Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Реферативна база даних (96)Книжкові видання та компакт-диски (88)Журнали та продовжувані видання (11)
Пошуковий запит: (<.>A=ЧИРВ$<.>+<.>A=АНАТОЛ$<.>+<.>A=ВАСИЛЬЕВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Чирва Ю.Є. 
Діагностика фінансової кризи підприємств роздрібної торгівлі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / Ю.Є. Чирва ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2006. — 19 с. — укp.

Розкрито економічну сутність фінансової кризи підриємств роздрібної торгівлі, досліджено теоретичні засади та розроблено методичний інструментарій її діагностики. Систематизовано та доповнено класифікацію причин виникнення фінансової кризи на підприємствах торгівлі, наведено характеристику методичного забезпечення її діагностики. На базі агрегатних моделей удосконалено методику діагностики фінансової кризи. Виділено критерії та сформовано систему відносних показників діагностики кризового фінансового стану. Розроблено методичний підхід щодо діагностики фінансової кризи підприємств роздрібної торгівлі, що грунтується на дослідженні грошових потоків. Запропоновано методику інтегральної діагностики фінансової кризи на основі роробки методики якісної діагностики та експертно-аналітичної моделі діагностики та прогнозування фінансової кризи підприємств роздрібної торгівлі. Визначено напрямки й обгрунтовано систему показників оцінки потенціалу виживання підприємств роздрібної торгівлі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-93-97 +
Шифр НБУВ: РА344649

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Чирвоний О.С. 
Комп'ютерний лексикон сучасної англійської мови: структурний, семантичний, функціональний аспекти: автореф. дис. ... канд. філол. наук: 10.02.04 / О.С. Чирвоний ; Одес. нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. — О., 2010. — 17 с. — укp.

Проаналізовано умови виникнення комп'ютерного лексикону (КЛ) сучасної англійської мови, визначено його основні диференційні особливості, структуру та місце в її системі. Доведено, що КЛ - самостійна гетерогенна система з власною будовою, диференційними ознаками та шляхами поповнення. Виділено "ядерні одиниці" КЛ - первинні та базові, переважно терміни та частково професіоналізми. Розкрито роль і механізм впливу соціальних чинників на взаємодію КЛ з загальнолітературною мовою та іншими професійними мовними підсистемами - військовою, економічною, медичною. Визначено основні напрями лексичної, семантичної і фраземної деривації в КЛ, досліджено формування нових "комп'ютерно маркованих" дериваційних елементів, провідні та другорядні способи словотвору. Описано мовну репрезентацію процесів антропоморфізму (уподібнення комп'ютера до людини) та кіберморфізму (уподібнення людини до комп'ютера), розкрито явище політичної коректності в англомовному КЛ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-34:З970 + З970.66 +
Шифр НБУВ: РА370313 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Чирва О.Г. 
Науково-методичні основи інвестування фермерських господарств в умовах ринкових перетворень економіки України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / О.Г. Чирва ; Н.-д. екон. ін-т М-ва економіки України. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Розглянуто науково-методичні засади та практичні питання організації інвестування фермерських господарств. Розкрито економічну сутність інвестицій, визначено їх роль у розвитку фермерських господарств. Показано особливості становлення та розвитку фермерських господарств та інвестування їх діяльності за умов ринкових перетворень економіки України. Наведено оцінку фінансового забезпечення вітчизняних фермерських господарств власними ресурсами. Досліджено форми та методи залучення коштів на цілі їх розвитку. На підставі вивчення зарубіжного досвіду та узагальнення вітчизняної практики інвестування фермерских господарств з метою активізації інвестиційної діяльності у даній сфері розроблено пропозиції щодо удосконалення методів її державного регулювання, запропоновано напрями удосконалення чинного законодавства. Обгрунтовано доцільність використання фінансового лізингу як одного з перспективних шляхів забезпечення фермерських господарств сільськогосподарською технікою та створення відповідної кредитної моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321.4-56 +
Шифр НБУВ: РА345655

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Анатольєва О.І. 
Правове регулювання боротьби з безпритульністю, бездоглядністю та правопорушеннями неповнолітніх в УСРР у 20-х роках ХХ століття: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.01 / О.І. Анатольєва ; Нац. акад. внутр. справ України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Досліджено процес становлення та правове регулювання діяльності системи державних органів і громадських організацій, уповноважених вести боротьбу з безпритульністю, бездоглядністю та правопорушеннями неповнолітніх. Охарактеризовано головні напрямки профілактики даних негативних явищ серед неповнолітніх за допомогою захисту їх прав у різних сферах життя. Акцентовано увагу на систематизації досвіду роботи з дітьми, які вже вели безпритульний спосіб життя, залишилися без нагляду дорослих, вчиняли правопорушення. Проаналізовано правові засади політики тодішнього уряду стосовно боротьби з правопорушеннями неповнолітніх виховними методами. Запропоновано рекомендації щодо удосконалення правового регулювання боротьби з безпритульністю, бездоглядністю та правопорушеннями неповнолітніх на сучасному етапі розвитку України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х2(4УКР)61-628.3 + Х883.9(4УКР)52-1 + Х628.329(2УК)32 +
Шифр НБУВ: РА323549

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Бойко М. В. 
Маркетингова політики як інструмент забезпечення економічної безпеки сільськогосподарських підприємств / М. В. Бойко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню наукового завдання, яке полягало вудосконаленні теоретико-методичних засад і наданні практичних рекомендаційщодо використання маркетингової політики як інструменту забезпеченняекономічної безпеки сільськогосподарських підприємств.Уперше запропоновано методичний підхід до оцінювання економічноїбезпеки сільськогосподарських підприємств, який включає розрахунокінтегрального показника, до якого включено показники оцінювання фінансової,кадрової, техніко-технологічної, ресурсної та маркетингової складовихекономічної безпеки, що дозволяє врахувати вплив зовнішніх та внутрішніхчинників на економічну безпеку сільськогосподарських підприємств.Удосконалено концептуальний підхід до використання маркетинговоїполітики як інструменту забезпечення економічної безпекисільськогосподарських підприємств, що ґрунтується на економічних аспектахзабезпечення економічної безпеки, під впливом внутрішніх та зовнішніхчинників, шляхом встановлення мети, завдань, функцій і принципів,виокремлення об'єктів та суб'єктів, а також розробки й використанняінструментарію оцінювання стану економічної безпеки сільськогосподарськихпідприємств. Доповнено інструментарій забезпечення економічної безпекисільськогосподарських підприємств до числа існуючих складових аудитуекономічної безпеки такою складовою, як аудит маркетингової безпеки, щоґрунтується на оцінюванні дієвості маркетингової політики зазначенихпідприємств. Удосконалено механізм управління економічною безпекоюсільськогосподарських підприємств на основі маркетингового підходу, який, навідміну від існуючих, ґрунтується на результатах оцінювання внутрішнього тазовнішнього середовищ, що дозволило узагальнити стратегічні і тактичні цілісільськогосподарських підприємств при розробці маркетингової політики.Доопрацьовано понятійно-категоріальний апарат у частині уточненнясутності термінів «маркетингова політика сільськогосподарськогопідприємства», «економічна безпека сільськогосподарського підприємства»,«маркетингова безпека», «маркетингові інструменти забезпечення економічноїбезпеки сільськогосподарських підприємств», «аудит маркетингової безпеки»та «методичний підхід до економічної безпеки сільськогосподарськихпідприємств».^UThe dissertation is devoted to the solution for the scientific problem, whichconsisted in the improvement of theoretical and methodological principles and theprovision of practical recommendations for the use of marketing policy as a tool forensuring the economic security of agricultural enterprises.For the first time, a methodological approach to assessing the economic securityof agricultural enterprises was proposed, which includes the calculation of anintegrated indicator, which includes indicators for assessing financial, personnel,technical, technological, resource and marketing components of economic security.The conceptual approach to the use of marketing policy as a tool to ensure theeconomic security of agricultural enterprises, based on economic aspects of economicsecurity, under the influence of internal and external factors, by establishing goals,objectives, functions and principles, separation of objects and entities, as well as thedevelopment and use of tools for assessing the economic security of agriculturalenterprises. The tools for ensuring the economic security of agricultural enterpriseshave been supplemented to the number of existing components of the economicsecurity audit with such a component as a marketing security audit, which is based onassessing the effectiveness of the marketing policy of these enterprises.The mechanism of economic security management of agricultural enterprisesbased on the marketing approach has been improved, which, unlike the existing ones,is based on the results of assessment of internal and external environments, whichallowed to generalize strategic and tactical goals of agricultural enterprises inmarketing policy development.The conceptual and categorical apparatus has been improved in terms ofclarifying the essence of the terms "agricultural enterprise marketing policy","economic security of agricultural enterprise", "marketing security", "marketing toolsto ensure economic security of agricultural enterprises", "audit of marketing security"and "methodological approach of agricultural enterprises safety".


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Малярчук Н. М. 
Формування стратегії розвитку суб'єктів туристичного підприємництва територіальних громад / Н. М. Малярчук. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена обґрунтуванню концептуальних засад, удосконаленню теоретико-методичних підходів та практичних рекомендацій із формування стратегії розвитку суб'єктів туристичного підприємництва територіальних громад.У роботі у результаті огляду чинних доробків науковців визначено тлумачення понять «туристичне підприємництво», «туризм», «стратегія», «територіальні громади» на основі встановлення їх співвідношення, взаємозв'язків і відмінностей між ними та запропонованим авторським визначенням.Визначено стратегію розвитку суб'єктів туристичного підприємництва територіальних громад, як комплексну програму заходів, що спрямована на здійснення місії територіальної громади і досягнення її множинних цілей.Проаналізовано розвиток суб'єктів туристичного підприємництва територіальних громад та визначено місце туристичного підприємництва у їх місцевому економічному розвитку на прикладі Черкаської області, досліджено тенденції розвитку основних видів туристичного підприємництва та їх ресурсне й інфраструктурне забезпечення, проаналізовано стратегії розвитку суб'єктів туристичного підприємництва територіальних громад.Обґрунтовано концептуальні засади процесу розробки реалізації стратегії розвитку туристичного підприємництва територіальних громад, яка складається з трьох фаз: організаційно-підготовча; аналітично-інформаційна; розробка та формування стратегічних цілей.Визначені стратегічні орієнтири розвитку суб'єктів туристичного підприємництва територіальних громад, а саме удосконалено систему підприємницького середовища, сформовано систему інформаційного забезпечення та налагодження різнорівневих комунікацій туристичного підприємництва територіальних громад, визначені маркетингові інструменти забезпечення конкурентоспроможності суб'єктів туристичного підприємництва територіальних громад.^UThe dissertation is devoted to substantiation of conceptual bases, perfection of theoretical and methodical approaches and practical recommendations on formation of strategy of development of subjects of tourist business of territorial communities.The review of current works of scientists defines the interpretation of the concepts of «tourism entrepreneurship», «tourism», «strategy», «territorial communities» based on the establishment of their relationship, relationships and differences between them and the proposed author's definition.The strategy of development of subjects of tourist business of territorial communities is defined as the complex program of actions directed on realization of mission of territorial community and achievement of its multiple purposes. entrepreneurship of territorial communities and determined the place of tourism entrepreneurship in their local economic development on the example of Cherkasy region, studied trends in the main types oftourism entrepreneurship and their resource and infrastructure, analyzed development strategies of tourism entrepreneurs of territorial communities.The system of business environment for the development of tourism entities has been improved and identified its main factors: development of tourism development strategy on a participatory basis; implementation of measures to deregulate business activities, including tourism, to eliminate administrative barriers, simplify administrative permitting procedures and create favorable conditions for the development of tourism; assist inattracting investment in the tourism business; to involve young people and other segments of the population in tourist activities; to implement modern programs of retraining and advanced training; expand and improve the existing business development infrastructure.Substantiated system of communications - between the community and the subjects of tourist activity, which consists of the introduction of a system of electronic services for the tourist business; creation of a separate section "For business entities" on the official website of the community for current and future entrepreneurs, which will contain the necessary information about starting and running a business, operational information on changes in relevant regulations, etc.; publication of information on grant and credit opportunities in the relevant section; analysis of business needs in certain elements of infrastructure (survey); monitoring the emergence of new grant and credit opportunities and regular information to entrepreneurs; conducting trainings and social educational activities among children and adolescents, etc.It is determined that one of the marketing tools for the development of tourism businesses in local communities and ensuring their competitiveness is a tourist card. In the dissertation the tourist map «Zhashkiv» is developed, which will increase the attractiveness of the tourist destination, increase the tourist flow of individual tourists, and hence income from tourism in the hospitality industry. catering and retail.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Осадчук Н. В. 
Управління сталим розвитком регіону в умовах децентралізації (на матеріалах центральних областей України) / Н. В. Осадчук. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню наукового завдання, яке полягало в удосконаленні теоретико-методичних засад і наданні практичних рекомендацій щодо управління сталим розвитком регіону в умовах децентралізації (на матеріалах центральних областей України).Удосконалено запропоновано Концепцію управління сталим розвитком регіону в умовах децентралізації, що ґрунтується на оцінці та збалансуванні конкурентних переваг – соціально-економічно-екологічних показників розвитку регіону та формується під впливом внутрішніх та зовнішніх чинників, шляхом встановлення цілей, принципів, функцій, методів та інструментів, виокремлення об'єктів, суб'єктів управління та факторів впливу, а також розробки й використання алгоритму прийняття управлінських рішень, щодо забезпечення сталого розвитку регіону відповідно до трьох сценаріїв прогнозу (песимістичного, реалістичного, оптимістичного).Удосконалено механізм управління сталим розвитком регіону в умовах децентралізації та інструментарій оцінки потенціалу сталого розвитку регіону на основі комплексу показників, який ґрунтується на результатах оцінювання внутрішніх та зовнішніх соціально-економічно-екологічних можливостях регіону. Доповнено перелік факторів, що впливають на реалізацію цілей сталого розвитку регіону. Удосконалено підхід до прогнозування та підвищення рівня розвитку регіону що, передбачає побудову індикативної моделі використовуючи інструменти збалансованості цілей, результатів, інтересів суб'єктів управління регіональним розвитком.Доопрацьовано понятійно-категорійний апарат «сталий розвиток регіону» та сутність поняття «регіон» відмінною особливістю авторського підходу є вивчення даного феномена як багатовимірної системи із властивими їй зовнішніми та внутрішніми характеристиками. Сформовано і обґрунтовано алгоритм реалізації механізму управління сталим розвитком регіону в умовах децентралізації та концептуальні засади сталого розвитку регіону в основу яких покладено цільові орієнтири просторової організації суспільних відносин.^UThe dissertation is devoted to the solution of the scientific task, which consisted in the improvement of theoretical and methodological bases and the provision of practical recommendations for the management of sustainable development of the region in the conditions of decentralization (on the materials of the central regions of Ukraine).The Concept of Management of Sustainable Development of the Region in the Conditions of Decentralization was proposed for the first time. objects, subjects of management and factors of influence, and also development and use of algorithm of acceptance of administrative decisions, concerning maintenance of sustainable development of region according to three scenarios of the forecast (pessimistic, realistic, optimistic).The mechanism of sustainable development management of the region in the conditions of decentralization and tools for assessing the potential of sustainable development of the region based on a set of indicators based on the results of assessing internal and external socio-economic and environmental opportunities of the region have been improved. The list of factors influencing the realization of the goals of sustainable development of the region has been supplemented. The approach to forecasting and increasing the level of development of the region has been improved, which provides for the construction of an indicative model using the tools of balancing the goals, results, interests of the subjects of regional development management. The conceptual and categorical apparatus "sustainable development of the region" and the essence of the concept "region" are a distinctive feature of the author's approach is the study of this phenomenon as a multidimensional system with its inherent external and internal characteristics. conceptual principles of sustainable development of the region which are based on the target guidelines of the spatial organization of public relations.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського