Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (17)Книжкові видання та компакт-диски (18)
Пошуковий запит: (<.>A=Терещук С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Терещук С.І. 
Методична система вивчення будови і властивостей речовини в курсі фізики основної школи: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.02 / С.І. Терещук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Запропоновано нову методичну систему вивчення будови і властивостей речовини, що відрізняється від традиційної наявністю: підсистем, які обумовлюють варіативний підхід до вивчення будови і властивостей речовини у курсі фізики 7-8 класів; пропедевтики хімічних знань шляхом інтеграції відомостей про будову речовини із навчальним матеріалом хімії; класифікації понять з будови речовини і з'ясування, які саме психолого-педагогічні підходи слід залучати до формування певного класу понять; варіантів методичної системи вивчення будови речовини, які реалізуються у контексті відповідних програм та нових підручників з фізики. Виявлено психолого-педагогічні умови послідовного і ефективного вивчення відомостей про атоми і молекули та їх застосування учнями під час вивчення теплових явищ. Запропоновано методичні рекомендації та посібники, що сприятимуть підвищенню ефективності засвоєння учнями 7-8 класів навчального матеріалу про будову та властивості речовини. Результати дослідження впроваджено в процес навчання фізики учнів основної школи (7-8 класи).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА327938

Географічні рубрики:

      
2.

Терещук С.В. 
Психологічні детермінанти комунікативного потенціалу вчителя: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.В. Терещук ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Вивчено психологічні детермінанти комунікативного потенціалу вчителя. Виявлено шляхи його актуалізації на етапі вузівської підготовки майбутнього педагога. Уточнено та конкретизовано уявлення про зміст, сутність та особливості комунікативного потенціалу вчителя. Виокремлено його психологічну та соціальну основи. Обгрунтовано доцільність комунікативної підготовки майбутніх спеціалістів, її детермінованість рівнем сформованості ціннісного ставлення до комунікативної діяльності, системою комунікативних знань і вмінь, перцептивно-рефлексивних та емпатійно-емоційних можливостей, психологічною готовністю студента до оптимальної реалізації свого комунікативного потенціалу в практичній педагогічній діяльності, мотивацією спілкування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю953 + Ю940.91
Шифр НБУВ: РА312151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Терещук С. І. 
Теоретико-методичні засади навчання квантової фізики в ліцеї / С. І. Терещук. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації вперше запропоновано методичну систему компетентнісно орієнтованого навчання квантової фізики в закладах середньої освіти III ступеня на основі розвитку критичного мислення з використанням інноваційних освітніх технологій. Уперше запропоновано напрями практичної реалізації методичної системи через застосування сучасних компетентнісно орієнтованих технологій навчання: розвитку критичного мислення, мобільного навчання, інтерактивних технологій кооперативного навчання, змішаного навчання. У рамках даної методичної системи запропоновано нову модель вивчення квантової фізики, що сповідує гіпотетико-дедуктивну концепцію пізнання, засновану на критичному раціоналізмі.Уперше запропоновано структуру предметної компетентності з квантової фізики, яка враховує особистісну та соціальну значимість компетентності для учнів ліцеїв. Уперше запропоновано реалізацію технології змішаного навчання через інтеграцію моделей «електронне навчання доповнює аудиторне» (face-to-face driver) та «чергування електронного і традиційного» (rotation). Використано Google Classroom в якості LMS (Learning Management System). Показано, що застосування Classroom дозволяє застосовувати мобільне навчання та змішане навчання як хмарно орієнтованих технологій. За допомогою Classroom мобільне навчання стає не лише методичним підходом із застосування мобільних пристроїв та відповідних доданків, а технологією, що має всі ознаки технологічності навчального процесу: цілі, які віддзеркалюють знаннєвий компонент, практичні уміння й навички, досвід застосування набутих знань і вмінь у життєвих ситуаціях, ціннісні ставлення, сформовані в освітньому процесі та наперед запланований результат навчання. Уперше на високому рівні опрацьовано методичні аспекти застосування мобільних пристроїв на уроках фізики, зокрема при вивченні квантової фізики в 11 класі.^UIn the dissertation for the first time the methodical system of competence-oriented teaching of quantum physics in establishments of secondary education of the III degree on the basis of development of critical thinking with use of innovative educational technologies is offered.In the dissertation the theoretical and methodical principles of training of quantum physics in the high school on the basis of the development of critical thinking are proposed for the first time. For the first time, the directions of practical implementation of the methodical system were proposed through the application of modern competence-oriented learning technologies: the development of critical thinking, mobile learning, interactive technologies of cooperative learning, mixed learning. In the framework of this methodical system, a new scheme for the study of quantum physics in the high school, which professes a hypothetical-deductive concept of cognition based on critical rationalism, is proposed.For the first time, the implementation of mixed learning technology has been proposed through the integration of «face-to-face driver» and «rotation» alternatives. Google Classroom is used as LMS (Learning Management System). It has been shown that Classroom uses mobile learning and blended learning as cloud-based technologies. With Classroom, mobile learning is not only a methodological approach to the use of mobile devices and related terms, but a technology that has all the hallmarks of the learning process: goals that reflect the knowledge component, practical skills and abilities, the experience of using acquired knowledge and skills in life situations, value attitudes formed in the educational process and the planned learning outcomes. For the first time at a higher level, the methodical aspects of the use of mobile devices in physics classes were worked out, in particular, in the study of quantum physics in the 11th form.For the first time, the structure of the subject competence on quantum physics has been proposed, which takes into account the personal and social significance of competence for students of the senior school. The conducted pedagogical experiment confirmed the effectiveness of the developed methodical system of teaching quantum physics (quantum optics, atomic structure, atomic nucleus, elementary particles).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського