Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (26)Книжкові видання та компакт-диски (30)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=ЛЯКІШЕВА$<.>+<.>A=АННА$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Лякішева А.В. 
Соціально-педагогічні умови розвитку обдарованих дітей у центрах науково-технічної творчості: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / А.В. Лякішева ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Здійснено аналіз філософських, психолого-педагогічних і соціально-педагогічних праць щодо вивчення соціально-педагогічних умов розвитку обдарованих дітей у центрах науково-технічної творчості. Розкрито суть понять "творча обдарованість", "творча технічна обдарованість", "дитяча технічна творчість". Розглянуто форми та методи виховної діяльності з учнями у даних центрах та соціально-педагогічні умови їх реалізації. Розроблено й експериментально перевірено ефективність сукупності соціально-педагогічних умов, запровадження яких до навчально-виховного процесу позашкільних навчальних закладів технічного профілю дозволило одержати позитивну динаміку збільшення кількості учнів експериментальної групи з високим рівнем творчого розвитку. Розроблено та науково обгрунтовано методику розвитку обдарованих дітей у центрах науково-технічної творчості учнів, спрямовану на проведення навчально-виховної роботи за певною системою, у контексті наступності та логічної єдності навчання, виховання та творчого розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.1 + Ч421.220 + Ю984.53 +
Шифр НБУВ: РА349169

Рубрики:

      
2.

Аннаєв Б. С. 
Наукові засади формування інноваційного потенціалу виробничого підприємства в економіці знань / Б. С. Аннаєв. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт – процес формування інноваційного потенціалу виробничого підприємства в умовах економіки знань; мета – розробка та обґрунтуванні теоретичних положень, методичних підходів і рекомендацій щодо перманентного формування інноваційного потенціалу виробничого підприємства в умовах економіки знань; методи – діалектичний пізнання та спостереження; морфологічний, узагальнення, систематизації, системного підходу, декомпозиції націленого пошуку, структурно-семантичного перетворення, економіко-статистичного та динамічного аналізу, анкетування та емпіричного дослідження, графічний, порівняльного аналізу структурно-логічного моделювання, логічний новизна – полягає в розробці теоретико-методичного підґрунтя та рекомендацій щодо перманентного формування інноваційного потенціалу виробничого підприємства; результати – науково обґрунтовані та методично завершені рекомендацій стосовно формування інноваційного потенціалу виробничого підприємства; впроваджено – ТОВ «С-Інжиніринг» (довідка № 03/17-04 від 17.04.2018 р.), ТОВ «Поліпласт» (довідка № 21/02 від 21.02.2018 р.), ТОВ «Одеспромпак» (довідка №1/15 від 15.03.2018 р.)., в навчальному процесі Одеського національного політехнічного університету МОН України (акт впровадження від 20.04.2018 р.).^UObject – process of formation of innovative potential of a production enterprise in the conditions of knowledge economy; the purpose is to develop and substantiate the theoretical positions, methodological approaches and recommendations for the permanent formation of the innovative potential of the manufacturing enterprise in the conditions of the knowledge economy; methods – dialectical knowledge and observation; morphological, generalization, systematization, systematic approach, decomposition of the target search, structural-semantic transformation, economic-statistical and dynamic analysis, questioning and empirical research, graphical, comparative analysis of structural-logical modeling, logical novelty – is to develop a theoretical and methodological basis and recommendations on the permanent formation of the innovative potential of a production enterprise; results – scientifically substantiated and methodically completed recommendations regarding the formation of innovative potential of a production enterprise;implemented – LLC "S-Engineering" (certificate number 03 / 17-04 dated April 17, 2018), LLC "Polyplast" (certificate number 21/02 of 21.02.2018), LLC "Odespromak" (certificate number 1/15 of March 15, 2018), In the educational process of the Odessa National Polytechnic University of the Ministry of Education and Science of Ukraine (Act of Implementation dated April 20, 2018).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Кашуб'як І. О. 
Розвиток критичного мислення учнів початкової школи у процесі навчання математики / І. О. Кашуб'як. — Б.м., 2020 — укp.

Робота є теоретико-експериментальним дослідженням психологопедагогічних, науково-методичних засад розвитку критичного мислення учнів початкової школи у процесі навчання математики. У дисертації розглянуто критичне мислення як філософсько-психологічну категорію, висвітлено поняття «критичне мислення» у педагогічній та методичній літературі, проаналізовано значення методики розвитку критичного мислення у сучасному освітньому просторі, зокрема у контексті Нової української школи, витлумачено зміст поняття «критичне мислення». Автором розроблено модель організації навчання математики в початковій школі, зорієнтованого на розвиток критичного мислення учнів. У дисертації запропоновано аргументовану й перевірену в школах різних регіонів України методику розвитку критичного мислення молодших школярів у процесі навчання математики, а також визначено педагогічні умови розвитку критичного мислення учнів початкової школи у процесі навчання математики. В експериментально-дослідницькій частині роботи описано специфіку впровадження системи завдань на розвиток критичного мислення молодших школярів у процесі навчання математики, простежено вплив методів, прийомів і засобів навчання на активізацію мислительної діяльності учнів, на розвиток ознак критичності мислення та рівень розвитку критичного мислення учнів початкової школи у процесі навчання математики.^UThe thesis is devoted to the development of an experimental methodology for teaching mathematics in elementary school, focused on the development of pupils' critical thinking. The study analyzes the achievements and problems of dissertations, scientific and methodological literature on the methodology of teaching mathematics in elementary school, the development of critical thinking of pupils in secondary schools. The dissertation is a theoretical and experimental study of the psychological, pedagogical, scientific and methodological foundations of the development of critical thinking of elementary school students in the process of teaching mathematics. The dissertation examines critical thinking as a philosophical and psychological category, covers the concept of “critical thinking” in pedagogical and methodological literature, analyzes the importance of the technology for the development of critical thinking in the modern educational space, in particular in the context of the New Ukrainian School, interprets the content of the concepts of “critical thinking”, “the technology for the development of critical thinking in the process of teaching mathematics”. The author has developed a model for the organization of teaching mathematics in elementary school, focused on the development of students' critical thinking, consisting of 4 blocks, each of which has a specific meaning. In the first − a theoretical and descriptive block − pedagogical approaches and general didactic principles are described, in the second − procedural − pedagogical conditions and stages of education are defined; in the third − functional-activity – educational, methodological and technological support are characterized; in the fourth − diagnostic-evaluative − the components and levels of development of pupils' critical thinking in the process of teaching mathematics are disclosed. In the thesis, the author proposed a methodology for the development of critical thinking of younger students in the process of teaching mathematics that is reasoned and tested in schools in different regions of Ukraine. The essence of the methodology is the systematic involvement of primary schoolchildren in critical thinking through the application of methods and techniques for the development of critical thinking and the system of tasks for the development of critical thinking of primary schoolchildren in the process of teaching mathematics. The dissertation defines the pedagogical conditions for the development of critical thinking of elementary school students in the process of teaching mathematics: a) providing a stable motivational-activity environment as the basis for the development of critical thinking of elementary school students; b) the systematic use of special methods and techniques for the development of critical thinking of students in mathematics; c) the psychological and methodological readiness of primary school teachers to master and introduce technology for the development of critical thinking of students in the process of teaching mathematics. In experimental research training, the author describes the methodology for developing critical thinking of younger schoolchildren in the process of teaching mathematics, traces the influence of methods, techniques and learning tools on the activation of students' mental activity, on the development of critical thinking signs and the level of critical thinking development of primary school students in the process of teaching mathematics. The essence of the methodology for the development of critical thinking of primary schoolchildren in the process of teaching mathematics consists in using tasks to study and determine a mathematical problem; tasks for modeling strategies to solve a mathematical problem; tasks for critical evaluation of data, process and result of the outcome (analytical tasks, analytical and synthetic problems, control and correction tasks); tasks on the application of the experience of mathematical activity. The results of the experiment confirmed the effectiveness of the proposed methodology for the development of critical thinking of younger students in the process of teaching mathematics. The dissertation materials can be used in the process of improving standard educational programs, school textbooks and study guides for mathematics in elementary school and teaching methods of mathematics in higher education.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського