Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Реферативна база даних (119)Книжкові видання та компакт-диски (85)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Матвієнко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія: Будівництво   
1.

Матвієнко О.М. 
Знефторювання підземних вод на фільтрах з модифікованим завантаженням: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.04 / О.М. Матвієнко ; Київ. нац. ун-т буд-ва та архіт. — К., 2006. — 18 с. — укp.

З'ясовано доцільність використання заходів, що підвищують ефективність знефторювання підземних вод. Встановлено, що існуючі методи очищення вимагають великих затрат на реагенти та енергопостачання. Здійснено модифікацію завантаження для видалення фторидів з підземних вод, в якому відбуваються процеси іонообмінної сорбції та комплексоутворення. Даний метод засновано на здатності природного цеоліту (клиноптилоліту) до катіонного обміну, в результаті якого відбувається міцне закріплення модифікаційного алюмінійвмісного реагенту на поверхні зерен завантаження, що забезпечує очистку води від фтору. Досліджено механізм катіонного обміну. Теоретично обгрунтовано та практично підтверджено ефективність застосування методу знефторювання фільтруванням крізь модифіковане завантаження. Одержано кінетичний коефіцієнт та коефіцієнт Генрі, розроблено методику розрахунку основних технологічних параметрів та характеристик процесу знефторювання на модифікованих завантаженнях, запропоновано схему видалення фторидів, здійснено її техніко-економічні розрахунки. Результати наукового дослідження використано у Миргородському виробничому управлінні водопровідно-каналізаційного господарства "Полтававодоканал".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н761.104.3 +
Шифр НБУВ: РА342373

Рубрики:

      
2.

Матвієнко О.В. 
Клінічні та імунобіохімічні прояви остеоартрозу у підлітків на тлі гіпермобільного синдрому: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.10 / О.В. Матвієнко ; Харк. мед. акад. післядиплом. освіти. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано нові методи ранньої діагностики остеоартрозу за наявності гіпермобільного синдрому у підлітків. Визначено різні чинники формування даної патології, основними серед яких є обтяжена спадковість щодо остеоартрозу, наявність комбінацій факторів ризику, перенесений в анамнезі реактивний артрит. Наведено результати дослідження клінічних проявів первинного випадку остеоартрозу у підлітків. Розглянуто особливості перебігу захворювання залежно від статі та ступеня гіпермобільного синдрому. Відзначено гетерогенність уражень суглобового хряща за остеоартрозу, що пов'язано з віком і тривалістю клінічної симптоматики. Виявлено зміни у метаболізмі сполучнотканинних структур - колагену та протеогліканів та імунологічні зсуви, шо стосуються різних ланок імунітету, зокрема клітинної, гуморальної, моноцитарно-фагоцитарної. Підтверджено роль запального компоненту в патогенетичних механізмах остеоартрозу за наявності гіпермобільного синдрому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.418.120.40-3 +
Шифр НБУВ: РА348858

      
3.

Матвієнко О.В. 
Моральне виховання молодших школярів у позаурочній та позашкільній діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.В. Матвієнко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Містяться теоретичне та експериментальне дослідження ефективності морального виховання молодших школярів у позаурочній діяльності в період розбудови національної школи. Встановлено зростання впливу суспільного середовища на моральне формування особистості сучасного школяра. Нові соціально-педагогічні умови суттєво впливають на зміну соціально-педагогічних характеристик сучасних молодших школярів. Особливістю виховного процесу в початковій школі нині є його коригування як основа нормалізації моральних відносин молодших школярів. Доведено, що функціонування відкритої соціально-педагогічної системи повинно мати безперервний, керований комплексний характер, забезпечуючи цим сприятливі умови для цілеспрямованого морального виховання учнів молодших класів у різних соціумах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.38 + Ч421.331.1

Рубрики:

      
4.

Матвієнко О.В. 
Розвиток систем середньої освіти в країнах Європейського Союзу: порівняльний аналіз: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / О.В. Матвієнко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 39 с. — укp.

Здійснено порівняльний аналіз основних етапів західноєвропейської освітньої інтеграції на підставі результатів вивчення матеріалів, опублікованих інституціями ЮНЕСКО, Європейського Союзу (ЄС) та Ради Європи. З використанням значної кількості документів даних інституцій систематизовано стратегічні рішення 15-ти країн-членів ЄС у сфері реформування структури та управління освітою, її стандартизації та моделювання змісту навчальних програм. Охарактеризовано динаміку змін у структурі обов'язкової освіти на всіх її рівнях. Проаналізовано теоретичні принципи та практичні рішення розбудови систем неперервної освіти, її глобальний та європейський контекст. Узагальнено нові моделі гармонізації процесів централізації й децентралізації управління освітою у 15-ти країнах-членах ЄС, її демократичний контекст. Здійснено загальну характеристику дискретних тенденцій у розбудові західноєвропейського освітнього простору, зроблено висновок щодо нерівномірності та певної суперечливості реформістського поступу європейських країн в освітньому просторі XX ст. на законодавчому рівні, а також у інших сферах, що знаходяться у певному взаємозв'язку з демократизацією обов'язкової освіти, модернізацією структури шкільної системи й у цілому - з модернізацією змісту обов'язкової освіти за домінантними імперативами сучасної філософії освіти, зорієнтованої на гармонізацію її стандартів у соціокультурних й політико-економічних координатах національно-регіонального та глобального гуманістичного спрямування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4) + Ч424(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА337129

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Матвієнко О.В. 
Соціальний час українського етносу: аксіологічний аспект: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / О.В. Матвієнко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 20 с. — укp.

Розкрито аксіологічний аспект соціального часу українського етносу. Показано, що одним з проявів структури соціального часу є встановлення системи соціальних відносин і механізмів суспільного зв'язку, що здатні підтримувати впорядковану, ритмічну послідовність буття, а також її змінення, заломлення крізь сенс як зверхритм. Окрему увагу приділено концепції ціннісної свідомості М.С.Розова, головною особливістю якої є переважання морального смислу над ідеологією, який з часом замінює її повністю, а метою життя кожної особистості стає розумний вибір найкращого. Досліджено три історичні етапи людства, виділені Ф.В.Шеллінгом, поряд з етапами етногенезу, визначених М.Степико, та в контексті становлення архаїчної та міфологічної свідомості як детермінанти соціального часу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*321 + С5*425*122.6 +
Шифр НБУВ: РА349970

Рубрики:

      
6.

Матвієнко О. В. 
Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічної взаємодії у навчально-виховному середовищі школи першого ступеня: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. В. Матвієнко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 34 с. — укp.

Розроблено та науково обгрунтовано систему підготовки майбутніх учителів щодо педагогічної взаємодії у навчально-виховному середовищі школи першого ступеня. Вдосконалено зміст фахової освіти майбутніх вчителів початкової школи щодо педагогічної взаємодії. Експериментально доведено ефективність впливу введених змін на підвищення рівня їх готовності щодо педагогічної взаємодії у навчально-виховному середовищі школи першого ступеня. Досліджено, апробовано й опубліковано рекомендовані МОН України навчальні посібники з проблеми дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.430
Шифр НБУВ: РА372997 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Матвієнко О.В. 
Теорія і практика підготовки спеціалістів з інформаційного забезпечення системи управління невиробничою сферою: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О.В. Матвієнко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 40 с. — укp.

На підставі узагальнення психолого-педагогічних і спеціальних наукових джерел розроблено та науково обгрунтовано концепцію підготовки фахівця з інформаційного забезпечення управління (ІЗУ), побудовано модель його підготовки до професійної діяльності. Експериментально перевірено педагогічну ефективність розробленої моделі. Виявлено зміст системи професійної діяльності інформаційного спеціаліста за умов інформатизації суспільства відповідно до сучасного стану та перспектив розвитку комп'ютерних інформаційних систем. Наведено освітньо-кваліфікаційну характеристику фахівця з ІЗУ невиробничою сферою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ч481.203
Шифр НБУВ: РА336585

Рубрики:

      
8.

Матвієнко О.М. 
Участь жінок у суспільно-політичному житті України в 90-ті рр. XX - на початку XXI ст.: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / О.М. Матвієнко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 17 с. — укp.

Проаналізовано процес участі жінок у роботі Верховної Ради України та діяльність жіночих громадських об'єднань України на рубежі XX - XXI ст. Установлено, що за умов самостійного демократичного розвитку у державному та громадсько-політичному житті України суттєво зросла роль жінок. Висвітлено специфіку діяльності жінок у владних структурах України на прикладі Верховної Ради України, вплив громадських жіночих організацій на політичне життя країни. Проаналізовано специфіку їх діяльності на сучасному етапі. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення гендерного законодавства у діяльності владних структур щодо забезпечення гендерної рівності в країні, які доцільно використати для подальшого теоретичного аналізу та практичного застосування державними та політичними інституціями України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)64-297 + Ф74(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА363635

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Калугіна Т. В. 
Педагогічні умови професійного саморозвитку викладачів іноземних мов у науково-методичній роботі коледжу / Т. В. Калугіна. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертації проведено цілісний науковий аналіз проблеми професійного саморозвитку викладачів іноземної мови в системі науково-методичної роботи коледжу. Обґрунтовано й апробовано педагогічні умови професійного саморозвитку викладачів іноземної мови у науково-методичній роботі коледжу (використання інтерактивних технологій у науково-методичній роботі коледжу для збалансованості особистісно-професійних якостей викладачів іноземних мов; модернізація інформаційного середовища коледжу для вдосконалення іншомовної компетентності викладачів іноземних мов; створення ресурсного центру професійного саморозвитку творчої особистості викладачів іноземних мов).Визначено компоненти, критерії та рівні готовності до професійного саморозвитку викладачів іноземних мов.Результати самоосвітньої діяльності викладача відображено у формі: доповідей, виступів на семінарах, засіданнях методичних об'єднань; статті до фахового видання; дидактичного матеріалу; науково-методичної розробки; методичного чи діагностичного кейсу; розробки електронних занять, посібників; розробки пакету тестових завдань в електронному вигляді; розробки пакету стандартного планування з теми чи групи тем; проекту особистої методичної веб-сторінки.^UIn the thesis a holistic scientific analysis of the problem of professional self-development of teachers of foreign languages in the scientific and methodological work of the college is carried out.It is determined that the professional self-development of teachers of foreign languages in scientific and methodological work of the college is a conscious self-cognitive activity of teachers of a foreign languages in scientific and methodological work of the college aimed at improving its own personality in accordance with the requirements of the profession and self-realization of oneself as a personality in that social field of activity that defines the profession.The organizational and pedagogical support of the process of professional self-development of teachers of foreign languages in scientific and methodological work of the college is developed.The purpose and objectives of developed organizational-pedagogical support obey to current qualification requirements of the professional abilities of teachers of foreign languages in college. Also, the methodological unit includes methodological approaches and principles. Goals and objectives of the process of professional development of teachers of foreign languages in the scientific and methodological work of the college are carried out in three consecutive stages: diagnostic and motivational, procedural-activity, reflexive-correction.It was established that providing of organizational and pedagogical support of professional self-development of teachers of foreign languages activates the cognitive and research components of professional self-development. It is noted that the socio-psychological climate, which has organizational and pedagogical support by the administration and other experts, promotes operatively-active and reflexive and evaluation components. In turn, the creation of pedagogical conditions that have the ability to receive support and recognition in society, reveals various aspects of the necessarily motivational component, the creative and innovative environment of the college extends to social and communicative.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Дідур Н. А. 
Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки / Н. А. Дідур. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертаційній роботі висвітлено окремі аспекти проблеми формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки: виявлено й теоретично обґрунтовано педагогічні умови, що мають вплив на формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки (поступове доповнення навчальних планів окремими темами та навчальними дисциплінами (варіативна складова) циклу професійної та практичної підготовки студентів; упровадження інтерактивних методів навчання з урахуванням контексту професійної діяльності вчителя початкової школи; освітнє середовище (традиції, норми, правила поведінки, соціальна ситуація); забезпечення мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до виявлення і прояву соціокультурної компетентності у процесі фахової підготовки та модель її реалізації, що містить такі складники: мета, завдання, підходи, принципи, форми, методи, стадії формування, критерії, показники, рівні сформованості соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Визначено, що структуру соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи становлять когнітивний, аксіологічний комунікативний та прогностичний компоненти. Сформованість соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи визначається високим, середнім та низьким рівнями за певними показниками. У процесі експериментального дослідження доведено ефективність створеної організаційно-педагогічної моделі формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки.^UThe Dissertation is devoted to the problem of formation of sociocultural competence of elementary school future teachers in the process of professional training. The pedagogical conditions for forming the sociocultural competence of future elementary school teachers in the process of professional training (phased supplementation of the curriculum by separate subjects and educational disciplines (variational component) of the cycle of professional and practical training of students are revealed and theoretically substantiated; implementation of interactive teaching methods taking into account the context of the professional activity of the elementary school teacher; educational environment (traditions, norms, rules of conduct, social situation); provision of the attitude of motives and values towards the identification and manifestation of socio-cultural competence in the process of professional training and the model of its implementation, containing the following components: purpose, tasks, approaches, principles, forms, methods, stages of formation, criteria, indicators, levels of formation of sociocultural competence of elementary school future teachers. It is determined that the structure of sociocultural competence of future primary school teachers is cognitive, motivational, reflexive and communicative components. The formation of sociocultural competence of future primary school teachers is determined by high, medium and low levels according to certain indicators. In the process of experimental research the efficiency of the developed organizational and pedagogical model of formation of socio-cultural competence of elementary school future teachers in the process of professional training has been proved


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Матвієнко О. О. 
Закономірності формування та властивості нанокомпозитних плівок на основі фоточутливих полімерів та напівпровідникових наночастинок / О. О. Матвієнко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена розробці технології отримання нових емісійних матеріалів для структур світловипромінюючих діодів – полімер-неорганічних нанокомпозитів на основі наночастинок CdSeZnS та фоточутливих полімерів (PVK, PFO). В залежності від енергії міжфазної взаємодії полімер/НЧ, яка варіювалась спорідненістю хімічних структур полімерної матриці і інтерфейсного модифікатора НЧ отримано плівки з трьома типами фазового розподілу: вертикальним (PVK-CdSeZnS/TOPO, PVK-CdSeZnS/AD, PFO-CdSeZnS/CD), латеральним (PVK-CdSeZnS/PY), однорідним (PVK-CdSeZnS/CD, PFO-CdSeZnS/TOPO, PFO-CdSeZnS/AD). Проведена порівняльна характеристика нанокомпозитів у площині фазовий стан/світловий вихід люмінесценції. Встановлено, що максимальний світловий вихід характерний для нанокомпозиту з однорідним фазовим розподілом. Оптимізовано склад та концентрацію полімер-неорганічних нанокомпозитів товщиною 80-100 нм, отриманих методом spin-coating, з максимальним світловим виходом люмінесценції (φвідн. ≈ 35%): PVK-CdSeZnS/CD (Снч = 54 об.%), PFO- CdSeZnS/TOPO (Снч = 50 об.%).Одержано оптимізовану нанокомпозитну світловипромінюючу діодну структуру ITO/PEDOT:PSS/PFO+CdSeZnS-TOPO/Bu-PBD/Al (яскравість 1,5*103 Кд/м2, ефективність 0,8 Кд/А при напрузі 11 В). Ключові слова: полімер-неорганічний нанокомпозит, плівка, напівпровідникові наночастинки, інтерфейсний модифікатор, світловипромінюючий діод, фазовий стан, вихід люмінесценції, спін-коатінг.^UThesis is devoted to the development of the preparation technology of new polymer-quantum dotes light emitting diodes based on polymer-quantum dots nanocomposites (PQDNCs) as an emitter layer. The spatial organization mechanisms of CdZnSeS QD PQDNCs thin films with two type of conjugated polymers polyvinylcarbazole (PVK) and polydioctylfluorenyl (PFO) has been demonstrated. The morphological radial distribution function and potential of mean force of the QD in PVK/QD and PFO/QD in the QD loading from 3,6 to 54 vol.% were investigated. Three types of PQDNCs films phase state (vertical, lateral and uniform) were obtained by the effect of different interface modifiers: pyridine PY and dendritic phosphonic acid possessing alkyl- (AD) or cyano- (CD) terminal groups. It is demonstrated that the nanoparticle-polymer interaction define the nanocomposite phase state. It was shown that PVK-CdZnSeS/TOPO, PVK-CdZnSeS/AD, PFO-CdZnSeS/CD favors to phase segregation of QD in the nanocomposite with formation of two-dimensional aggregates are localized near surface layer of polymer film. In contrast, PFO-CdZnSeS/TOPO, PVK-CdZnSeS/CD, PFO-CdZnSeS/AD provides the homogeneous QD distribution through the film thickness with higher photoluminescence quantum yield (~35%).The ITO/PEDOT:PSS/PFO+QD/Bu-PBD/Al (brightness 1,5 *103 Cd/m2, current efficiency 0,8 Cd/A at voltage 11 V) PQDLED structures are obtained.Key words: polymer-inorganic nanocomposite, film, quantum dot, interface modifier, light emitting diodes, phase state, luminescence quantum yield, CdSeZnS, spin-coating.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського