Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (35)Книжкові видання та компакт-диски (70)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=ХОМУЛЕНК$<.>+<.>A=ІГОР$<.>+<.>A=ОЛЕКСАНДРОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Хомуленко І.О. 
Реабілітація пацієнток після лапароскопічного лікування ендометріозу яєчників: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.01 / І.О. Хомуленко ; Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2003. — 19 с. — укp.

Вивчено клініко-ехографічні, ендокри- та імунологічні особливості у жінок із ендометріомами до та після лапароскопічного лікування. Розглянуто морфологічні особливості віддалених ділянок у ході ендооскопічного лікування ендометріом залежно від клінічного перебігу основного захворювання. Встановлено взаємозв'язок між клінічними, ехографічними, морфологічними, ендокри- та імунологічними змінами у віддаленому періоді після лапароскопічного лікування ендометріом. Розроблено та впроваджено практичні рекомендації стосовно зниження частоти рецидивів ендометріоїдної поразки яєчників на підставі використання диференційованого підходу щодо проведення лікувально-профілактичних і реабілітаційних заходів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р715.765.2-5 +
Шифр НБУВ: РА323858

Рубрики:

      
2.

Хомуленко Т.Б. 
Розвиток вищих форм пам'яті: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Т.Б. Хомуленко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 1999. — 32 с. — укp.

Подано концепцію розвитку вищих форм пам'яті у процесі формування текстової діяльності у школярів різних вікових груп. Концепцію розроблено на засадах системного підходу. Розкрито динаміку розвитку вищих форм пам'яті за умов стихійного і цілеспрямованого формування. Визначено комплекс параметрів розвитку вищих форм пам'яті та методів його дослідження. Обгрунтовано доцільність керування процесом розвитку вищих форм пам'яті під час роботи з текстом. Розглянуто шляхи та методи розвитку вищих форм пам'яті у процесі формування текстової діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-512 + Ч421.22
Шифр НБУВ: РА307648 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Лєсніченко Н. П. 
Гендерні особливості тілесного локусу контролю в юнацькому віці / Н. П. Лєсніченко. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт – тілесний локус контролю як психічний феномен тілесного Я особистості в юнацькому віці; мета – визначити гендерні особливості тілесного локусу контролю у структурі тілесного Я у юнацькому віці; новизна – вперше концептуалізовано та операціоналізовано поняття тілесного локусу контролю; вперше виявлені типологічні особливості тілесного локусу контролю, що відбивають різне співвідношення параметрів інтернальності у сфері здоров'я та хвороби, краси та зовнішності, харчової поведінки, сексу і фізичної активності та спорту; вперше виявлені особливості розвитку тілесного локусу контролю у жінок та чоловіків в залежності від міри їх фізичної активності та включеності у спортивну діяльність, тютюнової поведінки, ставлення до здоров'я та специфіки майбутньої професійної діяльності; розширені уявлення про тілесність чоловіків та жінок через встановлення зв'язку тілесного локусу контролю із гендерною ідентичністю та статеворольовим симптомокомплексом особистості; розширені уявлення про психоемоційні стани особистості в умовах пандемії COVID 19 в залежності від особливостей тілесного локусу контролю; дістали подальшого розвитку засоби психодіагностики сфери тілесності особистості та засоби розвитку тілесного Я осіб юнацького віку; результати – розроблено й апробовано комплекс методик психодіагностики тілесного Я та система засобів психологічного супроводу розвитку тілесної інтернальності. Результати можуть бути використані в школах і закладах вищої освіти під час створення умов для активізації механізмів та підвищення рівня сформованості компонентів інтернальності в осіб з екстернальним локусом контролю, а також розвиток їх готовності до адекватного сприйняття своєї зовнішності, позитивного ставлення до свого здоров'я, фізичної активності. Результати дисертаційного дослідження впроваджені у навчальний процес закладів вищої освіти України; галузь – психологія.^UObject – the bodily locus of control as a mental phenomenon of the bodily Self of the individual in adolescence; goal – to determine the gender characteristics of the bodily locus of control in the structure of the bodily Self in adolescence; novelty –the concept of bodily locus of control has been conceptualized and operationalized for the first time; typological features of the bodily locus of control, reflecting the different ratio of internality parameters in the field of health and disease, beauty and appearance, eating behavior, sex and physical activity and sports, has been discovered for the first time; the peculiarities of the development of the bodily locus of control in women and men depending on the degree of their physical activity and involvement in sports, tobacco behavior, attitude to health and the specifics of future professional activity, has been discovered for the first time; ideas about the corporeality of men and women through the connection of the bodily locus of control with gender identity and gender-role symptom complex of the individual have been expanded; ideas about the psycho-emotional states of the individual in a pandemic COVID 19 depending on the characteristics of the bodily locus of control have been expanded; means of psychodiagnostics in the field of physicality of the individual and means of development of the bodily Self of adolescents have been received further development; results – a set of methods of psychodiagnostics of the bodily Self and a system of means of psychological support for the development of bodily internality have been developed and tested. The results can be used in schools and institutions of higher education in creating conditions for activating mechanisms and increasing the level of formation of internal components in people with external locus of control, as well as developing their willingness to adequately perceive their appearance, positive attitude to their health, physical activity. The results of the dissertation research have been introduced into the educational process of higher education institutions of Ukraine; area – psychology.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Сохань І. В. 
Психологічні особливості саморегуляції монетарної поведінки студентів: автореферат дис. ... д.філософ : 053 / І. В. Сохань. — Б.м., 2023 — укp.

У роботі представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми монетарної поведінки студентів, визначено та описано її компоненти, психологічну типологію та регулятивні чинники становлення. Визначено наукову новизну та теоретичну значущість наукової праці, які полягають у тому, що: Уперше: - показано специфіку психологічного благополуччя та особистісної зрілості студентів в залежності від типу монетарної поведінки особистості; - визначено регулятивні предиктори монетарної поведінки студентів; - виявлено компоненти монетарної поведінки студентів, серед яких «переоцінення значення та занепокоєність грошима», «інструментальна монетарна мотивація», «монетарна мотивація самоствердження», «монетарне відчуження» та «монетарна мотивація збагачення»; розширено уявлення про: - саморегуляцію монетарної поведінки особистості як психологічне новоутворення студентського віку; - типологічні особливості монетарної поведінки студентів; дістали подальшого розвитку: - засоби психологічного супроводу оптимізації монетарної поведінки студентів. Практичне значення дисертаційного дослідження полягає в тому, що у створенні розвивальної програми із оптимізації монетарної поведінки студентів, ефективність якої доведено і яку можна застосовувати у діяльності її психологічної служби вищої школи. Основні положення роботи й отримані у дисертаційному дослідженні результати можуть бути використані у ході професійної підготовки та підвищення професійного рівня практичних психологів при викладанні навчальних курсів «Загальна психологія», «Вікова психологія», «Основи психологічного консультування», «Психодіагностика».^UThe work presents an analysis of scientific and theoretical concepts and approaches to the study of the problem of monetary behavior of students, defined and described its components, psychological typology and regulatory factors of formation. The scientific novelty and theoretical significance of scientific work, which are that: At the first time: - have been shown the specifics of psychological well -being and personal maturity of students, depending on the type of monetary behavior of personality; - the regulatory predictors of monetary behavior of students are determined; - the components of monetary behavior of students have been identified, including "reassessment of value and anxiety of money", "instrumental monetary motivation", "monetary motivation of self -affirmation", "monetary alienation" and "monetary motivation of enrichment"; expanded idea of: - self -regulation of monetary behavior of personality as a psychological novelty of student age; - typological features of students' monetary behavior; have received further development: - means of psychological support of optimization of monetary behavior of students. The practical significance of the dissertation research lies in the creation of a development program to optimize the monetary behavior of students, the effectiveness of which has been proven and which can be applied in the activities of the psychological service of the higher school. The main provisions of the work and the results obtained in the dissertation research can be used in the course of professional training and raising the professional level of practical psychologists when teaching the courses "General Psychology", "Age Psychology", "Basics of Psychological Counseling", "Psychodiagnostics".


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського