1. |
Мельникова І.М. Маркетингова політика комерційного банку на депозитному ринку: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / І.М. Мельникова ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2001. — 18 с.: рис. — укp.Вирішено теоретичні, методичні питання щодо визначення та реалізації маркетингової політики комерційного банку на депозитному ринку. Обгрунтовано особливості депозитних послуг у системі маркетингу комерційного ринку, визначено його можливості як інструменту формування депозитної бази, доведено необхідність реалізації маркетингового комплексу шляхом розробки відповідної маркетингової політики. Запропоновано основні засади створення маркетингової інформаційної системи, маркетингового планування і контролю для банківської депозитної діяльності, а також нові депозитні послуги, маркетингову програму їх впровадження на ринок та систему управління їх якістю. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.181.34 Шифр НБУВ: РА313672 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|