Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (46)Книжкові видання та компакт-диски (39)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=НЕСЕНЮК$<.>+<.>A=НАТАЛ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Наталіна Н.О. 
Стратегії політичної конвертації суспільних капіталів у пострадянських державах: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Н.О. Наталіна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Висвітлено проблему трансформації політичного поля пострадянських країн через групові й індивідуальні стратегії нагромадження та конвертації капіталів політичних акторів. З'ясовано особливості застосування концепції конвертації суспільних капіталів як методології дослідження політичних еліт у трансформаційних соціумах. Визначено специфіку економічного, соціального, політичного, символічного, культурного та гендерного капіталів у контексті системної трансформації за трьома рівнями аналізу: індивідуальним, груповим і соціоетальним. Виявлено вплив конвертаційних стратегій опозиційної еліти як групових політичних акторів на динаміку політичного поля України, Грузії, Молдови та Литви на початку XXI ст. Показано, що основною конвертаційною стратегією індивідуальних політичних акторів у політичному полі сучасної України є взаємоконвертація політичного й економічного капіталів. Як case study індвідуальних конвертаційних стратегій проаналізовано модель життєвого циклу політика Ю. Тимошенко та доведено, що домінувальною формою для неї є символічний капітал.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф024 +
Шифр НБУВ: РА363664

Рубрики:

      
2.

Несенюк Є. С. 
Формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства на інноваційних засадах / Є. С. Несенюк. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено вирішенню актуального науково-практичного завдання з розвитку теоретичних положень та розробки науково-методичних рекомендацій щодо формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства на інноваційних засадах. У дисертації визначено економічний зміст стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємств як сукупності заходів, що супроводжуватимуть довгострокову траєкторію їх інноваційного розвитку в ринковому середовищі у напрямі досягнення загальної місії, спрямовану на зміцнення конкурентних позицій на основі інноваційності техніки, технологій, товарів, робіт, послуг, підприємства в цілому. Теоретичні результати дисертації пов'язані з удосконаленням дефініції конкурентоспроможності підприємства, процесу проведення стратегічного аналізу чинників зовнішнього середовища за впливом на конкурентні позиції і конкурентоспроможність підприємств. У дисертації формалізовано етапи формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємств легкої промисловості, розвинуто збалансовану систему показників завдяки виокремленню додаткового ланцюга створення цінності у формі інновацій і посиленні прикладного аспекту у формі стратегічної карти. Дістав подальшого розвитку методичний підхід щодо розробки стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі порівняння його показників із галузевими і позначення конкурентних позицій точками на декартовій площині, координати яких визначаються різницею потенціалів рентабельності всієї діяльності і зносу основних засобів. Проведено сегментацію підприємств за квадрантами Декартової системи координат. Обґрунтовано маркетингову стратегію підвищення конкурентоспроможності підприємства на інноваційних засадах з використанням методу SPACE, визначено ознаки станів стратегічної конкурентної позиції суб'єкта господарювання. Удосконалено методичні положення та розроблено концептуальну модель формування конкурентоспроможності підприємств легкої промисловості на основі реалізації конкурентного потенціалу з урахуванням рівня інноваційності ресурсного забезпечення та управлінських технологій і методів. Визначено інвестиційні можливості розвитку інноваційного потенціалу підприємств легкої промисловості. З метою удосконалення державної політики щодо розвитку легкої промисловості запропоновано концептуальну модель формування Стратегії інноваційного розвитку легкої промисловості України, якою визначено цілі та завдання розвитку легкої промисловості, інструментарій реалізації та важелі, джерела фінансування і очікувані результати.^UThe dissertation is devoted to the decision of the actual scientific and practical task on development of theoretical positions and development of scientific and methodical recommendations on formation of strategy of increase of competitiveness of the enterprise on innovative bases. The dissertation defines the economic content of the strategy of increasing the competitiveness of enterprises as a set of measures that will accompany the long-term trajectory of their innovative development in the market environment towards achieving a common mission to strengthen competitive positions based on innovative equipment, technology, goods, works, services. The theoretical results of the dissertation are related to the improvement of the definition of the competitiveness of the enterprise, the process of strategic analysis of environmental factors for the impact on the competitive position and competitiveness of enterprises. In the dissertation the stages of formation of strategy of increase of competitiveness of the enterprises of light industry are formalized, the balanced system of indicators is developed thanks to allocation of an additional chain of creation of value in the form of innovations and strengthening of applied aspect in the form of a strategic map. The methodological approach to developing a strategy to increase the competitiveness of the enterprise based on the comparison of its indicators with industry and marking competitive positions with points on the Cartesian plane, the coordinates of which are determined by the difference in profitability of all activities and depreciation of fixed assets. The segmentation of enterprises according to the quadrants of the Cartesian coordinate system is carried out. A common marketing strategy to increase the competitiveness of the enterprise on an innovative basis using the SPACE method, identifies the designation of the state of strategic competitive position of the entity. Improved methodological position and developed a conceptual model for the formation of the competitiveness of light industry enterprises based on the realization of competitive potential, taking into account the level of innovation of resource provision and management technologies and methods. Investment opportunities for the development of innovative potential of light industry enterprises are identified. In order to improve the state policy on light industry development, a conceptual model of formation of the Strategy of innovative development of light industry of Ukraine is proposed, which defines the goals and objectives of light industry development, implementation tools and levers, funding sources and expected results.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського