Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (36)Книжкові видання та компакт-диски (38)
Пошуковий запит: (<.>A=МАТЮШИН$<.>+<.>A=ГЕРАЛЬД$<.>+<.>A=НИКОЛАЕВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Матюшин О.В. 
Економічне регулювання розвитку залізорудного гірничо-збагачувального виробництва: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.В. Матюшин ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2000. — 24 с. — укp.

Обгрунтовано комплексний підхід до розв'язання проблеми підвищення ефективності розвитку гірничорудних підприємств України. Розглянуто роль та особливості комплексного використання мінеральних ресурсів родовищ корисних копалин з метою ефективного задоволення потреб економіки країни у мінеральній сировині за умов перетворень, що відбулись у системі господарювання. Наведено рекомендації щодо вдосконалення планування діяльності гірничо-збагачувального комбінату на підставі застосування методів стратегічного управління з використанням економіко-математичного моделювання та сучасних засобів обчислювальної техніки. Запропоновано систему критеріїв оцінки перспектив розвитку гірничорудних підприємств. Розроблено методичні та практичні рекомендації щодо аналізу та вибору рішень для удосконалення виробництва на підприємстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)305.551.511
Шифр НБУВ: РА311848 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Матюшина І.І. 
Комунікативна природа смислу: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.02 / І.І. Матюшина ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 20 с. — укp.

Розкрито комунікативну природу смислу та наведено оцінку перспектив формування оптимальної методології його дослідження. На підставі аналізу основних підходів щодо вивчення проблем смислу у ряді наук та філософії XX ст. виділено три парадигми дослідження смислу: "менталистську" (на основі підсистеми продукування смислу), "лінгвоцентристську" (на основі підсистеми розуміння смислу) та комунікативну (на основі синтезу підсистем смислоутворення та смислорозуміння). Побудовано системні моделі трьох парадигм, на підставі яких проаналізовано методологічну розвиненість менталістської та лінгвоцентристської парадигм і перспективи побудови єдиної методології дослідження комунікативного смислу, пов'язані з розробкою підстав і механізмів синтезу менталистської та лінгвоцентристської парадигм. Як логічний механізм такого синтезу запропоновано операції реістичного, атрибутивного та реляційного синтезу. Визначено різницю та відношення між поняттями "смисл" та "значення", показано важливість поняття "життєвий світ" для формування методології дослідження комунікативного смислу. Розглянуто методологічні наслідки прийняття комунікативної парадигми дослідження смислу, визначено її місце у сучасній методології пізнання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю224.0 + Ю415 + Ш100.4 +
Шифр НБУВ: РА349976

Рубрики:

      
3.

Матюшина А.В. 
Соціокультурна роль мас-медія у формуванні громадянського суспільства в Україні: комунікативний дискурс: автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.01 / А.В. Матюшина ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 15 с. — укp.

Виявлено та проаналізовано соціокультурну роль мас-медіа у сучасному комунікативному дискурсі. Грунтуючись на українських політичних і соціальних реаліях досліджено аспект формування громадянського демократичного суспільства. На підставі аналізу поняття "комунікація" в соціології, політології, культурології та психології з використанням міждисциплінарного підходу виявлено нові межі його соціокультурної ролі. Показано взаємозв'язок українського медійного простору й ідеологічних трансформацій суспільства, взаємозалежність локальних і глобальних інформаційних тенденцій. На прикладі масових технологій ефективної інформаційної взаємодії різних інституцій суспільства доведено необхідність розробки механізмів інформаційної безпеки на державному рівні та показано наявність протиріччя між цієї необхідністю та лобіюванням і розвитком інтересів бізнесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА365428

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Матюшинець Я. В. 
Генеза ідей розвивального освітнього середовища дітей у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 20-ті рр. ХХ ст.). / Я. В. Матюшинець. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації вперше здійснено історико-педагогічне дослідження наукової проблеми генези ідей розвивального освітнього середовища для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці у визначених хронологічних межах (1899–1930); проаналізовано й систематизовано історіографію та джерела, з'ясовано стан дослідженості означеної проблематики в історико-педагогічних джерелах; розроблено періодизацію становлення й розвитку ідей розвивальних освітніх середовищ для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (1899–1930); висвітлено внесок педагогів, які працювали на теренах тогочасної України, у розвій ідей розвивальних освітніх середовищ дітей (дошкільного і молодшого шкільного віку) та їх упровадження в програмове забезпечення дошкільного виховання і початкового навчання дітей; уточнено та обґрунтовано ключові поняття дослідження: «розвивальне середовище», «ідеї розвивального освітнього середовища». За результатами аналізу законодавчих і нормативних джерел актуалізовано наукову проблему дослідження в контексті положень Концепції «Нова українська школа» (2017).^UIn the dissertation, for the first time, a historical and pedagogical study of the genesis of ideas of the developing educational environment for preschool and primary school children in Ukrainian pedagogical discourse in 1899-1930 was carried out; historiography and sources were analyzed and systematized, the state of research of this problem in historical and pedagogical sources was clarified; periodization of the formation and development of ideas of the developing educational environment for children of preschool and primary school age in 1899-1930 was developed; the contribution of teachers, who worked on the territory of Ukraine occupied by Russia in the development of ideas of developing educational environments for children (preschool and primary school age) and their implementation in the program support of preschool and primary education of children is dwelled on; the key concept of the study "the developing educational environment", "ideas of a developing educational environment" is specified and justified. Based on the results of the analysis of legislative and regulatory documents, the scientific problem of research is actualized in the context of the concept of a New Ukrainian School (2017).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського