Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (7)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Терес В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Терес В.І. 
Наступність в економічній освіті учнів загальноосвітньої школи і студентів вищого педагогічного навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.І. Терес ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано наступність в економічній освіті учнів загальноосвітньої школи та студентів вищого педагогічного навчального закладу, розкрито соціально-орієнтовну суть економічної освіти як однієї зі складових інтелетуального потенціалу суспільства, розроблено та апробовано концепцію наступності як дидактичного принципу в контексті нової освітньої парадигми, визначено організаційно-педагогічні, дидактично-методичні та практично-прогностичні умови, які забезпечують реалізацію методологічного принципу наступності у системі школа - вищий навчальний заклад. Комплексно досліджено взаємозумовленість та інтеграційні засади двох соціальних інститутів у формуванні економічних суб'єктів, їх роль, місце і значення в соціально-економічній і професійно-педагогічній діяльності. Розглянуто класифікаційні характеристики різних груп професійних педагогічних умінь, запропоновано рівні та критерії їх сформованості, аргументовано можливості їх проектування в професійно-педагогічній підготовці майбутніх вчителів. Розглянуто готовність педагога до організації та процесуального забезпечення економічної освіти як інтегративну якість його особистісної соціально-світоглядної позиції та професійних знань, які є похідною від мети і завдань економічного виховання школярів. Розрито переваги блоко-модульної системи організації вивчення спецкурсу "Методика економічного виховання школярів", а також факультативного курсу "Основи економічних знань". Проаналізовано педагогічну суть керівництва економічною освітою учнів, визначено, апробовано й експериментально перевірено прикладний аспект цього процесу. Розроблено методичні рекомендації, які використовуються в практичній діяльності навчальних закладів, для вдосконалення економічної підготовки учнівської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА325806

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського