібсса, яка передбачає вирішення низки каскадних задач через алгоритм з пошуку небезпек (спостерігай) на робочому місці, вироблення навика з аналізу, обробки (сприймай), класифікації отриманої інформації для розуміння розвитку ситуації (розумій) та вироблення принципу прийняття рішення (вирішуй) для складання плану дій (дій). Для забезпечення зручності і мобільності навчання (у будь-який час у будь-якому місці без відриву від основної виробничої діяльності) було створено платформу «Електронного викладача», що дозволяє отримати відповіді на питання у межах навчального процесу в будь-який момент.^UThe thesis, which is a completed scientific work, presents a solution to an urgent scientific and applied problem of substantiating methods of increasing the effectiveness of the occupational safety management system at forestry enterprises based on a risk-oriented approach, which involves improving the structure of the occupational safety management system, based on the unified Schuhart-Deming cycle and the formation of situational awareness of employees based on the principle: observe - perceive - understand - decide - act.Based on the analysis, it was established that the EU Framework Strategy requires the EU Member States to consider the issue of health and safety at work (hereinafter - OHS) in the target areas: anticipation and management of changes, improvement of prevention and readiness for future challenges in the EU OHS in such areas as the OSH management system, occupational risks, hazardous substances, diseases, the health care system, gender-based violence and labour inspection. This made it possible, based on the concept of synergy of the key goals-directions of the OHS Framework Strategy, to propose a new model for the sustainable development of forestry enterprises, where there is an interrelationship of three components characteristic of the organization: economic, occupational safety and ecology, where the edge of each circle of safe zones labour and ecologically safe component is the limit of acceptable risk (losses), which is closely related to the area of economic development of the enterprise and at the same time is an influential tool for its profit. This approach requires forming an awareness of one's obligations. To form a conscious attitude, the safety competencies of employees were revised based on stimulating the development of appropriate mental (psychomotor) processes, which are associated with the instinct of self-preservation involving the formation of appropriate skills to identify potential hazards at the workplace. It is proposed to change the attitude of employees to safety rules during the performance of production activities through the skill of quick identification of hazard, which allows expanding situational awareness of potential hazards of the production process. For this, the Gibbs model is used, which involves solving a number of cascade problems through an algorithm for finding hazards (observe) at the workplace, developing the skill of analysis, processing (perceive), classifying the received information to understand the development of the situation (understand) and developing a decision-making principle (decide) to draw up a plan of action (actions). To ensure mobility (learning at any time; in any place; without separation from the main production activity) and convenience, the «Electronic Teacher» platform has been developed, which knows the answers to frequently asked questions, is able to conduct a conversation, within the educational framework process and ready to help at any time.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Желтобрюх А. Д. 
Удосконалення технології улаштування дорожніх покриттів з використанням дренуючих асфальтових бетонів: автореферат дис. ... д.філософ : 192 / А. Д. Желтобрюх. — Б.м., 2023 — укp.

Підготовлена дисертація – це актуальне наукове дослідження в сфері дорожнього будівництва шляхом впровадження нового виду та технології асфальтобетонних покриттів для розвитку дорожньої галузі в цілому та підвищення рівня безпеки автомобільних доріг України. У дисертаційній роботі вирішена важлива науково-практична задача, що полягає в удосконаленні такої технолої, як дренуючі асфальтобетони для покриття автомобільних доріг.Враховуючи районування за максимальною інтенсивністю зливових опадів та за кліматичними умовами роботи дренуючого асфальтобетону, це дасть змогу встановити вимоги до бітуму та розробити конструкції дорожнього одягу для різних категорій автомобільних доріг. Оскільки шар дренуючого асфальтобетону влаштовують як шар зносу, то для нього не встановлюють розрахункові характеристики.Встановлено, що порівняно зі щільним, дренуючий асфальтобетон на всіх стадіях (виробництво, укладання, ущільнення, експлуатація) вимагає вкрай високої уваги та жорстких вимог до щебеневих матеріалів. При цьому, обов’язково треба використовувати бітум, модифікований полімером та обов’язкове використання стабілізуючої добавки. Тому, було проведено випробування всіх основних складових матеріалів перед початком експерементів з підбору складу.Експериментальними дослідженнями підбору складу дренуючих асфальтобетонів встановлено, що його потрібно виконувати таким чином, щоб в ущільненому матеріалі була система сполучених пор, для видалення води з поверхні дороги. Це досягається за рахунок особливостей зернового складу суміші, основну частку якого становить однофракційний щебінь.Відповідно до об’ємних підходів основною вимогою є забезпечення потрібного вмісту пустот в ущільнених зразках. Як наслідок, було вироблено асфальтобетонні суміші з максимальним розміром зерен 16 мм, 11 мм та 8 мм та вмістом бітуму від 5,5 % до 7,5 %. Ущільнення зразків повинно виконуватись методом Маршала. Згідно випробувань матеріалів для приготування, підбору складу суміші та дотримання технологій та температур, було досягнуто необхіного вмісту пор при встановлених мінімальних та максмальних кількостях бітумного вְ’яжучого та встановленого процесу ущільнення зразків. Завдяки визначеного показника структури дренуючого асфальтобетону – заповнення пор мінерального остова бітумом, який в подальшому можливо використовувати як умову підбору складу суміші або як параметри для оцінки суміші після укладання та ущільнення, було визначено , що для зразка ДАБ-16 відсоток пор, заповнених в'яжучим, у мінеральному заповнювачі становить 28 %, для ДАБ-11 – 34 %, для ДАБ-8 – 39 % ( при мінімальному вмісту бітумного в’яжучого), що свідчить про досягнення достатнього забезпечення дренувальної здатності дренуючого асфальтобетону при оптимальній залишковій пористості. Для повного розуміння роботи дренуючого асфальтобетону було визначенно показник вертикальної та горизонтальної проникності. Отриманих в наслідок проведених досліджень величин проникності більше чим достатньо, щоб відвести воду в найбільш насичений місяць по значенню максимальної кількості зливових опадів, або пікових короткочасних злив для вдалого підвищення безпекових експлуатаційних характеристик автомобільних доріг.На підставі техніко-економічних розрахунків підтверджена доцільність застосування технології влаштування покривів з дренуючого асфальтобетону. Враховуючі, що дренуючий асфальтобетон – це спеціальний вид асфальтобетонів, і тому звичайно потребує особливої уваги на всіх етапах і певних технічно складних підходів до себе, але в порівнянні з ЩМА, завдяки визначеним вагомим економічним факторам таким як матеріали (зерновий склад) (до 10 %), вартість суміші (до 6 %), витрата матеріалу для влаштування (до 30 %), підвищення експлуатаційних характеристик, що призведе до вирогідного зменшення соціально-економічних втрат від зменшення дорожньо-транспортних пригод, і саме головне – до зниження смертельних випадків внаслідок ДТП, під час впровадження технології ДАБ в Україні, з’являється можливість покривати витрати пов’язані з потребою спеціального зимового утримування і заходів з очищення пор, які можуть засмітитися за роки експлуатування.Ключові слова: автомобільна дорога, дорожній одяг, дорожнє покриття, асфальтобетонна суміш, шар зносу, дренуючий асфальтобетон, відкриті пори, пористість, проникність.^UThe prepared dissertation is an actual scientific study in the field of road construction by introducing a new type and technology of asphalt concrete coatings for the development of the road industry as a whole and increasing the level of road safety in Ukraine. An important scientific and practical task is solved in the dissertation work, which consists in improving such a technology as draining asphalt concrete for covering roads.Taking into account the zoning according to the maximum intensity of torrential precipitation and the climatic conditions of the drainage asphalt concrete, it will make it possible to establish the requirements for bitumen and develop road wear designs for different categories of highways. Since the layer of draining asphalt concrete is arranged as a wear layer, the design characteristics are not established for it.It was established that compared to dense, draining asphalt concrete at all stages (production, laying, compaction, operation) requires extremely high attention and strict requirements for crushed stone materials. supplements Therefore, all the main component materials were tested before starting the composition selection experiments.Experimental studies of the selection of the composition of draining asphalt concrete have established that it should be performed in such a way that the compacted material has a system of connected pores to remove water from the road surface. This is achieved due to the peculiarities of the grain composition of the mixture, the main part of which is single-fraction crushed stone.According to volumetric approaches, the main requirement is to ensure the desired void content in compacted samples. As a result, asphalt concrete mixtures with a maximum grain size of 16 mm, 11 mm and 8 mm and a bitumen content of 5.5% to 7.5% were produced. Samples should be compacted using the Marshall method.According to the tests of materials for preparation, selection of the composition of the mixture and compliance with technologies and temperatures, the required pore content was achieved with the set minimum and maximum amounts of bituminous binder and the set process of compacting the samples.Due to the determined indicator of the structure of draining asphalt concrete - the filling of the pores of the mineral core with bitumen, which can later be used as a condition for selecting the composition of the mixture or as parameters for evaluating the mixture after laying and compaction, it was determined that for the DAB-16 sample, the percentage of pores filled with binder , in the mineral aggregate is 28%, for DAB-11 – 34%, for DAB-8 – 39% (with a minimum content of bituminous binder), which indicates the achievement of sufficient drainage capacity of draining asphalt concrete with optimal residual porosity. To fully understand the performance of draining asphalt concrete, the indicator of vertical and horizontal permeability was determined. The permeability values obtained as a result of the conducted research are more than enough to divert water in the most saturated month in terms of the maximum amount of heavy rainfall, or peak short-term downpours to successfully increase the safe operational characteristics of highways.On the basis of technical and economic calculations, the expediency of using the technology of arranging covers from draining asphalt concrete has been confirmed. Taking into account that draining asphalt concrete is a special type of asphalt concrete, and therefore, of course, requires special attention at all stages and certain technically complex approaches to itself, but in comparison with SHMA, due to certain important economic factors such as materials (grain composition) (up to 10% ), the cost of the mixture (up to 6%), the consumption of material for installation (up to 30%), an increase in operational characteristics, which will lead to a beneficial reduction of socio-economic losses from a reduction in traffic accidents, and most importantly - to a decrease in fatalities due to road accidents , during the implementation of DAB technology in Ukraine, there is an opportunity to cover the costs associated with the need for special winter maintenance and measures to clean the pores, which may become clogged during the years of operation.Keywords: highways, road pavement, road surface, asphalt concrete mixture, wear layer, draining asphalt concrete, open porous, porosity, permeability.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського