Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (123)Книжкові видання та компакт-диски (35)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=ЧЕПК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Чепка О.В. 
Наступність ігрових форм навчальної діяльності в умовах навчально-виховного комплексу "школа - дошкільний заклад": Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / О.В. Чепка ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему наступності ігрових форм навчальної діяльності за умов навчально-виховного комплексу "школа - дошкільний заклад". Описано структуру наступності навчальної діяльності, зокрема, готовність старших дошкільників до навчальної діяльності та адаптацію першокласників до шкільних умов навчання. Визначено умови реалізації наступності ігрових форм навчальної діяльності старших дошкільників та молодших школярів з урахуванням специфіки діяльності освітнього комплексу. Обгрунтовано модель забезпечення наступності ігрових форм навчальної діяльності на основі взаємопереходу провідних видів діяльності дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Доведено, що реалізація наступності ігрових форм навчальної діяльності старших дошкільників та молодших школярів досягається на основі гармонійності взаємопереходу провідних видів діяльності дошкільників і школярів, узгодження форм, методів і засобів організації освітнього процесу дошкільних навчальних закладів та школи, єдиної цільової спрямованості співпраці вихователів, учителів та батьків дітей, а також високого рівня компетентності педагогів. Розроблено систему ігрових форм навчальної діяльності дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 + Ч421.221 +
Шифр НБУВ: РА343034

Рубрики:

      
2.

Чепка Ю.Л. 
Прогнозування фетоплацентарної недостатності та обгрунтування лікувально- профілактичних заходів при ній: Автореф. дис. канд. мед. наук: 14.01.01 / Ю.Л. Чепка ; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця. — К., 2003. — 17 с.: табл. — укp.

На основі комплексного статистичного аналізу багатьох факторів ризику розвитку фетоплацентарної недостатності (ФПН) у вагітних розроблено метод індивідуального прогнозування розвитку ФПН у різні терміни вагітності. Визначено найінформативніші методи діагностики ФПН у групах з різним ступенем ризику розвитку піддослідної патології та розроблено діагностичний алгоритм.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.212.1-52 +
Шифр НБУВ: РА328181

Рубрики:

      
3.

Чепка О. В. 
Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів в умовах навчального комплексу "педагогічний коледж - педагогічний університет": автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Чепка ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито поняття "професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів" і "навчальний комплекс", "педагогічний коледж - педагогічний університет". Обгрунтовано завдання, функції, принципи діяльності педагогічних навчальних комплексів. Проаналізовано стан, особливості, проблеми та можливості вдосконалення процесу професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів за умов навчального комплексу "педагогічний коледж - педагогічний університет". Наведено організаційно-функціональну модель професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів за умов навчального комплексу "педагогічний коледж - педагогічний університет". Визначено її складники, зміст і соціально-педагогічне значення. Виявлено та структуровано компонентно-критеріальні складники професійної підготовки: когнітивний, технологічний і творчий, які виявляються на рівнях: низькому (репродуктивно-творчому), середньому (творчо-репродуктивному), високому (творчому). Розкрито наступність змісту професійної підготовки, що зумовлюється різними кваліфікаційними рівнями. Обгрунтовано принципи відбору змісту, форм, методів і засобів, які забезпечують професійну підготовку майбутніх учителів на різних рівнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.518.3 + Ч489.518.3
Шифр НБУВ: РА376150 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Чепка В.В. 
Фінансування сільськогосподарських підприємств: стан та удосконалення: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.08 / В.В. Чепка ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено процес фінансування сільськогосподарських підприємств за умов розвитку ринкових відносин, обгрунтовано напрямки його удосконалення відповідно до вимог СОТ. Проаналізовано особливості становлення та фінансування нових організаційно-правових форм господарювання у сільському господарстві. Узагальнено чинники, що перешкоджають активізації кредитних відносин між сільськогосподарськими підприємствами та банками. Визначено основні переваги та недоліки державної підтримки кредитного забезпечення підприємств у сільському господарстві. Визначено вплив окремих джерел фінансування на прибутковість сільськогосподарських підприємств й обгрунтовано основні напрями стабілізації їх діяльності. Наведено рекомендації щодо розробки та впровадження високоефективних програм державної підтримки сільськогосподарських підприємств, що не обмежуються у фінансуванні згідно з вимогами СОТ, зокрема, обгрунтовано необхідність впровадження іпотечного кредитування, створення реального механізму страхування ризиків у сільськогосподарському виробництві, розвитку спеціалізованих фінансово-кредитних установ у сільському господарстві, залучення підприємств різних організаційно-правових форм у процеси кооперації й інтеграції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.532.321 +
Шифр НБУВ: РА354210

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського