Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (104)Книжкові видання та компакт-диски (81)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=ФАЛЬКОВ$<.>+<.>A=НАТАЛ$<.>+<.>A=ІВАНІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія: Науки про Землю   
1.

Фалькович О. Л. 
Геохімічні критерії пошуків золота в центральній частині Українського щита (на прикладі Клинцівського родовища): автореф. дис. ... канд. геол. наук : 04.00.02 / О. Л. Фалькович ; НАН України ; Ін-т геохімії, мінералогії та рудоутворення ім. М.П.Семененка. — К., 2010. — 17 с. — укp.

Вперше виявлено асоціації хімічних елементів, що контролюють золоторудну зону Клинцівського родовища, серед яких найбільш інформативною є група елементів: золото - арсен - вісмут. Встановлено закономірності розподілу елементів-індикаторів у первинних ореолах рудних зон і визначено основні ряди їх зональності у надрудному, рудному та підрудному горизонтах. Вперше запропоновано визначати продуктивність зруденіння за коефіцієнтом питомої рудоносності. Виявлена залежність між продуктивністю зруденіння та геохімічними показниками дозволила визначити ділянки найбільшої питомої рудоносності за мультиплікативним коефіцієнтом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д451.41-5
Шифр НБУВ: РА374471 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Наталіна Н.О. 
Стратегії політичної конвертації суспільних капіталів у пострадянських державах: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Н.О. Наталіна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Висвітлено проблему трансформації політичного поля пострадянських країн через групові й індивідуальні стратегії нагромадження та конвертації капіталів політичних акторів. З'ясовано особливості застосування концепції конвертації суспільних капіталів як методології дослідження політичних еліт у трансформаційних соціумах. Визначено специфіку економічного, соціального, політичного, символічного, культурного та гендерного капіталів у контексті системної трансформації за трьома рівнями аналізу: індивідуальним, груповим і соціоетальним. Виявлено вплив конвертаційних стратегій опозиційної еліти як групових політичних акторів на динаміку політичного поля України, Грузії, Молдови та Литви на початку XXI ст. Показано, що основною конвертаційною стратегією індивідуальних політичних акторів у політичному полі сучасної України є взаємоконвертація політичного й економічного капіталів. Як case study індвідуальних конвертаційних стратегій проаналізовано модель життєвого циклу політика Ю. Тимошенко та доведено, що домінувальною формою для неї є символічний капітал.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф024 +
Шифр НБУВ: РА363664

Рубрики:

      
3.

Фалькова Н.І. 
Фізична підготовка студенток економічних спеціальностей з урахуванням їх морфофункціональних особливостей: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Н.І. Фалькова ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2002. — 19 с.: рис. — укp.

Вперше у практиці фізичного виховання досліджено антропометричні показники за п'ятьма типами міцності статури (за Піньє) щодо фізичної підготовки студенток і визначено найбільш інформативні параметри для оцінки індивідуального фізичного розвитку. Вивчено злежність і взаємозв'язок між типом статури та рівнем розвитку рухових якостей, психофізіологічними функціями, темпераментом. Розроблено новий комплексний тест "шведська стінка" для дифренційованої оцінки виміру рівня розвитку фізичних якостей з урахуванням антропометричних даних досліджуваних у розробленому критерії оцінки рухового потенціалу студенток. Апробовано зміст і методику вдосконалення фізичних якостей та сенсомоторних функцій студенток з урахуванням морфофункціональних особливостей. Істотно розширено вплив спеціальних сенсомоторних вправ на розвиток психомоторних здібностей студенток. Встановлено критерії оцінки кількісних та якісних показників морфофункціонального розвитку студенток у процесі фізичного виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18 + Ч511.7
Шифр НБУВ: РА321632

Рубрики:

      
4.

Вербановський В. В. 
Протидія корупційним ризикам в системі публічної служби: автореферат дис. ... д.філософ : 281 / В. В. Вербановський. — Б.м., 2024 — укp.

У вступі до дисертації обґрунтовано актуальність дослідження, сформульовано мету та завдання, визначено об’єкт, предмет роботи. Розкрито наукове та практичне значення дисертаційного дослідження.Перший розділ присвячений теоретико-методологічним засадам дослідження протидії корупційним ризикам в системі публічної служби. Удосконалено концептуальні положення щодо розуміння методології наукових досліджень у сфері публічного управління, зокрема, визначено поняття «методологія дослідження протидії корупційним ризикам в системі публічної служби» як систему загальнотеоретичних принципів, методологічних підходів та наукових методів, які застосовуються задля отримання нових та обміркування вже існуючих знань під час наукового дослідження протидії корупційним ризикам в системі публічної служби.Аргументовано, що теоретичний інтерес щодо протидії корупційним ризикам в системі публічної служби з’явився лише на початку ХХІ століття та обумовлювався активізацією досліджень в межах міжнародного наукового дискурсу відносно вказаної проблематики. Здійснено періодизацію наукових досліджень протидії корупційним ризикам у системі публічної служби на два взаємопов’язані та взаємозалежні періоди. Аргументовано, що перший період (1995 – 2014 рр.) обумовлений існуванням в незалежній українській державі жвавої дискусії щодо необхідності антикорупційного законодавства в середині 90-х років ХХ століття. Для нього притаманні загальнотеоретичні напрацювання щодо розуміння сутності корупційних ризиків, зокрема, й в системі публічної служби. Окремі елементи окресленої проблематики розкриваються науковцями під час встановлення детермінантів корупції у дисертаційних дослідженнях та в незначній кількості наукових статей. Однак комплексне дослідження відсутнє з огляду на відсутність у тогочасному антикорупційному законодавстві положень про корупційні ризики.Встановлено, що реформування антикорупційного законодавства серед новел закріпило категорію «корупційний ризик», що обумовило початок другого періоду становлення розуміння протидії корупційним ризикам в системі публічної служби (з 2014 р.). Для даного періоду притаманний поступовий перехід від загальнотеоретичних напрацювань щодо розуміння сутності корупційних ризиків, до конкретних дисертаційних досліджень та наукових статей, предметом яких є саме розкриття сутності корупційних ризиків у діяльності окремих суб’єктів публічної служби, а також механізм протидії останнім. Окрім того, нормативна визначеність корупційних ризиків обумовила появу перших комплексних досліджень, що дотично стосуються тематики даного дисертаційного дослідження. Дістали подальшого розвитку структурні елементи категоріального апарату дослідження протидії корупційним ризикам в системі публічної служби, шляхом надання авторських визначень понять «корупційні ризики в системі публічної служби», «фактор корупційного ризику в системі публічної служби», «управління корупційними ризиками в системі публічної служби», «протидія корупційними ризикам в системі публічної служби». Зокрема, під корупційними ризиками слід розуміти сукупність об’єктивно існуючих зовнішніх та внутрішніх факторів, які не підлягають повноцінному контролю та обумовлюють використання особою, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або відповідної обіцянки для себе чи інших осіб. Під поняттям «фактор корупційного ризику в системі публічної служби», вважаємо за доцільне, розуміти умови та інші чинники, які обумовлюють та сприяють розвитку корупційної поведінки у діяльності уповноважених суб’єктів публічної служби. Термін «управління корупційними ризиками в системі публічної служби» на нашу думку, варто застосовувати в значенні діяльності уповноважених суб’єктів, що спрямована на встановлення та оцінку корупційних ризиків, а також своєчасного вжиття необхідних заходів для мінімізації негативного впливу останніх у процесі здійснення публічної служби. Натомість під поняттям «протидія корупційними ризикам в системі публічної служби» слід розуміти широкий спектр дій, спрямованих на мінімізацію обсягів та усунення в системі публічної служби об’єктивно існуючих зовнішніх та внутрішніх факторів, які не підлягають повноцінному контролю та обумовлюють використання особою, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або відповідної обіцянки для себе чи інших осіб.Другий розділ присвячений наданню змістовної характеристики механізмів протидії корупційним ризикам в системі публічної служби в Україні та світі. З’ясовано, що стандарти діяльності органів публічної адміністрації у сфері протидії корупційним ризикам відображені в міжнародних документах. Всю сукупність останніх класифіковано на дві групи: загальна та спеціальна. Перша група (загальна) включає міжнародні акти, які спрямовані на формування загальних механізмів доброчесності публічної служ^UThe first chapter is devoted to the theoretical and methodological foundations of the study of combating corruption risks in the public service system.The conceptual provisions regarding the understanding of the methodology of scientific research in the field of public administration have been improved, in particular, the concept of "methodology of research against corruption risks in the public service system" has been defined as a system of general theoretical principles, methodological approaches and scientific methods that are used to obtain new and consider existing knowledge under the time of the scientific study of combating corruption risks in the public service system.It is argued that the theoretical interest in combating corruption risks in the public service system appeared only at the beginning of the 21st century and was conditioned by the intensification of research within the international scientific discourse regarding the specified issue. The periodization of scientific research on combating corruption risks in the public service system was carried out into two interrelated and interdependent periods.It is argued that the first period (1995 - 2014) is due to the existence of a lively debate in the independent Ukrainian state regarding the need for anti-corruption legislation in the mid-90s of the 20th century. It is characterized by general theoretical studies on understanding the essence of corruption risks, in particular, in the public service system. Individual elements of the outlined problems are revealed by scientists when establishing the determinants of corruption in dissertation studies and in a small number of scientific articles. However, there is no comprehensive study due to the lack of provisions on corruption risks in the anti-corruption legislation of that time.It was established that the reform of anti-corruption legislation among the novelties fixed the category "corruption risk", which led to the beginning of the second period of formation of the understanding of countering corruption risks in the public service system (since 2014). This period is characterized by a gradual transition from general theoretical studies on understanding the essence of corruption risks to specific dissertation studies and scientific articles, the subject of which is the disclosure of the essence of corruption risks in the activities of individual subjects of the public service, as well as the mechanism of countering the latter. In addition, the normative definition of corruption risks led to the appearance of the first comprehensive studies that are tangentially related to the subject of this dissertation research.The structural elements of the categorical apparatus for the study of combating corruption risks in the public service system received further development, by providing author's definitions of the concepts "corruption risks in the public service system", "corruption risk factor in the public service system", "corruption risk management in the public service system", "combating corruption risks in the public service system". In particular, corruption risks should be understood as a set of objectively existing external and internal factors that are not subject to full control and condition the use by a person of official powers or related opportunities for the purpose of obtaining an improper benefit or a corresponding promise for himself or others persons Under the concept of "corruption risk factor in the public service system", we consider it appropriate to understand the conditions and other factors that determine and contribute to the development of corrupt behavior in the activities of authorized public service entities. In our opinion, the term "management of corruption risks in the public service system" should be used in the meaning of the activity of authorized subjects aimed at establishing and assessing corruption risks, as well as timely taking the necessary measures to minimize the negative impact of the latter in the process of public service. Instead, the concept of "anti-corruption risks in the public service system" should be understood as a wide range of actions aimed at minimizing the volume and elimination of objectively existing external and internal factors in the public service system that are not subject to full control and condition the use by a person of official duties granted to him powers or opportunities related to them in order to obtain an improper benefit or a corresponding promise for themselves or others.The second chapter is devoted to providing a meaningful description of the mechanisms for countering corruption risks in the public service system in Ukraine and the world. It was found that the standards of public administration bodies in the field of countering corruption risks are reflected in international documents. The entire set of t


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського