Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (4)Наукова електронна бібліотека (11)Реферативна база даних (1061)Книжкові видання та компакт-диски (547)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>K=АВТОМОБІЛІ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 120
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Роговий А.І. 
Автоматизація управління розвитком виробництва вантажних автомобілів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / А.І. Роговий ; Харк. держ. політехн. ун-т. — Х., 2000. — 20 с. — укp.

Розроблено основні принципи побудови автоматизованої системи управління розвитком виробничо-економічних систем для використання їх у формуванні раціонального типажу вантажних автомобілів в Україні. Створено модель багатокритеріальної задачі оптимізації типажу продукції та розроблено оригінальний метод її розв'язання. Наведено імітаційну модель функціонування та розвитку промислового підприємства. Створено інформаційну технологію підготовки вихідних даних для оптимізації типажу вантажних автомобілів. Отримано раціональні типажі вантажних автомобілів за даними 1992-го та 1997-го рр., а також зроблено їх порівняльний аналіз. Виконано аналіз стійкості отриманих результатів до зміни вихідних даних.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)305.851.527.31-21
Шифр НБУВ: РА311742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Полоз О.Ю. 
Анаеробні клейові композиції, модифіковані низькомолекулярними каучуками: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.17.06 / О.Ю. Полоз ; Укр. держ. хім.-технол. ун-т. — Д., 2007. — 19 с. — укp.

Розроблено оптимальний склад анаеробної клейової композиції на основі олігоестеракрилату МГФ-1, модифікованої низькомолекулярними бутадієн-нітрильним каучуком з кінцевими гідроксильними групами СКН-8 ГТР, що надає з'єднанням металів підвищену еластичність, високу адгезійну міцність, корозійну стійкість за умов кип'ятіння у воді під дією постійного навантаження, забезпечує з'єднання металів з різними видами кераміки, пластмас, склом, технічним графітом, надійно фіксує болтові та герметизує різьбові трубні з'єднання, за цього не поступається за даними властивостями аналогу - клею Loctite 243 (Німеччина) для роз'ємних з'єднань. Ефективність модифікованих низькомолекулярним каучуком СКН-8 ГТР анаеробних клейових композицій підтверджено виробничими випробуваннями щодо фіксації роз'ємних болтових з'єднань під час монтажу приводних і натяжних станцій стрічкових конвеєрів КЛ-135,КЛ-165 за умов НВП "Руна" (Дніпропетровськ), у різних вузлах легкових автомобілів на станції технічного обслуговування (Дніпропетровськ), а також для герметизації трубних різьбових з'єднань під час монтажу систем пожежогасіння на ВАТ "Дніпропетровський лакофарбовий завод".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л751.455.4 +
Шифр НБУВ: РА349565

Рубрики:

      
3.

Гусєв Д.В. 
Анаеробні композиції з олігомерними каучуками і новими донорно-акцепторними системами тверднення: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.17.06 / Д.В. Гусєв ; Держ. вищ. навч. закл. "Укр. держ. хім.-технол. ун-т". — Д., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено порівняльне оцінювання розроблених нових донорно-акцепторних систем тверднення анаеробних композицій з кращими існуючими. Виявлено, що за комплексом властивостей нові анаеробні композиції перевищують клей Loctite243 (Німеччина), який широко застосовується для фіксації роз'ємних різьбових з'єднань. Розроблено анаеробні композиції, придатні для склеювання металевих субстратів, неметалевих матеріалів зі сталлю, фіксації та герметизації різьбових роз'ємних з'єднань, ефективність яких доведено за виробничих умов ЗАТ "ЕЛСТА" (Дніпропетровськ), вагонного депо Нижньодніпровськ-вузол і станцій технічного обслуговування легкових автомобілів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л728.073-3 +
Шифр НБУВ: РА369125

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Грубель М.Г. 
Багатофакторна оцінка та нормування паливної економічності вантажних автомобілів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.Г. Грубель ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено методологію багатофакторного оцінювання залежності паливної економічності (лінійних витрат палива) вантажних автомобілів від основних визначальних факторів, тобто типу та стану дороги, швидкості руху та завантаження автомобіля. Для кількісного оцінювання та побудови регресійних моделей опису використано методи нелінійного трифакторного планування експерименту, комп'ютерне моделювання руху автомобілів, зокрема, повноприводних, на дорогах з поверхнями, що деформуються (грунтових, піщаних). Запропоновано практичні методики спрощеного диференційованого нормування витрат палива у табличній чи графічній формах. Проведено дорожні випробування 4-х моделей автомобілів (ГАЗ-3307, ЗИЛ-4333, КамАЗ-4310, HMMWV M998 A2) на дорогах 4-х типів. Для доріг, що деформуються (грунтових, піщаних), апробовано використання безконтактного доплерівського комплексу вимірювальної апаратури, що дозволяє з високою точністю визначати фактичну швидкість і пройдений шлях, зокрема за умов бездоріжжя (з урахуванням пробуксовування коліс).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1 +
Шифр НБУВ: РА355499

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Білецький В.О. 
Вдосконалення методики і технічних засобів діагностування гальмівних систем автомобілів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.О. Білецький ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Зазначено, що результати діагностування гальмівної системи, одержані з застосуванням різних методик або для різних станів завантаження транспортного засобу, можуть відрізнятися для одного та того ж транспортного засобу. Запропоновано методику діагностування гальмівної системи, яка базується на прогнозуванні показників ефективності гальмування для умов стендових і дорожніх випробувань автомобіля повної маси, виходячи з результатів його випробувань на стенді у спорядженому стані. Для прогнозування параметрів ефективності гальмування, характерних для умов дорожніх випробувань, застосовано математичну модель процесу гальмування двовісного транспортного засобу з гідравлічним приводом гальм. Як вхідні рівняння для цієї моделі застосовано характеристики гальмівної системи, визначені у процесі випробувань автомобіля на стенді. Для цього розроблено методику автоматичного визначення характеристик з урахуванням їх нелінійності, обумовленої конструктивними та експлуатаційними чинниками та програмне забезпечення, яке реалізує цю методику. Розроблено гальмівний стенд та пристрій вимірювання приводного зусилля на педалі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.73 + О33-082.051 +
Шифр НБУВ: РА325933

Рубрики:

      
6.

Будяну Р. Г. 
Вдосконалення системи технічного обслуговування військових автомобілів на основі їх діагностування: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / Р. Г. Будяну ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено існуючі рівні показників експлуатаційної надійності чинного парку військових автомобілів (ВА), які з причин недостатніх матеріально-технічного забезпечення та розвитку виробничої бази та недосконалості системи технічного обслуговування (ТО), не відповідають нормативам. Обгрунтовано потребу вдосконалення цієї системи через запровадження додаткових діагностувань з раціональними періодичностями у циклах ТО. Вдосконалено методику та розроблено математичну модель для визначення раціональних періодичностей діагностувань. Наведено алгоритм і програму імітаційного моделювання озброєння та військової техніки (ОВТ) між сферами використання автомобілів і ремонто-обслуговчою базою. Вдосконалення системи ТО за рахунок уведення в технологічний процес ТО та ремонту додаткових діагностувань забезпечить підтримання належного рівня готовності існуючого парку ВА на період до переоснащення його перспективними зразками автомобільної техніки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11-9
Шифр НБУВ: РА377273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Ворначев 
Взаємодія лексико-семантичного, синтаксичного, фонетичного та прагматичного рівнів у текстах реклами автомобілів(на матеріалі англійської мови): автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Андрій Олександрович Ворначев ; Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. — Чернівці, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-716
Шифр НБУВ: РА366223

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Матіко Ф.Д. 
Вимірювання витрати та кількості стисненого природного газу на газонаповнювальних станціях: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.11.01 / Ф.Д. Матіко ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2001. — 19 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади побудови системи вимірювання витрати та кількості (об'єму) природного газу під час наповнення балонів автомобілів на газонаповнювальних станціях. Запропоновано та реалізовано новий спосіб розширення діапазону вимірювання витрати за умови забезпечення заданої похибки її вимірювання. Розроблено нові методи розрахунку коефіцієнта стискуваності, показника адіабати, в'язкості природного газу, які дозволяють проводити розрахунки фізичних властивостей природного газу за умов автомобільних газонаповнювальних компресорних станцій. Запропоновано систему автоматизованого проектування витратомірів змінного перепаду тиску зі спеціальними пристроями звуження потоку на підставі використання отриманих методів розрахунку фізичних властивостей природного газу. Розроблено схему та конструкцію витратомірного вузла для вимірювання витрати природного газу за високих тисків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.057-5
Шифр НБУВ: РА315841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Клец Д.М. 
Вплив експлуатаційних факторів та технічного стану автомобіля на його стійкість проти заносу: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Д.М. Клец ; Харк. нац. автом.-дор. ун-т. — Х., 2009. — 21 с. — укp.

З метою забезпечення стійкості легкового автомобіля за змінних експлуатаційних умов обгрунтовано вимоги щодо його конструкції та технічного стану. Визначено зони стійкого руху автомобіля. Проаналізовано вплив конструктивних та експлуатаційних факторів на стійкість автомобіля проти зносу. Проведено експериментальну перевірку теоретичних положень щодо визначення стійкості автомобіля проти зносу. Результати наукового дослідження впроваджено на промислових підприємствах України (Харківському НДІ судової експертизи ім. М.С. Бокаріуса для аналізу причин виникнення ДТП, ХК "АвтоКрАЗ" для проведення науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт щодо розробки автомобілів, ДП "110 Харківський автомобільно-ремонтний завод" для проведення ремонту з модернізацією, а також у Лабораторії експертизи транспорту ХНАДУ для проведення кваліметричних випробувань автомобіля).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-014 +
Шифр НБУВ: РА368482

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Абдулгазіс А. У. 
Вплив нестабільності характеристик шин на нерівномірність їхнього навантажування і стійкість руху автомобілів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / А. У. Абдулгазіс ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Одержано аналітичні вирази, які дозволяють оцінити вплив технологічних і динамічних факторів на зміну динамічного радіуса одиночного колеса. Визначено, що різниця динамічних радіусів лівого та правого коліс ведучого моста призводить до рискання автомобіля, що створює небезпеку втрати стійкості. Розроблено стенд, який може використовуватися в експлуатації автомобілів з метою перевірки та регулювання розподілу вертикального навантаження між шинами здвоєних коліс. Запропоновані конструкції стендів контролю шин пройшли апробацію у навчальному процесі кафедри експлуатації та ремонту автомобілів Республіканського ВНЗ "Кримський інженерно-педагогічний університет".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-01
Шифр НБУВ: РА379658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Загоруй О.О. 
Вплив паркування транспорту на пропускну здатність вулично-дорожньої мережі: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.О. Загоруй ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

За результатами досліджень установлено особливості використання легкових індивідуальних автомобілів у містах. Проаналізовано мережі автомобільних стоянок та показано, що паркування транспортних засобів біля тротуарів погіршує видимість, знижує пропускну здатність вулиці, підвищує імовірність виникнення дорожньо-транспортних подій. Розроблено методику формування процесу паркування з використанням автомобільної стоянки, яку розглянуто як інженерно-планувальний заход організації дорожнього руху, що дозволяє максимально звільнити проїзну частину вулиці від транспорту, що стоїть. За результатами досліджень характеристик руху потоків автомобілів у зоні впливу стоянок запропоновано методику визначення умов безпеки руху транзитних автомобілів, за умов зміни руху автомобілів, що заїжджають та виїжджають з автомобільної стоянки. Сформульовано принцип визначення втрат часу автомобілів у зоні впливу стоянок у разі зміни швидкості руху автомобілів і пропускної здатності вулиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.024 +
Шифр НБУВ: РА354070

Рубрики:

      
12.

Макаренко П.О. 
Геопросторова організація автомобілебудування Європейського Союзу: Автореф. дис... канд. геогр. наук: 11.00.02 / П.О. Макаренко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади дослідження географії високотехнологічних виробництв на прикладі автомобілебудування. Проаналізовано його функціонально-просторову структуру за умов глобалізації. Доведено, що діяльність сучасної автомобілебудівної галузі, на відміну від попередніх етапів розвитку, взаємопов'язана з безперервною та взаємодоповнювальною роботою виробничого та невиробничого секторів. З'ясовано, що у виробничому процесі головну роль відіграють певні, фактори а саме: покращання організаційної структури та внутрішніх функціональних зв'язків транснаціональних корпорацій (ТНК), зокрема шляхом впровадження принципів виробничої та транспортної логістики; конкуренція та співробітництво автомобілебудівних ТНК на світових ринках; всебічне впровадження software; виключна роль науково-дослідних, виробничо-конструкторських і дизайнерських робіт. Установлено, що система збуту автомобілів має певні геопросторові закономірності розвитку (імпорт - створення власного виробництва), що показано на прикладі роботи дилерівських фірм ТНК Volkswagen - Pengeot в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4)683.7 +
Шифр НБУВ: РА351820

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Нестеров О.В. 
Дослідження та розробка економнолегованої феритної жаростійкої сталі для системи вихлопного тракту автомобілів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.01 / О.В. Нестеров ; Запоріз. держ. техн. ун-т. — Запоріжжя, 1999. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-034.3 + К262.2
Шифр НБУВ: РА307753 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Усата Н.В. 
Економічні проблеми транспортного забезпечення аграрного виробництва: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / Н.В. Усата ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні та методичні засади формування та використання транспортного парку за умов пореформенного розвитку аграрного сектора економіки України. Досліджено рівень оснащення рухомим складом, його якісний стан і ефективність праці у сільськогосподарських підприємствах. Виявлено функціональну залежність результатів господарювання від забезпеченості транспортом. Систематизовано чинники та тенденції ринку транспортних засобів і послуг, а також механізми та джерела придбання вантажних автомобілів і тракторів у сільському господарстві. Розраховано мінімальну технологічну потребу в автомобільному, тракторному та гужовому транспорті відповідно до стратегічних прогнозів розвитку сільського господарства. Розроблено пропозиції щодо вдосконалення механізмів фінансування розширення існуючого транспортного парку агропідприємств, що передбачає часткову компенсацію з бюджету вартості техніки, лізингових операцій, довгострокового пільгового кредитування. Запропоновано концептуальні підходи до подальшого розвитку ринку транспортних послуг і технічного сервісу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-801.85 +
Шифр НБУВ: РА336234

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
15.

Ваель Х.Ф. Айєш 
Забезпечення безпеки примагістральної території з малоповерховою забудовою за чинником шуму: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.26.01 / Ваель Х.Ф. Айєш ; Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. — Д., 2005. — 22 с. — укp.

Розроблено та обгрунтовано регламентуючі інтервали часу для визначення оцінних еквівалентних рівнів звуку транспортних потоків та запропоновано класи розрахункових рівнів шуму магістральних доріг та вулиць. Наведено теоретичні моделі визначення оцінних рівнів звуку транспортних потоків, приведених до одного розрахункового виду (легкового автомобіля). З'ясовано шумові характеристики вулиць м.Дніпропетровська у регламентований період доби та встановлено залежності еквівалентних рівнів шуму від рівня автомобілізації населення та складу транспортного потоку. Визначено залежності кількісних значень соціально-еколого-економічної ситуації від шуму та параметрів транспортного потоку, планування та інженерного благоустрою контактно-стикової зони, а також конструктивно-планувальних рішень у житловій забудові.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н934 +
Шифр НБУВ: РА336000

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Дубно М.В. 
Засоби підвищення енергошвидкісного потенціалу автомобіля: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.В. Дубно ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено методологію оцінки та пошуку засобів підвищення продуктивного (швидкісного й енергетичного) потенціалу автомобілів. Запропоновано методологію нормування показників їх ефективності на базі максимально формалізованого підходу щодо визначення режимів роботи та ідентифікації умов руху автомобілів. Створено комплекс методів, впровадження яких забезпечує найбільш ефективне використання транспортних засобів. Запропоновано методи раціонального формування виробничого потенціалу автомобіля. Створено методологію нормування показників руху на базі багатофакторного дослідження режимів руху, формалізованих підходів до ідентифікації дорожніх умов, оцінки швидкісних та енергоперетворювальних властивостей автомобіля. Здійснено впровадження у виробництво розроблених методів підвищення енергошвидкісного потенціалу автомобіля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-01 +
Шифр НБУВ: РА353857

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Душник В.Ф. 
Заспокоєння руху в центральних частинах міст стримуванням транспортних потоків: Автореф. дис. канд. техн. наук: 05.22.01 / В.Ф. Душник ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Запропоновано метод стримування транспортного потоку на підході до зон заспокоєння руху в центральних частинах найбільших та великих міст. Розроблено методику стримування транспортних потоків на підходах до зон заспокоєного руху методами світлофорної сигналізації. Наведено рекомендації щодо швидкісних режимів пересування транспорту в таких зонах. Обгрунтовано верхні межі швидкості пересування в зоні заспокоєного руху та поза нею за ймовірністю скоєння дорожньо-транспортних подій під час взаємодії транспортних і пішоходних потоків. Визначено закономірності деформації транспортного потоку на виході з регульованого перехрестя та отримано аналітичні залежності розпаду сформованої групи автомобілів, на основі яких визначено критичну відстань між перехрестями за якої є доцільним введення режиму їх сумісної роботи в режимі координації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.02 + О807.58 +
Шифр НБУВ: РА328221

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Дунь С.В. 
Зменшення димності відпрацьованих газів великовантажних дизельних автомобілів застосуванням у випускній системі каталітичних нейтралізаторів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / С.В. Дунь ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2002. — 19 с. — укp.

Проаналізовано методи зменшення димності відпрацьованих газів дизельних автомобілів, а також методики визначення та розрахунку нормованих параметрів. Визначено характерні режими роботи даних автомобілів. Проведено теоретичне дослідження газодинамічних процесів у каталітичному нейтралізаторі. Встановлено оптимальні швидкості газів у каналах каталітичного блока, які забезпечують каталіз та самоочистку блока від сажових відкладень. Охарактеризовано вплив платинового каталітичного нейтралізатора на димність відпрацьованих газів. Докладно розглянуто вплив окиснення часток сажі на ступінь очистки газів від оксиду вуглецю. Узагальнено залежності, які визначають зменшення димності відпрацьованих газів з розробкою алгоритмів розрахунку величини димності газів і викидів твердих часток великовантажними дизельними автомобілями, обладнаними каталітичними нейтралізаторами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-044.3 + О354-082н631
Шифр НБУВ: РА320444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Міхно М.В. 
Зниження витрати палива та шкідливих викидів рухомим складом автомобільного транспорту раціональним вибором експлуатаційних факторів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.10 / М.В. Міхно ; Укр. трансп. ун-т. — К., 1998. — 16 с. — укp.

Висвітлено методику та математичну модель розрахунку паливної економічності та екологічних показників рухомого складу, який складає транспортний потік, котрий рухається по міській вулиці. Математична модель дозволяє проводити дослідження впливу експлуатаційних факторів, таких, як швидкість руху потоку автомобілів, застосовуваний водіями метод водіння, склад транспортного потоку за призначенням та за типами двигуна, види палива, параметри транспортного потоку на витрати палива і викиди шкідливих речовин рухомим складом. Проведені дослідження та розроблені рекомендації щодо зниження забруднення навколишнього середовища автомобільним транспортом шляхом раціонального вибору експлуатаційних факторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33н6

      
Категорія: Транспорт   
20.

Дідик О.К. 
Інтелектуальна система динамічного зважування автомобілів для автоматизації управління запасами на сільськогосподарському підприємстві: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / О.К. Дідик ; Кіровогр. нац. техн. ун-т. — Кіровоград, 2007. — 19 с. — укp.

Розроблено методи та засоби підвищення точності процесу динамічного зважування двоосних автомобілів, що забезпечують можливість оперативного одержання достовірної інформації про кількість продукції для автоматизації управління запасами на сільськогосподарському підприємстві. Запропоновано використовувати поєднання нейронної мережі й оптимальної багатовимірної фільтрації для оцінки маси автомобіля за динамічного зважування. На підставі експериментальних даних і результатів моделювання визначено динамічні характеристики сигналів, які виникають у процесі зважування автомобіля. Проведено дослідження граничних меж якості оцінки маси нейронною мережею за ідеальних умов. Розроблено частковий метод синтезу багатовимірних систем фільтрації, який поширює ідеї комплексування на випадок, якщо корисний сигнал - регулярний, а перешкода - багатовимірний стаціонарний випадковий процес. Проведено господарські випробування та підтверджено ефективність використання запропонованої інтелектуальної системи динамічного зважування для автоматизації управління запасами на сільськогосподарському підприємстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.891.105-52 +
Шифр НБУВ: РА352685

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського