Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (50)Книжкові видання та компакт-диски (53)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=ЛОКШИН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Локшин 
Інтеграція України до світового ринку металу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Андрій Ігорович Локшин ; Донецький національний ун-т. — Донецьк, 2006. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.52 + У9(4УКР)843.5
Шифр НБУВ: РА348729

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Локшин В.С. 
Організаційно-економічний механізм реалізації венчурних інвестиційних проектів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / В.С. Локшин ; Дніпропетр. держ. аграр. ун-т. — Д., 2006. — 18 с. — укp.

Відзначено, що завдяки специфічним умовам функціонування та розвитку вітчизняних підприємств є неохідним подальший розвиток теоретичних і практичних засад залучення та використання інвестиційних ресурсів, оскільки умови виживання у сучасному бізнес-середовищі вимагають від підприємств інноваційності, гнучкості, концентрації максимальних ресурсів і зусиль на мінімальному просторі. Розроблено методичі підходи та практичні рекомендації щодо створення організаційно-економічих механізмів управління інноваційно-інвестиційною діяльністю підприємств на базі проектів венчурного інвестування. Запропоновано розглядати венчурний капітал як специфічний інструмент інвестиційної діяльності, який дозволяє підприємствам різних галузей економіки реалізовувати нові розробки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-56-99 +
Шифр НБУВ: РА348381

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Локшин С.Л. 
Пароксизмальні надшлуночкові тахіаритмії: клінічні особливості та лікування: Автореф. дис... д-ра мед. наук: 14.01.11 / С.Л. Локшин ; АМН України. Ін-т кардіології ім. М.Д.Стражеска. — К., 1999. — 35 с. — укp.

На основі аналізу результатів застосування різних фармакологічних та нефармакологічних терапевтичних стратегій розроблені підходи до лікування різних надшлуночкових тахіаритмій (НШТА). Створено алгоритми терапії мерехтливої аритмії (МА). Встановлено, що в патогенезі МА у хворих на ішемічну хворобу серця (ІХС) роль систолічної дисфункції лівого шлуночка є значнішою за роль хронічної передсердної ішемії. Вивчено результати внутрішньосерцевої кардіоверсії (КВ). Продемонстровано високу ефективність і безпечність КВ персистуючої МА великими дозами аміодарону та результати тривалої терапії пацієнтів з поворотною МА його середніми дозами, спрямованої на повну її супресію. Продемонстровано ефективність та безпечність КА різноманітних регулярних НШТА та з'ясовано її переваги над фармакологічною терапією в специфічних групах пацієнтів (хворих з ІХС, гіпертензією, поворотною МА). Запропоновано новий спосіб модифікації атріовентрикулярного (АВ) проведення, який підвищує безпечність КА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.109-3

Рубрики:

      
4.

Локшин В.С. 
Педагогічні основи підготовки менеджерів модельного бізнесу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.С. Локшин ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано сутність, структуру та зміст професійної підготовки спеціалістів для виконання управлінських дій у закладах та установах модельного бізнесу, визначено обсяг управлінських умінь і навичок спеціаліста. Розроблено та експериментально доведено ефективність методики їх формування у процесі теоретичного навчання, наскрізної практичної підготовки та позааудиторної роботи. Зазначено, що поняття компетентності менеджерів модельного бізнесу, крім власне професійної підготовки, включає також і зміст, що має в основному позапрофільний характер. Встановлено, що вимогами до компетенції та професіоналізму сучасного менеджера моди є знання: технології виробництва, організації фінансового контролю та маркетингу, культурологічних і гуманітарних аспектів діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:М р3 +
Шифр НБУВ: РА324607

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Локшина О. І. 
Тенденції розвитку змісту шкільної освіти в країнах Європейського Союзу: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. І. Локшина ; НАПН України ; Ін-т педагогіки. — К., 2011. — 40 с. — укp.

Проаналізовано філософсько-теоретичні засади добору та структурування змісту. Визначено напрями його розвитку в державах-членах (ЄС) у форматі загальних і рівневих тенденцій, розкрито інновації в оцінюванні його засвоєння школярами. Висвітлено еволюцію теоретичних і регулятивних засад змісту шкільної освіти в Україні, охарактеризовано сучасні тенденції його розвитку. Зроблено висновки щодо перспективності досвіду країн ЄС у сфері змістотворення за умов модернізації національної школи. Обгрунтовано рекомендації щодо творчого використання позитивних надбань держав-членів ЄС вітчизняними розробниками освітньої політики, дидактами, методистами, педагогами-компаративістами, викладачами та студентами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4) + Ч421.21
Шифр НБУВ: РА379819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Назаренко О. Є. 
Тенденції розвитку вищої освіти в Республіці Корея: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / О. Є. Назаренко. — Б.м., 2023 — укp.

З часу проголошення незалежності Україна розбудовує національну вищуосвіту з урахуванням світових практик. У Стратегії розвитку вищої освіти в Україніна 2022 – 2032 рр. вища школа розглядається з позиції інтелектуального,культурного і професійного розвитку особистості, формування якісного людськогокапіталу, згуртування суспільства для утвердження України як рівноправного членаєвропейської і світової спільноти.Широкомасштабна військова агресія рф проти України, розпочата 24 лютого2022 року, актуалізувала нагальність подальших системних реформ національноївищої освіти задля Перемоги та ефективного відновлення країни. Синхронізація зісвітовими стандартами та інтегрування у європейський та світовий освітнійпростори є безальтернативними напрямами цих реформ. Міжнародну інтеграціювищої освіти України за умови збереження й розвитку досягнень та прогресивнихтрадицій національної вищої школи визначено одним з принципів державноїполітики у сфері вищої освіти Законом України «Про вищу освіту».Складовою цього процесу є осмислення досвіду країн-лідерок, зокремаРеспубліки Корея, яка у 2022 р. посіла тринадцяте місце серед економік світу.Динамічний розвиток корейської вищої освіти рефлектується у високих світовихрейтингах національних університетів та спрямований на розбудовуінтелектуального потенціалу. Корея є однією з чотирнадцяти країн ОЕСР, дещонайменше половина людей віком 25-34 роки мають вищу освіту. Запорукою єінноваційна державна політика, що забезпечує високий відсоток витрат на освіту(6,4% від ВВП у 2020 р.), третина з яких (приблизно ₩ 84,1 трлн) спрямовується нарозвиток сектору вищої освіти. Незмінним при цьому залишається поціновуванняфундаментальних ідей конфуціанства, що у синтезі формує високоефективнумодель вищої освіти, яка становить значний інтерес для світової дослідницькоїспільноти.Дисертаційну роботу присвячено дослідженню феномену вищої освітиРеспубліки Корея у форматі тенденцій на засадах єдності її сутнісних характеристик.У дисертації автор аналізує стан розробленості проблеми дослідження; характеризуєстановлення вищої освіти в Республіці Корея та особливості її функціонування вумовах глобалізації та регіоналізації, розкриває організаційні та змістові засадифункціонування вищої освіти в Республіці Корея, виокремлює напрями та сутнісніхарактеристики її розвитку, обґрунтовує перспективи використання інноваційнихпівденнокорейських практик у сфері вищої освіти в українських реаліях на основістратегічних орієнтирів розвитку системи вищої освіти в Україні.^USince gaining independence, Ukraine has been developing its national highereducation system in line with international practices. The Strategy for the Developmentof Higher Education in Ukraine for 2022-2032 considers higher education from theperspective of intellectual, cultural and professional development of the individual,formation of high-quality human capital, and social cohesion to establish Ukraine as anequal member of the European and global community.Russia’s large-scale military aggression against Ukraine, which began on 24February 2022, has highlighted the urgency of further systemic reforms of the nationalhigher education system for the sake of victory and effective recovery of the country.Synchronisation with international standards and integration into the European and globaleducational area are the only alternatives for these reforms. The Law of Ukraine “OnHigher Education” defines the international integration of higher education in Ukraine,provided that the achievements and progressive traditions of the national higher educationsystem are preserved and developed, as one of the principles of state policy in the field ofhigher education.A part of this process is to understand the experience of leading countries, inparticular the Republic of Korea, which ranked thirteenth among the world's economiesin 2022. The dynamic development of Korean higher education is reflected in the highglobal rankings of national universities and is aimed at building intellectual potential.Korea is one of fourteen OECD countries where at least half of people aged 25-34 havea tertiary education. The key is an innovative government policy that ensures a highpercentage of spending on education (6.4% of GDP in 2020), one third of which(approximately ₩ 84.1 trillion) is directed to the development of the higher education11sector. At the same time, the appreciation of the fundamental ideas of Confucianismremains unchanged, which in synthesis forms a highly effective model of highereducation that is of great interest to the global research community.The dissertation is devoted to the study of the phenomenon of higher education inthe Republic of Korea in the format of trends on the basis of the unity of its essentialcharacteristics for the world research community. In the dissertation, the author analysesthe state of development of the research problem; characterises the formation of highereducation in the Republic of Korea and the peculiarities of its functioning in the contextof globalisation and regionalisation, reveals the organisational and content principles offunctioning of higher education in the Republic of Korea, identifies the directions andessential characteristics of its development, substantiates the prospects for the use ofinnovative South Korean practices in the field of higher education in Ukrainian realitieson the basis of strategic guidelines for the development of the higher education system inUkraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського