Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (41)Книжкові видання та компакт-диски (15)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Марченко Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Марченко Г.В. 
Обрядові побажання: структура і семантика тексту: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.07 / Г.В. Марченко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 19 с. — укp.

Досліджено проблеми жанрової диференціації та класифікації українських побажань, визначено їх місце у системі жанрів української пареміології. Проведено комплексний аналіз побажань: побажання як фолькльорний текст та ритуал, розглянуто обрядово-ситуативний контекст вербальних побажань. З'ясовано особливості структурної побудови українських побажань, визначено їх текстові функції, охарактеризовано тематичний склад і семантику основних мотивів доброзичливості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш3(2=1УК)-633 +
Шифр НБУВ: РА324116

      
2.

Марченко Г.В. 
Розвиток екологічної освіти в середніх школах Великої Британії у другій половині XX століття: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.В. Марченко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 23 с. — укp.

Досліджено історичні умови виникнення і розвитку екологічної освіти в середніх школах Великої Британії, філософсько-світоглядні, природничо-наукові, соціально-культурні, теоретико-регулятивні та психолого-педагогічні засади формування цілісної, логічно організованої системи взаємодії природи та суспільства, яка грунтується на загальнолюдських і національних цінностях, на принципах гуманізації, цілісності, неперервності, міждисциплінарності, культуровідповідності, екоцентризму. Розкрито найважливіші підходи щодо відбору та конструювання змісту і педагогічних технологій екологічної освіти в середніх школах країни, що зумовлені етнопсихологічними та культурно-історичними надбаннями британців, узагальнено досвід організації позаурочної та позашкільної природоохоронної діяльності школярів. Відзначено роль громадських організацій у формуванні екологічної культури школярів. Визначено основні тенденції розвитку екологічної освіти в середніх школах Великої Британії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4ВЕЛ)2-3,022 +
Шифр НБУВ: РА328832

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Марченко Г. К. 
Спектроскопія компресійних плазмових потоків та їх взаємодії з поверхнею в сильнострумових плазмодинамічних системах: автореф. дис. ... канд. фіз.-мат. наук : 01.04.08 / Г. К. Марченко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. — Х., 2011. — 19 с.: a-рис. — укp.

Розроблено універсальний комплекс оптичної діагностики для розв'язання плазмодинамічних задач з генерації та формування компресійних плазмових потоків і плазмово-поверхневої взаємодії в широкому діапазоні параметрів плазми. Проведено комплексний аналіз впливу потужних плазмових потоків різної тривалості імпульсу на особливості випромінювання приповерхневої плазми. Визначено, що за дії короткоімпульсної плазми на поверхню, ефекти екранування практично не позначаються на процесах передачі енергії через малий час існування високоенергетичного плазмового потоку та подальше різке зменшення густини плазми. Досліджено вплив атомної ваги матеріалу на параметри перехідного плазмового шару, який формується за взаємодії квазістаціонарних плазмових потоків з поверхнею. Показано, що атомна вага матеріалу значно впливає на товщину перехідного шару та визначає його захисні властивості. Розроблено новий метод визначення абсолютних концентрацій домішок у щільній плазмі, який базується на ефекті самопоглинання в спектральних лініях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В333.15,022 + В333.213,022
Шифр НБУВ: РА379565 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Марченко Г. Ю. 
Страхування ризиків іпотечного кредитування в Україні: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / Г. Ю. Марченко ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Розкрито економічну природу та сутність іпотечного кредитування (ІК) та страхування його ризиків. Визначено ризики ІК і наведено їх класифікацію залежно від різних класифікаційних ознак. Проведено аналіз державної регуляторної політики в сфері ІК і його страхування. Встановлено організацію системи страхування ризиків ІК і запропоновано методику ціноутворення в страхуванні ризиків ІК. Теоретично обгрунтовано та побудовано модель розрахунку страхової премії для оптимального формування цін на послуги ІК. Оцінено рівень підготовленості української фінансової, політичної, соціальної системи й їх інфраструктур для запровадження системи страхування ризиків ІК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.245-99
Шифр НБУВ: РА371791 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Марченко Г. В. 
Розвиток медіаосвіти майбутніх учителів початкової школи в університетах України (90-ті роки ХХ ст. – початок ХХІ ст.): автореферат дис. ... д.філософ : 011 / Г. В. Марченко. — Б.м., 2023 — укp.

Актуальність проблеми дослідження обумовлена швидкими темпами розвитку сучасного інформаційного суспільства, появою та широким розповсюдженням глобальної мережі Інтернет як основного джерела інформації, а також глобалізаційними процесами у світі, що призводять до змін у функціонуванні традиційних і нових медіа. Наслідок цих процесів – модернізація системи освіти в Україні (зокрема, початкового та вищого рівнів освіти), виникнення нових професійних вимог до майбутніх учителів початкової школи. Такі зміни передбачають розширення діапазону надання освітніх послуг у педагогічних закладах вищої освіти через упровадження окремої навчальної дисципліни/курсу з медіаосвіти або інтеграції елементів медіаосвіти в чинні навчальні предмети завдяки їхньому оновленню та вдосконаленню.Обґрунтовано методологічні підходи до дослідження окресленої проблеми (акмеологічний, діяльнісний, інформаційний, історико-педагогічний, системний та системно-хронологічний). Описано основні принципи вивчення досліджуваної проблеми (історизму, об'єктивності, науковості, єдності історичного й логічного). Представлено характеристику методів здійсненого історико-педагогічного дослідження (історико-генетичний, історико-хронологічний, історико-ретроспективний). Проаналізовано джерельну базу дослідження та уточнено сутність базових понять дослідження. Здійснено цілісний аналіз особливостей становлення й розвитку медіаосвіти в багатьох країнах світу. Виявлено, що найбільш прогресивними зарубіжними країнами у сфері медіаосвіти є Австралія, Велика Британія, Канада, Німеччина, США, Фінляндія, Франція та ін.Описано дидактичні складники системи медіаосвіти майбутніх учителів початкової школи. Представлено періодизацію та виокремлено основні етапи розвитку медіаосвіти майбутніх учителів початкової школи в університетах України (90-ті роки ХХ ст. – початок ХХІ ст.), що включає чотири послідовних етапи: І етап (1991–1999 рр.) – пострадянський (законодавчий), ІІ етап (2000–2009 рр.) – інституційно-організаційний, ІІІ етап (2010–2017 рр.) – концептуально-експериментальний, ІV етап (2018–2022 рр.) – апробаційно-стандартизаційний. Виявлено сучасні тенденції розвитку медіаосвіти майбутніх учителів початкової школи в Україні. Проаналізовано та визначено сучасний стан розвитку медіаграмотності майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти. Розроблено та описано актуальні напрями розвитку медіаосвіти майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти України.^UThe relevance of the research problem is caused by the rapid pace of development of the modern information society, the emergence and wide spread of the global Internet as the main source of information and globalization processes in the world which lead to changes in the functioning of traditional and new media, etc. The consequence of these processes is the modernization of the education system in Ukraine (in particular, the primary and higher levels of education), the emergence of new professional requirements for future primary school teachers. Such changes involve expanding the range of educational services in pedagogical institutions of higher education through the introduction of a separate academic discipline/course in media education or the integration of elements of media education into current educational subjects by updating and improving them.Methodological approaches to the study of the outlined problem (acmeological, activity, informational, historical-pedagogical, systemic and systemic-chronological). The main principles of studying the researched problem (historicism, objectivity, scientificity, unity of historical and logical) are described. The characteristics of the methods of the historical-pedagogical research (historical-genetic, historical-chronological, historical-retrospective) are presented. The source base of the research has been analyzed and the essence of the basic concepts of the research has been clarified. A comprehensive analysis of the peculiarities of the formation and development of the media world in many countries of the world has been carried out. It has been found that the most progressive foreign countries in the field of media education are Australia, Great Britain, Canada, Germany, the USA, Finland, France, etc.The didactic components of the system of media education of future primary school teachers are described. The periodization is presented and the main stages of the development of media education of future primary school teachers in universities of Ukraine (90s of the 20th century – the beginning of the 21st century) are presented which includes four consecutive stages: I stage (1991–1999) – post-Soviet (legislative), Stage II (2000–2009) – institutional and organizational, Stage III (2010–2017) – conceptual and experimental, Stage IV (2018–2022) – testing and standardization. Modern trends in the development of media education for future primary school teachers in Ukraine have been revealed.The current state of development of media literacy of future primary school teachers in institutions of higher education is analyzed and determined. Current trends in the development of media education for future primary school teachers in higher education institutions of Ukraine have been developed and described.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського