Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (7)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=САПОГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Сапоговська О.В. 
Облік і контроль товарного забезпечення обороту на підприємствах торгівлі : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.09 / О.В. Сапоговська ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Розроблено й апробовано розрахунково-аналітичні методичні прийоми контролю бездокументального надходження у торговельну мережу несертифікованих і товарів невідомого походження. Удосконалено дефініцію електронного обліково-економічного документа, рекомендовано запровадження електронного календаря контролю страхового запасу та гарантійного терміну реалізації товарів на основі інтегрованого обліку товарів, розроблено методичні прийоми бюджетування транспортно-заготівельних витрат.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)242.1 + У052.9(4УКР)842.1 +
Шифр НБУВ: РА369626 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Сапогов М. В. 
Формування професійно-педагогічної компетентності магістрантів з освітніх наук засобами Smart-технологій / М. В. Сапогов. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації доведено, що формування професійно-педагогічної компетентності магістрантів з освітніх наук є актуальною проблемою суспільства, вирішення якої вимагає від вищої педагогічної освіти орієнтації на новітні інформаційні технології, у першу чергу Smart-технології.Визначено, що сутність поняття професійно-педагогічної компетентності магістрантів з освітніх наук потрактовується як загальна здатність, що базується на предметних та базових педагогічних знаннях, контекстуальних та творчих професійних уміннях, потенційних можливостях неперервного професійного розвитку; гносеологічній обізнаності, світоглядних та загальнокультурних позиціях; володінні новітніми освітніми та Smart-технологіями; здатності вирішувати проблеми інклюзії та інших різноманітностей, у тому числі обдарованості; орієнтації на педагогічні, професійні та загальнолюдські цінності; транснаціональну свідомість та національну ідентичність, полікультурну відкритість; мовну компетентність як єдність знань рідної та іноземних мов задля використання їх для подальшого професійного зростання.^UIn the dissertation it has been proved that the formation of professional pedagogical competence in Master of Educational Sciences students is an urgent social demand, meeting which requires higher pedagogical education to focus on advanced information technologies, first of all smart technologies.Master of Educational Sciences students' professional pedagogical competence has been defined as a general ability based on subject and basic pedagogical knowledge, contextual and creative professional skills, potential abilities for continuous professional development, gnoseological awareness, worldview and cultural opinions, mastery of advanced educational technologies and smart technologies, ability to solve problems of inclusion and other diversities including genius, focus on pedagogical, professional and universal values, transnational consciousness and national identity, multicultural openness, language competence as a proficiency in native and foreign languages which enables further professional growth.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського