Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (114)Книжкові видання та компакт-диски (110)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=ЧОБАН$<.>+<.>A=АЛЛА$<.>+<.>A=ФЕДОРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Аллагі Аніс 
Особливості неонатальної адаптації та оптимізація виходжування передчасно народжених дітей шляхом збагачення раціону харчування їх матерів препаратами йоду: автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.10 / Аллагі Аніс ; Харк. мед. акад. післядиплом. освіти. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Вивчено особливості адаптації у неонатальному періоді передчасно народжених дітей з малою масою. Запропоновано оптимізацію виходжування дітей цієї групи шляхом збагачення раціону матерів-годувальниць в період лактації препаратами йоду. Показано, що у таких матерів в два рази частіше зустрічається патологія щитоподібної залози за даними УЗД. Виявлено у пуповинній крові їх дітей значно знижений рівень гормонів щитоподібної залози, що за умов дефіциту йодного забезпечення матері може негативно впливати на адаптацію новонародженого. Доведено, що збагачення раціону харчування матерів-годувальниць, що народили передчасно маловагових дітей, йодовмістними препаратами значно покращує лактацію, достовірно підвищуючи добову кількість молока та тривалість годування грудьми дитини на першому році життя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р732.4 + Р714.8
Шифр НБУВ: РА373803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Чобанюк М.М. 
Сучасне українське літературознавство в англомовному (Австралія, Канада, США) науковому світі: методологічні аспекти: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.06 / М.М. Чобанюк ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Охарактеризовано стан сучасного українського літературознавства в англомовному науковому світі (Австралії, Канаді, США). Проаналізовано літературознавчі дослідження західних учених, зокрема, Г.Грабовича ("Шевченко як міфотворець"), М.Павлишина ("Канон та іконостат"), М.Шкандрія ("В обіймах імперії. Російська та українська літератури нової доби"). Обгрунтовано актуальність осмислення інтерпретаційних стратегій та методологій західних україністів (міфологічної й постколоніальної критики, рецептивної естетики), використання яких сприяє розширенню наукових горизонтів сучасного українознавства. Розкрито вплив західних методологій та дослідницьких стратегій на розвиток сучасної української гуманістики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш4 г(7/8=Ук) +
Шифр НБУВ: РА353816

Рубрики:

      
3.

Чобанян А. В. 
Психологічний супровід дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня / А. В. Чобанян. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертації комплексно досліджено проблему психологічного супроводу дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня. На основі теоретичного аналізу наукових джерел з'ясовано сутність проблеми дослідження, її найважливіших питань і ключових понять. Обґрунтовано та розроблено теоретичну модель психологічного супроводу дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня з метою формування в них соціальної готовності до навчання в школі на основі культурологічного, діяльнісного, особистісного, компетентнісного підходів. Розроблено діагностичний комплекс вивчення соціальної готовності та емпірично виявлено рівні сформованості соціальної готовності дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку до навчання в школі та батьківської компетентності. Визначено організаційно-психологічні умови формування соціальної готовності дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку до навчання в школі. Обґрунтовано, розроблено й експериментально апробовано програму психологічного супроводу з формування соціальної готовності старших дошкільників із порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня до навчання в школі.^UOrganizational and psychological conditions of forming of social readiness of older preschool children with intellectual development disorders to study at school are determined. The program of psychological support for formation of social readiness of senior preschoolers with impairments of moderate degree of intellectual development to study at school is substantiated, experimentally developed. The program of psychological support for older preschool children with mental retardation of mild and moderate severity was developed taking into account the nature and content of the concept of psychological support, which provides the opportunity to enter the educational space and provides for the gradual formation of components of social readiness of older preschool children with mental retardation of mild and moderate severity. The program has four blocks: organizational, initial, practical, final. The blocks are named in accordance with the stages of implementation of psychological support reflected in the theoretical model: the first organizational block is diagnostic in nature; the primary purpose of the initial block of the program is to form a positive emotional contact with older preschool children; the practical unit consisted of three groups: «I hear and react», «I see and repeat», «First together, then I – independently», each of which contains a series of separate exercises (in the third block special attention was paid to the adequate nature of communication and interaction of an adult with a child , the creation of a developing environment and the involvement of parents in the process of psychological support (the first module was implemented in parallel); the fourth - the final one envisaged the analysis of the results. Based on the analysis, comparison and comparison of data obtained during the re-diagnosis of the levels of social readiness levels of older preschool children with moderate intellectual developmental impairment at the ascertainment and control stages of the experiment, the conclusion was made about the presence of positive dynamics according to certain criteria of communicative criteria after experimental work.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Чобану Я. В. 
Особливості поєднаного перебігу хронічного обструктивного захворювання легень та ішемічної хвороби серця: запальні та протизапальні механізми, метаболізм оксиду азоту та їх медикаментозна корекція: автореферат дис. ... д.філософ : 222 / Я. В. Чобану. — Б.м., 2024 — укp.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського