Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (23)Книжкові видання та компакт-диски (29)
Пошуковий запит: (<.>A=МАНЗЮК$<.>+<.>A=ЕДУАРД$<.>+<.>A=АНДРІЙОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Манзюк 
А[безконечність]-бімодулі над унітальними А[безконечність]- категоріями: автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.01.06 / Олександр Сергійович Манзюк ; НАН України; Інститут математики. — К., 2008. — 25 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В152.53,0
Шифр НБУВ: РА361935

Рубрики:

      
2.

Манзюк Е.А. 
Підвищення працездатності циліндричних кінематичних пар з розривами поверхонь у ротаційних системах: Автореф. дис. канд. техн. наук: 05.02.02 / Е.А. Манзюк ; Технол. ун-т Поділля (м.Хмельниц.). — Хмельниц., 2003. — 22 с.: рис. — укp.

Запропоновано новий спосіб дибалансної синхронізації елементів кінематичних пар для забезпечення їх безударної взаємодії. Розроблено методику розрахунку зношування, яка дозволяє прогнозувати ресурс роботи спряження та враховує основні триботехнічні параметри спряження та їх еволюцію в процесі зношування. Показано, що на процеси тертя та зношування кінематичної пари суттєво впливають умови початкового контактування тіл тертя. Обгрунтовано можливість та принципи направленого впливу на механіку взаємодії елементів кінематичної пари з розривами поверхонь та їх зношуванням у напрямку підвищення її працездатності за критеріями віброударної стійкості та зносостійкості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К412.5 + К413.1 +
Шифр НБУВ: РА327876

Рубрики:

      
3.

Манзюк 
Профілактика ускладнень вагітності, пологів і післяпологового періоду у пацієнток, які страждають на різні форми геморою: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.01 / Олена Євгенівна Манзюк ; Донецький національний медичний ун-т ім. М.Горького, НДІ медичних проблем сім'ї. — Донецьк, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.216.457.766.403 + Р716.266.457.766.403
Шифр НБУВ: РА365037

Рубрики:

      
4.

Манзюк Е. А. 
Теоретичні та прикладні засади інтелектуальної інформаційної технології отримання довірчих рішень за людиноцентрованим підходом / Е. А. Манзюк. — Б.м., 2022 — укp.

У дисертаційній роботі вирішено актуальну науково-прикладну проблему недостатнього рівня довіри до інтелектуальних інформаційних технологій в частині прийняття ними рішень на практичному рівні шляхом розроблення теоретичних та прикладних засад інтелектуальної інформаційної технології отримання довірчих рішень за людиноцентрованим підходом, яка забезпечує довіру до рішень, отриманих інтелектуальними інформаційними системами відповідно до сукупності етичних принципів.Проведено аналіз та досліджено поняття довіри до інтелектуальних інформаційних технологій на основі розробленої онтології довіри. Це дозволило визначити шляхом декомпозиції основні структурні елементи і співвідношення між ним та в подальшому, на основі розроблених методів порівняння, через встановлення ступеня відповідностей, визначити узгодженість онтології довіри щодо структурованого домену. За результатами проведеного аналізу визначені основні фактори та властивості, необхідні для розробки методів із забезпечення довіри до інтелектуальних інформаційних технологій на рівні систем прийняття рішень та аналізу ознак даних. У межах дисертаційної роботи запропоновано поняття довіри до інтелектуальних інформаційних технологій в частині прийняття ними рішень, яке базується на теоретико-множинному підході і в подальшому лягло в основу формування множини вимог до програмного рівня інтелектуальних інформаційних технологій, а саме: методів формування систем прийняття рішень з генерації довірчих рішень. Розроблені методи можуть бути застосовні в межах широкого спектру задач, які відносяться до сфери інтелектуальних інформаційних систем, оскільки дозволяють отримати результати з високими показниками якості. Особливе значення має практичне застосуванням розроблених методів в інтелектуальних інформаційних технологіях для сфер важливого та критичного значення, які потребують отримання рішень з високими показниками довіри. Сфери: безпекові, соціально значимі, військові, фінансові, що потребують отримання критичних рішень для суспільства та життя людей із застосування інтелектуальних інформаційних технологій, є тими областями, де можуть бути використані розроблені інтелектуальні інформаційні системи.^UThe thesis solves the current scientific and applied lack of trust in intelligent information technology in terms of their decision-making at the practical level and its decisionn by developing theoretical and applied principles of intelligent information technology to obtain trustworthy decisions based on human-centered approach. in accordance with a set of ethical principles. The analysis of the concept of trust in intelligent information technologies on the basis of the developed ontology of trust is carried out. This allowed determining, by decomposition, the main structural elements and the relationship between it and furthering on the basis of developed methods of alignment, by establishing the degree of correspondence to determine the alignment of the trust ontology for the structured domain. Based on the results of the analysis, the main factors and properties necessary for the development of methods to trust in intelligent information technology at the level of decision-making systems and analysis of data characteristics are identified. This made it possible to form a set of characteristics of decision-making systems, which later formed the basis for the development of new methods for the formation of decision-making systems and allow generating decisions in accordance with certain indicators of trust.The thesis proposes the concept of trust in intelligent information technology, which is based on the theoretical-sets approach and later formed the basis for the formation of requirements set for the software level of intelligent information technology, namely methods of forming decision-making systems for generating trust decisions. The developed methods can be applicable within a wide range of problems related to the sphere of intelligent information systems, as they allow obtaining high quality results. Of particular importance is the practical application of developed methods in intelligent information technologies for the areas of important and critical importance that require high-cost decisions. Spheres: security, socially significant, military, financial, which require critical decisions for society and the lives of people with the use of intelligent information technologies are those areas where intellectual information systems can be used.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Андрела А. В. 
Конституційно-правовий статус біженців та шукачів притулку: сучасні підходи: автореферат дис. ... д.філософ : 081 / А. В. Андрела. — Б.м., 2023 — укp.

У результаті проведеного дисертаційного дослідження, в основі аналізу якого виступають правові доктрини, нормативно-правові акти вітчизняного та міжнародного права, практики їх реалізації, дисертантом сформульовано новий підхід до визначення конституційно-правового статусу біженців та шукачів притулку а також авторський погляд на інститут притулку в цілому.Автором констатовано відсутність у Конституції України, як головному нормативно-правовому акті, визначення поняття «біженець. Це гальмує становлення цього інституту в правовому полі українського суспільства, тому доречно ст.26 Конституції України доповнити дефініцією даної категорії, а саме: біженець –це особа, яка перебуває за межами країни своєї громадянської належності чи постійного проживання, маючи цілком обґрунтовані причин стати жертвою переслідувань за ознакою раси, громадянства, віросповідання, мови, належності до певної соціальної групи, політичних поглядів, не може або не бажає користуватися захистом цієї країни внаслідок зовнішньої агресії, окупації, етнічних чисток, масових заворушень на території країни своєї громадянської належності або походження.Нажаль з боку Президента України, як гаранта Конституції, здійснюється мало кроків на зустріч біженцям, для вирішення їх проблем на місцях. Оскільки на нормативному рівні, повноваження у сфері захисту прав біженців опущені з загального переліку його повноважень. Тому доцільно імплементувати відповідні норми, що розширило би його вплив у даних суспільних відносинах. А саме, розширити статтю 106 Конституції України, у сфері захисту прав людини, що би мало безпосередній вплив на захист прав біженців, а саме право на звернення для захисту прав коли особа перебуває у процедурі надання статусу біженця.Звернено увагу, що з боку Президента України, як гаранта Конституції, здійснюється мало кроків на зустріч біженцям, для вирішення їх проблем на місцях. Оскільки на нормативному рівні, повноваження у сфері захисту прав біженців опущені з загального переліку його повноважень. Тому доцільно імплементувати відповідні норми, що розширило би його вплив у даних суспільних відносинах. А саме, розширити статтю 106 Конституції України, у сфері захисту прав людини, що би мало безпосередній вплив на захист прав біженців, а саме право на звернення для захисту прав коли особа перебуває у процедурі надання статусу біженця.Сформульовано авторський погляд на інституційну систему притулку Європейського Союзу слід розділити на судову та позасудову. Друга у свою чергу на органи загальної (Рада Європи, Комісія ЄС) та спеціальної компетенції (Європейський офіс підтримки прохачів притулку (EASO), організація Frontex). Розгляд Європейської системи притулку доречніше здійснювати через розгляд комплексу нормативно-правових актів які здійснюють регулювання взаємовідносин між державами членами європейського наддержавного об’єднання та шукачами притулку. Сформульована необхідність за зразком західних сусідів, впровадити норму про надання обмеженого права голосу для осіб, які отримали статус біженця, за для швидшого асимілювання у суспільство. Адже можливість брати участь у управлінні територіальною громадою, прискорює формування громадської позицію.Запропонований авторський погляд на періодизацію становлення інституту притулку в світі, а саме: -?Право на притулок у контексті звичаєвого права;-?Право на притулок у контексті канонічного права; -?Притулок у контексті церковного права; -?Середньовічний притулок з сучасними рисами політичного притулку; -?Притулок як категорія загального міжнародного та внутрішнього конституційного права держав.?Провівши аналіз фактичних проблем осіб-шукачів притулку в Україні, сформульовано 3 основні категорії:-?Проблема з житлом, спектр цієї проблеми починається з обмеженої кількості місць локації для біженців та шукачів притулку ( 3 табори з загальною кількістю розміщення 421 особи) до відсутності державної підтримки у самостійному наймі житла, як у цивілізованих демократичних державах світу;-?Проблема працевлаштування, дана сфера взагалі з боку держави не є врегульованою та майже повністю проігнорована, нажаль. Відсутність уваги з боку нормо творця у кодексі законів про працю, та інших нормативно-правових актах, залишає шукачів сам на сам з проблемою, та змушує їх працювати без офіційного працевлаштування а також знижує суму їх заробітку.-?Проблема паспортизації документів, дана проблема стоїть нагально перед шукачами притулку, адже складна бюрократична процедура, ставить дану категорію осіб у скрутне становище.^UAs a result of the dissertation research, the analysis of which is based on legal doctrines, normative and legal acts of national and international law, and practices of their implementation, the doctoral student formulated a new approach to determining the constitutional and legal status of refugees and asylum seekers, as well as the author's view on the institution of asylum as a whole .The author states that the Constitution of Ukraine, as the main legal act, does not define the concept of "refugee. This inhibits the formation of this institution in the legal field of Ukrainian society, therefore it is appropriate to supplement Article 26 of the Constitution of Ukraine with a definition of this category, namely: a refugee is a person who is outside the country of his citizenship or permanent residence, having well-founded reasons to become a victim of persecution on the basis of race, citizenship, religion, language, belonging to a certain social group, political views, cannot or does not want to use the protection of this country as a result of external aggression, occupation, ethnic cleansing, mass riots on the territory of the country of his citizenship or origin.Unfortunately, the President of Ukraine, as the guarantor of the Constitution, takes few steps to meet the refugees and solve their problems on the ground. Since it is at the normative level, the powers in the field of protection of the rights of refugees are omitted from the general list of its powers. Therefore, it is advisable to implement the relevant norms, which would expand its influence in these social relations. Namely, to expand Article 106 of the Constitution of Ukraine, in the field of human rights protection, which would have a direct impact on the protection of the rights of refugees, namely the right to apply for the protection of rights when a person is in the process of granting refugee status.Attention has been drawn to the fact that the President of Ukraine, as the guarantor of the Constitution, takes few steps to meet the refugees and solve their problems on the ground. Since it is at the normative level, the powers in the field of protection of the rights of refugees are omitted from the general list of its powers. Therefore, it is advisable to implement the relevant norms, which would expand its influence in these social relations. Namely, to expand Article 106 of the Constitution of Ukraine, in the field of human rights protection, which would have a direct impact on the protection of the rights of refugees, namely the right to apply for the protection of rights when a person is in the process of granting refugee status.The author's view of the institutional asylum system of the European Union should be divided into judicial and extrajudicial. The second, in turn, applies to bodies of general (Council of Europe, EU Commission) and special competence (European Asylum Support Office (EASO), Frontex organization). It is more appropriate to review the European asylum system through the review of the complex of legal acts that regulate the relations between member states of the European supranational association and asylum seekers.The need to follow the example of Western neighbors to implement a rule on granting limited voting rights to persons who have received refugee status has been formulated for faster assimilation into society. After all, the opportunity to participate in the management of the territorial community accelerates the formation of a public position.The proposed author's view on the periodization of the establishment of the asylum institution in the world, namely:- The right to asylum in the context of customary law;- The right to asylum in the context of canon law;- Asylum in the context of church law;- A medieval asylum with modern features of a political asylum;- Asylum as a category of general international and domestic constitutional law of states.After analyzing the actual problems of asylum seekers in Ukraine, 3 main categories were formulated:- The problem with housing, the spectrum of this problem begins with a limited number of places of location for refugees and asylum seekers (3 camps with a total number of accommodation of 421 people) to the lack of state support for independent housing hire, as in civilized democratic states of the world;- The problem of employment, this area is generally not settled by the state and is almost completely ignored, unfortunately. The lack of attention on the part of the norm creator in the code of labor laws and other normative legal acts leaves job seekers alone with the problem, and forces them to work without official employment and also reduces the amount of their earnings.- The problem of passporting of documents, this problem is urgently faced by asylum seekers, because the complex bureaucratic procedure puts this category of persons in a difficult situation.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського