Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (18)Книжкові видання та компакт-диски (25)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Чміль Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Верзілова Г. Р. 
Бухгалтерський облік та аудит маркетингової діяльності торговельних підприємств / Г. Р. Верзілова. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт – процес формування інформаційних ресурсів бухгалтерського обліку та аудиту для управління маркетинговою діяльністю торговельних підприємств; методи – загальнонаукові та специфічні; результати – вирішення актуального науково-практичного завдання з удосконалення організаційно-методичних положень бухгалтерського обліку та аудиту операцій маркетингової діяльності торговельного підприємства; новизна – концептуальна модель інформаційної системи маркетингової діяльності торговельного підприємства, класифікація маркетингових витрат та активів, методичні засади обліку операцій маркетингової діяльності, термінологічний апарат бухгалтерського обліку маркетингової діяльності, послідовність етапів процесу документування операцій маркетингової діяльності, обліково-маркетинговий інтерфейс підприємства роздрібної торгівлі, теоретико-організаційні та методичні засади аудиту маркетингової діяльності^UObject - the process of forming information resources for accounting and auditing to manage the marketing activities of commercial enterprises; methods - general scientific and specific; results - solving the current scientific and practical task of improving the organizational and methodological provisions of accounting and auditing of marketing activities of a commercial enterprise; novelty - conceptual model of information system of marketing activity of trade enterprise, classification of marketing expenses and assets, methodical bases of accounting of operations of marketing activity, terminological apparatus of accounting of marketing activity, sequence of stages of process of documentation of operations of marketing activity, accounting and marketing interface of enterprise retail and methodological principles of marketing audit


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Єгорова О. М. 
Управління інвестиційною діяльністю торговельних підприємств / О. М. Єгорова. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт – процес управління інвестиційною діяльністю підприємств; мета – обґрунтування теоретичних положень, розробка методичних і практичних рекомендацій з управління інвестиційною діяльністю торговельних підприємств; методи – загальнонаукові та специфічні; результати – розвиток теоретико-методичних засад та розробка практичних рекомендацій з удосконалення управління інвестиційною діяльністю торговельних підприємств; новизна – уточнення дефініцій «інвестиції», «інвестиційна діяльність», «інвестиційний потенціал», класифікація інвестицій та структурно-класифікаційна модель інвестиційної діяльності, концептуальна модель управління інвестиційною діяльністю на засадах системного підходу, система показників стохастичного аналізу ефективності реальних і фінансових інвестицій, науково-методичний підхід до експрес-аналізу інвестиційної привабливості підприємств торгівлі, методика інтегральної оцінки потенціалу інвестиційного розвитку, науково-методичний підхід до управління потенціалом інвестиційного розвитку та коригування вектору інвестиційної траєкторії торговельного підприємства, методичний інструментарій оцінки рівня інвестиційного ризику^UObject – the process of enterprises investment activity management; purpose – theoretical provisions substantiation, development of methodical and practical recommendations of trade enterprises investment activity management; methods – general scientific and specific; results – development of theoretical and methodological principles and practical recommendations of trade enterprises investment activity management improving; novelty – clarification of «investment», «investment activity», «investment potential» definitions, investments classification and investment activity structural and classification model, investment activity management conceptual model on the base of systematic approach, stochastic analysis indices system of real and financial investments efficiency, scientific and methodical approach to trade enterprises investment attractiveness express analysis, integrated assessment methods of investment development potential, scientific and methodical approach to investment development potential management and trade enterprise investment trajectory vector adjustment, methodological tools of investment risk level assessment


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Чміль Г. Л. 
Методологія адаптивної поведінки суб'єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки / Г. Л. Чміль. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт – адаптивна поведінка суб'єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації; мета – розвиток теоретико-методологічних та науково-практичних засад адаптивної поведінки суб'єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки; методи – загальнонаукові та специфічні; результати – обґрунтування теоретико-методологічних, методичних та науково-практичних засад адаптивної поведінки суб'єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки; новизна – вперше запропоновано концептуальне бачення контурів змін, що формують адаптивність поведінки суб'єктів ринку як систему тригерів цифрового середовища; теоретико-методологічний базис адаптивної поведінки суб'єктів споживчого ринку; концептуальні засади адаптивної цифрової поведінки підприємства; науково-методичний підхід до оцінювання адаптивної поведінки підприємств роздрібної торгівлі; удосконалено: методичний інструментарій комплексної діагностики адаптивної цифрової поведінки підприємств роздрібної торгівлі; науково-методичні підходи до оцінювання внутрішніх цифрових можливостей підприємства роздрібної торгівлі; до формування стратегії адаптивної цифрової поведінки підприємств роздрібної торгівлі; науково-практичні підходи: до оцінювання задоволеності споживачів процесом онлайн-покупки товарів повсякденного попиту; до формування додаткових цифрових можливостей на основі SMM-аудиту на підприємствах роздрібної торгівлі; набуло подальшого розвитку: обґрунтування структурного зсуву в економічній поведінці суб'єктів ринку; понятійно-категоріальний апарат економічної науки щодо поняття «адаптивна цифрова поведінка підприємства»; сфера (галузь) використання – підприємства роздрібної торгівлі, заклади вищої освіти.^UObject – adaptive behavior of consumer market participants under digital transformation; purpose – development of theoretical and methodological and scientific and practical principles of consumer market participants adaptive behavior under the economy digital transformation; methods – general scientific and specific; results – substantiation of theoretical and methodological, methodical and scientific and practical bases of consumer market participants adaptive behavior under the economy digital transformation; novelty – for the first time it is proposed: conceptual vision of the changes contours that form the adaptability of the market participants behavior as a system of the digital environment triggers, theoretical and methodological basis of consumer market participants adaptive behavior, conceptual principles of enterprise adaptive digital behavior, scientific and methodological approach to retail enterprises adaptive behavior assessment; it is improved: comprehensive diagnostics methodological tools of retail enterprises adaptive digital behavior, scientific and methodological approaches to assessing the internal digital opportunities of retail enterprises, to the formation of the adaptive digital behavior strategy of retail trade enterprises; scientific and practical approaches to assessing consumer satisfaction with the process of online shopping of daily demand goods, to the formation of additional digital opportunities on the base of SMM-audit at retail trade enterprises; it is further developed: substantiation of the structural shift of the market participants economic behavior; conceptual and categorical apparatus of economic science of the «enterprise adaptive digital behavior» concept; sphere (branch) of use – retail trade enterprises, higher education institutions.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського