Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (46)Книжкові видання та компакт-диски (52)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=СЕМИГІНА$<.>+<.>A=ТЕТЯН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Семигіна Т.В. 
Моделі соціальної політики економічно розвинутих країн: історія та сучасний розвиток: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.01 / Т.В. Семигіна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз формування соціальної політики як галузі державної політики, а також підходів до типологізації соціальної політики у сучасній політичній науці. Проведено історико-порівняльний аналіз державної соціальної політики певних економічно розвинутих країн (Великобританії, Німеччини, Швеції, США, Бразилії, Японії, Нової Зеландії), які належать до ліберальних, корпоративістських і соціал-демократичних моделей. Виявлено спільні тенденції змін, зокрема, посилення орієнтації на роботу у громаді, впровадження ринкових відносин до соціального страхування, зменшення ролі профспілок у регулюванні питань ринку праці, зростанні державної підтримки системи освіти та професійного навчання та перенавчання. Обгрунтовано, що моделі соціальної політики зберігають значну частину властивих їм історичних рис, інструментів розв'язання соціальних проблем і джерел фінансування соціальних програм.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С4(4/8) + Ф055.251.1 + Ф3(4/8)3,41 +
Шифр НБУВ: РА354980

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Ярошенко А. А. 
Формування ґендерної компетентності соціальних працівників у контексті розвитку сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування / А. А. Ярошенко. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт дослідження – ґендерна компетентність як складова впровадження ґендерно чутливої практики соціальної роботи. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні впровадження ґендерно чутливої практики у соціальній роботі та розробленні тренінгової програми формування ґендерної компетентності для соціальних працівників у контексті розвитку сімейних форм виховання. Методи дослідження: теоретичні (кабінетне дослідження, системний аналіз даних джерельної бази, інтерпретація отриманих результатів); емпіричні (включене спостереження, контент-аналіз навчальних матеріалів і висловлювань учасників дослідження, фокусовані групові інтерв'ю, анкетне опитування, тестування); формувального впливу (дослідження в дії). Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше розроблено й апробовано тренінгову програму формування ґендерної компетентності соціальних працівників «УСПІХ»; запропоновано авторську семикрокову кругову модель аналізу випадку у роботі з методом кейс-стаді; здійснено ґендерну експертизу програми підготовки кандидатів для створення сімейних форм виховання «Прайд»; визначено ґендерні упередження кандидатів для створення сімейних форм виховання; виявлено репрезентації ґендерних уявлень та компетентностей соціальних працівників, які здійснюють підготовку кандидатів для створення сімейних форм виховання; адаптовано українськомовні короткі версії методик виявлення амбівалентного сексизму П. Гліка і С. Фіск. Практичне значення отриманих результатів полягає в інтеграції розроблених модулів тренінгової програми формування ґендерної компетентності до програм підвищення кваліфікації соціальних працівників і виховного потенціалу замісних батьків, в освітній процес закладів вищої освіти, центрів соціальних служб і профільних неурядових організацій.^UThe object of this research is gender competence as component of implementation of gender-sensitive social work practice. The purpose of the study is theoretical justification for implementation of gender-sensitive social work practice and design of the training program for shaping social workers' gender competence in the context of developing family-based care. Research methods: theoretical (desk study, systemic analysis of the sources' data, interpretation of the obtained results); empirical (participant observation, content analysis of curriculum and respondents' statements, focused group interviews, questionnaire, testing); forming influence (action research). The scientific novelty of the research consists in the following: this is the first time that the training program for shaping social workers' gender competence called «USPIH» have been developed and appraised; a proprietary seven-step circular model of analyzing a case when dealing with the case study method has been proposed; a gender analysis of the program for training candidates for creating family forms of upbringing called «Pride» has been carried out; gender biases of candidates who decided to create family forms of upbringing have been identified; representations of gender views and competencies of social workers who train candidates for creating family forms of upbringing have been analysed; brief Ukrainian-language versions of the ambivalent sexism and ambivalence toward men inventory of P. Glick and S. Fiske have been adapted. The practical significance of the obtained research results is that they can be used in implementation of the training program into the process of professional upgrading of social workers and improving parenting competence of foster parents in the educational process of higher education institutions, social services and respective non-governmental organizations.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського