Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (44)Книжкові видання та компакт-диски (26)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=МАЛАЩЕНК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Малащенко В.В. 
Підвищення ефективності роботи механізмів вільного ходу застосуванням кулькових муфт: автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.02.02 / В.В. Малащенко ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності роботи механізмів вільного ходу на основі синтезування та впровадження нового типу кулькових муфт. Викладено наукові результати теоретичних та експериментальних досліджень розроблених і запатентованих муфт вільного ходу для приводів стартерів та обмежувачів величини обертальних моментів. Обгрунтовано доцільність застосування даних муфт за лабораторних і виробничих умов експлуатації. Розроблено нові конструкції кулькових обгінних муфт з обгрунтуванням конструктивно-кінематичних, силових і міцнісних параметрів. Проведено кількісний аналіз і експериментальні дослідження навантажувальної здатності та міцнісних характеристик нових муфт з розробленням рекомендацій щодо збільшення обертальних моментів за зменшених габаритів і металоємності даних пристроїв.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К445.2-02
Шифр НБУВ: РА370621 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Суков М. Г. 
Обґрунтування параметрів великогабаритних хвильових зубчастих передачприводів потужних машин / М. Г. Суков. — Б.м., 2021 — укp.

Розглядаються наукові методи та засоби підвищення навантажувальної здатності великогабаритних хвильових зубчастих передач. Силовий аналіз деформованого зубчастого зачеплення заснований на фізичних та математичних моделях, які охоплюють тривимірну силову взаємодію гнучкого елемента у сполученнях вищих кінематичних пар. Дослідження комплексних моделей забезпечили підвищення точності результатів тривимірного кількісного та якісного розподілення сил у зубчастому зачепленні, а також дозволили визначити граничні умови прояву інтерференції та проскакування зубів. Дослідження кінематичних процесів у зубчастому зачепленні хвильової передачі, дозволили визначити швидкості точок гнучкого колеса у радіальному та коловому напрямках, швидкість ковзання зубів, оцінити поле зачеплення за критеріями мінімізації швидкості ковзання, зношування та заклинювання зубів, енергетичних втрат. Розроблені математичні моделі напружено-деформованого стану гнучкого колеса у вигляді циліндричної оболонки защемленої по торцям, зубчастого та шліцьового вінців з'єднаних циліндричною оболонкою дозволили встановити розподіл напружень, а також лінійні та кутові деформації гнучкого колеса. Встановлено вплив конструктивних факторів на інтерференцію та енергетичні втрати у зубчастому зачепленні хвильової передачі. Отримані результати забезпечили суттєве зниження енергетичних втрат та підвищення навантажувальної здатності великогабаритних хвильових редукторів.^UScientific methods and means of increasing the load capacity of large-wave wave gears are considered. The force analysis of deformed gearing is based on physical and mathematical models that cover the three-dimensional force interaction of a flexible element in combinations of higher kinematic pairs. Studies of complex models have improved the accuracy of the results of three-dimensional quantitative and qualitative distribution of forces in the gearing, as well as allowed to determine the boundary conditions for the manifestation of interference and missing teeth. Studies of kinematic processes in the gearing of the wave transmission allowed to determine the velocities of the points of the flexible wheel in the radial and circular directions, the sliding speed of the teeth, to evaluate the gearing field by minimizing the sliding speed, wear and jamming of teeth, energy losses. The developed mathematical models of the stress-strain state of the flexible wheel in the form of a cylindrical shell clamped at the ends, gear and splined crowns connected by a cylindrical shell allowed to establish the stress distribution, as well as linear and angular deformations of the flexible wheel. The influence of design factors on interference and energy losses in gear transmission of wave transmission is established. The obtained results provided a significant reduction in energy losses and increased load capacity of large-wave wave reducers.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського