Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (32)Книжкові видання та компакт-диски (35)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=ОГУЙ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Огуй О.Д. 
Системно-квантитативні аспекти полісемії в німецькій мові (синхронія, діахронія та панхронія): Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.02.04 / О.Д. Огуй ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 37 с. — укp.

На основі синтезуючого вивчення полісемії у різних часових аспектах з позиції мовця (концепція лексико-семантичного варіювання) та слухача (концепція невизначеності) запропоновано голістичне розуміння полісемії як складного мовносіткового процесу, що має певні кореляції зі структурами головного мозку та світом природних явищ. За даних умов полісемію розглянуто крізь призму експериментальних та кількісних досліджень у синхронії, що дозволяє переосмислити звичні семантичні процеси, пов'язані з полісемією. Вивчення полісемії за допомогою апроксимативно-квантитивних методик в діахронії як результату семантичної зміни та в панхронії як певної регулярності даного процесу допомагає визначити змінні, необхідні для створення неокласичної теорії мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143-311
Шифр НБУВ: РА310222 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Огуй С. В. 
Формування організаційно-методичної компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування у процесі професійної підготовки / С. В. Огуй. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертація присвячена проблемі формування організаційно-методичної компетентності здобувачів фахової передвищої освіти за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». У роботі науково обґрунтовано та експериментально перевірено модель формування організаційно-методичної компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування у процесі професійної підготовки у єдності концептуального, змістово-процесуального та діагностувально-результативного блоків.Подано авторське тлумачення поняття «організаційно-методична компетентність» – інтегральна багаторівнева професійна здатність до проєктування, організації та контролю якості технологічних процесів у закладах готельно-ресторанного сервісу.У структурі організаційно-методичної компетентності виділено два основних складники: методичний та організаційний, кожен з яких містить своєрідні елементи діяльності, що відображаються у компонентах означеної категорії, таких як: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-комунікативний, діяльнісно-творчий, управлінсько-ергономічний.Розроблено та впроваджено навчально-методичні комплекси з професійно-орієнтованих навчальних дисциплін «Барна справа», «Управління якістю продукції та послуг» та «Організація обслуговування», методичні рекомендації до яких містять цілеспрямовані завдання на активізацію організаційно-методичної діяльності студентів та сприяють формуванню таких якостей як самоорганізація, саморегуляція, самомотивації навчально-пізнавальної діяльності.^UТhe dissertation is devoted to the problem of formation of organizational and methodological competence of vocational pre-higher educational institution graduates in specialty 241 “Hotel and restaurant business”. The functional technology model of forming organizational and methodological competence is structured and characterized as a unity of goal-setting, content- and process-defining, and evaluative blocks in the work. The author's interpretation of the concept of “organizational and methodological competence” is presented as an integral multilevel professional ability to design, organize, and control the quality of technological processes in hotel and restaurant business establishments.In the structure of organizational and methodological competence, two main components are distinguished: methodological and organizational, each of them containing specific elements of activity that are displayed in the components of the particular category, defined as conceptual, project-creative, analytical and managerial, communicative, and ergonomic.Educational and methodological resources for specialty-oriented academic disciplines “Bar Business,” “Products and Services Quality Management,” and “Service Organization” have been created and developed, featuring methodological recommendations that contain target-oriented tasks meant to stimulate students' organizational and methodological activities and facilitate the formation of such qualities as self-organization, self-regulation, self-motivation for the educational, activity.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського