Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (42)Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=ПРОЦИШИН$<.>+<.>A=ВІРА$<.>+<.>A=ТОМІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Віраг М.В. 
Прогнозування, діагностика, профілактика і терапія недоношування у жінок з йододефіцитними захворюваннями: автореф. дис. ... канд. мед. наук: 14.01.01 / М.В. Віраг ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено показник середньостатистичної частоти недоношування у вагітних з йододефіцитними захворюваннями. Виділено основні перинатальні чинники ризику недоношування за умов йододефіциту. Встановлено пряму залежність між йододефіцитним станом у матері, функціональним станом щитовидної залози та фетоплацентарним комплексом у випадку недоношування вагітності на тлі дифузного еутиреоїдного зоба. Підтверджено, що нормалізація спонтанної активності матки з одночасною ліквідацією йодної нестачі найкраще досягається призначенням вагітним препаратів з вмістом калію йодиду та поліненасичених омега-3 жирних кислот у комплексі з препаратами, які впливають на скоротливу здатність матки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.216.415.12 + Р716.219 +
Шифр НБУВ: РА370160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Процишин О.Р. 
Формування конкурентного середовища в торгівлі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / О.Р. Процишин ; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. — Л., 1999. — 17 с. — укp.

Дисертація присвячена проблемі формування конкурентного середовища в торгівлі. Досліджуються сутність, економічний зміст та форми ринкової конкуренції. У результаті проведеного аналізу теорій і практичного досвіду з проблем конкуренції, класифіковано її види, виявлено характерні особливості та риси для торговельної сфери, визначено її провідні функції і доповнено похідні, внаслідок чого сформульовані першочергові завдання щодо розвитку конкуренції в галузі. Здійснено грунтовний аналіз умов формування конкурентного середовища та факторів, що впливають на інтенсифікацію цього процесу. Розв'язано коло завдань, пов'язаних з посиленням конкурентних позицій підприємств через виявлення та реалізацію конкурентних переваг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)420-13

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Процишина О. Ю. 
Формування методичної компетентності майбутніх викладачів мистецької школи на заняттях сольного співу: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / О. Ю. Процишина. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації представлено цілісне дослідження проблеми формування методичної компетентності майбутніх викладачів мистецької школи на заняттях сольного співу. Розкрито теоретичні аспекти проблеми формування методичної компетентності майбутніх викладачів мистецької школи на заняттях сольного співу; проаналізовано педагогічні, психологічні, мистецтвознавчі наукові праці; систематизовано дослідження з питань теорії та методики мистецької освіти, педагогіки мистецтва, вокальної педагогіки, вокальної та методичної підготовки студентів у закладах вищої освіти; проаналізовано та систематизовано наукові праці з питань ефективної організації освітнього процесу, впровадження інноваційних методів навчання, розвитку творчої особистості, підготовки майбутнього конкурентоспроможного фахівця, який здатний до креативного, критичного, прогностичного, абстрактного мислення, саморегуляції та самоактивації у професійній діяльності. Розроблено науковий тезаурус проблеми формування методичної компетентності майбутніх викладачів мистецької школи, до якого увійшли поняття, що розкривають сутність компетентнісної підготовки, методичну складову фахової підготовки та специфіку вокальної підготовки майбутніх викладачів мистецької школи.У дослідженні з’ясовано сутність методичної компетентності майбутніх викладачів мистецької школи. Визначено, що формування методичної компетентності майбутніх викладачів мистецької школи – це цілеспрямований, складний, динамічний процес набуття спеціальних знань, умінь, навичок та досвіду, необхідних для майбутньої вокально-методичної та вокально-педагогічної3діяльності. Поняття «методична компетентність майбутніх викладачів мистецької школи» трактується нами як динамічне фахово-особистісне утворення, яке є здатністю ефективно застосовувати набуті спеціальні (фахові) знання, вміння та навички для здійснення успішної вокально-методичної та вокально-педагогічної діяльності з метою забезпечення художньо-естетичних потреб учнів мистецької школи.Розроблено структуру досліджуваного явища, що складається з мотиваційно-ціннісного, інформаційно-інноваційного, когнітивно-операційного, результативно-корекційного компонентів, які характеризуються такими показниками: виявлення внутрішньої мотивації до оволодіння методичною компетентністю, усвідомлення цінності методичної компетентності як самоцілі освітньої діяльності, усвідомлення цінності методичної компетентності як засобу для досягнення професійних цілей; здатність до ефективного оволодіння новими методичними знаннями й вміннями у сфері вокальної педагогіки, здатність до створення нових методичних ідей та методичних систем навчання співу, здатність до впровадження інноваційних методів та прийомів практичної діяльності для вирішення завдань вокальної педагогіки; розуміння специфіки навчання співу, особливостей та потреб учасників освітнього процесу, виявлення самостійного, критичного, оригінального, прогностичного мислення, абстрагування та самоконтролю у процесі навчання співу, здатність використовувати результативні засоби та методи навчання співу та розвитку співацького голосу, ефективно взаємодіяти зі всіма учасниками освітнього процесу; здатність до оцінки та аналізу власної методичної діяльності та здобутих результатів освітнього процесу, здатність до саморозвитку та самовдосконалення, безперервного розвитку методичної компетентності, здатність коригувати обрані методи впливу в процесі навчання співу задля досягнення цілі.Визначено особливості організації вокальної підготовки майбутніх викладачів мистецької школи на заняттях сольного співу. З’ясовано, що у процесі вокальної підготовки використовуються різноманітні форми роботи: аудиторна (індивідуальні практичні заняття) та позааудиторна робота (консультації, репетиції, концерти, конкурси, майстер-класи тощо); самостійна та групова форми роботи; очна,4дистанційна та змішана. Визначено, що вокальна підготовка майбутніх викладачів мистецької школи є особистісно-зорієнтованим системним, послідовним та цілеспрямованим процесом, що будується на активній суб’єкт-суб’єктній взаємодії, тристоронній комунікації викладач-концертмейстер-студент. На заняттях сольного співу застосовується спеціальне навчально-методичне забезпечення: освітні та освітньо-професійні програми, робоча програма навчальної дисципліни, методичні матеріали та дидактичний супровід до аудиторних занять та самостійної роботи, електронні навчальні курси тощо; здійснюється підбір різноманітного вокально-педагогічного та концертного репертуару з опорою на національну музичну спадщину, з вивченням кращих зразків світового вокального мистецтва, враховуючи різножанровість та єдність технічної й художньої складових вокального твору.^UThe dissertation presents a comprehensive research of the problem of forming the methodical competence of future teachers of art school in the classroom of solo singing. The theoretical aspects of the problem of forming the methodical competence of future teachers of art school in the solo singing classes are revealed; pedagogical, psychological, art historical scientific works are analyzed; research on the theory and methods of art education, art pedagogy, vocal pedagogy, vocal and methodical training of students in higher education institutions is systematized; scientific works on the effective organization of the educational process, the introduction of innovative teaching methods are analyzed and systematized. A scientific thesaurus of the problem of forming the methodical competence of future teachers of art school has been developed, which includes concepts that reveal the essence of competence training, the methodical component of professional training and the specifics of vocal training of future art school teachers.10The research clarifies the essence of the methodical competence of future art school teachers. It has been determined that the formation of methodical competence of future teachers of art school is a purposeful, complex, dynamic process of acquiring special knowledge, skills, abilities and experience necessary for future vocal-methodical and vocal-pedagogical activities. We interpret the concept of "methodical competence of future art school teachers" as a dynamic professional and personal formation, which is the ability to effectively apply the acquired special (professional) knowledge, skills and abilities to carry out successful vocal-methodical and vocal-pedagogical activities in order to meet the artistic and aesthetic needs of art school students.The structure of the studied phenomenon is developed, consisting of motivational-value, information-innovation, cognitive-operational, result-correction components, characterized by the following indicators: identification of internal motivation to master methodical competence, awareness of the value of methodical competence as an end in itself, awareness of the value of methodical competence as a means to achieve professional goals; the ability to effectively master new methodical knowledge and skills in the field of vocal pedagogy, the ability to create new methodical ideas and methodical systems for teaching singing, the ability to introduce innovative methods and techniques of practical activity to solve the problems of vocal pedagogy; understanding the specifics of teaching singing, the characteristics and needs of participants in the educational process, the identification of independent, critical, original, prognostic thinking, abstraction and self-control in the process of teaching singing, the ability to use effective means and methods of teaching singing and developing the singing voice, to interact effectively with all participants in the educational process; the ability to evaluate and analyze their own methodical activities and the results of the educational process, the ability to self-development and self-improvement, continuous development of methodical competence, the ability to adjust the selected methods of influence in the process of teaching singing to achieve the goal.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського