Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (38)Книжкові видання та компакт-диски (27)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=ПЕРМІНОВА$<.>+<.>A=СВІТЛАНА$<.>+<.>A=ОЛЕКСАНДРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Пермінова А.В. 
Відтворення англійської сенсорної лексики в українських віршових перекладах: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.16 / А.В. Пермінова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Виявлено особливості відтворення семантики сенсоризмів у ході перекладу англомовної поезії українською мовою на підставі контрастивного аналізу конве- та дивергентних рис їх семантичної структури у системах сучасних англійської та української мов. За допомогою застосування елементів статистичного аналізу лексичної семантики встановлено коефіцієнт відповідності (конвергентності) семантем сенсорних домінант і визначено зв'язок між дивергентністю мовних систем і трансформаціями у перекладі. Розкрито особливості передачі авторської мовної картини світу у структурі цільових текстів та визначено вплив перекладацького континууму англійських сенсоризмів у віршових переклада.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш407 + Ш143.21-772 +
Шифр НБУВ: РА323219

Рубрики:

      
2.

Пермінова А.О. 
Культуромовне буття художнього твору як перекладознавча проблема: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.16 / А.О. Пермінова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розглянуто існуючі підходи до завдань перекладознавства й оцінювння цільових поетичних текстів та запропоновано новий, об'єктивний підхід, згідно з яким усі переклади одного твору однією мовою створюють його культуромовне буття, яке відображає різні грані образу тексту в іншомовній культурі. У межах культуромовного буття твору запропоновано два підходи до перекладу, а саме: перекодування та перетворення, жоден з яких не є кращим за інший. З'ясовано зміни коду оригінала на рівнях тексту, а саме: у мові, стилі, літературі та культурі. Виділено типи діалогу з першотвором - міжособистісний, міжлітературний і міжкультурний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш407 +
Шифр НБУВ: РА356284

Рубрики:

      
3.

Пермінова Л.А. 
Розвиток професійних умінь керівника школи у системі післядипломної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.А. Пермінова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2002. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано гіпотетичну модель професійного потенціалу сучасного директора школи, яка передбачає комплекс загальнопрофесійних і спеціальних умінь, здатність до творчості та психологічну готовність до професійної управлінської діяльності. Розкрито суть вимог до управління, розроблено критерії та рівні сформованості професійних умінь директора загальноосвітньої школи. Показано, що розвиток професійних умінь керівника, розкриття його творчого професійного потенціалу - взаємозалежні процеси, що набувають високого кінцевого результату шляхом якісної організації курсового навчання. Визначено систему концептуальних положень та чинники розвитку професійних умінь керівників шкіл. У ході експерименту обгрунтовано та перевірено ефективність створеної дидактичної моделі, які складається зі змістовного, процесуального та управлінського блоків. Експериментально доведено ефективність створених організаційно-педагогічних умов розвитку професійних умінь директора школи (оптимізації процесу навчання на підставі прогностично змодельованих мети, змісту та засобів їх реалізації; розвитку соціально значущих і особистісно ціннісних мотивів, психологічної готовності та емоційного стимулювання слухачів; раціонального поєднання індивідуальних, групових і колективних форм роботи, використання інтерактивних методів навчання, корекційної роботи за результатами педагогічного моніторингу).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА321024

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Пермінова С.О. 
Формування навичок сприйняття хорового багатоголосся у студентів вузів культури на заняттях з сольфеджіо: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.О. Пермінова ; Київ. нац. ун-т культури і мистец.. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості формування навичок сприйняття хорового багатоголосся у студентів вузів культури на заняттях з сольфеджіо. У дисертації теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику формування навичок сприйняття хорового багатоголосся у студентів вузу культури на заняттях з сольфеджіо. Розкрито сутність та особливості сприйняття хорової багатоголосої музики, визначено і систематизовано структурні компоненти сприйняття хорового багатоголосся, а також особистісні якості студентів, які безпосередньо впливають на продуктивність формування навичок сприйняття хорового багатоголосся. Встановлено, що взаємодія структурних компонентів із розвиненими особистісними якостями забезпечує повноцінне сприйняття багатоголосої хорової фактури. Єдність компонентної структури навичок сприйняття хорового багатоголосся активізує цілісний процес і позитивно впливає на їх формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.701р-3
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського