Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (3)Наукова електронна бібліотека (5)Реферативна база даних (128)Книжкові видання та компакт-диски (131)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=РУТА$<.>+<.>A=ВІТЕР$<.>+<.>A=ЮЛІЯ$<.>+<.>A=ПІГЕЛЬ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Вітер О.М. 
Організаційно-педагогічні засади структурування і генералізації навчального матеріалу з економічних дисциплін у фаховій підготовці бакалаврів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О.М. Вітер ; Нац. акад. Держ. прикордонної служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано організаційно-педагогічні засади структуруваннята генералізації навчального матерілу з економічних дисціплін для бакалаврів. Визначено особливості структурування навчального матеріалу з цих дисціплін. Розкрито поняття "логічного структурування", а також поняття "дидактичного структурування навчального матеріалу". Розроблено модель дидактичного структурування за принципом перспективних ліній. Уточнено поняття генералізації навчального матеріалу, розроблено алгоритм його реалізації. Обгрунтовано модель організації процесу структурування та гінералізації навчального матеріалу для формування генералізованої системи знань із фундаментальних економічних дисциплін для повного засвоєння їх студентами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4УКР)
Шифр НБУВ: РА373516 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
2.

Вітер Р.М. 
Сучасний стан, структура і раціональне використання букових лісів Опілля: Автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.03.03 / Р.М. Вітер ; Укр. держ. лісотехн. ун-т. — Л., 2004. — 20 с. — укp.

Вперше на території Опілля досліджено структуру та динаміку природного відновлення бука європейського на зрубах. Охарактеризовано типологічну, видову та вікову структуру букових лісів. Проведено моніторингове дослідження та наведено оцінку їх сучасного стану в зв'язку з техногенним навантаженням. Проаналізовано структуру корінних та умовно-корінних деревостанів, а також таких, що поступають у рубку головного користування. Вивчено особливості природного відновлення під пологом деревостанів та на різновікових зрубах поступових рубок. Встановлено етапи та стадії екологічної сукцесії трав'яного покриття на зрубах букових лісів. Проаналізовано динаміку поширеності та об'єму несправжнього ядра, визначено його морфологічні особливості, вплив на сортиментно-сортну структуру букових деревостанів і вартість ліквідної деревини. Зроблено висновок про доцільність зниження віку рубки головного користування на десять років, що дозволить підвищити вартість деревини за рахунок попередження розвитку несправжнього ядра. Зазначено, що за різних способів рубок (вибіркових і вузьколісосічних) слід орієнтуватися на природне відновлення цінних порід.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П382.12-425(4УКР3) +
Шифр НБУВ: РА332891

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Вітер Ю.А. 
Товарознавча характеристика нових видів заморожених картоплепродуктів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.18.15 / Ю.А. Вітер ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Розроблено рецептуру нового виду заморожених картоплепродуктів - напівфабрикатів дерунів й науково обгрунтовано їх товарознавчу характеристику. Досліджено придатність 4-х сортів картоплі до переробки на заморожені картоплепродукти та функціональні властивості інших рецептурних компонентів. Оптимізовано рецептури напівфабрикатів дерунів шляхом математичного моделювання з застосуванням повного факторного аналізу. Розроблено систему 5-бальної оцінки органолептичних показників для напівфабрикатів дерунів. Досліджено органолептичні, фізико-хімічні, біохімічні та мікробіологічні показники нової продукції та їх зміни під час заморожування та низькотемпературного зберігання. Встановлено безпечніть нових напівфабрикатів. Досліджено вплив вакуумування на споживні властивості заморожених напівфабрикатів дерунів. Визначено соціальний та економічний ефект від виробництва та реалізації нового виду заморожених картоплепродуктів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л912.1 + Л994 +
Шифр НБУВ: РА336329

Рубрики:

      
4.

Вітер Д.В. 
Формування стилю мислення суб'єкта державно-управлінської діяльності: теоретико-методологічні аспекти: Автореф. дис... канд. наук з держ. управління: 25.00.01 / Д.В. Вітер ; Дніпропетр. регіон. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — Д., 2007. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблеми тлумачення понять "стиль мислення суб'єкта державно-управлінської діяльності", а також його використання під час проведення теретико-методологічного аналізу проблем державного управління. Наведено оригінальну дефініцію "стиль мислення суб'єкта державно-управлінської діяльності". Розглянуто особливості процесу формування, розвитку та змін стилів мислення у контексті історичного розвитку суспільства. На підставі дослідження генези стилів мислення проаналізовано та встановлено різноманітність даних стилів, розроблено їх класифікацію. Досліджено детермінанти процесів формування, розвитку та змін стилів мислення. Визначено конструктивні та перспективні за своїм потенціалом стилі мислення суб'єктів державно-управлінської діяльності, які сприятимуть розвитку системи державного управління в Україні. Досліджено соціальну роль досліджених стилів у процесах суспільних трансформацій і впливу їх на систему державного управління в аспекті світової глобалізації та інтеграції України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012:Ю9 + Ю6*327.3*311.2 +
Шифр НБУВ: РА348818

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Вітер Д. В. 
Використання судової експертизи під час розслідування злочинів у сфері фінансування соціальних цільових програм / Д. В. Вітер. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єктом дослідження є суспільні відносини, що виникають у провадженні судових експертиз під час розслідування злочинів у сфері фінансування соціальних цільових програм. Метою дисертаційного дослідження є вирішення наукового завдання щодо розробки теоретичних засад і практичних рекомендацій використання судової експертизи під час розслідування злочинів у сфері фінансування соціальних цільових програм, забезпечення систематизації та методичної однорідності рекомендацій щодо застосування судових експертиз у кримінальному провадженні як складової у доказуванні, підвищення ефективності збору необхідних доказів окресленого злочину для подальшого успішного його розслідування. Методи дослідження: загальнонаукові та спеціально-наукові, зокрема: діалектичний, формально-логічний, системно-структурний, психологічний методи та методи логіки (аналіз, синтез, аналогія, узагальнення, моделювання). Теоретичні і практичні результати, новизна: узагальнення напрацювань науковців та нормативно-правових актів щодо визначення сутності категорії соціальна-цільова програма дозволило визначити особливості, що їй притаманні (цільовий та адресний характер; єдність мети; фіксування комплексу обумовлених метою завдань і заходів; чітка орієнтація обраної проблеми; забезпеченість ресурсами; конкретність строків виконання; можливість досягнення запланованих результатів; ефект від виконання); доведено, що до головних елементів криміналістичної характеристики злочинів у сфері фінансування соціальних цільових програм слід відносити: кошти бюджетів різних рівнів – як предмет злочинного посягання; нецільове використання, здійснення видатків, надання кредитів, неправомірні тендери, розкрадання тощо – як спосіб вчинення злочину; службову особу – як типову особу злочинця; документи – як сліди вчинення злочину; встановлено чинники, які доводять суб'єктивний характер змісту висновку експерта та наведена їхня характеристика; на основі докладного розгляду кожного із елементів доказування (дослідження, оцінка та перевірка) в контексті оцінювання висновку експерта проаналізовано та наведено розгорнуту характеристику критеріїв змісту оцінювання висновків експерта: належності; допустимості; достовірності; об'єктивності; законності; обґрунтованості; автентичності; повноти; якості тощо. Ступінь упровадження: у науково-дослідній сфері – для подальшого розроблення теоретико-правових питань удосконалення механізму використання судових експертиз при розслідуванні злочинів у сфері фінансування соціальних цільових програм; нормотворчій діяльності – для удосконалення норм чинного законодавства України, яке регулює питання підслідності злочинів у сфері фінансування соціальних цільових програм; процесуального порядку проведення досудового розслідування та призначення експертиз; правозастосовній сфері – для підвищення ефективності використання у кримінальному провадженні судових експертиз при розслідуванні злочинів у сфері фінансування соціальних цільових програм. Сфера використання: у навчальному процесі – під час розробки підручників, навчальних посібників, методичних рекомендацій та проведенні занять з дисциплін «Кримінальний процес», «Криміналістика» та «Судова експертиза» з питань щодо протидії злочинам у сфері фінансування соціальних цільових програм.^UThe object of the study is the public relations that arise in the conduct of forensic examinations in the investigation of crimes in the field of financing social targeted programs. The purpose of the dissertation research is to solve the scientific problem of developing theoretical principles and practical recommendations for the use of forensic science in the investigation of crimes in the field of financing social target programs, ensuring systematization and methodological homogeneity of recommendations for the use of forensic science in criminal proceedings. evidence of the outlined crime for further successful investigation. Research methods: general and special-scientific, in particular: dialectical, formal-logical, system-structural, psychological methods and methods of logic (analysis, synthesis, analogy, generalization, modeling). Theoretical and practical results, novelty: generalization of achievements of scientists and normative-legal acts on definition of essence of a category the social-target program allowed to define features which are inherent in it (target and address character; unity of the purpose; fixing of a complex of the tasks and actions); problems, availability of resources, specific deadlines, the ability to achieve the planned results, the effect of implementation); it is proved that the main elements of the forensic characteristics of crimes in the field of financing social target programs should include: funds from the budgets of different levels - as the subject of criminal encroachment; misuse, expenditures, loans, illegal tenders, theft, etc. - as a way of committing a crime; official - as a typical criminal; documents - as traces of a crime; the factors that prove the subjective nature of the content of the expert's opinion are established and their characteristics are given; based on a detailed consideration of each of the elements of evidence (research, evaluation and verification) in the context of evaluating the expert's opinion analyzed and given a detailed description of the content criteria for evaluating the expert's conclusions: affiliation; admissibility; reliability; objectivity; legality; validity; authenticity; completeness; quality, etc. Degree of implementation: in the research sphere - for further development of theoretical and legal issues of improving the mechanism of using forensic examinations in the investigation of crimes in the field of financing social target programs; rule-making activity - to improve the norms of the current legislation of Ukraine, which regulates the issue of investigation of crimes in the field of financing social target programs; procedural procedure for conducting pre-trial investigation and appointment of examinations; law enforcement sphere - to increase the efficiency of the use of forensic examinations in criminal proceedings in the investigation of crimes in the field of financing social targeted programs. Scope: in the educational process - during the development of textbooks, manuals, guidelines and classes in the disciplines of "Criminal Procedure", "Forensics" and "Forensic Science" on combating crimes in the field of financing social target programs.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Карпенко В. С. 
Розвиток лідерської компетентності офіцерів Десантно-штурмових військ у системі післядипломної освіти: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / В. С. Карпенко. — Б.м., 2023 — укp.

Карпенко В. С. Розвиток лідерської компетентності офіцерів Десантно-штурмових військ у системі післядипломної освіти. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису.Дисертація на здобуття ступеня доктора філософії (PhD) за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки. – Національний університет оборони України, Київ, 2023.Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному вирішенню наукового завдання щодо розвитку лідерської компетентності офіцерів Десантно-штурмових військ тактичного рівня у системі післядипломної освіти.У вступі обґрунтовано актуальність теми дослідження, її зв’язок з науковими програмами, планами, темами, визначено мету, завдання, об’єкт, предмет і методи дослідження, розкрито наукову новизну й практичне значення одержаних результатів, подано відомості про апробацію і впровадження результатів дослідження, публікації.У дисертаційній роботі здійснено аналіз, узагальнення та актуалізацію педагогічної теорії, військово-педагогічної та військової практики щодо ров’язання наукового завдання, яке полягає в обґрунтуванні розвитку військового лідерства та лідерської компетентності офіцерів Десантно-штурмових військ (далі – ДШВ) у системі післядипломної освіти. Визначено наукове завдання, пов’язане з професійною підготовкою офіцерів ДШВ тактичного рівня у системі післядипломної освіти, розв’язання якого потребує розроблення моделі розвитку лідерської компетентності офіцерів ДШВ та наукового дослідження педагогічних умов розвитку лідерської компетентності офіцерів.Обґрунтовано та розроблено методику розвитку лідерської компетентності офіцерів ДШВ у системі післядипломної освіти, яка забезпечує розвиток лідерської компетентності офіцерів ДШВ у системі післядипломної освіти, зокрема: підтримання та розвиток цінностей і мотивації; педагогічне моделювання; розроблення методики розвитку лідерської компетентності офіцерів ДШВ у ВВНЗ; цілеспрямований розвиток лідерської компетентності у системі післядипломної освіти із використанням контекстних методів навчання. Визначено критерії та показники оцінки рівня розвитку лідерської компетентності офіцерів ДШВ у системі післядипломної освіти, зокрема: когнітивний; праксеологічний (військово-професійний); індивідуально-психологічний.З метою практичної перевірки розробленої моделі розвитку лідерської компетентності офіцерів ДШВ у системі післядипломної освіти та визначених у дисертації педагогічних умов розвитку лідерської компетентності офіцерів було проведено педагогічний експеримент. Методичним забезпеченням експерименту стало впровадження в освітній процес навчального тренінгу «Лідерство офіцера Десантно-штурмових військ», що включає комплекс методик, тестів та вправ, щодо розвитку лідерської компетентності офіцерів. За результатами педагогічного експерименту виявлено суттєві розбіжності у розвитку лідерської компетентності у офіцерів ДШВ, які здійснювали самостійну роботу й підвищували кваліфікацію за традиційною методикою підготовки (КГ) і рівнем розвиненості лідерської компетентності у офіцерів ДШВ, які пройшли підготовку за розробленою автором методикою підготовки (ЕГ). Наукова новизна отриманих результатів дослідження полягає в тому, що:– уперше розроблено й експериментально перевірено модель розвитку лідерської компетентності офіцерів ДШВ у системі післядипломної освіти, що містить функційно-цільовий, концептуально-технологічний, суб’єкт-суб’єктний, методичний, контрольно-діагностувальний, результативний блоки та забезпечує можливості інтегрування ступеневої підготовки й підвищення кваліфікації офіцерських кадрів у межах курсів-лідерства (L-курси) у системі професійної військової освіти; – розроблено методику розвитку лідерської компетентності офіцерів Десантно-штурмових військ тактичного рівня в процесі їхньої професійної підготовки в системі післядипломної освіти, як багаторівневу систему підготовки офіцерів-лідерів на курсах лідерства (L-1С, L-2);– удосконалено поняттєво-категорійний апарат військової педагогіки шляхом окреслення понять «військове лідерство», «військовий лідер», «лідерська компетентність»; – класифікацію лідерських якостей офіцера ДШВ тактичного рівня на основі контекстного підходу та критеріїв оцінки їх розвитку у системі післядипломної освіти; – дістало подальшого розвитку методичне забезпечення професійної підготовки офіцерів ДШВ у системі післядипломної освіти шляхом розроблення та практичної апробації навчального тренінгу «Лідерство офіцера ДШВ».Практичне значення одержаних результатів полягає у розробленні методики розвитку лідерської компетентності офіцерів ДШВ у системі післядипломної освіти а також навчального тренінгу «Лідерство офіцера ДШВ».^UKarpenko V. S. Development of leadership competence of Assault Troops officers in the postgraduate education system. – Qualifying scientific work as a manuscript.Dissertation for the degree of Doctor of Philosophy (PhD) in specialty 011 Educational, pedagogical sciences. – National Defence University of Ukraine, Kyiv, 2023.The dissertation is devoted to the theoretical-experimental solution of the scientific task regarding the development of leadership competence of officers of the Airborne Assault Troops of the tactical level in the postgraduate education system.The introduction substantiates the relevance of the research topic, its connection with scientific programs, plans, topics, defines the goal, task, object, subject and methods of the research, reveals the scientific novelty and practical significance of the obtained results, provides information about the approbation and implementation of the research results, publications.In the dissertation study, the analysis, generalization and actualization of pedagogical theory, military pedagogical and military practice was carried out in relation to the solution of the scientific task, which consists in substantiating the development of military leadership and leadership competence of officers of the Assault Troops in the system of postgraduate education. Leadership theories became the theoretical basis of the research, namely: behavioral theory, influence theory, followership theory, life cycle theory, etc.The conducted analysis of the conceptual and categorical apparatus of the study made it possible to substantiate the content and structure of the concept of "leadership competence", "military leadership", "military leader".The methodology for the development of the leadership competence of the Assault Troops officers in the post-graduate education system is substantiated and developed.The criteria and indicators for assessing the level of development of the leadership competence of officers of the State Security Service in the system of postgraduate education have been determined, in particular: cognitive, praxeological (military-professional), individual-psychological.A pedagogical experiment was conducted in order to practically verify the developed model of development of the leadership competence of Assault troops officers of the in the system of postgraduate education and the pedagogical conditions for the development of the leadership competence of officers defined in the dissertation. According to the results of the pedagogical experiment, significant differences were found in the development of leadership competence among the Assault troops officers, who carried out independent work and advanced their qualifications according to the traditional training method (CG), and the level of development of leadership competence among the Assault troops officer, who were trained according to the training method (EG) developed by the author.The scientific novelty of the research results is that:– for the first time, a model for the development of the leadership competence of Assault troops officers in the post-graduate education system was developed and experimentally tested, which contains functional-target, conceptual-technological, subject-subject, methodical, control-diagnostic, result-oriented blocks and provides opportunities for the integration of graduate training and advanced training of officer personnel within the framework of leadership courses (L-courses) in the system of professional military education;– a methodology for developing the leadership competence of tactical-level Assault troops officers in the process of their professional training in the post-graduate education system was developed, as a multi-level system of training officer-leaders in leadership courses (L-1С, L-2).– the conceptual and categorical apparatus of military pedagogy was improved by outlining the concepts of "military leadership", "military leader", "leadership competence";– classification of leadership qualities of a tactical-level military police officer based on a contextual approach and criteria for evaluating their development in the postgraduate education system;– the methodical support of the professional training of the Assault troops officers in the system of postgraduate education was further developed through the development and practical approval of the educational training "Leadership of the Assault troops officer".The practical significance of the obtained results lies in the development of the methodology for the development of leadership competence of officers of the Assault Troops in the postgraduate education system, as well as the educational training "Leadership of the officers of the Assault Troops".


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського