![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=ПРОЦІВ$<.>+<.>A=ЛІЛІЯ$<.>+<.>A=ЙОСИПІВНА$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Проців В. В. Наукове об|рунтування нових технічних рішень з удосконалення гальмівної системи шахтного шарнірно-зчленованого локомотива: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.05.06 / В. В. Проців ; ДВНЗ "Нац. гірн. ун-т". — Д., 2011. — 36 с. — укp.Вирішено питання підвищення ефективності гальмівних систем шахтних локомотивів і, перш за все, важких шарнірно-зчленованих. Запропоновано нове вирішення актуальної наукової проблеми встановлення закономірностей динамічних параметрів гальмування шахтних потягів залежно від величин реальних викривлень і нерівностей шахтної рейкової колії, що шляхом розробки та запровадження нових технічних вдосконалень зумовлює зменшення гальмівного шляху шахтного потяга, його безпечну зупинку та стоянку на поздовжніх ухилах колії величиною до 50 %. Складено уточнені розрахункові схеми гальмування шахтного шарнірно-зчленованого локомотива із складом вагонеток, що враховують одночасне та почергове гальмування за допомогою колісно-колодкових, осьових і трансмісійних дискових гальм, шляхом динамічного гальмування двигуном, а також із застосуванням магніторейкових і гравітаційних гальм. Розроблено й апробовано динамічну модель гальмування шахтного шарнірно-зчленованого локомотива із складом вагонеток за допомогою пристроїв з обмеженим фрикційним моментом і рейкових гальм на реальній рейковій колії, яка має систематичні та локальні, а також довгі та короткі нерівності. Визначено систему тестів для перевірки адекватності динамічної моделі гальмування шахтного потяга положенням класичної механіки. Вивчено вплив недосконалості реальної шахтної колії на максимально можливий гальмівний момент і довжину гальмівного шляху за гальмування шахтного шарнірно-зчленованого локомотива із складом вагонеток за допомогою пристроїв, що реалізують гальмівну силу в точці контакту колеса та рейки, а також рейкових гальм. Встановлено й апробовано алгоритм роботи пристрою для автоматичного контролю юза шахтного локомотива. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: И164.2-53 Шифр НБУВ: РА384057 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Проців О.М. Синтез та фізико-хімія поліаміноаренів: Автореф. дис... канд. хім. наук: 02.00.04 / О.М. Проців ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2001. — 19 с. — укp.Встановлено закономірності синтезу, структури та фізико-хімічних властивостей електропровідних поліаміноаренів - поліаніліну та його похідних. Визначено детальні механізми процесів ініціювання та деструкції полімеру. На підставі результатів експериментальних досліджень і квантово-механічних розрахунків встановлено структуру продукту сумісної поліконденсації аніліну та нітроаніліну, яка є чотириланковим фрагментом зі з'єднанням за типом "голова - хвіст". Продуктом синтезу є емеральдинова форма полімеру зі ступенем легування 0,25. Встановлено, що оптимальне співвідношення анілін:о-нітроанілін у вхідній реакційній суміші є 8:2, у даному випадку утворюється полімер з достатньо високою електропровідністю та електрореактивністю. Зафіксовано слабку електрохемілюмінесценцію у процесі електрохімічного окиснення поліаніліну в області потенціалів понад +1,7 В. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Г247.312 Шифр НБУВ: РА316137 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|