Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (54)Книжкові видання та компакт-диски (35)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Сергеєва Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Сергеєва Л.М. 
Формування управлінських навичок в учнів вищих професійних училищ невиробничої сфери: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Сергеєва ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2000. — 21 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано сутність, структуру та зміст управлінських навичок, необхідних молодшим спеціалістам з метою успішного виконання управлінських дій на підприємствах торгівлі та громадського харчування. Визначено обсяг управлінських навичок молодшого спеціаліста. Розроблено методику їх формування у процесі теоретичного навчання, індивідуального виробничого навчання, технологічної практики, а також у позааудиторній роботі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Л99р(4УКР)2 + У9(4УКР)420-21р2
Шифр НБУВ: РА310620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Докторович В. М. 
Управління інноваційною діяльністю закладу професійної (професійно-технічної) освіти / В. М. Докторович. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми управління інноваційною діяльністю закладу професійної (професійно-технічної) освіти (далі – ЗП(ПТ)О). На основі аналізу проблеми управління інноваційною діяльністю професійної (професійно-технічної) освіти доведено необхідність оновлення структури, змісту і форм системи професійної (професійно-технічної) освіти за допомогою механізмів управління освітою. Узагальнено та систематизовано наукові підходи щодо визначення структури управління інноваційною діяльністю закладу професійної (професійно-технічної) освіти, виокремлено та обґрунтовано педагогічні умови активізації інноваційної діяльності викладачів/майстрів виробничого навчання у ЗП(ПТ)О як один з найважливіших напрямів, що сприяє ефективному управлінню інноваційною діяльністю в ЗП(ПТ)О, розроблено концептуальні засади управління інноваційною діяльністю ЗП(ПТ)О, методичні рекомендації «Інноваційні засади впровадження елементів дуальної форми професійного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Проаналізовано останні дослідження та публікації науковців із різних галузей знань з проблем управління інноваційною діяльністю в ЗП(ПТ)О, а також обґрунтування дослідниками загальних основ педагогічної інноватики, що надало можливість визначити особливості управління та уточнити поняття «управління інноваційною діяльністю закладу професійної (професійно- технічної) освіти», під яким будемо розуміти планомірне, прогнозоване і технологічно забезпечене управління інноваційною діяльністю, спрямоване на створення оптико-мінімальних умов для необхідного рівня якісної професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників. Здійснено обґрунтування моделі управління інноваційною діяльністю ЗП(ПТ)О, а також розроблено технологію її впровадження. У моделі виокремлено методичний, змістовно-процесуальний, критеріально- діагностичний, контрольно-діагностичний блоки. У мотиваційно-цільовому блоці окреслено мету і завдання дослідження. У методичному блоці обґрунтовано освітні парадигми, принципи і підходи.^UThe dissertation is a theoretical and experimental study of the problem of managing the innovative activities of the institution of professional (vocational) education. Based on the analysis of the problem of management of innovative activity of vocational (vocational) education, the necessity of updating the structure, content and forms of the system of vocational (vocational) education with the help of education management mechanisms is proved. Generalized and systematized scientific approaches to determining the management structure of innovative activities of vocational (technical) education, identified and substantiated pedagogical conditions for intensifying innovative activities of teachers / masters of industrial training in vocational (technical) education as one of the most important areas that contributes effective management of innovative activity in the institution of professional (vocational) education, conceptual principles of management of innovative activity of the institution of professional (vocational) education are developed, methodical recommendations "Innovative principles of introduction of elements of the dual form of vocational training in institutions of vocational (vocational) education. The latest research and publications of scientists from different fields of knowledge on the problems of innovation management in the institution of vocational (technical) education, as well as the substantiation of the general foundations of pedagogical innovation, which provided an opportunity to identify features of management and clarify the concept of «innovation management". vocational and technical) education», which will be understood as a planned, predictable and technologically sound management of innovation, aimed at creating optical-minimum conditions for the required level of quality training of future skilled workers. The substantiation of the model of management of innovative activity of the institution of professional (vocational and technical) education is carried out, and also the technology of its introduction is developed. The methodical, content-procedural, criterion-diagnostic, control-diagnostic blocks are distinguished in the model. The motivational-target block outlines the purpose and objectives of the study. Educational paradigms, principles and approaches are substantiated in the methodical block.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського