Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (8)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ТАТАРІНА$<.>+<.>A=ІННА$<.>+<.>A=ОЛЕКСАНДРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Татаріна Т.В. 
Перестрахування: становлення та шляхи розвитку в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / Т.В. Татаріна ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Розкрито економічну сутність перестрахування, організацію його здійснення за сучасних умов становлення вітчизняного страхового ринку. Обгрунтовано практичні рекомендації щодо подальшого розвитку перестрахування в Україні та його законодавчого забезпечення. Розроблено моделі типового генерального договору факультативного перестрахування з метою уніфікації перестраховувальних угод, використовуваних вітчизняними страховиками. Сформульовано пропозиції щодо включення до Цивільного Кодексу України сформованого проекту "Параграфу про договір перестрахування". Запропоновано оптимальну програму захисту страховика з урахуванням особливостей його страхового портфеля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.7 +
Шифр НБУВ: РА325139

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Татаріна І.О. 
Формування іншомовної комунікативної культури майбутніх учителів засобом педагогічної риторики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.О. Татаріна ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м.Одеса). — О., 2005. — 21 с. — укp.

Запропоновано систему завдань, спрямованих на формування іншомовної комунікативної культури майбутніх учителів засобом педагогічної риторики. Розроблено дидактичну модель формування даної культури студентів, етапами якої є когнітивно-збагачувальний, репродуктивно-діяльнісний, конструктивно-творчий. Визначено педагогічні умови, за яких така робота відбуватиметься ефективніше. Виявлено критерії та показники, рівні розвитку іншомовної комунікативної культури студентів засобом педагогічної риторики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА341478

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського