Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (35)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Лапко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Лапко О.А. 
Авторський голос у художній структурі творів Тодося Осьмачки: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / О.А. Лапко ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему вираження авторської свідомості у художніх творах Т.Осьмачки. Здійснено спробу визначити основні механізми об'єктивації автора у ліричних, епічних і ліро-епічних творах письменника, виявити специфіку функціонування суб'єкта вислову як модифікації авторського голосу на різних структурних рівнях художьої системи. Вивчено ліричну поезію Т.Осьмачки в аспекті співвідношення та взаємодії форм вираження авторської свідомості. Охарактеризовано ліричну особистість, репрезентантами якої є різні типи суб'єктів мовлення, а також розглянуто стратегію об'єктивації авторської свідомості у повістевій прозі митця, його поемах, оповіданні "Психічна розрядка". З'ясовано особливості функціонування суб'єкта мовлення у процесі зображення фабульних подій і розкриття психологічної сфери. Виявлено структури, що об'єктивують авторську свідомість на рівні конструювання моделі просторово-часового континууму. Творчість Т.Осьмачки розглянуто в її формально-змістовій єдності, як художню систему.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(Ук=7СПО)-4 Осьмачка, Т. 54 + Ш5(7СПО=Ук)-4 Осьмачка, Т. 54 +
Шифр НБУВ: РА348552

Рубрики:

      
2.

Лапко О.О. 
Державне регулювання інноваційної діяльності: економічний механізм і його вдосконалення: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.02.03 / О.О. Лапко ; НАН України. Ін-т екон. прогнозування. — К., 2000. — 32 с. — укp.

Досліджено інноваційні процеси та їх вплив на економічний розвиток суспільства в контексті державного регулювання. Розглянуто розвиток теорії інноваційних процесів та стан інноваційного підприємництва за умов глобальних змін в світовій економіці, перспективи розвитку інноваційної сфери в Україні. Проаналізовано економічний механізм стимулювання інноваційної діяльності та наведено пропозиції щодо його вдосконалення. Подано концепцію розробки стратегії управління інноваційною діяльністю та механізм її реалізації. Особливу увагу приділено механізмам реалізації державної інноваційної політики в енергозбереженні та екологізації, а також розгляду перспектив розвитку інноваційної сфери в регіонах (на прикладі Прикарпаття).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-21
Шифр НБУВ: РА308531 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Демченко А. М. 
Інноваційні механізми ритейлу в банківському секторі України / А. М. Демченко. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертації запропоновано вирішення наукового завдання, що полягає в поглибленні теоретико-методологічних положень, удосконаленні науково-методичних підходів і розвитку практичних рекомендацій щодо функціонування інноваційних механізмів ритейлу в банківському секторі України.Проаналізовано наукові підходи до визначення сутності дефініцій «ритейл», «банківський ритейл», «механізм банківського ритейлу», «інноваційний механізм банківського ритейлу» та обґрунтовано власні трактування даних понять. Обґрунтовано підходи до виділення видів інноваційних механізмів банківського ритейлу з урахуванням спектру інноваційних методів, принципів і функцій. Розвинуто класифікацію ризиків банківського ритейлу, виокремлено зовнішні і внутрішні чинники, що на них впливають.Досліджено сучасний стан ринку банківських послуг і банківських інновацій в Україні, з'ясовано особливості розвитку банківського ритейлу та виявлено чинники, що його гальмують. Обгрунтовано ризики банківського ритейлу та способи їх мінімізації.Удосконалено методичний підхід до виокремлення етапів функціонування клієнтоорієнтованого інноваційного механізму банківського ритейлу. Розвинуто методичний підхід до розрахунку продуктивності банку за рахунок зростання частки ритейл-продажів на основі розрахунку відношення індексу обсягу наданих банківських послуг до індексу відповідних трудовитрат.Виявлено чинники, які гальмують розвиток інноваційних механізмів банківського ритейлу. Обґрунтовано напрями вдосконалення інструментів інноваційного механізму банківського ритейлу.Проаналізовано особливості функціонування інноваційних механізмів банківського ритейлу за кордоном та розроблено пропозиції щодо можливостей їх застосування в Україні.^UThe theoretical generalization and the actual scientific problem solution is proposed, which deals with deepening of theoretical and methodological positions, improvement of scientific and methodical approaches and development of practical recommendations concerning the functioning of innovative retail mechanisms in the banking sector of Ukraine.The scientific approaches to the definition of “retail”, “banking retail”, “the innovative mechanism of banking retail” are analyzed, and own interpretations of these concepts are grounded, which are based on specific approaches to the organization of bank innovation activity and take into account the customer-oriented policy of providing banking services. The approaches to the division ofinnovativebanking retail mechanismstypes are substantiated, taking into account the range of innovative methods, principles and functions used in the bank's innovation policy in the process of forming its business models and business processes. The classification of banking retail risks is developed, external and internal factors influencing them are distinguished.The essence and structure of the innovative banking retail mechanism is specified and approaches to the distinguishing of its types in the context of specifying goals and objectives are systematized. Risks arising from the operation of innovative retail mechanisms in the banking sector are identified, their classification and ways of minimization are substantiated.The current state of the banking services and banking innovations market in Ukraine is analyzed, peculiarities of the banking retail developmentand factors that inhibit it are revealed. Methodical approaches to identifying business models of banks in the context of increasing the efficiency of banking products sales channels are developed.The methodical approach to distinguishing six stages of the client-oriented innovativebanking retail mechanism functioning is improved: 1) assessment of the general situation on the banking services market; 2) analysis of the bank competitive environment; 3) determination of consumer demand for banking services; 4) research of individual banking services and their analogues; 5) modeling of banking services; 6) assessment of the banking services introduction feasibility. The consistent implementation of these six stages will ensure achievement of the maximum correspondence between banking products / services and ways of their realization in the structure of clients'consumer preferences.The directions of the innovative retail banking mechanisms development are substantiated, which in the theoretical context allow to develop the theoretical and methodological provisions for the functioning of the bank sales integrated system, and in the practical aspect are oriented towards improving the quality of individualclients service; reducing risks associated with the retail banking services provision; improving the bank's performance with each client and profitability of the retail business in general.The approaches to distinguishing the innovation banking retail mechanism are envisaged, which are based on the grouping of theinnovative methods, principles and functions involved in the bank's innovation policy in the process of forming its business models and business processes, and allow for the three types of mechanisms allocation: 1) one type is oriented towards the creation of an efficient banking product sales system; 2) second type is aimed at creating the maximum consumer value for a client; 3) third type is aimed at creating a system for interaction between the bank and clients; such an approach will contribute to the development of a modern banking theory stage.The methodical approach to calculating the bank's productivity by increasing the share of retail sales is developed by calculating the ratio of the provided banking services volume index to the corresponding labor costsindex, the implementation of which will contribute to improving the innovative banking retailmechanisms efficiency.The directions for improving the innovative banking retailmechanismtools are substantiated, such as: improvement of the individual clientsservicequality; reducing risks associated with the retail banking servicesprovision; improving the bank's performance with each client and the retail business profitability in general.The peculiarities of innovative retail banking mechanisms functioning abroad are analyzed and proposals on the possibilities of their application in Ukraine are developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського