Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (10)Реферативна база даних (88)Книжкові видання та компакт-диски (140)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=ЧЕНЦ$<.>+<.>A=ВИКТОР$<.>+<.>A=ВАСИЛЬЕВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Ченцов О.І. 
Моделі та методи дослідження абстрактних обчислювальних структур в категорній аксіоматиці: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.05.01 / О.І. Ченцов ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 15 с. — укp.

Описано теоретико-категорні моделі абстрактних обчилювальних структур. Розглянуто співвідношення між абстрактними обчислювальними структурами й умови їх еквівалентності, досліджено загальну структуру підоб'єкта. Одержано співвідношення між алгебрами підоб'єктів, пов'язаних мономорфізмом об'єктів. Доведено категорне узагальнення теореми Кантора - Бернштейна для категорій, в алгебрах підоб'єктів яких існують <$Eomega>-об'єднання та когерентні доповнення. Одержано ряд тверджень для доведення різних властивостей морфізмів за допомогою принципу індукції. Розширено метод побудови морфізмів у термінах імперативної мови програмування. Для категорної реалізації конструкції while введено поняття інтеративних морфізмів з інваріантами. За допомогою розвинених методів побудовано ізоморфізми об'єкта натуральних чисел і різних структур, похідних від об'єкта натуральних чисел, зокрема для скінченних сум, скінченних декартових добутків, розрахункових сум і нескінченних підоб'єктів об'єкта натуральних чисел. Одержано достатні умови для існування даних ізоморфізмів у конкретній категорії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.2-01 +
Шифр НБУВ: РА349587

Рубрики:

      
2.

Ченцов В.В. 
Політичні репресії в Радянській Україні в 20-ті роки: Автореф. дис... д-ра іст. наук: 07.00.01 / В.В. Ченцов ; Дніпропетр. держ. ун-т. — Д., 2000. — 34 с. — укp.

Вперше у вітчизняній історіографії проведено комплексне дослідження механізму формування і здійснення репресивної політики в Радянській Україні в 1920-ті роки. Вперше введено до наукового обігу та проаналізовано комплекс нових документів і матеріалів, зокрема, з архівів спеціальних служб (Служби безпеки України, Міністерства безпеки Російської Федерації). Розкрито інформаційні можливості зазначеного корпусу для дослідження теми політичних репресій. Запропоновано механізм упровадження політичних репресій протягом 20-х років, виділено головні етапи й особливості репресивної політики в Україні, з'ясовано специфіку репресій стосовно окремих соціальних верств населення: творчої та технічної інтелігенції, робітничого класу, селянства, молоді. Розкрито деякі аспекти здійснення політичних репресій з боку радянської держави щодо представників різних релігійних конфесій, вірувань та духовних учень. Доведено, що у 20-ті роки в країні існувала в різних проявах опозиція існуючому режиму. Простежено етапи розправи правлячої партії з членами опозиційних партій соціалістичної орієнтації та опозиційно настроєними комуністами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(УКР)61-49
Шифр НБУВ: РА310718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Ченцова О. Б. 
Маркетингове управління конкурентоспроможністю бізнес-процесів підприємства / О. Б. Ченцова. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт – комплекс бізнес-процесів господарської діяльності підприємства; мета – обґрунтування теоретичних положень та розробка методичних підходів до маркетингового управління конкурентоспроможністю бізнес-процесів підприємства; методи – загальнонаукові та специфічні; результати – розвиток та удосконалення теоретико-методичного забезпечення маркетингового управління конкурентоспроможністю бізнес-процесів підприємства; новизна – теоретичні положення щодо структуризації організаційно-економічного механізму управління конкурентоспроможністю бізнес-процесів підприємства, методичний підхід до узгодження параметрів бізнес-процесів з конкурентною стратегією підприємства, методичне забезпечення комплексного оцінювання конкурентоспроможності бізнес-процесів підприємства, методичний підхід щодо вибору форм економічного регулювання взаємодії бізнес-процесів підприємства, науково-практичний підхід до організації інтеграційно-коопераційного співробітництва при забезпеченні конкурентоспроможності бізнес-процесів підприємства; сфера (галузь) використання - підприємства харчової галузі, вищі навчальні заклади.^UObject - a set of business processes of economic activity of the enterprise; purpose - substantiation of theoretical provisions and development of methodical approaches to marketing management of competitiveness of business processes of the enterprise; methods - general scientific and specific; results - development and improvement of theoretical and methodological support of marketing management and competitiveness of business processes of the enterprise; novelty - theoretical provisions for structuring the organizational and economic mechanism for managing the competitiveness of business processes, methodical approach to harmonizing the parameters of business processes with the competitive strategy of the enterprise, methodological support for comprehensive assessment of the competitiveness of business processes, methodical approach to choosing forms of economic regulation. enterprise processes, scientific and practical approach to the organization of integration and cooperation while ensuring the competitiveness of business processes of the enterprise; sphere (branch) of use - food industry enterprises, higher educational institutions.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Ченцов А. В. 
Організація системно-рефлексивного маркетингу підприємства / А. В. Ченцов. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт – процес маркетингової діяльності підприємства; мета – розвиток теоретичних положень, розробка методичних підходів та практичних рекомендацій щодо організації системно-рефлексивного маркетингу підприємства; методи – загальнонаукові та специфічні; результати – теоретичне узагальнення та нове вирішення важливого науково-практичного завдання організації системно-рефлексивного маркетингу підприємства; новизна – удосконалено теоретичний базис організації маркетингової діяльності підприємства; розроблено методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства; сформовано механізм системно-рефлексивного маркетингового управління підприємством; обґрунтовано науково-методичний підхід до переорієнтування маркетингової стратегії на системно-рефлексивну парадигму; розвинуто інструментарій системно-рефлексивного маркетингу; результати впроваджені у виробництво та навчальний процес^UThe object of the study is enterprises' marketing activities; the purpose is the development of theoretical provisions, implementation of methodical approaches and practical recommendations on the enterprise's system-reflective marketing organization; the used methods of study are the general scientific and specific; the results of the research are the theoretical generalization and a new solution of an important scientific and practical problem of the enterprise's system-reflective marketing organization; the novelty of the study: the theoretical basis of the enterprise's marketing activity organization has been improved; a methodical approach to evaluating the enterprise's marketing activities effectiveness has been developed; the mechanism of enterprise's system-reflexive marketing management has been formed; scientific and methodological approach to marketing strategy reorientation on the system-reflexive paradigm has been justified; system-reflexive marketing tools has been developed; the results are implemented in the manufacturing and educational process


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського