1. |
Пацалюк І.І. Формування естетичних смаків молодших школярів у процесі вивчення образотворчого мистецтва: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.І. Пацалюк ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Тернопіль, 2008. — 20 с. — укp.Здійснено теоретичне узагальнення та практичне вирішення наукової проблеми формування естетичних смаків молодших школярів у процесі вивчення образотворчого мистецтва. З'ясовано, що естетичний смак особистості - духовно-функціональна властивість, яка забезпечує плідний діалог з прекрасним у дійсності та мистецтві та за своєю структурою має складові: емоційну, інтелектуальну та діяльнісну, що відкриває перед учнями можливості для глибокого сприймання, оцінювання, творчого осмислення та примноження естетичних цінностей у повсякденному житті та мистецтві. Конкретизовано критерїї та показники для визначення рівнів сформованості естетичних смаків учнів початкової школи. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, які забезпечують ефективність цього процесу (системний підхід до формування естетичних смаків, ознайомлення учнів з ціннісним змістом образотворчого мистецтва як одного з об'єктів естетичних смаків, оволодіння учнями способами естетичної активності, необхідними для самоорганізації естетичних смаків, набуття учнями досвіду їх використання засобами образотворчого мистецтва). Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355 + Ч421.331.1 + Щ10р(4УКР)2-3 + Шифр НБУВ: РА361464
Рубрики:
Географічні рубрики:
|