1. |
Ситченко А.Л. Теоретико-методичні засади аналізу художнього твору в шкільному курсі літератури: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / А.Л. Ситченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 40 с. — укp.Розглянуто науково-методичні засади аналізу художнього твору в шкільному курсі української літератури. Здійснено історичне дослідження різних способів аналізу художнього твору в літературознавстві та методичній літературі. Висвітлено філософські засади процесу вивчення мистецьких творів, розкрито психолого-педагогічні передумови ефективного формування навичок літературознавчого аналізу. Узагальнено інноваційні системи навчання й обгрунтовано перспективи їх використання. Запропоновано теоретико-методичну модель формування в учнів основної та старшої школи умінь самостійно аналізувати художні твори. Розроблено навчальні проекти формувального (експерименального) літературознавчого аналізу для учнів V - XI класів. Створено методичну систему неперервного навчання школярів з метою формування умінь аналізувати художні твори різного роду (прозові, драматичні та ліричні) та виду (байки, балади, поеми). Експериментально доведено ефективність використання нової методики навчання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20 + Шифр НБУВ: РА337697
Рубрики:
Географічні рубрики:
|