Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (40)Книжкові видання та компакт-диски (71)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Петрова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Петрова Н.В. 
Моделювання адсорбції газів на поверхні перехідних металів: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.04.04 / Н.В. Петрова ; НАН України. Ін-т фізики. — К., 2005. — 23 с.: рис. — укp.

Розроблено алгоритм та здійснено моделювання за методом Монте Карло адсорбції водню на поверхні вольфраму та молібдену. За результатами моделювання підтверджено справедливість концепції внутрішніх і зовнішніх передстанів за умов адсорбції водню на поверхні металів і встановлено роль відштовхувальної латеральної взаємодії у досягненні термодинамічної рівноваги між падаючим і десорбованим потоками. Запропоновано альтернативне пояснення наявності різної залежності коефіцієнта прилипання від ступеня покриття для випадку адсорбції водню на поверхні вольфраму та молібдену. Розроблено алгоритм моделювання адсорбції й упорядкування кисню та CO на поверхні Pt(III) з урахуванням різних типів адсорбційних центрів, латеральної взаємодії та дифузії, що дозволило одержати значення межових покриттів та структруи адсорбованих плівок у відповідності з експериментом. Показано, що латеральна взаємодія між молекулами CO на поверхні Pt(III) може бути представлена як суперпозиція диполь-дипольної та непрямої взаємодії. Створено нову модель реакції окиснення CO, згідно з якою активними стосовно реакції окиснення є атоми кисню, розташовані у hcp адсорбованих центрах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г583.25 с18 +
Шифр НБУВ: РА339922

Рубрики:

      
2.

Петрова Н.В. 
Удосконалення і розробка прийомів підвищення життєздатності та продуктивності шовковичного шовкопряда на різних етапах розведення: Автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.02.01 / Н.В. Петрова ; УААН. Ін-т тваринництва. — Х., 2001. — 17 с.: рис. — укp.

Удосконалено існуючі та розроблено нові високоефективні прийоми підвищення життєздатності та продуктивності шовковичного шовкопряда, які використовуються на різних стадіях його онтогенезу, адаптованих до особливостей технології всіх етапів племінного розведення, що повинно забезпечувати максимальний ефект оптимізації племінного матерілу. Вперше запропоновано прийоми оптимізації племінної культури шовкопряда за життєздатністю та продуктивністю, виконання яких забезпечило врахування особливостей технології та обсягів виробництва грени різних категорій (попереднього розмноження, супереліти й еліти). Вивчено можливості використання конкретних прийомів оптимізації племінного матеріалу. Запропоновано нові біостимулятори для племінних вигодівель і розглянуто особливості їх застосування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П692-20
Шифр НБУВ: РА313842 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Петрова Н.О. 
Українська традиційна весільна обрядовість Одещини (20 - 80-ті рр. XX ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.05 / Н.О. Петрова ; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Узагальнено інформацію, одержану з письмових джерел і польових матеріалів, з застосуванням порівняльно-історичного аналізу як одного з важливих методів типологізації, за допомогою якого відновлено структуру весільної обрядовості, визначено її локальні, регіональні та стадіальні відмінності, вивчено етнічні особливості весілля українців, з'ясовано наслідки взаємодії з традиціями молдован, росіян, іншими етнічними групами регіону. З використанням ретроспективного та типологічного методів досліджено трансформації весільних обрядів, окремих їх елементів у синхронному та діахронному вимірах. За допомогою статистичного та картографічного методів складено таблиці розповсюдження обрядів, простежено локальні та регіональні відмінності, обрядові паралелі. З'ясовано семантику весільних атрибутів і символів за методом функціонально-порівняльного аналізу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т52(23=УКР7)-519.2 +
Шифр НБУВ: РА328391

Рубрики:

      
4.

Петрова Н. М. 
Формування інтелектуальної культури майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Петрова ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2010. — 21 с. — укp.

Визначено сутність поняття "інтелектуальна культура вчителя природничих дисциплін", структуру та функції даного феномена, критерії, показники та рівні його сформованості у майбутніх вчителів природничих дисциплін. Обгрунтовано та розроблено модель педагогічної системи формування інтелектуальної культури вчителя природничих дисциплін, яка включає: мету, методологічні підходи, загальні та специфічні принципи, методи, форми, засоби, умови, критерії, показники, рівні сформованості інтелектуальної культури, етапи формування та результат. Експериментально перевірено дану гіпотезу та дієвість розробленої педагогічної системи. Вдосконалено самостійну й індивідуальну роботу студентів, вчителів-практиків у системі підвищення кваліфікації та методичної роботи в школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р (4УКР)2 р3,022
Шифр НБУВ: РА377963 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
5.

Петрова Н.В. 
Формування оборотних коштів промислових підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н.В. Петрова ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2007. — 18 с. — укp.

Розкрито суть поняття формування оборотних коштів промислового підприємства як трьохетапного (виділено певні етапи, а саме: залучення, розміщення, оптимізації структури) та двобічного (формування джерел оборотних коштів, або оборотних пасивів, і обсягів вкладення оборотних коштів за законодавчо встановленими напрямами, або оборотних активів) організаційно-економічного процесу. Запропоновано визначення поняття "формування оборотних коштів" як процесу утворення джерел оборотних коштів і генеруємих ними активів, що спрямовується системою відповідних принципів, методів, механізмів, які забезпечуєть надання у розпорядження підприємства оптимальних за обсягом і структурою даних коштів. Визначено, що оборотні кошти лише фінансово, грошово обслуговують кругообіг оборотного капіталу, не змінюють за цього своєї форми, тому відсутнє теоретичне підгрунтя для характеристики їх руху у процесі господарсько-фінансової діяльності підприємства як кругообіг вартості, а стосовно нього має застосовуватись поняття функціонального циклу, протягом якого оборотні кошти перебувають на кожній зі стадій кругообігу оборотного капіаталу. Удосконалено теоретико-методологічні засади визначення потрібного обсягу власних оборотних коштів, що яких запропоновано запровадити їх оптимізацію у загальній сумі оборотних коштів підприємства та визначати оптимальне співвідношення в обертанні цих коштів. Розвинуто методичні підходи стосовно визначення ефективності використання оборотних активів як складової оборотних коштів, оптимізовано склад показників використання оборотних активів промислового підприємства, обгрунтовано відповідні методи їх розрахунку. Запропоновано методичні підходи до оптимізації структури власних оборотних коштів промислового підприємства, згідно з якими необхідно ранжувати методи таких розрахунків з урахуванням багатьох чинників господарсько-фінансового стану підприємства, державної банківсько-фінансової політики, кредитної політики комерційних банків, а також запитів, що складаються під впливом конкретних ситуацій в управлінні та плануванні діяльності підприємства. Обгрунтовано взаємозв'язки та взаємозалежності неплатежів. Розглянуто питання щодо формування оптимальних за обсягом і структурою оборотних коштів промислових підприємств. Визначено фактори їх виникнення та шляхи подолання. Наведено визначення понять оборотних активів і оборотних пасивів, які є складовими категорії оборотних коштів підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-572 +
Шифр НБУВ: РА355670

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Петрова Н.Б. 
Формування стратегії управління розвитком електроенергетики регіону: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.05 / Н.Б. Петрова ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2008. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано теретичні аспекти та практичні засади формування стратегії управління розвитком електроенергетики регіону. Розкрито суть понять "стратегія", "регіон", "електроенергетика регіону". Визначено чинники внутрішнього та зовнішнього оточення, що впливають на функціонування електроенергетики регіону. З урахуванням цих чинників за методами таксономії та кластерного аналізу запропоновано класифікувати регіони у аспекті конкурентоспроможності їх електроенергетики. Визначено подальші стратегічні напрямки її розвитку для покращання якості життя населення. Визначено компоненти, що впливають на рівень конкурентоспроможності електроенергетики регіону та з застосуванням сценарного підходу побудовано регресійну та динамічну моделі прогнозу майбутнього рівня конкурентоспроможності регіону, які дозволяють сформувати стратегію управління розвитком електроенергетики для задоволення потреб споживачів та покращання стану електроенергетичної галузі у цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)683.057 + У9(4УКР)305.72-21 +
Шифр НБУВ: РА356910

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Петрова Н. О. 
Адміністративно-правові засади моніторингу державної допомоги суб'єктам господарювання в Україні / Н. О. Петрова. — Б.м., 2022 — укp.

У дисертації аргументовано необхідність існування моніторингу державної допомоги як системи регулярних спостережень за дотриманням вимог Закону України «Про державну допомогу суб‘єктам господарювання» задля забезпечення ефективності функціонування системи державної допомоги в умовах сталого розвитку в Україні, недопущення проявів дискримінації окремих суб‘єктів господарювання та спотворення конкуренції. Запропоновано концептуальні засади моніторингу державної допомоги суб‘єктам господарювання, які ґрунтуються на теоретичних засадах надання державної допомоги суб‘єктам господарювання, організаційно-правовому забезпеченні моніторингу в Україні та його правових і організаційних стандартах у країнах Європейського Союзу, враховують сучасний стан розвитку економіки задля сталого розвитку України, необхідність забезпечення економічної доцільності підтримки суб‘єктів господарювання за рахунок публічних ресурсів для виробництва товарів або провадження окремих видів господарської діяльності, а також рівних прав і можливостей суб‘єктів господарювання щодо отримання такої підтримки та недопущення негативного впливу на конкуренті відносини. Запропоновано в законодавстві України застосовувати термін «публічна допомога суб‘єктам господарювання» замість терміну «державна допомога суб‘єктам господарювання» та надано характеристику, з огляду на те, що цей термін точніше відбиває суть такої допомоги: по-перше, вона надається за рахунок не лише державних, а й місцевих ресурсів (публічних ресурсів), по-друге, її надавачами є органи публічної адміністрації, до яких належать як органи державної влади, так і місцевого самоврядування. Надано визначення моніторингу державної допомоги суб‘єктам господарювання, як публічно-владну діяльність уповноваженого органу, що полягає у регулярному спостереженні за дотриманням вимог Закону України «Про державну допомогу суб‘єктам господарювання», яке здійснюється шляхом збирання, оброблення, аналізу та оприлюднення інформації про державну допомогу суб‘єктам господарювання. Визначено мету моніторингу державної допомоги суб'єктам господарювання, його принципи, функції, методи, задачі Визначено та охарактеризовано значущі критерії несумісної, недопустимої для конкуренції державної допомоги, які використовуються, в тому числі й при здійсненні моніторингу державної допомоги. Обґрунтовано впровадження до вітчизняного законодавства четвертого критерію наявного негативного впливу державної допомоги на торгівлю між Україною та державами – членами ЄС, що зумовлено зарубіжним досвідом правового регулювання. Дійшли висновку, що моніторинг державної допомоги суб‘єктам господарювання здійснюється відповідно до встановленої законодавством адміністративної процедури, що поділена на стадії (обов‘язкові й необов‘язкові (факультативні)). На основі вивчення й узагальнення зарубіжного досвіду, а також юридичної практики здійснення моніторингу державної допомоги сформульовано пропозиції щодо внесення змін та доповнень з досліджуваних питань до: Закону України «Про державну допомогу суб‘єктам господарювання», Закону України «Про Антимонопольний комітет України», Кодексу України про адміністративні правопорушення та інших нормативно-правових актів.^UThe author argues the necessity of monitoring state aid as a system of regular observations on compliance with the requirements of the Law of Ukraine ―On State Aid to Economic Entities in order to ensure the effectiveness of the functioning of the state aid system in conditions of sustainable development in Ukraine, preventing manifestations of discrimination of individual economic entities and distortion of competition. The focus is on the conceptual basis for monitoring state aid to economic entities based on the theoretical principles of providing state aid to economic entities, organizational and legal security of monitoring in Ukraine and its legal and organizational standards in the countries of the European Union. The author also takes into account the current state of development of the economy for sustainable development of Ukraine, the need to ensure the economic feasibility of supporting economic entities at the expense of public resources for production of goods or implementation of certain types of economic activity, as well as equal rights and capabilities of economic entities to obtain such support and prevent a negative impact on competitive relations. It is suggested to apply the term ―public aid to economic entities instead of the term ―state aid to economic entities in the legislation of Ukraine, given that this term more accurately reflects the essence of such aid: first, it is provided at the expense of not only state, but also local resources (public resources), and second, its providers are the public administration authorities which include both state authorities and local selfgovernment. The author's definition of public aid to economic entities is formulated on the basis of the most significant identified and analyzed features. Thus, under the concept of ―public aid to economic entities , it is proposed to understand the economic benefits granted to economic entities by public administration bodies in the procedure provided by law in accordance with the principle of decentralization of power, and lies in transferring public resources (state or local resources) to separate economic entities or in the losses of state or local budgets in order to achieve national or regional sustainable development purposes. Monitoring of state aid to economic entities as a public activity of an authorized body is presented. It consists in regular compliance with the Law of Ukraine ―On State Aid to Economic Entities and is carried out by collecting, processing, analyzing and publishing information about state aid to economic entities. The purpose of state aid monitoring to economic entities, its principles, functions, methods, tasks are determined. Significant criteria of incompatible, inadmissible for competition state aid are used and characterized, which are used, including in state aid monitoring. It was concluded that the monitoring of state aid to economic entities is carried out in accordance with the administrative procedure established by law, which is divided into stages into compulsory and optional. Based on the study and generalization of foreign experience, as well as legal practice of monitoring state aid, proposals have been formulated to amend the Law on Ukraine ―On State Aid to Economic Entities , the Law of Ukraine ―On the Antimonopoly Committee of Ukraine , the Code of Ukraine on administrative offenses and other regulatory legal acts.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського