1. |
Яхкінд В. П. Планування маркетингового потенціалу підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. П. Яхкінд ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2010. — 20 с. — укp.Уточнено зміст категорії "маркетинговий потенціал", визначено економічну сутність, особливості й умови проведення маркетингової діяльності підприємства. Обгрунтовано склад і наведено характеристику дії факторів формування маркетингового потенціалу підприємства, які зумовлюють стан і спрямованість розвитку конкурентних переваг. Запропоновано підхід до систематизації факторів формування маркетингового потенціалу підприємства на основі побудови мереживної структурної моделі. Виявлено особливості формування маркетингового потенціалу підприємств машинобудівної галузі за умов структурно-інноваційної трансформації економіки. Обгрунтовано підхід до оцінювання ефективності заходів з формування та розвитку маркетингового потенціалу підприємства. Розроблено методичний підхід до маркетингового обгрунтування заходів з вибору каналів збуту та ціноутворення на підприємстві. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-23-211.1 Шифр НБУВ: РА375960 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|