Шуляр В.І. Підготовка майбутнього вчителя літератури до конструкторсько-технологічної професійної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.І. Шуляр ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2004. — 21 с. — укp.
Вперше визначено комплекс педагогічних умов та розроблено методику підготовки майбутнього вчителя літератури до конструкторсько-технологічної діяльності. Уточнено сутність професійної та конструкторсько-технологічної компетентності в діяльності вчителя літератури. Удосконалено теоретичну модель учителя літератури за гуманістично зорієнтованою парадигмою освіти: учень-читач - автор - літературний твір (підручник) - учитель-фасилітатор - читач-учень за умов технологізації освіти.